Upseerina ja vakaana keskustalaisena asia on minulle kristallinen kirkas, HV ei esikuntaupseerina osaa lukea yleistilannetta, nyt Krimillä äänestetään maahanlaskusta, jonka olen tiennyt koko ajan olevan tulossa.
Älkää sitten panikoitua iltapäivällä, kun maahanlasku alkaa, se on tarkkaan kohdistettu ja suurin osa osuu Krimille, muutama voi ajautua meidän alueelle, mutta muistakaa Geneven sopimus, ei muuten HV olisi tiennyt tätäkään.
Maahanlaskusta äänestetään Krimillä.
10
<50
Vastaukset
- Sonnimies, se aito
Aamulla hiippaili outo hujoppi kylällä mutta saattoi olla myös muna Merjan saalista kaupunkimatkalta. Hoh hoh hoooooo täällä tarkkaillaan aukeita muna, siis simämuna kovana ja raportoidaan tänne heti muutokset.
- Sepo Kiäriäinen
Nyt keskusta tarkkana siellä maalla, asumattomille seudulleille ne perkuleet laskeutuu ja heti ovat ämmää livauttamassa!
- Emäntä Somerolta
Sateenvarjon piikin jos teroittaa, niin auttaako? Onneksi meillä on kadettiupseeri neuvomassa meitä avuttomia maalaisia. Isäntä veti jo sastan vermeet ja sanoi, että voi mennä viikkoja maastossa.
- Lapin äijä
Vainovalkeat palamaan ja heinäseipäät äkkiä pelloille! Loppuu maahan laskut.
- viljelijä
Jos vilja aikaan laskevat maahan, niin saako siitä erillistä tukea?
- on maamme köyhä
Onneksi olet meidän turvana, Kapi pakenisi heti maahalaskun tullessa tropiikkiin ja vetelisiä siellä nassuunsa etelän hedelmiä ja naukkailisi hyviä punaviinejä.
- Iso, komea hetero
Sonnimiestä ei pelota, mies kuin mies ja laulan hanurin säestyksellä; It´s ä raininh men, halleluja, halleluja, i äm shoking wet. Hoh hoh hoooooo ei taivu Kapilla enklani kuin keskustalaisilla.
- JOHTAJA J:LLÄ
Ne on kyllä jumalattoman komeita ja miehekkäistä miehiä, ei niille voi sanoa
ei. Upseerina aina ihailin maahanlakujoukkojen jämäkkyyttä ja miehisyyttä.
- Sivari-Kepu
Komennatko eturintamalla joukkoja ihan edessä?
- JOHTAJA J:LLÄ
Nyt voivat hypätä hetkenä minä hyvänsä. Keskustaa lähellä olevien ei ole
syytä pelätä, meillä on Väyrynen ja Väyrynen tuntee Neuvostoliiton. Putin luottaa
Väyryseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613175Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741234- 661173
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180968Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47866- 60819
- 47799
- 40711
- 45692
- 39678