Paavin kehotus protestanteille jne

......

13

65

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • otakops

"Ajat muuttuu Eskoseni" ... ♥

• otakops

Tarkennan otetta: Aleksis Kivi ja Nummisuutarit

" Mutta niin muuttuu mailma; silloin kuin nyljetty orava, nyt mahdut hädintuskin tähän samaan hännystakkiin; niin muuttuu mailma, Eskoni." ;D

• otakops
        otakops kirjoitti:

Tarkennan otetta: Aleksis Kivi ja Nummisuutarit

" Mutta niin muuttuu mailma; silloin kuin nyljetty orava, nyt mahdut hädintuskin tähän samaan hännystakkiin; niin muuttuu mailma, Eskoni." ;D

Ja lisätarkennus: ;D

http://fi.wikipedia.org/wiki/Hännystakki

• pohdittavaa

Kauniisti puhuttu Jeesuksesta ja niistä, jotka Hänen (Jeesuksen) kaltaisia tulisi olla. Hyvä puhe Paavilta.
      Useimmat lahkot eivät noudata Jeesuksen rakkauden käskyä, vaan suhtautuvat lähimmäisiinsä halveksuen ja aliarvioiden.
      Paavi näkyy olevan paljon lähempänä Jumalaa kuin yksikään adventisti maan päällä?

Voi nimittäin olla, että ne, jotka luulivat olevansa oikeassa ja korostivat omaa erinomaisuutta opeissaan lainpitämisineen, ovatkin juuri niitä pahimpia lainrikkojia, joille Jeesuksen täytyy sanoa:
      Menkää pois minun silmieni edestä TE LAITTOMUUDEN tekijät.

Se, joka vetoaa Jumalan lakiin on nimittäin myös vastuussa täydellisestä lain pitämisestä, kun taasen se, joka vetoaa Jumalan armoon ja yksin siihen, onkin armahdettu ja pelastettu.

Mitä siis Jeesus sanoikaan sille rikkaalle nuorukaiselle, joka oli mielestään pitänyt kaikki käskyt viimeistä piirtoa myöten ja oli siis lain noudattaja?

"Yksi sinulta kuitenkin puuttuu ja sen ohessa kaikki muu.
      Mene ja myy koko omaisuutesi ja jaa se köyhille ja tule ja seuraa Minua."

• pntyi

Paavius on antikristillinen oppi ja katolinen kirkko saat-anan valtakunta maan päällä. Ihan sama mitä "kivaa" sieltä sanotaan. Pettäjiä koko sakki.

• pyh!

Paavi voi kehottaa mitä haluaa. Minä en IKINÄ käänny katoliseksi.

• oma lehmä

>>Paavi voi kehottaa mitä haluaa. Minä en IKINÄ käänny katoliseksi.>>

Vannomatta paras! Mistäs voit olla niin varma, ettet jonakin päivänä ole kääntynyt katoliseksi?

• hienon juttu

Paavi on esimerkillinen kristitty! Hieno paavi, joka puhuu Jeesuksesta joka päivä kaikkialla, missä hän kulkee.

• p.eksytyksen henki

Ei paavit sapatista piittaa. Jokainen paavi seuraa muutosta, joka tehtiin 364 jKr. jolloin katolinen kirkko siirsi pyhyyden lauantailta sunnuntaille.
        Puhua voi vaikka kuinka hienosti, mutta joka ei pidä Jumalan käskyjä ei ole Hänen omansa.
        Jeesus sanoi: Monta tulee minun nimessäni ja he eksyttävät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3829
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2964
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1865
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1598
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1079
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      741
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe