Kerro nyt nainen...

Huolestunut mies

Miten me saadaan sun rakkauden tuskaa vähennettyä? Tää ei voi jatkua näin, vai voiko? Oletan että mulla on jokin vastuu tästä tilanteesta. En tykkää yhtään sun kärsimyksestä.

128

1248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitos, tuo lohdutti

saat sympatiapisteet yhdeltä "heikolta" naiselta. :)

• ap.

Hyvä juttu, että lohdutti. Meidän pitää nyt löytää avain tähän ongelmaan. :)

• Löytyyköhän
        ap. kirjoitti:

Hyvä juttu, että lohdutti. Meidän pitää nyt löytää avain tähän ongelmaan. :)

se avain sun housuntaskuista? voisi alkuun helpata tätä rakkaudentuskaani.

• ap.
        Löytyyköhän kirjoitti:

se avain sun housuntaskuista? voisi alkuun helpata tätä rakkaudentuskaani.

Oot aika suorasukainen nyt, mutta tuossa tietysti voi olla jotain perää. Totta kai housuista löytyvä avain kuuluu... parisuhteeseen..

• Pakko olla joskus
        ap. kirjoitti:

Oot aika suorasukainen nyt, mutta tuossa tietysti voi olla jotain perää. Totta kai housuista löytyvä avain kuuluu... parisuhteeseen..

suorasukainen. Sen verran tässä on jo kärvistelty. :)

• ap.
        Pakko olla joskus kirjoitti:

suorasukainen. Sen verran tässä on jo kärvistelty. :)

Aivan totta kyllä. Oot vähän semmoinen toiminnan nainen ja iiiihan pikkuisen kärsimätön. Myönnätkö?

• Kärsimätön en ole.
        ap. kirjoitti:

Aivan totta kyllä. Oot vähän semmoinen toiminnan nainen ja iiiihan pikkuisen kärsimätön. Myönnätkö?

Ja toimin jos niin haluan.

• ap.
        Kärsimätön en ole. kirjoitti:

Ja toimin jos niin haluan.

Etkö ole kärsimätön? Eikö kukaan ole koskaan sanonut sinulle sitä? Epäilemättä toimit. Ei epäilystäkään...

• Näistä muutamista
        ap. kirjoitti:

Etkö ole kärsimätön? Eikö kukaan ole koskaan sanonut sinulle sitä? Epäilemättä toimit. Ei epäilystäkään...

riveistä täällä päättelet niin? Sovitaanko etten sano mitä sinusta voisi sen perusteella sanoa? :)

• ap.
        Näistä muutamista kirjoitti:

riveistä täällä päättelet niin? Sovitaanko etten sano mitä sinusta voisi sen perusteella sanoa? :)

Sano vaan. Mä kestän kuulla mitä vaan.:)

• Ei täällä kirjottelu
        ap. kirjoitti:

Sano vaan. Mä kestän kuulla mitä vaan.:)

sta voi vielä mitään luonneanalyysiä tehdä. Kai sen ymmärrät? Kerron vielä horoskooppimerkinkin ja tiedät jo sen perusteella minusta kaiken??? No tuskin mitään.

• ap.
        Ei täällä kirjottelu kirjoitti:

sta voi vielä mitään luonneanalyysiä tehdä. Kai sen ymmärrät? Kerron vielä horoskooppimerkinkin ja tiedät jo sen perusteella minusta kaiken??? No tuskin mitään.

Mä tunnen sen ja tiedän mikä sen luonne on. :)

• ..........
        ap. kirjoitti:

mistä tunnet sen? miksi ette sitten ole yhdessä`?

• tuli mieleen
        ap. kirjoitti:

Haluaisitko parisuhteeseen hänen kanssaan? Onko sulla siis sellaisia tunteita?

• aito ja vähän hullu
        ap. kirjoitti:

varmistan, olen ilonen,aito ja vähän spontaani hullu. tulinen enkelisi

• Kyllä. :)
        aito ja vähän hullu kirjoitti:

varmistan, olen ilonen,aito ja vähän spontaani hullu. tulinen enkelisi

Niin olet. :)

• minänainen

Sit juttelet mun kanssa asiat selviksi kahden kesken...ehkä se voisi auttaa. Ja ehkä se, että saisin edes kerran halata sua ja olla lähelläsi.

• ap.

Tietenkin pitäisi jutella. Kunpa se jotenkin onnistuisi.

• minänainen
        ap. kirjoitti:

Tietenkin pitäisi jutella. Kunpa se jotenkin onnistuisi.

Kyllä sinä keksit keinon, jos oikeasti haluat....

