Unessa ihastuminen todelliseen henkilöön

Uneksija80

Kuten otsikkokin jo kertoo. Eli näin unen ja nyt tunnen voimakasta ihastumista todelliseen henkilöön. Näen häntä viikottain hänen töiden vuoksi. En siis mitenkään pysty välttelemään tätä henkilöä. En ollut edes tiedostanut ihastuneeni tähän henkilöön viimeksi kun näimme. Toki olin ja pidän edelleen häntä niellyttävänä ja komeanakin mutta mitään ihastumista en ollut tiedostanut.

Mikä tästä tilanteesta tekee kiusallisen? No se, että olen avoliitossa ja kahden pienen lapsen äiti. Mitä siis tehdä tilanteelle? Olen odottanut että aika tekisi tehtävänsä ja ihastus hiipuisi vaan kun ei. Ja kuten yllä kirjoitin niin henkilön välttely ei ole mahdollista.

9

5310

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uneksija80

Eikö kenelläkään ole aiheesta kokemusta?

• Niin.

Eipä taida olla.

• mällipää
        Niin. kirjoitti:

Eipä taida olla.

mulla

• silleen

Minulla on kokemusta. Muistan jopa muutaman kerran nähneeni jostain henkilöstä unta ja sen takia ihastunut. Unessa heidän kanssaan oli ihanaa ja romanttista. Jostain alitajunnastahan ne unet kumpuaa, joten voi hyvinkin olla, että olin jo aikaisemmin heihin ihastunut, mutten vain tiedostanut sitä.
      No eipä sille tilanteelle voi oikein mitään tehdä. Ihastumisia tulee parisuhteissa aina välillä. Pitää vaan miettiä tarkkaan miksi on parisuhteessa, onko onnellinen ja kumppanin hyviä puolia.
      Itsekin olen parisuhteessa ja ihastuin toiseen. Tällä toisellakin on tunteita, mutta minkäs tälle tilanteelle mahtaa. Kumppanini on ihana ja olen onnellinen. Ihastustani en juurikaan tunne, enkä tiedä miten "ihana" hän sitten loppujen lopuksi edes olisi...

• Uneksija80

Kiitos viestistä. Toivoisin tämän saavan aikaan enemmän keskusteluja sillä ainakin itselläni on tarve purkaa ajatuksia; tätä kun ei kenellekään voi kertoa :(

Kirjoitan jo toisellekin palstalle joten kopioin tähän muutaman sinne kurjoittamani viestin.

17.3 Tuntuisi, että ihastus olisi hiipumaan päin... Kuitenkin sydän alkaa pamppailla kun vain ajattelenkin, että ylihuomenna näen hänet (ensimmäisen kerran unen näön jälkeen) joten nähtäväksi jää meneekö pasmat sekaisin...

18.3 Eihän minun tarvinnut huomiseen odottaa; päiväthän oli ti ja ke. Aamulla hampaita pestessä iski tieto tajuntaan että tänäänhän me tapaamme; oli kyllä jotenkin shokeraava aamu, mutta hyvällä tapaa :3 Yritin kuitenkin olla reagoimatta mitenkään erityisesti häneen mutta eipä se montaa minuuttia onnistunut; kädet alkoi hienokseltaan vapista, kainoja hymyjä ja lämpöä poskilla. Lisäksi hän oli laittanut partavettäkin joka tuoksui nenässäni vielä pitkään hänen lähtönsä jälkeenkin. Huomista odotellessa siis...

19.3 Tämä se vielä puuttui; että mieheni alkaisi kaveerata hänen kanssaan... Aivan kuin muuten ei tarpeeksi vaatisi tahdonvoimaa käyttäytyä kunnolla ;) siis olla flirttailematta tms.

Huoh, olenko minä ihan kauhea ihminen???

