-- kun olen tässä jo vuosia seurannut tilannetta tällä palstalla , niin täyypä todella ottaa kantaa sellaseen asennoitumiseen ,-että täällä nyt on sellanen menttaliteetti ,että Suomi on" Punikki-Lahtari Suomi " , samat 1918 sodan traumat kertaistuvat täällä päivittäin -- kosto menttaliteetti on jatkuvasti kouriintuntuva ja ryssä vihakin on jopa ihan paatoksellista.
Tossa aattelin ,että jos euroopassa alkaa taas kuohua ja sen entisen sodan rapula alkaa hellittää , rajoja siirrellään entisten muistojen pohjalta -- kyllä suomessakin voitas siirtyä vuorostaan muinasen Pähkinäsaaren rajan linjalle ,siten että hanhikiven atomilaitos kuuluisi kvenlandiaan ja tietysti Viipurin kaupunki jonka venäläiset mielellään luovuttaisivat osaksi sitä valtakuntaa. - mehän ollaan muutenki hyviä kavereita siihen suuntaan .
Arska vaan täältä
7
117
Vastaukset
- l5-hba
Tamperelainen punikki jauhaa tätä samaa asiaa,sanotaan hänen nimeksi vaikka kim.
Kaikki valkoiset on lahtareita,vaikka punaiset aloitti sisällissodan.Mannerheimi on homo,vuodesta toiseen tätä samaa.- he heh hee
No hinttihän se marski nyt vain oli.
Ja tämä asia näyttää sinua nyt kismittävän todella kovasti, että kun itsenäisen Suomen ainoa marsalkka olikin säälittävä homoseksuaali. - lapin arska
- kerran ole käynyt Tampereella ,muistaakseni vuonna -75 ,ja näsineulassa istuttin ja ,-mie kaverille ,että ooko mie humalassa ku nuo maisemat vaihtuu koko ajan , mutta tornihan oli tosiaan pyörivä - sano vaan reilusti arska --
mannerheimista en tiedä sen enempää , kaippa hälle ripsipiirakka maistu ku rakkaita kavereita puhuteltii " perhoseksi"
silloin -18 ,-ku täällä jokilaaksossa oli venäläinen rajavartio asema ja sitten ne poistettiin ja meniväi takasi sinne venättän maalle ,-- se asema oli minun koti talossani ,- kun niillä venäläisillä oli sellanen tapa ,että mistä ne lähti ,ne laski ruuansulatusjätteensä sinne majapaikkaansa ,- olihan siinä siskoksilla sitte
tuullutustyötä koko kesäksi ,-- mutten en ole siitä asiasta tosiaan enää kaunaa kantanut ,-anteeks olen senki antanut ja kaverita ollaan vieläki jos rajat sovittais sillee ku edellä olen esittänyt. - jussi5178
he heh hee kirjoitti:
No hinttihän se marski nyt vain oli.
Ja tämä asia näyttää sinua nyt kismittävän todella kovasti, että kun itsenäisen Suomen ainoa marsalkka olikin säälittävä homoseksuaali.no, miten niin säälittävä homoseksuaali? Menestynyt ammattisotilas, loi kaksi kertaa uran kahdessa eri ameijassa. Oli monipuolinen tyyppi ja kai hemmetin hankala ylipäällikkö, mutta mies paikallaan. Jos hiukan homoili,niin mitä sillä on minkään kanssa tekemistä?
Seksuaalivähemmistöjä tai jotain sellaisia on aina ollut suunnilleen saman verran ihmispopulaatiosta. Välillä vaan ryhmän urpoilun ja junttiuden takia ei ole voinut olla vapaasti. Välillä taas on ollut vapaata meno.
Oli meidänkin ryhmässä armeijassa aikoinaan kaks sälliä, jotka luki iltaisin sarjiksia saman peiton alla. Hyvin siihen muu porukka suhtautui, kun oli selvää ettei mitään intiimimpää tehty muiden ollessa samassa tuvassa. Mitä tekivät lomilla, jos tekivät, eii kuulu kenellekkän. Oli muuten joukkueen tehokkain ja motivoitunein pakkipari, molemmat lähti korppeina aikanaan reserviin. - lappi mongoloidi
lapin arska kirjoitti:
- kerran ole käynyt Tampereella ,muistaakseni vuonna -75 ,ja näsineulassa istuttin ja ,-mie kaverille ,että ooko mie humalassa ku nuo maisemat vaihtuu koko ajan , mutta tornihan oli tosiaan pyörivä - sano vaan reilusti arska --
mannerheimista en tiedä sen enempää , kaippa hälle ripsipiirakka maistu ku rakkaita kavereita puhuteltii " perhoseksi"
silloin -18 ,-ku täällä jokilaaksossa oli venäläinen rajavartio asema ja sitten ne poistettiin ja meniväi takasi sinne venättän maalle ,-- se asema oli minun koti talossani ,- kun niillä venäläisillä oli sellanen tapa ,että mistä ne lähti ,ne laski ruuansulatusjätteensä sinne majapaikkaansa ,- olihan siinä siskoksilla sitte
tuullutustyötä koko kesäksi ,-- mutten en ole siitä asiasta tosiaan enää kaunaa kantanut ,-anteeks olen senki antanut ja kaverita ollaan vieläki jos rajat sovittais sillee ku edellä olen esittänyt.Siitä lähtienkö sitä on sairaseläkettä kerätty.
- poron pökkijä
Tyhmyydestä kotipaikkasi voi helposti päätellä.
- eisielläviihy
-- ei se kotipaikka mikään top secret ole -- mutta sikäli epäolennainen asia. -- heti alko lapin viha ja rotusorto - tyypillistä punikki-lahtari elikkä homosuomea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511447- 639900
- 1495597
- 1443794
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 652815
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603