• ap.
        minänainen kirjoitti:

Kyllä sinä keksit keinon, jos oikeasti haluat....

Niin, mutta voisit vähän jeesata siinä. Pientä yritystä on ollut toki, mutta tää on vähän vaikeampi juttu niin kuin tajuat.

• ymmärrys

mikä on se ongema? miksi nainen kärsii? miksi ei voi puhua? Mihin se avain tarvitaan?

• ap.

En osaa vastata noihin siten että anonyymiys säilyy.

• kellekkä?
        ap. kirjoitti:

En osaa vastata noihin siten että anonyymiys säilyy.

kuvaa ulkonäköä?

• ap.
        kellekkä? kirjoitti:

kuvaa ulkonäköä?

En voi. Liian vaarallista. Mutta hyvän näköinen se on. :)

• kirkas tuikku

Toimi hyvä mies, äläkä siinä himmaile.

• ap.

En himmaile. Lohdutan sitä rakkauden tuskassa. Haluaisin ottaa sen syliin.

• kirkas tuikku
        ap. kirjoitti:

En himmaile. Lohdutan sitä rakkauden tuskassa. Haluaisin ottaa sen syliin.

Kyllä sä himmaat. Älä -isi-ttele vaan ota syliin. Jos haluaa saada on pakko myös antaa.

• ap.
        kirkas tuikku kirjoitti:

Kyllä sä himmaat. Älä -isi-ttele vaan ota syliin. Jos haluaa saada on pakko myös antaa.

Ei se mikään pakko ole tässä tapauksessa.

• tässäpä nämä tärkeimmät
        ap. kirjoitti:

Ole joo hiukan kärsimätön ja tulinen luonne... rakkaus mitä se on? Pettämistä, nälvimistä, huorittelua, narskuksi haukkumista.. jne. Sitä se mitä ilmeisimmin on ja nöyryytystä?

• lisäys ed.
        tässäpä nämä tärkeimmät kirjoitti:

Ole joo hiukan kärsimätön ja tulinen luonne... rakkaus mitä se on? Pettämistä, nälvimistä, huorittelua, narskuksi haukkumista.. jne. Sitä se mitä ilmeisimmin on ja nöyryytystä?

Teen minkä siis oikeaksi katson. Kuvasin tilannettani..

• ap.
        tässäpä nämä tärkeimmät kirjoitti:

Noi asiat ei tietenkään kuulu rakkauteen. Tai voi ne kuulua jos se on tuskaista rakkautta.

• kirkas tuikku
        ap. kirjoitti:

Meinaatko kauankin jatkaa tätä juupas eipäs -linjaa? Ei mikään ihme että se sun leidis kärvistelee rakkauden tuskassa.

• ap.
        kirkas tuikku kirjoitti:

Meinaatko kauankin jatkaa tätä juupas eipäs -linjaa? Ei mikään ihme että se sun leidis kärvistelee rakkauden tuskassa.

Ei ole mitään juupas eipäs linjaa.

• bravo!!!
        kirkas tuikku kirjoitti:

naulan kantaan!

• ei jaksa näitä

mä tiedän! ap. tietää sen naisen käyvän täälä lukemassa näitä siksi ei kerro juuri mitään kun pelkää tunnistusta! HAH! joku palsta rakas juttu tämä.

• ap.

En tiedä, mutta aavistelen että se voisi olla mahdollista. Tietenkään en halua että minua tunnistetaan liian selvästi.

• *huoh*
        ap. kirjoitti:

En tiedä, mutta aavistelen että se voisi olla mahdollista. Tietenkään en halua että minua tunnistetaan liian selvästi.

On tunnistettu jo, ja ihan turhaan täällä kirjoittelet. Samaa soutamista ja huopaamista niin kuin aina ennenkin. Jos haluat jutella, tiedät kyllä mistä tavoittaa.

• yks akka
        ap. kirjoitti:

Miksi et halua? Minä taas en muuta kuin haluan :)

Jokaisella syynsä :)

• M Woman

Tää on hauska aloitus. Hienoa, että vielä löytyy miehiä, jotka kantaa huolta jonkun hyvinvoinnista. Sääli jos joku ei vaan tunnista tuota itselleen.

Voisihan tuo mies oikeasti mennä sen naisen luo, eikä pönkittää erinomaisuuttaan täällä, mutta plussat sulle siitä.

Sivusta tää :)

• ap.

On meillä kyllä jutteluyhteys. :)

• M Woman
        ap. kirjoitti:

On meillä kyllä jutteluyhteys. :)

No hyvä sitten, miksi kuitenkin täällä hänelle viestit, jos kerran kykenette juttelemaan oikeesti.

