masennus

ahistunut

tällä hetkellä pyörii mielessä ottaa avioero koska vaimolla ja mulla ei ole seksielämää juuri olenkaan kerran vuodessa ollaan menty viisi vuotta vaimolla on pahat vippi ongelmat ja minunki nimiin otettu ja paljon itse olen tällä hetkellä työtön ja vaimon rahat menee aina laskujen maksuun sen verran se auttaa että maksaa puolet asuntolainasta ja siinä kaikki eli joudun elttämään pesueen koko rahalla mitä saan liitin rahoja mikä ei ole paljoa vaimolla ei ole mitään käsitystä rahan arvosta ja tyttö joka on jo yli 10 nukkuu vaimon kanssa ja minä olen nukkunut tytön sängyssä kohta kaksi vuotta.eikä mulla kyllä ole hinkukaan samaan sänkyyn ja silloin kun tyttö on yökylässä silloinki nukun tytön huoneessa.eikä ole kelle kertoa asiasta ei kehtaa puhua kellekkän näistä asiosta olen kerran yrittänyt itseurhaa mutta onneksi oli väärät lääkkeet eitullut mitää vaurioita

2

119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hae apua

      puhu vaimosi kanssa ja hakekaa apua

      pariterapiaa

    • masentuneelle,

      Miksi et kehtaa puhua ihan normaaleista, jokapäiväisistä vaikeuksista kenellekään? Jopa työkkärinkin kautta pääsisit psykologille, tai neuvolan, tai tk:n. Järki käteen, mitä menetettävää sinulla on verrattuna nykyiseen tilanteeseesi??
      Masennuslääkkeet ja psykoterapia kohentaisivat paljon oloasi, samoin ero.
      Käy myös oikeusaputoimistossa juttelemassa vaimon ottamista veloista. Miten hän on sinun nimiisi voinut ottaa velkaa, ja miksi olet sen hyväksynyt? Eikö se ole vähän kuin poliisiasia, petos?
      Vaimosi vaikuttaa niin kehnolta ihmiseltä, että eroa mitä pikimmin. Jätä tyttö ja äiti köllöttelemään samaan sänkyyn, jos kerran sen parhaaksi näkevät. Etsi normaali nainen jonka kanssa voitte yhdessä toisianne ilahduttaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1429
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe