Ole reipas ja ahkera, mutta älä noin hurmaava kuitenkaan. Pelkään, että joku muu tyttönen sinut silloin nappaa... Ja sitähän ei sydämeni kestäisi
Maistuvaa maanantaita "kulta" :)
10
286
Vastaukset
- Hei sinä!
Olisko aika toimia sitten?
- ap.
Heipä hei sinäkin ;) Olisi aika toimia, mutta en tarkkaan tiedä miten. Miten itse toimisit tilanteessa, jossa olet umpi-ikävissäsi, mutta jäätävän peloissasi? Minä reagoin kirjoittamalla ikäväpalstalle. Huh, hän on niin söpö etten kestä. Eikä mistään tule mitään kun ajattelen vain häntä. En saa mitään aikaiseksi, vaan vellon ihastuksen välitilassa.
- Hei sinä!
ap. kirjoitti:
Heipä hei sinäkin ;) Olisi aika toimia, mutta en tarkkaan tiedä miten. Miten itse toimisit tilanteessa, jossa olet umpi-ikävissäsi, mutta jäätävän peloissasi? Minä reagoin kirjoittamalla ikäväpalstalle. Huh, hän on niin söpö etten kestä. Eikä mistään tule mitään kun ajattelen vain häntä. En saa mitään aikaiseksi, vaan vellon ihastuksen välitilassa.
Kuinka usein näette? Riippuu siitä?
- ap.
Hei sinä! kirjoitti:
Tosi harvoin nähdään, liian harvoin ja ihan sattumalta usein. En voi sille viestiäkään lähettää, se on kuulemma liian painostavaa toimintaa. En tiedä mitä tekisin, mutta sen omaksi haluaisin. Enkä pysty unohtamaan myöskään, vaikka olen sitä yrittänyt ja kaikenlaista on sattunut sen suuntaan että pitäisi. Pelkään myös sattumista, jos tämä haave murtuu. Vaikeaa, mutta välillä tosiaan on. Hän on ihanin ja ajatus siitä antaa mulle voimaa kylmiin maanantaihin :))
- ap.
Hei sinä! kirjoitti:
Palan myös halusta tietää mitä hänelle kuuluu ja kertoa omia juttujani. Hän tuntui niin tutulta, juuri sellaiselta, jolle asiansa haluaakin avautua
- Jos sulla järkeä
ap. kirjoitti:
Tosi harvoin nähdään, liian harvoin ja ihan sattumalta usein. En voi sille viestiäkään lähettää, se on kuulemma liian painostavaa toimintaa. En tiedä mitä tekisin, mutta sen omaksi haluaisin. Enkä pysty unohtamaan myöskään, vaikka olen sitä yrittänyt ja kaikenlaista on sattunut sen suuntaan että pitäisi. Pelkään myös sattumista, jos tämä haave murtuu. Vaikeaa, mutta välillä tosiaan on. Hän on ihanin ja ajatus siitä antaa mulle voimaa kylmiin maanantaihin :))
Omaksi haluaisit? Mies on jo toisen oma, sinun on nyt vaan hyväksyttävä se tosiasia.
- ap.
Jos sulla järkeä kirjoitti:
Omaksi haluaisit? Mies on jo toisen oma, sinun on nyt vaan hyväksyttävä se tosiasia.
Eipäs oo! Tai sitten mulle ei tahallaan ole kerrottu kaikkea. Sitäpaitsi hän ole se, joka minut alunperin toiselta varasti ;) Toi viimeinen oli puoliksi vitsi (ja puoliksi totta). Oli miten oli, kukaan ei näitä tunteita enää poiskaan vie. Sen nyt viimeistään pitäisi olla selvää :)
- Mijäs
ap. kirjoitti:
Voisitko tarkentaa hieman tuota viestinpistämistä, siis miten päättelet että on liian painostavaa?
- minö
ap. kirjoitti:
Palan myös halusta tietää mitä hänelle kuuluu ja kertoa omia juttujani. Hän tuntui niin tutulta, juuri sellaiselta, jolle asiansa haluaakin avautua
no koska meinasit uskaltaa ottaa häneen yhteyden vai onko joku asia vielä keskeneräinen?
- nalle haluaa hänet
Nalle on pipi. Nalle haluaa tyttöystävän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661377
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww741185EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 79835
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43678
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe24638- 30626