Hyvää yötä, tää menee nukkumaan, en ymmärrä reitin palstailuja, mutta ei se mitään. :)

• sä olet nyt

avainasemassa, mutta taidat vain piruilla aikasi kuluksi, ja huvitukseksesi. :)
      Kärsin tästä tunteesta, ja tilanteesta joka ei johda toivottuun tulokseen koskaan. Olet naimisissa, vakaasti. Ja minä se naurettava tyttö sinun silmissäsi.

Älä huoli, en aio tehdä suuntaasi elettäkään. Saat nautiskella kärsimyksistäni jatkossakin.

• ap.

En nautiskele kenenkään kärsimyksestä. Yritä nyt vaan sisäistää se. En nauti.

• varattujen leikkiä
        ap. kirjoitti:

myönnät siis että olet naimisissa!

• ap.
        varattujen leikkiä kirjoitti:

myönnät siis että olet naimisissa!

En myönnä enkä kiellä mitään. Tämä on anonyymi palsta. :)

• naisen logiikkaa
        ap. kirjoitti:

En myönnä enkä kiellä mitään. Tämä on anonyymi palsta. :)

sorry, Tuo vastaus tulkitaan myöntäväksi

• sä olet nyt
        ap. kirjoitti:

jos et nauttisi, toimisit, ja tekisit jotain, jotta tämä kärsimykseni loppisi. Vaan etpä ole ottanut yhteyttä, vaikka se sulle olisi ihan helppo juttu.

Kiusaa vain, kestän sen, kuin kaiken muunkin.

• ap.
        sä olet nyt kirjoitti:

jos et nauttisi, toimisit, ja tekisit jotain, jotta tämä kärsimykseni loppisi. Vaan etpä ole ottanut yhteyttä, vaikka se sulle olisi ihan helppo juttu.

Kiusaa vain, kestän sen, kuin kaiken muunkin.

Vähän turhan yksinkertaistavaa logiikkaa tuo.

• Naisen logiikkaa
        naisen logiikkaa kirjoitti:

sorry, Tuo vastaus tulkitaan myöntäväksi

En tulkitse myöntäväksi. Sulla oikeus olla kuka olet.

• ei huolta ja hätää

Voit lohduttaa itseäsi sillä että se on jo vähentynyt.

• ap.

Sehän on hyvä. Ei kukaan sellaista kovin kauan kestä.

• nainen vaan

Kärsin, nyt se on sitten tunnustettu. Pelkään et sä katoot, sitä en halua.. Hän myös saattaa ennen baariin lähtöä lueskella:)

• ap.

En katoa. Lupaan. :)

• nainen vaan

Eikä se rakkauden tuska tunnu vähentyvän vaikka mitä tekisin.

• ap.

Eihän se vähene, vaan pahenee jos sille yrittää jotain tehdä. Mä haluaisin kyllä tehdä sille jotain...

• en haluais

ei se halua mitään naimisissa olevaa tai muuten varattua miestä!!

• villi veikkaus

varattu mies pk-seudulta itkee täällä jonkun työpaikka romanssinsa perään. tupakoimaton sinkku nainen alle 30 v eikös se niin mennyt ?

• ;D :D

näinhän se taisi olla.

• Sinäkö se oot?
      • ap.

Mitä ihmettä höpötät? Kuka pantera? :D Pantteri? Vaaleanpunainen pantteri? Eikä! :D Hillitse nyt vähän sitä mielikuvitusta, jooko?

• ....................

• m inä tiedän

sinä tiedät, että me molemmat olemme varatuja, kumpikin kärvistelemme täällä,miksi siis et ota yhteytttä, vaan täällä häntä kaipailet, tiedät ihan varmasti, että täällä minäkin sinua kaipailen ja valmis olen ihan tai melkein kaikken, mitä haluat,,

• nainen vaan

Mitä sitten tekisit?

• ap.

Ei tällaisella palstalla voi kertoa!

• arkistojen kätköistä

Erehdyttävän samankaltainen on tämä teksti kesältä kuin aloitus. jos ap. ollut aloituksen tekijänä niin jo olisi aika tehdä naisen kärsimyksien eteen jotain! vuosi kohta vierähtänyt sitten. mahtaakohan nainen enää edes ap.ta odotella. saattanut jo löytää miehen joka on vapaa ja osaa kertoa sen että välittää ja kaipaa.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/11558250#comment-62211309

• ihan selvä

niin on ja nuo viha ja kostoketjut samalta myös?? ja ne panteraketjut

• ap.
        ihan selvä kirjoitti:

Mitkä ihmeen panteraketjut? :D Joku pantteri on täällä riehunut ja te näätte sen nyt joka puolella. Sit linkitätte tänne jotain viimekesäisiä kilometriketjuja. HALOO!!! :D

Jossain se pantteri vaanii nytkin. VAROKAA SITÄ!!!

