Niin. Kun taitaa olla tuo kauniimman sukupuolen ajatusmaaillmat niin eri luokkaa, kun mitä me kaklahkeiset putkiaivot.
Mistä siis voi tietää, jos nainen on todella ihastunut? Varsinkin jos on luonteeltaan vähän enemmän sosiaalinen, tulee helposti toimeen ihmisten kanssa.
Muutenkin jos on suht iloinenkin, niin eipä semmosista ota niin selvää.
Ehkä pitäisi vaan katsoa vielä tilannetta enemmän, ennenkuin rupee tekeämään sen kummempia johtopäätöksiä. Sitä vaan helposti jää miettimään kaikkea, sitten juuttuu itse siihen. Mutta jos vaivaa eikä pysty kertomaan. Hankalaa on.
Päivä se kuitenkin on aina jokaisen sellaisen jälkeenkin.
mistä naisen ihastumisen tietää?
2
299
Vastaukset
- fgghfjkfkfkf
jos hän vilkuilee sinua jatkuvasti. Hän saattaa olla muiden kanssa sosiaalinen, mutta koitappa mennä hänen lähelle tai juttusille, niin hän menee vaikeaksi ja saattaa punastua. Itse sosiaalisena ja reippaana likkana olen juuri tuollainen. Vilkuilen kauempaa ja haen katsekontaktia, mutta lähellä menen aivan lukkoon.
- vaalea karkulainen
Allekirjoitan tuon!
Mikähän hitto siinä on ettei voi olla normaali kun joku mies lähestyy?!?
Pahimmassa tapauksessa pinkoo pakoon vielä ja mies jää ihmettelemään tilannetta.
Älä siis ihmettele jos niin käy, yritä myöhemmin uudelleen ja vähän rauhallisemmin :D :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661377
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww731177EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 79835
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43668
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe24638- 30616