Ihmettelen, miten kukaan normaalipituinen nainen voi painaa 70 kg? Ja tällä viittaan siis tutkimukseen, jonka mukaan naisten keskipaino on Suomessa 70 kg ja miesten 85 kg. Miesten keskipaino on ihan normaali suhteutettuna 178 cm keskipituuteen (vaikka sekin voisi olla alhaisempi), mutta naisten keskipituus on vain 167 cm ja naisilla on vähemmän lihasmassaa sekä korkeampi rasvaprosentti kuin miehillä.
Edes 180 cm pitkän naisen ei pitäisi painaa 70 kg, vaan 60-65 kg on sopiva paino. Siinä vaiheessa kun ollaan yli 185 cm niin ehkä silloin 70 kg.
Miten kukaan mieskään voi haluta niin painavaa naista? Hyvät naiset, laihduttakaa ja lopettakaa ne saatanan tekosyyt "normaalipainosta". Sanoivat terveysmittarit mitä tahansa, niin 70 kg tai yli on naisen päällä kertakaikkisen rumaa jälkeä. On turha kuvitellakaan että yli 70 kg nainen olisi "vain isoluinen" tai "lihaksikas". Sotanorsu se on joka tapauksessa ja painoa pitää vähentää. Keskipituiselle naiselle 50-60 kg on hyvä paino, tietenkin treenattuna. Sellaiselle kropalle miehet syttyy, eikä millekään romuluiselle norsulle tai läskipallerolle.
Ja seuraavaksi kumoan muutamia oksettavien telaketjufeministien ja rekkalesbojen mahdollisia vasta-argumentteja, joita he saattaisivat esittää kirjoitukseni johdosta:
- En koe pienuuskompleksia. Painan 92 kg, joka on sukupuoleeni, pituuteeni ja rasvaprosenttiini suhteutettuna täysin normaali ja terve paino minulle.
- Olen seurustellut, asunut yhdessä ja harrastanut seksiä yli yhden naisen kanssa.
- Minulla on tyttöystävä.
- En ole homo.
- En ole puutteessa. Sain viimeksi tämän viikon perjantai-iltana omalta tyttöystävältäni.
- En ole katkera. En ole koskaan erehtynyt romuluisen naisen kelkkaan.
- En ole saanut naiselta turpaani.
- En kuulu miesasialiikkeeseen.
Miten normaalipituinen nainen voi painaa 70 kg?
6
232
Vastaukset
- Siinä se!
Normipainosääntöhän on pituus senteissä miinus sata on paino kiloissa.
Siis 170-senttisen normipaino on 70 kiloa.- avutoN
Olen 70cm ja 170kg. Kelpaankohan kenellekkään?
- :()
avutoN kirjoitti:
Olen 70cm ja 170kg. Kelpaankohan kenellekkään?
Mahdollisesti jollekkin jotka pitävät joko tukavammista tai bodatuista naisista.
- trollaaja
Aamuposti | Aromi | Avec | Evento | Hankasalmen Sanomat | Heinäveden Lehti | Helsingin Uutiset | Hyvinkään Viikkouutiset | Iisalmen Sanomat | Iltalohja | Imatralainen | Karkkilalainen | Keski-Uusimaa | Keskisuomalainen | Koillis-Savo | Kuopion Kaupunkilehti | Laukaa-Konnevesi | Lappeenrannan Uutiset | Länsi-Uusimaa | Länsiväylä | Matti ja Liisa | Miilu | Mäntsälä-lehti | Mäntsälän Uutiset | Nurmijärven Uutiset | Ota talteen! | Pieksämäen Lehti | Pielavesi-Keitele | Pikkukaupunkilainen | Pitäjäläinen | Reklama | Riihimäen seudun Viikkouutiset | Saarijärveläinen | Sampo-lehti | Savon Sanomat | Seinäjoen Sanomat | Sipoon Sanomat | Sisä-Savo | Sisä-Suomen Lehti | Soisalon Seutu | Suur-Jyväskylän Lehti | Tamperelainen | Turkulainen | Tuusulanjärven Viikkouutiset | Töllötin | Uusimaa | Uutis-Jousi | Vantaan Sanomat | Warkauden Lehti | Vihdin Uutiset | Viikkosavo | Viispiikkinen | Viitasaaren Seutu
- dgfhj
Aika paska trolli.
- Kuuule rakkauden kai
Suomi24 - Kansalaisten kohtauspaikka
AA
Opastus ja palaute
Kirjaudu
liity jäseneksi!
Etusivu
Keskustelu
Uutiset
Yhteisö
Treffit
Tori
Chat
Teatteri
Tarjoukset
Posti
Facebook Twitter
Riku-chat torstaisin 14.30-17.30
©Fotolia/AOPYksineläjän niksit
©Fotolia/AOPMiten saan kohotettua itsetuntoani?
