Voin vain kuvitella Suomen kansan mahdollista tyhmyyttä, jos meillä olisi vain kaupalliset ja uskonnolliset kanavat.
Ylellä loistoluokkaa uutisointi, ajankohtaisohjelmat, tiededokumentit ja luonto-ohjelmat. Kiitos Inhimillisestä tekijä ja Päivänpuheenaihe-ohjelmista ja niiden toimittajista! Uutisten lukijat omaa luokkaansa, ei mitään dialogi-pellejä.
Katsokaa jonkin aikaa kaupallisten kanavien "tiededokumenttejä" ja uskonnollisten kanavien ohjelmia. Maikkarin Tommila tosin tekee mielenkiintoisia katsauksia.
Esim 4d, 5d, jim-dokumentit yms. Ei ihme, että jenkit ovat tyhmiä ja jopa kreationisteja. Kaksinaismoralismi huipussaan.
Kiitos YLE
Kiitos ylelle hyvistä ohjelmista
6
59
Vastaukset
- YLEalas
Hyvä, että joku pitää YLEn ohjelmistosta. Itse en ole vanhoillispunavajakki, enkä sen vuoksi voi sietää YLEn äärivanhoillista punavajakkipropagandaa. Silti minut pakotetaan valtion terrorikoneiston turvin kustantamaan YLEä. En koe tilannetta oikeudenmukaiseksi.
Mielestäni tämä pitäisi ratkaista jotenkin. Eikö olisi kaikkien kannalta parasta, että vain vanhoillispunavajakit kustantaisivat YLEn toiminnan, sillä vain he seuraavat YLEä?- Viestintätutkija
Ulosteesi oli taas omaa ala-arvoista luokkaansa.
- vatipäävajakille.
Vatipäävajakki olet sinä, Yle on nykyisin sinisten hallussa eikä punaisten!
- YLEalas
Viestintätutkija kirjoitti:
Ulosteesi oli taas omaa ala-arvoista luokkaansa.
Tämä oli kyllä vasta toinen viesti palstalla.
Tarkoitatko, että minunkin on ylistettävä YLEä, koska äärivanhoilliset kiihkopunavajakit tykkäävät YLEstä? Eikö minulla ole oikeus omaan mielipiteeseeni? Millä perusteella te pakotatte minut kustantamaan YLEä? Minut, joka en edes hyväksy valtion verotusoikeutta. - YLEalas
vatipäävajakille. kirjoitti:
Vatipäävajakki olet sinä, Yle on nykyisin sinisten hallussa eikä punaisten!
Mitä väliä sillä on siniset vai kiihopunavajakit? Minä en pidä siitä, että minut pakotetaan kustantamaan sisältöä, josta minä en pidä. Eikö minulla ole edes oikeus ilmaista tätä mielipidettä ilman että vanhoillispunavajakit ryhtyvät kiihkoamaan silmät kiiluen.
- YLEalas
Lisättäköön, että minusta on oikein mukavaa, että joku tykkää YLEn tuotannosta. Siksipä vaadin, että nämä tykkääjät ottavat myös kokonaisuudessaan YLEn rahoittamisen harteilleen.
Jos jollakin on sellainen mielipide, että se aiheuttaa ja pakottaa minut verovelvolliseksi valtiolle, minulla taatusti on ihmisoikeuksiin vedoten oikeus ja velvollisuuskin sanoa tästä oma sanani.
Todettakoon lisäksi, että minä en hyväksy valtion verotusoikeutta. Katson, että ihminen on vapaa, ja hänen ihmisoikeutensa mahdollistuvat vasta kun täysi oikeus valita oma suhde hänen yläpuolellaan olevaan valtakoneistoon täyttyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613175Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741234- 661173
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180978Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47866- 60819
- 47809
- 45732
- 40721
- 39688