vaikka mulla oli täys mahdollisuus valkeuteen, mä valitsin pimeyden... mut en valinnu sitä pimeyttä et haluan olla paha, valihin sen koska se tie oli vaa liian raskas käveltäväksi
Tämä oli minun valintani
8
57
Vastaukset
- TeH Mies24v
- TeH mies24v
"Now i have come to the crossroads in my life,i always new what the right path was, without exception, i always knew"
You know why i didnt took it ..? Because it was too damn ....HARD
- TeH mies24v
Ette te edes tiedä tahi sitä nyt vähintään vähite siitä välitätte minkälaise tien oon joutunu ja joudun kulkeen, jos siitä tiestä jarruttamine maksaa pari vuotta olla paha, se maksaa sen hinna...rakkauden hinta...on nimensä veroinen...
- Agape
Hyvä, jos suunta on nyt oikea.
- TeH mies24v
aika agapee rakkautta sulta, ystäväiseni
- TeH mies24v
äijä joka huusi joka päivä täältä et eikö ketää kiinnosta, ketää ei kiiinostanu, sitku se kaatu loppusisesti, vastaus tulee
Agape
hyvä että löyty suunta...
mut en minä tähän kaadu, jos mun uskoelämä olis kiinni siellä missä pyydän apua, olisi todella kaatunu ajat sitte, silä silloha se olis ollu ihmisistä kiinni.. että sori vaa et vieläki oon hengissä ja joo todella tuun näkemään taivaan kirkkauden...sori jos se ei ny iha menny niiku te halusitte...tukijani - Lord
toivottavasti venäjä repii teidät kolmee ilma suuntaa, sillä sillo ku ne tulee tänne ,minä en oo teitä tukemassaa niiku tekää ette ollu tukemassa mua nyttten
- Lord
TeH mies24v kirjoitti:
äijä joka huusi joka päivä täältä et eikö ketää kiinnosta, ketää ei kiiinostanu, sitku se kaatu loppusisesti, vastaus tulee
Agape
hyvä että löyty suunta...
mut en minä tähän kaadu, jos mun uskoelämä olis kiinni siellä missä pyydän apua, olisi todella kaatunu ajat sitte, silä silloha se olis ollu ihmisistä kiinni.. että sori vaa et vieläki oon hengissä ja joo todella tuun näkemään taivaan kirkkauden...sori jos se ei ny iha menny niiku te halusitte...tukijanijopa maailman lapsetki sen aistii ja tietää..mutta menkäähä sinne seurakuntiinne, jos ne teitä suojelis..jospa sais sanaa sieltä mite ei tarvi olla kenenkää ulkopuolise kans tekemisessä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383799Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362934Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81845Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51578Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71904
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44744
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22688- 56687