Olen liian lyhyt vain noin 173cm ja harva tyttö edes vilkaisee näin lyhyttä jätkää. Vituttaa ku tähän asiaan ei edes voi itse vaikuttaa, kun taas ylipainoset voi vaikuttaa laihuttamalla. Naamalta ihan ok ja lihaksia löytyy mutta liian pätkä. ): Suurinosa muijista kuiteskin korkokengät jalassa on mua pidempiä. Ei tää ny tietyst ainut syy ole miksei ole tyttöystävää, kun en minä kovin sosiaalinenkaa ole.
yksinäisyyteni syy
17
307
Vastaukset
- lyhytpoika96
En tiedä miksi jäin näin lyhyeks, kun suvussa kuiteski kaikki miehet on ihan normaali pitusia. Vähän kyllä omituista siis, kun itse olen näin lyhyt.
- just hyvä
Et ole mielestä liian lyhyt vaan juuri sopivan pituinen :)En ole koskaan kiinnostunut jättiläisen näköisistä miehistä. Kaikki ihastukseni ovat olleet normipituisia.
- Wpb
Musta oot just hyvän pituinen. Ite en tykkää hirveen pitkistä miehistä. Ex oli vaan 175cm ja musta ei yhtään liian lyhyt.
- cheer up
Eiköhän yksinäisyytesi syyt ole jossain aivan muualla. Itse olen ainakin myös 173-senttisenä miehenä aina saanut naisen jos olen vain jaksanut sitä yrittää. Myös itsenimittaisia naisia on ollut useampi, eikä se ole heitä näyttänyt haittaavan.
- fdgdfgdfgfdgdf
Tuskimpa pituudella on mitään merkitystä yksinäisyyteen, ehkä sitten voi olla jos pituutta on tyyliin 1 metri.
Ulkonäkö ja luonne on ne jotka ratkaisee, ulkonäkö 75% ja luonne 25%
Jos joku väittää muuta ne valehtelee.- Ottus
Ulkonäöllä ja yksinäisyydellä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Jos ulkonäöllä on muka noin suuri merkitys kuin miten on mahdollista että niin monet rumat ja keskiverron näköiset ihmiset ovat pari suhteessa? Tiedän ihan susirumia ihmisiä joilla on vilkas sosiaalinen elämä. Kyllä hyvännäköinenkin ihminen voi olla yksinäinen jos on ujo ja epäsosiaalinen luonteeltaan.
- pätkä.
Sitten kun alle 170 cm niin on lyhyt.
- brunettegirl1
Minulla on 165 cm poikaystävä :) itse olen 162 cm. poikaystäväni on monien mielestä lyhyt ja ruma mutta minusta hän on ihana nallekarhu :3 ja niin hän on 20 että ei edes kai kasva enään. itse olen hyvännäköinen joten elkää huoliko lyhyet pojat :)
- kannattaa miettiä
Kuulostaa aika ilkeältä ja omahyväiseltä että sanot poikaystävääsi rumaksi mutta itseäsi hyvännäköiseksi.
- kannattais miettii..
hän sanoi että _monet_ sanovat häntä rumaksi ei hän itse.. ja pitäisikö itseään sanoa itseään rumaksi jos ei ole? vajakki
- lyhytpoika96
Niin se varmaa sitten on, että se epäsosiaalisuus ja ujous on se suurin syy tähän yksinäisyyteen..
- kljhjhljhj
No tottakai. Ei ne naiset tule mitään pitkää komistustakaan iskemään jos tämä vaikuttaa epäsosiaaliselta ujostelijalta.
- Pata kattilaa soimaa
Miksi haluatte tehdä taudin asiasta, joka ei liity kehoonne. Yksinäisyys ei tule siitä, miltä näyttää.
Se ei ole tauti, vaan yhteiskunnassamme yksinäisyyttä pidetään suurena häpeänä, jota on vaikea kestää. Pitää siis teeskennellä sosiaalisuutta.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12122481#comment-66810115
Suotakoon ihmiselle olotila, mikä on hyvä hänelle ulkoasuun katsomatta:) - oliver:
Tom Cruise 170 cm on,
3 senttiä pitempi olet sinä
katsos voisit olla 160 cm myös
Tyttöjä on kaikenpituisille, kaikkein
parasta on viisas ystävä,
jos löydät ihmisen, katso silmien
lävitse, älä silmien eteen - dsdffds
Isäni oli 160-senttinen.
Ethän sinä nyt liian lyhyt ole,mutta kai se sosiaalisuus saattaa vaikuttaa jonkun verran.Löydät varnasti vielä jonkun saman tyyppisen ihmisen kun itsekkin olet.
- patukkapätkä
No, oletpa "lyhyt" vain 173cm. Eli oikeesti ihan normipituinen mies. Minulla on tuttavamies, joka on vain n.155cm pitkä (eli lyhyt) silloin voidaan puhua oikeasti LYHYESTÄ miehestä. Hän on jostain syystä poikamies (yli 40).....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413898Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3523015Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt131937Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa101655Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41109- 71964
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38874Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23811- 44784
- 67779