• Uneksija80

Unet vain "pahenevat". Viikonloppuna näin taas unta:
      Olin yksin kotona kun oveen koputetaan. Menen ihmeissäni ovelle sillä kuka kumma siihen aikaan on ovella (kaikki töissä)? Ovella onkin Hän! Huomaan hänen kasvoillaan ahdistuneen ja jotenkin hämmentyneen ilmeen. Pyydän hänet peremmälle ja tarjoan kahvia samalla kysyen onko jotain mielenpäällä. Hän vastaa myöntävästi ja tulee kahvipöytään. Juomme kahvin hiljaisuuden vallitessa välillä toisiamme vilkuillen. Kahvin juotuaan hän huokaa syvään, nousee seisomaan ja sanoo että hänellä olisi vähän puhuttavaa. Jähmetyn tuolilleni peläten pahinta (mitä se sitten onkaan). Hän aloittaa kertomalla että on ollut huomaavinaan sähköistä jännitettä meidän välillä. Saan vastatuksi "niin minäkin". Seuraavaksi hän sanoo ettei ole saanut minua mielestään ensi tapaamisemme jälkeen. Vastaan hiljaa "en minäkään". Sitten hän ottaa käsistäni kiinni ja vetää minut tuoliltani ihan eteensä ja katsoo suoraan syvälle silmiini. Katsomme hetken toisiamme silmiin ja olemme aivan hiljaa. Pitkältä tuntuvan ajan jälkeen hän jälleen huokaa syvään, vetää minut kiihkeästi lujaan halaukseen ja sopertaa kuiskaten kirvaani "mitä voisimme tehdä tilanteelle?" Vastaan etten tiedä mutta jo nyt tämä on sopimatonta sillä petän miestäni ajatuksillani. Hän vastaa samoin tarkoittaen tyttöystäväänsä. Pitkän ja lujan halauksen jälkeen hän sanoo että "olemme siis jo ylittäneet rajan... Riittääkö tämä sinulle?". Vastaan hiljaa kieltävästi ja kysyn samaa häneltä saaden saman vastauksen. Hän sivelee hellästi poskeani ja kuiskaa "riittääkö tämä sinulle?". Vastaan kuiskaten kieltävästi, sivelen poskellani hänen parransänkeään vasten ja kysyn samaa saaden saman vastauksen. Sitten hän ottaa pääni käsiensä väliin ja suutelee ensin varovaisesti mutta rohkaistuen vastatessani suudelmaan. Suutelemme pitkään ja kiihkeästi kunnes hän vastahakoisesti irrottautuu ja kysyy "riittääkö tämä sinulle?". Vastaan jälleen kieltävästi mutta pienen hiljaisuuden jälkeen sanon että sen on pakko riittää! Ja niin jatkamme suudelmaa johon lopulta herään.

Nyt asetun teidän tuomittavaksenne...

• nainen 40v

hei uneksija80!

Kyllä oli tuttu kuvio! Minä olen ihan samassa tilanteessa kanssasi... Olen myös nähnyt toistuvasti unia työkaverista ja nyt olen ihan pää pyörällä, miten ihmeessä uni voi aiheuttaa tällaiset voimakkaat tunteet? Sinulla on nyt aikaa kulunut kuukausi, mikä on tilanteesi?

• NotInLove:(

Hei!
      Voihan se olla, että olet oikeasti ihastunut tai sitten purat jotain muuta asiaa unissa ja olet sotkenut tuon tunteen oikeaan elämään. Minä näin joskus vuosi sitten unta, että olen rakastunut erääseen tuttuun mieheen. En edes muista kuinka monta vuotta siitä on kun olen oikeasti ollut rakastunut. Tuo uni oli todella voimakas ja ihana. Tuntui ikävältä herätä. Unesta meni joitakin kk niin, että ajattelin olevani tosielämässä ihastunut ko. mieheen. En koe enää niin. Ajatus meni ohi. Uskon, että itse koin asian niin, että olen valmis rakastumaan ja toivon sitä, mutta tuo mies ei välttämättä ole se rakkauteni kohde, vaikka unimaailmassa näin oli.

• Anonyymi

Mulla on kokemusta,näi vain söpön tyypin unessa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      62
      1841
    2. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      54
      1166
    3. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1157
    4. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1107
    5. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      1039
    6. Martina ja jalkapalloilija2

Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      980
    7. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      58
      955
    8. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      952
    9. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      92
      911
    10. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      116
      908
    Aihe