http://www.youtube.com/watch?v=PRPkTYIGjjk
loving you is like rain falling, sun shining, God calling.. Loving you is like bird flying, season changing, baby crying....Loving you is like worlds turning, snow melting, fire burning,loving you is like seeds growing, wind blowing..
Mahtas Jumalalla leuka väppästä jos joku ihmne oikeesti ajattelis mite tässä laulus sanotaan..siinä enkelitki kalpenis kateudesta siitä huomiosta mitä semmone ihmine sais
te ihmiset alatte enenemässä määrin käydä aina ja aina enemmä hyödyttömäksi mulle,pitää pitää kiinni siitä viimesestä mitä on jäljellä....saisitte olla onnellisia täällä et oon Näin paljon uhrannu teille aikaa ilma että ette oo mitää mulle takasi antanu
Loving you
10
<50
Vastaukset
- yksi muistaja
Ennen kaikkea kannattaakin Jeesukseen laittaa turva. Moni on sinua yrittänyt tukea täällä ja ollaan muistettu rukouksin, niin kuin rukouspalstan tarkoitus on.
- TeH mies24v
älä edes yritä tuota, tässä ja maailmassa yleensä on nyt jo paljo isommat panokset menossa.. et elä yritä tuota vanhanaikasta että mä rukoilen niin on hyvä ihmine, jos sillä olis merkitystä ni aika monessa muussa paikassa mun puolesta olis rukoiltu kymmeniä kertoja enemmä pelkästään inhimillisyyden takia, ja jumala olis nähny ne rukoukset... tuomiot tulee, ja teillekkin, jopa sinulle "yksi muistaja"
- TeH mies24v
oletko valmis yksi muistaja mitä tuleman pitää? monet ensimmäiset"uskovat" jäävät junasta...ole varma ettet ite jää
- yksi muistaja
TeH mies24v kirjoitti:
älä edes yritä tuota, tässä ja maailmassa yleensä on nyt jo paljo isommat panokset menossa.. et elä yritä tuota vanhanaikasta että mä rukoilen niin on hyvä ihmine, jos sillä olis merkitystä ni aika monessa muussa paikassa mun puolesta olis rukoiltu kymmeniä kertoja enemmä pelkästään inhimillisyyden takia, ja jumala olis nähny ne rukoukset... tuomiot tulee, ja teillekkin, jopa sinulle "yksi muistaja"
Voi, jospa tietäisit, miten paljon rukous saa aikaan.
Sinäkin olisit pitkät tovit rukouksessa päivittäin :) - yksi muistaja
TeH mies24v kirjoitti:
oletko valmis yksi muistaja mitä tuleman pitää? monet ensimmäiset"uskovat" jäävät junasta...ole varma ettet ite jää
Siksi onkin hyvä muistaa valvoa.
- TeH mies24v
yksi muistaja kirjoitti:
Sinäkin olisit pitkät tovit rukouksessa päivittäin :)en mä sitä tarkottanu, mulla on rukoilijoita varmasti omasta takaa tarpeeksi, se että alotat keskustelun olen rukoillut sun puolesta avaat sen keskustelu että sun ei tarvi viis musta välittää kuha rukoilet mun puolesta,entä jos mä en todellakaa tarvi niitä rukouksia mitä rukoilet, joo rukoilemine aina hyväksi, mut jos en käytännössä niitä edes tarvi...ni miksi kirjotat semmosta mulle? miksi haluat voittaa keskustelun jo alkuun..? mitä sä pelkäät, tai miksi et uskalla lähestyä ihmisiä omana itsenäs?
- TeH mies24v
yksi muistaja kirjoitti:
Sinäkin olisit pitkät tovit rukouksessa päivittäin :)ilma että pönkität itseäs jo heti alkuun jollaki hyvyyde "ajatusleiki" asemalla..?
- TeH mies24v
yksi muistaja kirjoitti:
Sinäkin olisit pitkät tovit rukouksessa päivittäin :)sinä oot sairas ihminen,pöpiset omias ja ajattelet et muutki joo hyväksyy sen koska susta se tuntuu oikealta...? sairas ihminen :(
- TeH mies24v
mutta mulla on oma kana kynittävänä vielä jumala kans...hammas hampaasta ja silmä silmästä niiku sanotaan....
- TeH mies24v
ja menetetyistä elämistä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639770
- 1435537
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792573