En kestä näitä... :D

• Sivustas
        ap. kirjoitti:

Mitkä ihmeen panteraketjut? :D Joku pantteri on täällä riehunut ja te näätte sen nyt joka puolella. Sit linkitätte tänne jotain viimekesäisiä kilometriketjuja. HALOO!!! :D

Jossain se pantteri vaanii nytkin. VAROKAA SITÄ!!!

En kestä näitä... :D

Minua et huijaa. Tunnistan kyllä kaikki viestisi, vaikka tyyliäsi muuttelet. Harvoin niitä mitenkään kommentoin, luen kyllä.

• sivusta vaan
        ihan selvä kirjoitti:

mä luulin että se pantera nimimerkillä kirjoittava on nainen!

• ap.
        Sivustas kirjoitti:

Minua et huijaa. Tunnistan kyllä kaikki viestisi, vaikka tyyliäsi muuttelet. Harvoin niitä mitenkään kommentoin, luen kyllä.

Hei nyt oikeesti, mä kirjoitan harvoin tänne mitään. Joskus käyn lukemassa. Toivon, että jos hän on täällä, niin ei vainoharhaisesti näkisi minua joka toisen ketjun takana. Se voi tehdä ihan hulluksi ja lisätä kärsimystä!!

• ap.
        sivusta vaan kirjoitti:

Mulla ei ole aavistustakaan, mikä tää pantera on.

• sanoppa muuta
        sivusta vaan kirjoitti:

Niin on. Kuten tämä aloittajakin. Sama tyyppi. Jostain syystä haluaa tälläisiä megaketjuja, ja silloinhan on esitettävä miestä. Ei kai kukaan vastais jos heti kaikki tajuis et se on nainen.

• ap.
        sanoppa muuta kirjoitti:

Niin on. Kuten tämä aloittajakin. Sama tyyppi. Jostain syystä haluaa tälläisiä megaketjuja, ja silloinhan on esitettävä miestä. Ei kai kukaan vastais jos heti kaikki tajuis et se on nainen.

Olen oikeasti se Pihtiputaan mummo. Joooh... Paljastuin. Oon joku Pantera ja nainen kaikenlisäksi.

Sellaista. Tänään...

• Sivustas
        ap. kirjoitti:

Hei nyt oikeesti, mä kirjoitan harvoin tänne mitään. Joskus käyn lukemassa. Toivon, että jos hän on täällä, niin ei vainoharhaisesti näkisi minua joka toisen ketjun takana. Se voi tehdä ihan hulluksi ja lisätä kärsimystä!!

"Toivon, että jos hän on täällä, niin ei vainoharhaisesti näkisi minua joka toisen ketjun takana. Se voi tehdä ihan hulluksi ja lisätä kärsimystä!!"

Se lienee tarkoituksesi. Juurihan pasteerasit toisissa ketjuissa kostonhimoinesi kertoen, miten haluat tehdä henkistä väkivaltaa. Eikä ollut ensimmäinen kerta. Nämäkin huoliketjusi ovat silkkaa v'ttuilua, ja toivot toisen lukevan viestisi ja murenevan siinä, kun leimaat hänet sairaaksi ja oudoksi.

Tuskin hän niin tekee koskaan, sillä hän lienee tajunnut jo, mikä olet miehiäsi. Vai pyrkiikö hän kuinka aktiivisesti luomaan yhteyttä todellisessa elämässä? Mieti sitä ja löydä vastaus siihen, miten hän sinut näkee ja kokee.

• ap.
        Sivustas kirjoitti:

"Toivon, että jos hän on täällä, niin ei vainoharhaisesti näkisi minua joka toisen ketjun takana. Se voi tehdä ihan hulluksi ja lisätä kärsimystä!!"

Se lienee tarkoituksesi. Juurihan pasteerasit toisissa ketjuissa kostonhimoinesi kertoen, miten haluat tehdä henkistä väkivaltaa. Eikä ollut ensimmäinen kerta. Nämäkin huoliketjusi ovat silkkaa v'ttuilua, ja toivot toisen lukevan viestisi ja murenevan siinä, kun leimaat hänet sairaaksi ja oudoksi.

Tuskin hän niin tekee koskaan, sillä hän lienee tajunnut jo, mikä olet miehiäsi. Vai pyrkiikö hän kuinka aktiivisesti luomaan yhteyttä todellisessa elämässä? Mieti sitä ja löydä vastaus siihen, miten hän sinut näkee ja kokee.

