Suuri osa ihmisistä inhoaa minua enkä käsitä miksi, en ole ilkeä, tuomitseva, suvaitsematon, epärehellinen - mitä näitä nyt on, minkä takia ihmisiä väitetään inhottavan.
Mä olen kai jotenkin vammainen, mutten kuitenkaan tarpeeksi omituinen ollakseni mikään asperger-tapauskaan, jokin minussa vaan on vialla. Mä en osaa huomioida ihmisiä, enkä ole suulas, iloinen, sosiaalinen, sanavalmis, nokkela kuten kai pitäisi ollakseen kelvollinen ihminen.
Perkeleen perkeleen perkeleen perkeleen perkeleen perkele, miksi mä en saa itseäni tapettua? Kuvittelen että elämässä vois olla vielä jotain hyvää vaikka on saatanan selvää etten ikinä saa elämisen arvoista tulevaisuutta.
Nyt kun mulla on kait PTSD niin mä en pysty keskittymäänkään mihinkään muuhun kuin kaiken saatanan paskan miettimiseen. Mä haluaisin vaan tietää mikä perkele minussa on vikana.
En kelpaa varmasti ikinä mihinkään
17
685
Vastaukset
- et ole toivoton
Metsä vastaa yleensä niin kuin sille huudetaan. Jos miellät itsesi noin, niin todennäköisesti viestität ja käyttäydyt myös noin. Ja toinen mokoma ongelmassas on että kuvittelet itsesi sellaiseksi mitä et todellisuudessa et ole.
Sinulle nyt tuo tunne ja kuva itsestäsi on todellinen, mutta asia ei niin ole.
No hyvä että sait tuon pahan ilmaistuksi. Kärsit tilanteesta.
Ei kai kuolema nyt ajankohtainen. - x771
Suuri osa ihmisistä on kusipäitä. Etsi netistä itsesi kaltaista porukkaa.
Moi!
Mun mielestäni ihmisen ei tarvitse olla suulas, sanavalmis tai nokkela jotta olisi kelvollinen ihminen. On totta, että näyttää siltä, että vain ne pärjäävät, jotka ovat suulaita ja ulospäin suuntautuneita. Oletko ihan varma, että et kelpaa kenellekään tai mihinkään? Eikö lähelläsi ole ketään, jota voisit lähestyä ihan omana itsenäsi? Monet ihmiset ovat laillasi ujoja ja syrjään vetäytyviä. Kaikenlaisia ihmisiä tarvitaan ja joku etsii juuri ujoa ja hiljaista ihmistä.
Olet sitä mieltä, että sinulla on PTSD. Onko elämässäsi tapahtunut jotain sellaista, mikä on vienyt uskosi tulevaisuuteen ja toisiin ihmisiin? Etkö ole saanut apua vai oletko pettynyt saamaasi apuun?
Sulla on hyvä kuvitelma: elämässä on paljon hyvää ja elämisen arvoinen tulevaisuus on edessä. Älä luovuta äläkä menetä toivoasi!
Siunausta elämällesi
Päivi-pappi Hämeestä- apapap
Mä olen aina se jota potkitaan päähän, se jota aina inhotaan ja haukutaan, se joka on liian omituinen mihinkään. Mä en osaa viihdyttää ihmisiä, en ole kelvollinen mihinkään. Olen elinkelvottoman vammainen ja mun pitäisi tapppaa itseni.
apapap
Aikuisten oikeasti ihmisarvoa ei mitata sillä, kuinka hyvin osaat viihdyttää toisia ihmisiä. Maailma olisi aika ikävä paikka, jos kaikki olisivat puheliaita ja ulospäin suuntautuneita. Ainakin paljon enemmän melua. Oma kokemukseni hiljaisemmista ihmistä on se, että moni heistä on äärimmäisen hyvä kuuntelija. Sellainen ihminen, jonka läheisyydessä on lupa vain olla, eikä ole tarvetta suorittaa (esim. puhua) mitään.
