Harkitsen itsemurhaa, tärkein ihminen on viety pois,

Rage against the mac

Olen elänyt viimeiset viikot niin syvässä lamaannuksessa, etten jaksa enää.
Oma lapseni on ollut äitinsä hallussa jo yli puoli vuotta. Lapsi ei saa nähdä minua, vaikka haluaisi. Dokumentteja, kieltoja tai muita vastaavia päätöksiä en ole saanut miltään tahoilta. Hän on ollut minulle ainoa ja tärkein ihminen. Tässä tarinani:

http://keskustelu.suomi24.fi/node/12120069

Ps. Olen kijoitellut tästä asiasta aiemmin varmaan 30 paperiarkin edestä.

Auttakaa!

15

96

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niks naks

Älä sotke paikkoja.

• Rage against the mac

Hoidan homman siististi, ettei tule siivomista.

"Niks naks" lue viestini, ennen kuin rupeat neuvomaan. Jos edistystä ei tapahdu, я готов".

• tsemppiä

vaikutat masentuneelta. Hae apua ammattilaiselta tai muualta. Suomi24 ei kuitenkaan ehkä ole paras paikka., kuten tuosta toisesta viestistä näet. Itsemurha ei ole hyvä ratkaisu. Asiat kääntyvät vielä parempaan suuntaan.

• 3Timo

www.alko.fi

www.kuinka_vihata_naisia_OIKEIN.fi

www.paansarkypillerit.fi
      www.oksennuslaakkeet.fi

• siitä vaan oksan yli

Ainakin Etolassa on monenvahvuisia nailonnaruja, jopa köysiäkin, mutta eiköhän naru kestä. Sitä varaat muutamia metrejä ja vaikka kyntteliä, ei maksa paljoa, päästään mekin sekopäästä eroon.

• Rage against the mac

Hoidan homman siististi, ettei tule siivomista. Olen ärtynyt, en sekopää.

"Siitä vaan"-nimimerkille, lue viestini, ennen kuin rupeat neuvomaan. Jos edistystä ei tapahdu, я готов".

• heitä voltti
        Rage against the mac kirjoitti:

Hoidan homman siististi, ettei tule siivomista. Olen ärtynyt, en sekopää.

"Siitä vaan"-nimimerkille, lue viestini, ennen kuin rupeat neuvomaan. Jos edistystä ei tapahdu, я готов".

Heitä homo voltti, olet senverran sekaisin keppanasta.

Kokeile tonne Miessakit ry ottaa yhteyttä, mediassa on ollut esillä juttuja missä tämä porukka yrittää auttaa samassa tilanteessa olevia miehiä.

http://www.miessakit.fi/

• lue ensin

Luepa nyt sitä ennen kuitenkin vastauksia mitä toiseen aloitukseesi annettiin. Siellä muutama uusi vinkki.

• isoäiti

Etsi jostain muustapaikasta apua näyttää, että täältä ei löydy kuin nitistyskikkoja. Hae ammattiauttajan apua, vaikka terveyskeskuksesta kuin aloitat.

• kärsivällisyys.

Kyllä lapsi aikuisena saa nähdä sinua. Ei sitä voi mikään enää estää. Odottele vuosia ja jos kerran haluaakin nähdä, luuletko ettette näkisi?

• MELKEIN KUOLLUT

Itsemurha on aina murha, ei kannata tehdä itsemurhia, aina on jotain uutta edessä ja yleensä se on parempaa. Missä päin asut tule käymään luonani niin saat juttuseuraa. Kaikki voi muuttua paremmaksi, usko minua...niin se vielä sinullekin käy, kunhan vain jaksta odottaa. Tee lista mitä kaikkea hyvää sinulla on ja ajattele niitä....pääset siten yli vaikean aikasi...ei se kestä ikuisesti. Kuolema on liian lopullinen ratkaisu....ei siis itsemurhaa...EI EI!

• Tee jotain asille

Miksi et tekisi jotain järkevää asian eteen, tappaisi esim. pari femakkoa joiden ansiota tuollainen toiminta on?? Säälittävä suomalainen tappaa aina mielummin itsensä kuin tekisi asialle jotain tehokasta... Sen jälkeen voit sitten tappaa itsesi, mutta rankaise ensin niitä joiden vuoksi tapat itsesi!

• sinne kuuluu

Kuinkas tuollainen hörhö on palstalle pesiytynyt, tuollainen kuuluu pyöreään huoneeseen.

• waler.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      137
      2001
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      129
      1669
    3. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      1
      1526
    4. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      88
      1423
    5. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      32
      1411
    6. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      132
      1224
    7. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      54
      1144
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      24
      1099
    9. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1021
    10. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      51
      904
    Aihe