MITÄ IHMETTÄ HÖPÖTÄT?!?

Ei ole mitään kostonhimoa? Mitä minä hänelle kostaisin? Ei hän minulle ole mitään tehnyt.

En tiedä kuka oot ja kenen kanssa täällä oot jutellut ja keneksi minua luulet, ja mitään kostoajatuksia ei ole enkä yritä satuttaa ketään.

Eikä hän ole tippaakaan sairas tai outo. Se on totuus.

• SivustaS
        ap. kirjoitti:

MITÄ IHMETTÄ HÖPÖTÄT?!?

Ei ole mitään kostonhimoa? Mitä minä hänelle kostaisin? Ei hän minulle ole mitään tehnyt.

En tiedä kuka oot ja kenen kanssa täällä oot jutellut ja keneksi minua luulet, ja mitään kostoajatuksia ei ole enkä yritä satuttaa ketään.

Eikä hän ole tippaakaan sairas tai outo. Se on totuus.

Älä viitsi.

• ap.
        SivustaS kirjoitti:

Älä viitsi.

Mulla ei ole aavistustakaan siitä, kuka oot, enkä mä tajua mitä yrität vihjata. Jos et ymmärrä sitä, niin mä en voi sille yhtään mitään!

• Tikahtuu nauruun!
        ap. kirjoitti:

Olen oikeasti se Pihtiputaan mummo. Joooh... Paljastuin. Oon joku Pantera ja nainen kaikenlisäksi.

Sellaista. Tänään...

Sanoisin naisena tästä sivusta että aloittaja vaikuttaa itsestä kyllä mieheltä.

Toisena huomiona, Suomessa on varmaan ainakin pari miljoonaa sellaista ihmistä, joilla on pääsy nettiin ja tänne palstalle, luku- ja kirjoitustaito, kiinnostusta aloittaa/osallistua keskusteluun ja ikähaitari sopivan kypsä mutta tarpeeksi viriili lemmenasioiden pohdiskeluun...

Jos edellisiä ehtoja karsii, potentiaalisten kirjoittajien lukumäärä on vielä suurempi. Te epäluuloiset palstalla roikkujat voisitte tosiaan vähän hillitä paranoideja mielikuvitusleikkejänne, maailmaan mahtuu ihastuneita ja rakastuneita.

Kaikki sympatiat aloittajalle, elämä ja rakkaus on yksinkertaista mutta joskus ihmissuhteet vaan tekee kummastakin yllättävän monimutkaista. Been there, seen that...

• Tikahtuu nauruun!
        Tikahtuu nauruun! kirjoitti:

Sanoisin naisena tästä sivusta että aloittaja vaikuttaa itsestä kyllä mieheltä.

Toisena huomiona, Suomessa on varmaan ainakin pari miljoonaa sellaista ihmistä, joilla on pääsy nettiin ja tänne palstalle, luku- ja kirjoitustaito, kiinnostusta aloittaa/osallistua keskusteluun ja ikähaitari sopivan kypsä mutta tarpeeksi viriili lemmenasioiden pohdiskeluun...

Jos edellisiä ehtoja karsii, potentiaalisten kirjoittajien lukumäärä on vielä suurempi. Te epäluuloiset palstalla roikkujat voisitte tosiaan vähän hillitä paranoideja mielikuvitusleikkejänne, maailmaan mahtuu ihastuneita ja rakastuneita.

Kaikki sympatiat aloittajalle, elämä ja rakkaus on yksinkertaista mutta joskus ihmissuhteet vaan tekee kummastakin yllättävän monimutkaista. Been there, seen that...

Tosin ei ole tuosta panterasta kyllä tietoa kun en palstaa niin usein lue mutta jotenkin tänne eksyin... joten vaikea sanoa varmasti, mutta tuntuis ettei nyt yksi henkilö näitä keskusteluita täällä pidä käynnissä... :D

• toivoisin kyllä:)

Ei kukaan siitä vastuussa ole.. mutta rakkaushuolia on.. tai siis, ettei sitä mies-rakkautta ole vastavuoroisesti olemassakaan minulla:(

• nainen vaan

No jos tunnemme niin ehkä sen sitten joskus näen. Tuntenut olen luissani ja ytimissäni asti.

• ,,,

Kuules nyt ap: Paljastuit jo, lopeta jauhaminen ;)) Minä menen nyt ainakin nukkumaan, joten kauniita unia sinullekin

• ap.

No kuka oon? Haluun tietää!!!

