Olin eräässä ravintolassa syömässä loppuvuodesta 2007.
Muuta porukkaa oli vähänlaisesti, paitsi ravintolan yhteydessä olleeseen kabinettiin tarjoilija vei juomia.
Menin WC:hen ja istuuduin pytylle.
Kaksi henkilöä tuli sisään, eivätkä he huomanneet minua.
Toinen sanoi kuuluvasti "Wincapita on niin paha häirikkö rahoitusmarkkinoilla, että siitä pitää päästä eroon keinolla millä hyvänsä". Toinen vastasi:" WC:n toiminta uhkaa vakavasti pankki- ja rahoitusyhtiöiden toimintaa. Sehän näkyy imuroivan kaiken vapaan valuutan. Eihän kukaan laita rahaa pankkiin, jos WC:stä saa viikossa saman koron, kuin pankki maksaa vuodessa".
Kun he menivät pois, niin pesin nopeasti käteni ja, ja yritin tsekata, etä ketä puhujat olivat, mutta he ehtivat livahtaa kabinettiin. Ovi oli raollaan, mutta vetäistiin kiinni vähän ennen, kuin ehdin sen kohdalle. Ainakin yksi merkittävä pankkihenkilö istui kabinetissa. Muita en kerennyt huomata.
Olin eräässä ravintolassa syömässä
"papu"
3
207
Vastaukset
- just...
Kas kummaa...
- en ainakaan viitsi
Hehtaari-aloituksia ei kukaan jaksa lukea. Tiivistäkää tekstiänne!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831536
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall1961367Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä431119Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad43823- 14720
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30701Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21700- 36681
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .20640Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46617