”Ruoskit” itseäsi aika rajulla tavalla kun kerrot olevasi se jota inhotaan. Kuitenkaan en usko, että kaikki inhoavat sinua, vaikka koettuna kokemuksena tuo on tosi hurjaa ja kurjaa. Toivon, etten menetä elämänhaluasi. Se, että joku käyttäytyy seurassasi ikävästi, ei välttämättä johdu sinusta. Taustalla voi olla jokin aivan toinen tilanne ihan muualla. Kuitenkaan se ei anna oikeutta kohdella sinua huonosti, mutta toivottavasti auttaa ymmärtämään että käytös voi johtua ihan muusta kuin sinusta.
mono-ohjaaja- 646436344643
Missä teitä uskovaisia pääsisi kyseenalaistamaan oikein urakalla? Jos olette niin varmoja uskostanne, kestänette uskonne kyseenalaistamisen? Uskonne ollesssa totta, sehän vain vahvistaisi uskoanne? ;)
- apapap
Minut pitäisi pahoinpidellä, raiskata ja kiduttaa kuoliaaksi, eikä sekään olisi vielä tarpeeksi.
- x771
Ja miksiköhän näin pitäisi tehdä?
- apapa
x771 kirjoitti:
Ja miksiköhän näin pitäisi tehdä?
Koska mä olen niin helvetin kehno ihminen että ansaitsen kaiken mahdollisen ja mahdottoman pahan.
- Tynnyri-Eikka
apapa kirjoitti:
Koska mä olen niin helvetin kehno ihminen että ansaitsen kaiken mahdollisen ja mahdottoman pahan.
No et tod. oo mikään kehno, Sä oot tosi tyyppi ja ansaitset kaikkea hyvää!
- Tynnyri-Eikka
Tynnyri-Eikka kirjoitti:
No et tod. oo mikään kehno, Sä oot tosi tyyppi ja ansaitset kaikkea hyvää!
Anteeksi, jäi yksi sana välistä, joten tässä korjattu lause:
Sä olet todella hyvä tyyppi ja ansaitset kaikkea hyvää! Mahtavaa kevättä, apapa.
- vitun yksinäinen
Et ole yksin aloittaja, ite en ole ikinä sopinut mihinkään, tarhasta tähän päivään saakka mua on vihattu millon mistäkin vitun syystä. Syitä voi olla satoja, en ala niitä luettelemaan tähän koska siitä saisi novellin aikaseks.
En ole penaalin terävin kynä, ja mulla ei oo hajuakaan mistä ihmiset nykysin puhuu, mää en kato telkkaria ollenkaan, en harrasta mitään, mulla ei oo ainuttakaan kaveria eikä ystävää, ei ole vielä ikinä ollut.
En ole sosiaalinen, viihdyn yksin, olen hiljainen ja fiksu, ajattelen yläpäällä ja olen absolutisti niin alkoholin kuin tupakankin suhteen, ajattelen kaikista pelkkää hyvää, mutta kaikesta tästä hyvästä saan paskaa niskaan ja loputonta vittuilua millon mistäkin asiasta.
Olen täysin kouluihin sopimaton kaveri monesta syystä, en tule varmaan koskaan enää saamaan työpaikkaa, koska en ole se penaalin terävin kynä enkä se hymyilevä sosiaalinen kaveri, olen synkistelijä ja sellasiahan ei työpaikoille ketään halua.
Tulen olemaan ikuisesti ilman ainuttakaan ystävää ja työpaikkaa, ja ihan pelkästään siitä syystä koska en tule koskaan sopimaan mihinkään, mussa on jotain pahasti vialla, olen rikki, epäkurantti tavara minkä paikka on kaatopaikalla.- noniinn
Vaihda ihmeessä aloittajan kanssa mailiosoitteita. Pistäkää omituisten otusten kerho pystyyn.
Minustakin tuntuu tällähetkellä melkein samalta.Miksi sinua voi kakki ihmiset inhota??tsenppiä sinulle ja älä lannistu.
- jhuuhyhu
No yksinäisyystutkija. Juho Saari, tule kollegana äkkiä ottamaan kantaa tuohon kiusaamisviestiin, kun kirkkokin jo ehti siihen avustamaan, nimittäin inhottaa lukea vihaa!
- -ap
Minut pitäisi paloitella ja polttaa elävältä.
- x771
Höpsis. Ei kaikkien tarvi olla suulas, iloinen, sosiaalinen, sanavalmis tai nokkela. Meitä on moneen junaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413928Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3573048Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt141978Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa101685Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41129- 71974
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar42889Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23831- 70818
- 44794