• arvausleikkii
        ap. kirjoitti:

No kuka oon? Haluun tietää!!!

länsi suomen poikii oot

• ap.
        arvausleikkii kirjoitti:

länsi suomen poikii oot

En ole. :)

• arvausleikkii
        ap. kirjoitti:

En ole. :)

et ainakaan myönnä vaikka olisitkin. mitään ei voi todistaa niin ei kannata myöntään alkaa vaikka totuutta hipoisi.Mä en ainakaan myönnä mitään täällä

• ap.
        arvausleikkii kirjoitti:

et ainakaan myönnä vaikka olisitkin. mitään ei voi todistaa niin ei kannata myöntään alkaa vaikka totuutta hipoisi.Mä en ainakaan myönnä mitään täällä

En ole länsisuomalainen. Sen voin myöntää. :)

• onko tää oikein
        ap. kirjoitti:

En ole länsisuomalainen. Sen voin myöntää. :)

Kymenlaakso?

• aina impi ellen a
        onko tää oikein kirjoitti:

Kymenlaakso?

Se on napapiirin pohjoispuolelta. Voitte lopettaa.

• nainen3
        aina impi ellen a kirjoitti:

Se on napapiirin pohjoispuolelta. Voitte lopettaa.

Se ap on pääkaupunkiseudulta. ;)

• hahah
        nainen3 kirjoitti:

Se ap on pääkaupunkiseudulta. ;)

Niin onkin, ilmankos oli tuttu kirjoitustyyli :D On tosiaan kirjoitellut tänne ennenkin.

• tylsistyttävää

Miten ihmeessä samat ihmiset hurahtavat kerta toisensa jälkeen näihin huolestunut mies ja ok vedättäjien ketjuihin. Pitäisköhän kun pitää pientä taukoa täältä, kun tunnistan nämä vaikka silmät kiinni. Ja monia muita kirjoitustyylilleen orjallisia.
      Olenko ollut liikaa täällä?

• ap.

Miten voit tunnistaa mut, kun kirjoitan tosi harvoin tänne?

• Eräs vaan
        ap. kirjoitti:

Miten voit tunnistaa mut, kun kirjoitan tosi harvoin tänne?

Miksi nyt kirjoitit, herättikö joku nainen tunteita vai onko joku pidempi ikävä-kaipaus-suhde menossa ja välillä käyt täällä "räytymässä"? Ja ihan ystävällismielisesti mielenkiinnosta kysäisen.

• yksinkertaista watso

Lopeta se selkein sanoin ja kerro totuus näistä kirjoitteluista sekä oma näkemyksesi tilanteesta. Toisin sanoen päästä hänet itsestäsi riittävän selkeästi. Tai ole osa hänen maailmaansa, tavalla, joka sinulle on mahdollista.

Tällainen pakoilu ja kieroilu on alhaista ja saa kenet tahansa kärsimään. Mene itseesi.

• Huva.

Ei hätää. Koskaan ei pidä vähätellä unen tärkeyttä. Maailma olisi parempi paikka, jos ihmiset nukkuisivat tarpeeksi. Nukun jo paremmin.

Opettava tarina:
      http://m.youtube.com/watch?v=kjVlEx8CLFs

• huomio tästä

ketjusta kääntyy näiin vakkaripirkkiksiin, jotka on heti tunnistavinaan aloittajan. Ne kun eivät voi käsittää, että joku vai käväisee satunnaisesti palstalla kirjpittelemassa ikävästään. Pirkkikset taas vietää vuorokaudet ympäri vahdaten uusi aloituksia palstalla.

• Sokea reettakin näke

Ja sinäkö et huomaa yhteneväisyyksiä noiden kesältä linkitettyjen viestien kanssa?

• rakkauden tuska

Noi edellä olevat kommentit jätän suosiolla väliin ja vastaan tuohon aloitukseen. Eli miten saisit rakkauden tuskaani vähennettyä, kai sä ny vastauksen tiedät kysymättäkin;) Vastaa rakkauteeni rakkaudella niin kaikki on hyvin. En mä muuta tarvii kuin sut ja sun rakkauden niin oon onnellinen:)

• 2+18

Rakkauden tuskaa saa vähennettyä rakkaudella.
      Kun löytyy rinnalle se loppun kestävä matkakumppani ja rakastettu, elämä on silloin paljon parempaa.
      Me ihmiset ollaan suurin osa kuitenkin parisuhdeihmisiä.

• nainen vaan

Olen sitten mieluummin yksin rakkauden tuskissani, jos en hänen kanssaan voi olla...Mielestäni on turhaa leikkiä kenenkään muun kanssa, niin kauan kun tunteita häneen vielä on. Sellaista se tosi rakkaus kaiketi on?Tunteita edelleen on häneen, yritän pysytellä hänestä etäällä niin kauan, etten toiste enää satuta itseäni..........Hän saattaa tehdä samoin???

