Maahanlaskusta äänestetään Krimillä.

JOHTAJA J:LLÄ

Upseerina ja vakaana keskustalaisena asia on minulle kristallinen kirkas, HV ei esikuntaupseerina osaa lukea yleistilannetta, nyt Krimillä äänestetään maahanlaskusta, jonka olen tiennyt koko ajan olevan tulossa.

Älkää sitten panikoitua iltapäivällä, kun maahanlasku alkaa, se on tarkkaan kohdistettu ja suurin osa osuu Krimille, muutama voi ajautua meidän alueelle, mutta muistakaa Geneven sopimus, ei muuten HV olisi tiennyt tätäkään.

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sonnimies, se aito

Aamulla hiippaili outo hujoppi kylällä mutta saattoi olla myös muna Merjan saalista kaupunkimatkalta. Hoh hoh hoooooo täällä tarkkaillaan aukeita muna, siis simämuna kovana ja raportoidaan tänne heti muutokset.

• Sepo Kiäriäinen

Nyt keskusta tarkkana siellä maalla, asumattomille seudulleille ne perkuleet laskeutuu ja heti ovat ämmää livauttamassa!

• Emäntä Somerolta

Sateenvarjon piikin jos teroittaa, niin auttaako? Onneksi meillä on kadettiupseeri neuvomassa meitä avuttomia maalaisia. Isäntä veti jo sastan vermeet ja sanoi, että voi mennä viikkoja maastossa.

• Lapin äijä

Vainovalkeat palamaan ja heinäseipäät äkkiä pelloille! Loppuu maahan laskut.

• viljelijä

Jos vilja aikaan laskevat maahan, niin saako siitä erillistä tukea?

• on maamme köyhä

Onneksi olet meidän turvana, Kapi pakenisi heti maahalaskun tullessa tropiikkiin ja vetelisiä siellä nassuunsa etelän hedelmiä ja naukkailisi hyviä punaviinejä.

• Iso, komea hetero

Sonnimiestä ei pelota, mies kuin mies ja laulan hanurin säestyksellä; It´s ä raininh men, halleluja, halleluja, i äm shoking wet. Hoh hoh hoooooo ei taivu Kapilla enklani kuin keskustalaisilla.

• JOHTAJA J:LLÄ

Ne on kyllä jumalattoman komeita ja miehekkäistä miehiä, ei niille voi sanoa
        ei. Upseerina aina ihailin maahanlakujoukkojen jämäkkyyttä ja miehisyyttä.

• Sivari-Kepu

Komennatko eturintamalla joukkoja ihan edessä?

• JOHTAJA J:LLÄ

Nyt voivat hypätä hetkenä minä hyvänsä. Keskustaa lähellä olevien ei ole
      syytä pelätä, meillä on Väyrynen ja Väyrynen tuntee Neuvostoliiton. Putin luottaa
      Väyryseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      261
      3175
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      74
      1234
    3. 66
      1173
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      180
      968
    5. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      47
      866
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      60
      819
    7. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      47
      799
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      40
      711
    9. Mitä tekisit jos

Aamulla vierestäni heräisit
      Ikävä
      45
      692
    10. Minkä alan

Ihmisiä kaivattunne on🤔
      Ikävä
      39