©Fotolia/AOPEron jälkeen parempi elämä?
Suomi24Suomi24:n käyttäjä-haastattelu
Ajanviete:
Aloittelevat keskustelijat
Elämäkertani
Elämän ilot
Elämäni käännekohta
Etsintäkuulutus
Gallupit ja kyselyt
Henkilökohtaiset
Huuhaa
Jos olisin miljonääri
Juhlapäivät
Kahvikeskustelut
Kiitos
Kun mikään ei riitä
Lifestyle
Loppuelämäsi tekemättömät asiat
Millainen oli viikkosi?
Netin aarteet
Niksinurkka
Olen iloinen
Pyydä anteeksi
Rakas päiväkirja
Rippituoli
Risuja
Tietovisa
Totuus vai tehtävä
Trollaus
Töppäykset
Vitsit
AIHEALUEET:
Ajanviete
Autot ja liikenne
Harrastukset
Koti ja rakentaminen
Lemmikit
Matkailu
Muoti ja kauneus
Nuoret
Paikkakunnat
Perhe
Ruoka ja juoma
Ryhmät
Seksi
Suhteet
Talous
Teknologia
Terveys
Tiede ja kulttuuri
Tori
Työ ja opiskelu
Urheilu ja kuntoilu
Viihde
Yhteiskunta
MUUTA:
Suomi24
Aakkosellinen hakemisto
Kommentaattori
Kumppanit
Luotsi
Suomi24 / Ajanviete / Trollaus / Miten normaalipituinen nainen voi painaa 70 kg?
Miten normaalipituinen nainen voi painaa 70 kg?
4 Vastausta 85 Lukukertaa
Tilaa palstan RSS-syöte
Aloita uusi keskustelu
Poista kirosanafiltteri käytöstä
trollari
16.3.2014 15:10
-1
Ihmettelen, miten kukaan normaalipituinen nainen voi painaa 70 kg? Ja tällä viittaan siis tutkimukseen, jonka mukaan naisten keskipaino on Suomessa 70 kg ja miesten 85 kg. Miesten keskipaino on ihan normaali suhteutettuna 178 cm keskipituuteen (vaikka sekin voisi olla alhaisempi), mutta naisten keskipituus on vain 167 cm ja naisilla on vähemmän lihasmassaa sekä korkeampi rasvaprosentti kuin miehillä.
Edes 180 cm pitkän naisen ei pitäisi painaa 70 kg, vaan 60-65 kg on sopiva paino. Siinä vaiheessa kun ollaan yli 185 cm niin ehkä silloin 70 kg.
Miten kukaan mieskään voi haluta niin painavaa naista? Hyvät naiset, laihduttakaa ja lopettakaa ne saatanan tekosyyt "normaalipainosta". Sanoivat terveysmittarit mitä tahansa, niin 70 kg tai yli on naisen päällä kertakaikkisen rumaa jälkeä. On turha kuvitellakaan että yli 70 kg nainen olisi "vain isoluinen" tai "lihaksikas". Sotanorsu se on joka tapauksessa ja painoa pitää vähentää. Keskipituiselle naiselle 50-60 kg on hyvä paino, tietenkin treenattuna. Sellaiselle kropalle miehet syttyy, eikä millekään romuluiselle norsulle tai läskipallerolle.
Ja seuraavaksi kumoan muutamia oksettavien telaketjufeministien ja rekkalesbojen mahdollisia vasta-argumentteja, joita he saattaisivat esittää kirjoitukseni johdosta:
- En koe pienuuskompleksia. Painan 92 kg, joka on sukupuoleeni, pituuteeni ja rasvaprosenttiini suhteutettuna täysin normaali ja terve paino minulle.
- Olen seurustellut, asunut yhdessä ja harrastanut seksiä yli yhden naisen kanssa.
- Minulla on tyttöystävä.
- En ole homo.
- En ole puutteessa. Sain viimeksi tämän viikon perjantai-iltana omalta tyttöystävältäni.
- En ole katkera. En ole koskaan erehtynyt romuluisen naisen kelkkaan.
- En ole saanut naiselta turpaani.
- En kuulu miesasialiikkeeseen.
VASTAA
Facebook
Twitter
share email
share url
Ilmoita asiaton viesti
Kutista kaikki kommentit
Siinä se!
16.3.2014 16:40
0
Sulje
Normipainosääntöhän on pituus senteissä miinus sata on paino kiloissa.
Siis 170-senttisen normipaino on 70 kiloa.
VASTAA
Facebook
Twitter
share email
share url
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3257758Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662186- 1771876
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161422- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91271Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701241RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601210Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411091Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029