• Kiva ajatus silti

Sun ei tartte tehdä mitään. Muiden kanssa oleminen on auttanut. Ja aina se, kun ei tartte nähdä sua. Aika parantaa.

• nainen vaan

Ei se aika paranna, korkeintaan vain helpottaa.Ja en häntä haluaisi koskaan kuitenkaan satuttaa, niin tärkeä hän minulle on.

• tää daami

Tämän viestiketjun perusteella voisi olettaa, ettet ole vielä sisäistänyt mitä vastuu tarkoittaa. Ainakin välität hänestä, mutta et ole silti valmis avaamaan tätä tilannetta enempää ja keskustelemaan siitä - et täällä ja et hänenkään kanssa? Jos ei ole valmis keskustelemaan täällä niin miksi edes kirjoittaa tänne?

Tietysti ainahan voi huudella näitä tunteidenpurkuviestejä tänne, mutta silloin ei tulisi antautua arvausleikkiin muiden kanssa. Sitä vastuu myös tarkoittaa. Jos olet oikeasti pahoillasi niin ole sitä myös hänen seurassaan, älä meidän.

• ja "mieheltä"

Vieläkö te 6 viimeisintä vastaajaa muka uskotte, ettei toi aloitus olisi pelkkää puppua.

• kiitos tästä

Hei, susta mä tykkään, sussa on asennetta. :) Harvoin täällä oikeesti fiksuihin kirjoituksiin törmää, mutta kun - se on kuin löytäisi jalokiven mutalammikosta.

• tää daami
        kiitos tästä kirjoitti:

Hei, susta mä tykkään, sussa on asennetta. :) Harvoin täällä oikeesti fiksuihin kirjoituksiin törmää, mutta kun - se on kuin löytäisi jalokiven mutalammikosta.

Nätisti sanottu. :-)

Ja ihan sama oliko tuo aloitusviesti puppua vai ei, nämä tälläiset vänkäysketjut vain ovat rasittavia ja hukuttavat alleen ne oikeasti hyvät keskustelut. Tosin sellaisia ei ole näkynyt vähään aikaan...

• Varppina.

Ei hätää Tm. Mä pärjään kyllä. Olenhan sanonut sen.

• miksi miksi

Itsehän sen aloitit. Kaikin tavoin kiusasit. Minut tuhosit. Et joudu vastuuseen. Kaikki paha on sulle oikeutettua.

• ap.

Ei voi olla mulle. En takuulla ole pystynyt häntä mitenkään tuhoamaan. Kauheaa, jos joku on tehnyt niin sulle.

Muille vastanneille: Eihän täällä nyt voi kaikkea ruotia. :)

• *huoh*
        ap. kirjoitti:

Ei voi olla mulle. En takuulla ole pystynyt häntä mitenkään tuhoamaan. Kauheaa, jos joku on tehnyt niin sulle.

Muille vastanneille: Eihän täällä nyt voi kaikkea ruotia. :)

Niin, ei voi ruotia täällä eikä ilmeisesti livenäkään... vai mitä?

• ap.
        *huoh* kirjoitti:

Niin, ei voi ruotia täällä eikä ilmeisesti livenäkään... vai mitä?

Vaikutat niin tutulta. Lupaa ettei kukaan saa tietää näistä.

• *huoh*
        ap. kirjoitti:

Vaikutat niin tutulta. Lupaa ettei kukaan saa tietää näistä.

Kenelle kertoisin? Ketä kiinnostaa? Jos lopettaisit nyt tämän leikkimisen ja hankkisit ihan oikean elämän. Ja jos oikeasti haluat joskus jutella, ihan mistä vaan, niin tiedät kyllä mistä minut löytää. Ihan kaikella ystävyydellä. Alan olla vähän huolissani sinusta.

• ap.
        *huoh* kirjoitti:

Kenelle kertoisin? Ketä kiinnostaa? Jos lopettaisit nyt tämän leikkimisen ja hankkisit ihan oikean elämän. Ja jos oikeasti haluat joskus jutella, ihan mistä vaan, niin tiedät kyllä mistä minut löytää. Ihan kaikella ystävyydellä. Alan olla vähän huolissani sinusta.

