Nyt alkaa nöyryytyksen ajat Suomelle
Hallituksen kannattaisi rukoilla kuningas Salomonin rukous.
Uskovien ei tarvitse huolestua , vaan päinvastoin olla iloisia että Jumala ei salli Suomen kansan mennä Jumalattomuudessaan ja ylpeydessään tuhoon.
Parempi on elintason lasku, kuin tuho ja turmio.
Ennenkuin minut nöyryytettiin, minä eksyin, mutta nyt minä noudatan sinun sanaasi.
(Psa 119:67)
Hyvä oli minulle, että minut nöyryytettiin: niin minä opin sinun käskysi.
(Psa 119:71)
ilmestyi Herra Salomolle yöllä ja sanoi hänelle: “Minä olen kuullut sinun rukouksesi ja valinnut tämän paikan uhripaikakseni. Jos Minä suljen taivaan, niin ettei tule sadetta, jos Minä käsken heinäsirkkain syödä maan tahi jos Minä lähetän ruton kansaani, mutta Minun kansani, joka on otettu Minun nimiini, nöyrtyy, ja he rukoilevat ja etsivät Minun kasvojani ja palajavat pahoilta teiltänsä, niin Minä kuulen taivaasta ja annan anteeksi heidän syntinsä ja teen heidän maansa jälleen terveeksi.
(2Ai 7:12-14)
http://www.armo.info/blogi/tekijä/Keijo/
Nöyryytyksen ajat Suomelle
14
383
Vastaukset
- Se rukous
1. Kuninkaiden kirja 4
Edellinen jae
9 Anna siksi minulle ymmärtäväinen sydän, jotta osaisin hallita ja tuomita kansaasi ja erottaisin hyvän pahasta. Muutoin en voi oikeamielisesti hallita tätä suurta kansaa."- ...
...
- Tuhatjayksi
Saarnaaja 9
14Oli pieni kaupunki ja siinä miehiä vähän. Ja suuri kuningas tuli sitä vastaan, saarsi sen ja rakensi sitä vastaan suuria piiritystorneja.
15Mutta siellä oli köyhä, viisas mies, ja hän pelasti kaupungin viisaudellaan. Mutta ei kukaan ihminen muistanut sitä köyhää miestä.
16Niin minä sanoin: Viisaus on parempi kuin voima, mutta köyhän viisautta halveksitaan, eikä hänen sanojansa kuulla.
17Viisaitten sanat, hiljaisuudessa kuullut, ovat paremmat kuin tyhmäin päämiehen huuto.
18Viisaus on parempi kuin sota-aseet, mutta yksi ainoa syntinen saattaa hukkaan paljon hyvää.- OFFI1000
VIISAITTEN SANAT HILJAISUUDESSA KUULLUT, vastustaa sotatointen syttymistä.
MUTTA YKSI AINOA TYHMÄ PÄÄMIES SAA HUUDOLLAAN PALJON PAHAA AIKAISEKSI. - ...
OFFI1000 kirjoitti:
MUTTA YKSI AINOA TYHMÄ PÄÄMIES SAA HUUDOLLAAN PALJON PAHAA AIKAISEKSI....
- ...
OFFI1000 kirjoitti:
MUTTA YKSI AINOA TYHMÄ PÄÄMIES SAA HUUDOLLAAN PALJON PAHAA AIKAISEKSI....
- Tälleen
Elähä sinä offi höpäjä, että huudoillaan saa jotain aikaan. Enemmän saa aikaan kun sipasee sota-aluksen lähelle ja sotilaat soutaa muina miehinä rantaan. Tietysti ilman tunnuksia. Kun tarpeeksi on vieraita sotilaita maassa niin sitten järjestetään pika pikaa kansanäänestys, jossa saa äänestää niin monesti kuin vain kerkiää ja papereita ei kysytä. Jotenkin siinä pyssymiesten edessä oppii äänestämäänkin oikein. Ei tule ereyksiä kun vastaukset pudotetaan läpinäkyvään uurnaan ja vastauslippu on yksisivuinen.
Huutoa taas maailmaan mahtuu.- ...
...
- 50738yur3
Eksynyt Suomen kansakin saa maistaa vielä nöyryytystä, mutta ihan omasta syystään. Omasta suuresta syystään kun poikennut Raamatun sanasta.
- kesää kohti
Kyllä vain. Omasta syystään!
Jumalan Sanaan kuitenkin luotan. Se ei petä.
- kesää kohti
"Nyt silmäni ovat avoinna ja korvani kuulevat rukoukset, jotka tässä paikassa lausutaan". 2 Aik.7:14-16
- Tässä on
7:14 mutta minun kansani, joka on otettu minun nimiini, nöyrtyy, ja he rukoilevat ja etsivät minun kasvojani ja palajavat pahoilta teiltänsä, niin minä kuulen taivaasta ja annan anteeksi heidän syntinsä ja teen heidän maansa jälleen terveeksi
7:15 Nyt minun silmäni ovat avoinna, ja minun korvani tarkkaavat rukouksia tässä paikassa.
7:16 Ja nyt minä olen valinnut ja pyhittänyt tämän temppelin, että minun nimeni olisi siinä iäti; ja minun silmäni ja sydämeni tulevat aina olemaan siinä.- kesää kohti
"Niinpä sanon teille:Pyytäkää, niin teille annetaan. Etsikää, niin te löydätte. Kolkuttakaa, niin teille avataan.Sillä pyytävä saa, etsijä löytää, ja jokaiselle joka kolkuttaa, avataan". Luuk 11:9-10
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383799Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81845Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44754
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22698- 56697