Tietääkö joku siitä että Karin lisäksi on kuullemma tulossa yllätyspaluu mutta henkilöllisyyttä ei ole paljastettu. Laittakaa linkki jossa kerrotaan paluusta vai onko hahmo paluu tiedossa koska jossain lukee että on joku yllätysPaluu. PS.Haluan Että Se on Aki Nikkinen :)
YllätysPaluu
7
256
Vastaukset
- taigaisgu
veikkaan miroa. näin sen pyörivän pihlajakadulla. varma en oo et miks mut herätti epäilyt.
- MiroHOLM
Isabella kuulemma lähtee pois kevään aikana, niin ehkä Miro tulee selvittämään sen asioita.
- lukiosta viis veisat
No mihis se Isabella nyt häippässee....sitte varmaan Helunaki lähtee....ja kohta majataloa pyörittää Tale muiden teinien kera.....kukaan ei jää työttömäksi,aina löytyy duunipaikka,ku on Pihlajakatulainen....kohta se Eliaksen entinen hellu varmaan sielä tarjoileeki....
Isabella sai potkut salkkareista koska tuli riitaa työnantajan kanssa samoin Cindylle kävi :)
- Fortune & Luck
jonttuu1 kirjoitti:
Isabella sai potkut salkkareista koska tuli riitaa työnantajan kanssa samoin Cindylle kävi :)
Camilla aikoo pyörittää majataloa, luulen.
- Tirnin
Olen kuullut Aaron palaavan. Tämä ei ole mikään minun omakeksimä idea, vaan näin olen kuullut. Mutten ole siitä varma.
- juuuu
Kuulin joskus puol vuotta sitten että Noora oli nähty kuvauspaikalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511467- 639940
- 1505619
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792623