Mitä kokemuksia teillä on asumisesta noiden vuokra-asuntofirmojen asunnoissa? Etsiskelen edullista vuokra-asuntoa Tampereelta, yksityisiltä markkinoilta en usko tärppäävän.
Tampere VTS/Sato/VVO -vuokra-asunnoissa asuminen
3
436
Vastaukset
- satolainen
itse asun Saton asunnossa ja ihan tyytyväinen olen, Satolla on vaan paha tapa ampua paskojen kämppien hinnat liian ylös, mutta joitain kohtuu hintaisia on.
- vuokralainen_
No juu, on tullut huomattua, että itselleni ei taida Satolta löytyä kohtuuhintaista asuntoa, kun olen vapaiden asuntojen vuokratasoja katsellut sieltä nettisivuilta.
- Tutkimuksen vuoksi
En tiedä onko oikea paikka puhua asiasta, Hervannassa Opiskelijankadulla asui eräs ystäväni. Vuotta en tarkalleen tiedä mutta sanoisin noin 20v sitten. Kämpässä alkoi tapahtua mielenkiintoisia asioita, maljakko lensi vailla luonnollista selitystä lattialle ja kirjoja tippui muutaman kerran sieltä myös. Muutama päivä tämän jälkeen ystäväni isä tuli paikalle, näistä tapahtumista tietämättä, ja kertoi "haluavansa maalata eteisen". Väri oli vaalea. Syy tähän oli se että "edellinen asukas oli hirttäytynyt eteiseen." No, tämän tarinan kuulin n.2 vuotta sitten ja erittäin luotettavalta lähteeltä, silloin tosin mietin että varmasti joku selitys löytyisi.
Noin viikko sitten olin juuri 18v täyttäneellä kaverillani kylässä, Hervannan Opiskelijankadulla, ja tämä kertoi että oli kerran illalla katsellut elokuvaa ja eteisestä kuulunut "epämääräistä pölötystä". Oli laittanut äänet pois ja kysynyt että "kuka siellä höpisee?" Vastauksena oli kuulunut että "ei mitään". En ollut ikinä aiemmin kertonut tämän toisen ystäväni kokemuksista tälle kaverilleni. Kyllähän siinä meni iho kananlihalle kun alkoi miettimään että jos tämä asunto olisi se sama jossa 20v sitten oli tapahtunut mielenkiintoisia asioita. Asiaa tarkemmin tutkittuani kiinnitin huomioni eteiseen, joka oli oranssiksi maalattu, ja muu seinäpinta-ala on kuitenkin vaaleaa.
Mikäli kellään olisi lisätietoa, jos tietäisi asioista enemmänkin niin olisi hauska tietää :) ja jos joku keksii paremman keskustelualueen niin ei muuta kun postatkaa sinne:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236788Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää391209Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka211005- 75871
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47804Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59794Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.91768Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38751Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14716- 43713