Kiitos ylelle hyvistä ohjelmista

KovaÄijäLpr

Voin vain kuvitella Suomen kansan mahdollista tyhmyyttä, jos meillä olisi vain kaupalliset ja uskonnolliset kanavat.
Ylellä loistoluokkaa uutisointi, ajankohtaisohjelmat, tiededokumentit ja luonto-ohjelmat. Kiitos Inhimillisestä tekijä ja Päivänpuheenaihe-ohjelmista ja niiden toimittajista! Uutisten lukijat omaa luokkaansa, ei mitään dialogi-pellejä.
Katsokaa jonkin aikaa kaupallisten kanavien "tiededokumenttejä" ja uskonnollisten kanavien ohjelmia. Maikkarin Tommila tosin tekee mielenkiintoisia katsauksia.
Esim 4d, 5d, jim-dokumentit yms. Ei ihme, että jenkit ovat tyhmiä ja jopa kreationisteja. Kaksinaismoralismi huipussaan.
Kiitos YLE

6

59

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YLEalas

Hyvä, että joku pitää YLEn ohjelmistosta. Itse en ole vanhoillispunavajakki, enkä sen vuoksi voi sietää YLEn äärivanhoillista punavajakkipropagandaa. Silti minut pakotetaan valtion terrorikoneiston turvin kustantamaan YLEä. En koe tilannetta oikeudenmukaiseksi.

Mielestäni tämä pitäisi ratkaista jotenkin. Eikö olisi kaikkien kannalta parasta, että vain vanhoillispunavajakit kustantaisivat YLEn toiminnan, sillä vain he seuraavat YLEä?

• Viestintätutkija

Ulosteesi oli taas omaa ala-arvoista luokkaansa.

• vatipäävajakille.

Vatipäävajakki olet sinä, Yle on nykyisin sinisten hallussa eikä punaisten!

• YLEalas
        Viestintätutkija kirjoitti:

Ulosteesi oli taas omaa ala-arvoista luokkaansa.

Tämä oli kyllä vasta toinen viesti palstalla.

Tarkoitatko, että minunkin on ylistettävä YLEä, koska äärivanhoilliset kiihkopunavajakit tykkäävät YLEstä? Eikö minulla ole oikeus omaan mielipiteeseeni? Millä perusteella te pakotatte minut kustantamaan YLEä? Minut, joka en edes hyväksy valtion verotusoikeutta.

• YLEalas
        vatipäävajakille. kirjoitti:

Vatipäävajakki olet sinä, Yle on nykyisin sinisten hallussa eikä punaisten!

Mitä väliä sillä on siniset vai kiihopunavajakit? Minä en pidä siitä, että minut pakotetaan kustantamaan sisältöä, josta minä en pidä. Eikö minulla ole edes oikeus ilmaista tätä mielipidettä ilman että vanhoillispunavajakit ryhtyvät kiihkoamaan silmät kiiluen.

• YLEalas

Lisättäköön, että minusta on oikein mukavaa, että joku tykkää YLEn tuotannosta. Siksipä vaadin, että nämä tykkääjät ottavat myös kokonaisuudessaan YLEn rahoittamisen harteilleen.

Jos jollakin on sellainen mielipide, että se aiheuttaa ja pakottaa minut verovelvolliseksi valtiolle, minulla taatusti on ihmisoikeuksiin vedoten oikeus ja velvollisuuskin sanoa tästä oma sanani.

Todettakoon lisäksi, että minä en hyväksy valtion verotusoikeutta. Katson, että ihminen on vapaa, ja hänen ihmisoikeutensa mahdollistuvat vasta kun täysi oikeus valita oma suhde hänen yläpuolellaan olevaan valtakoneistoon täyttyy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      261
      3175
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      74
      1234
    3. 66
      1173
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      180
      978
    5. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      47
      866
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      60
      819
    7. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      47
      809
    8. Mitä tekisit jos

Aamulla vierestäni heräisit
      Ikävä
      45
      732
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      40
      721
    10. Minkä alan

Ihmisiä kaivattunne on🤔
      Ikävä
      39
      688
    Aihe