Eikö mulla ole elämää? Voi! En tiennytkään! :)

• *huoh*
        ap. kirjoitti:

Eikö mulla ole elämää? Voi! En tiennytkään! :)

No nyt tiedät. Aina mukavaa olla avuksi :)

• ap.
        *huoh* kirjoitti:

No nyt tiedät. Aina mukavaa olla avuksi :)

Mulla on itse asiassa elämä, jonkalaista et osaa kuvitellakaan.

• *huoh*
        ap. kirjoitti:

Mulla on itse asiassa elämä, jonkalaista et osaa kuvitellakaan.

Ehkäpä, mutta näköjään osaan edelleen ärsyttää, niin kuin aina :)

• ap.
        *huoh* kirjoitti:

Tarvittaessa osaat olla myös ärsyttämättä.

• *huoh*
        ap. kirjoitti:

Tarvittaessa osaat olla myös ärsyttämättä.

I hope so.

• ....-.....
        *huoh* kirjoitti:

Itselläni samankaltainen tilanne ehkä ja osaan hyvin kuvitella tuon tuskasi! Asiat eivät tässä tapauksessa tai minunkaan tapauksessani aina välttämättä ole niin yksinkertaisia ja helposti toteutettavissa olevia. Mutta hänelle sanoisin, että elämä jatkuu ja tuo joskus kauan koettu säilyy sydämessä ihanana tunteena, jota säilytän aarteena.
        Hänelle toivon kaikea hyvää ja onnea elämään!

• ....-.....
        ....-..... kirjoitti:

Itselläni samankaltainen tilanne ehkä ja osaan hyvin kuvitella tuon tuskasi! Asiat eivät tässä tapauksessa tai minunkaan tapauksessani aina välttämättä ole niin yksinkertaisia ja helposti toteutettavissa olevia. Mutta hänelle sanoisin, että elämä jatkuu ja tuo joskus kauan koettu säilyy sydämessä ihanana tunteena, jota säilytän aarteena.
        Hänelle toivon kaikea hyvää ja onnea elämään!

...Ja vielä tuohon piti lisätä, että jokainen kuitenkin on jollakin tavalla vastuussa omista tunteistaan sekä miten niihin suhtautuu ja miten niitä työstää. Välillä paremmin ja toisinaan tuska on taas raastavampaa. Mutta kuitenkin pärjätä pitää =)

• eräs vaan

Jos et olisi silloin kerran ilmaissut kiinnostusta niin et olisi ikinä koskaan saanutkaan tietää miten sinusta välitän:(

• nainen vaan

Hän ei ole ainakaan minua tuhonnut. sai vain tuntemaan voimakkaasti:)Paljon hän myös itsestään antoi.

• Naurattaa

HaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHa ! ! Vieläkö joku oikeasti uskoo tuota onnetonta ? Hei ap! Miten monta vastausta ajattelit kirjoittaa itsellesi tänään?

• No just se

Vaikuttaa niin paljon omalta tilanteeltani, että vastaan ja kuvittelen että olet juuri hän.... Vaikkei hän varmasti täällä edes pyöri, en usko että aikaa moiseen on.
      Noh, en ole tuskissani, kun näen sut. Silloin helpottaa. Mutta kun näen sua niin vähän, niin hetken helpotus ei kauaa auta.
      Voisit myös avata hieman tilannetta, olisi kiva jos voisimme jutella kahdestaan. Eikä aina pikaisesti. Myöskin, haluaisin kovasti kunnon halauksen.. Nämä mitä saan nykyään, eivät riitä enää :)
      Tiedän tilanteesi, mutta tiedän myös että sinullakin on ehkä mahdollisesti jotain minua kohtaan. Tee niinkuin mielestäsi on oikein. Ja kerro minullekin missä mennään

• Kaipaajasi5

Riittäis ihan kun heittäisit ylpeytesi veks ja kertoisit ajatuksesi suoraan mulle.
        Kaikki on mahdollista vain kun uskallat ottaa riskin

• Erossa on piinaa

Itsellä ei auta mikään. Lakkaisi olemasta niin söpö, kiltti ja ihana. Ei olisi avuksi eikä ystävällinen. Ei katsoisi ihanilla silmillään. Ei viljelisi hyvää huumoria. Ei olisi läsnä ja kiinnostunut tekemisistäni. Joo oon syvällä ja täysin koukussa häneen. Rakkauden tuska hellittää aina kun saan olla lähellä.

• ERÄS NAINEN

KELLE TARKOITETTU LAITA TUNNISTEITA !!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia?

Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?
      Arvot ja etiikka
      7
      12406
    2. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      4
      11173
    3. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      175
      5095
    4. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      29
      3712
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      196
      3554
    6. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3104
    7. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      108
      2839
    8. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      13
      2368
    9. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      41
      2149
    10. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      1955
    Aihe