Olen tulossa Kulttuuritalon tapahtumaan huhtikuussa....minne voi pysäköidä?
Kiitollisena otan vastaan neuvoja (maalta kun tullaan)!
pysäköinti
6
12391
Vastaukset
- kurvin kundi
Jätä auto himaan, ja tule julkisella.
- auto parkkiin
Niin, jättäisin auton mielelläni "himaan".....mutta kuten kerroin olen tulossa maalta...täällä valitettavasti eivät julkiset liikenneyhteydet ole niin selkeästi käytettävissä kuin pääkaupunkiseudulla.
Eli kysymykseli kuuluikin, minne lähitienoolle auto olisi jätettävissä koko päivän ajaksi parkkiin?- ckvnsdkjbk vc,
Taitavat lähimmät maksuttomat paikat olla Vauhtitien varressa Eläintarkan kentän ja rautatien välisellä alueella.
- uusstadilainen
Tuolta voipi katsella:
http://www.hel.fi/static/hkr/pysakointi/kantakaupunkipysakointikartta.pdf
Yksi helppo vaihtoehto on ajaa esim. parkkiin stadionille ja siitä körötellä 8 ratikkalla pikkupätkä esim. Sturenkadun ja Helsinginkadun risteyskohtaan (Linnanmäen pysäkki). Kulttuuritalo on sitten kävelymatkan päässä siinä Sturenkadulla.
Tosin näyttää Alppiharjussa / Alppilassakin olevan jotain paikkoja. Taitavat olla Linnanmäen takana olevia paikkoja. Siitä on lyhyehkö matka kävellä. - auto parkkiin
kiitos paljon :)
- Kulttuuria
Itäinen Brahenkatu. Sinne jätän auton aina konsertin ajaksi ja sieltä löytyy tilaa. Eikä ole pitkä matka Kulttuuritalolle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824807- 1882148
- 1321812
- 1751435
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161321ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj191215- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3191045- 541003
- 781003