Kiinnostaisiko vedonlyönnillä rikastuminen?
Laita meiliä ja kerron sinulle päivän varmat kohteet!
Korvaus voitokkaista vihjeistä omantunnon mukaan! :)
[email protected]
Vedonlyönti vihjeet.
6
208
Vastaukset
- betanalyzer
Vihjeet siis annetaan halukkaille joka päivä klo.16.00 mennessä.
- Voi eikä!11
Mutta kun vedonlyöntivihjeet on yhdyssana :(
Jos et ole äidinkielessä vielä sisäistänyt peruskoulun oppimäärää ei varmaan kannata yritä vakuuttaa muita ihmisiä omilla "tiedoillaan". Voi eikä miten nolo juttu sinulle! :D- Betanalyzer
Sama sinulle. "ei kannata yritä".. paraskin puhumaan.. :D
- Betanalyzer
Betanalyzer kirjoitti:
Mutta tässä nyt on esimerkkiä tämän päivän omista vedoista:
Cardiff City - Liverpool
Vedon muoto:
Steven Gerrard
Vetosi: Will score
3.40
Manchester City - Fulham
Vedon muoto:
Maalimäärä 1. jaksolla Alle/yli: 1.5
Vetosi: over
1.95
Newcastle United - Crystal Palace
Vedon muoto:
1X2
Vetosi: 1
1.91
Athletic Bilbao - Getafe
Vedon muoto:
Home team to win both halves
Vetosi: Yes
3.00
Ja itse laitoin triplana. - Eipä noilla rikastu
Betanalyzer kirjoitti:
Mutta tässä nyt on esimerkkiä tämän päivän omista vedoista:
Cardiff City - Liverpool
Vedon muoto:
Steven Gerrard
Vetosi: Will score
3.40
Manchester City - Fulham
Vedon muoto:
Maalimäärä 1. jaksolla Alle/yli: 1.5
Vetosi: over
1.95
Newcastle United - Crystal Palace
Vedon muoto:
1X2
Vetosi: 1
1.91
Athletic Bilbao - Getafe
Vedon muoto:
Home team to win both halves
Vetosi: Yes
3.00
Ja itse laitoin triplana.Cardiff - Liverpool 3 - 6, mutta Gerrard ei tehnyt maalia.
ManC - Fulham 5 - 0, mutta puoliajalla vasta 1 - 0.
Newcastle - Crystal Palace 1 - 0. Kotivoitto.
Bilbao - Getafe 1-0 (1-0). Kotijoukkue voitti vain yhden puoliajan.
Yksi neljästä siis oikein. Opettelehan ensin vähän asioita ennen kuin alat kaupata taitojasi muille. - Voi lollers!
Betanalyzer kirjoitti:
Voi eikä!
Otit tuosta itkupotkuraivarit kun sain sinut rysän päältä kiinni :DDDDDDD
Menepäs nyt takaisin sinne peruskouluun, kun ei tämä nettikirjoittelukaan sinulta vielä luonnistu ja lopeta se raivoaminen ystävä hyvä. :)
Tosi nolo juttu sulle! :DDDD
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1167133Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4945271Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1463240Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2152621Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t382307Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431272En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771232Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681168Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111159- 1111133