Kotiled ostokokemuksia?

varovainen kuluttaja

Sain eilen postitse mainoksen uudesta verkkokaupasta, joka myy LED-tuotteita, kotiled nimeltään. Kiinnostus LED-tuotteisiin heräsi kun huomasi ettei niiden hinnat olekaan enää 20e/kpl, mutta onkos tuo kauppa luotettava, eli onko kellään ostokokemuksia kyseisestä kaupasta?

35

1537

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siirryin led aikaan

      Itse löysin tänään auenneen led-kaupan josta tilasin avajaistarjouksessa olevia polttimoita ja led loisteputkia :) Siellä näkyy olevan mahdollisuus kysyä asiakaspalvelusta keskusteluruudun kautta joka oli aika kätevää että osasin oikean putken ostaa! Tuolta tilasin: www.laatuled.fi

    • kauppa joka kannatti

      itse tilasin tuolta kotiledistä, oli nopea toimitus ja tavara tuli ehjänä perille. Ja on muuten hyvät nuo led-lamput :D suosittelen ostamaan sieltä!

      • Laatua

        Aika hintavia tuntuu olevan Led-hehkut tuolla. 5W E27 Led-hehku 7,90€/kpl.

        www.kodinsahkotukku.com myy samaa Led-hehkua 5W E27 6,00€/kpl


      • varovainen kuluttaja
        Laatua kirjoitti:

        Aika hintavia tuntuu olevan Led-hehkut tuolla. 5W E27 Led-hehku 7,90€/kpl.

        www.kodinsahkotukku.com myy samaa Led-hehkua 5W E27 6,00€/kpl

        Laatua: Jaa, kävin kurkkaamassa tuolla kodinsahkotukussa enkä kyllä tuon hintasta LED-lamppua löytänyt.
        kauppa joka kannatti: kiitos tiedosta, uskaltaa sitten itsekin pistää tilaillen ;) katsotaan sitten kuinka nopea toimitus on jos huomenna pistäisin tilauksen menemään.


      • Honkkarista
        Laatua kirjoitti:

        Aika hintavia tuntuu olevan Led-hehkut tuolla. 5W E27 Led-hehku 7,90€/kpl.

        www.kodinsahkotukku.com myy samaa Led-hehkua 5W E27 6,00€/kpl

        "Aika hintavia tuntuu olevan Led-hehkut tuolla. 5W E27 Led-hehku 7,90€/kpl."

        Niinpä näyttää olevan. Hongkong tavaratalosta ostin 10€:lla kaksi 5W E27 kannalla olevaa airamin lamppua.
        Todella hyvin valaisee.


    • asiakas111

      Itsekin hommasin tuolta www.kotiled.fi osoitteesta LED-lamput, oli hyvä hinta/laatu-suhde ja tavara tuli nopeesti perille. :)

      • Honkkarista

        Voi jessus sentään, juurikin sama lamppu, minkä ostin kympillä kaksi honkkarista, maksaa tuolla 12,90€/kpl.
        Ja muka tarjouksessa, vielä postikulut päälle, niin vot. Vai hyvä hinta/laatusuhde, no jos haluaa maksaa yli kaksinkertaisen hinnan niin mikäs siinä, voi elämän kevät!
        Sallikaa mun nauraa ihmisten hölmöyttä.


        "http://www.kotiled.fi/tuotteet.html?id=1/"


      • valomies
        Honkkarista kirjoitti:

        Voi jessus sentään, juurikin sama lamppu, minkä ostin kympillä kaksi honkkarista, maksaa tuolla 12,90€/kpl.
        Ja muka tarjouksessa, vielä postikulut päälle, niin vot. Vai hyvä hinta/laatusuhde, no jos haluaa maksaa yli kaksinkertaisen hinnan niin mikäs siinä, voi elämän kevät!
        Sallikaa mun nauraa ihmisten hölmöyttä.


        "http://www.kotiled.fi/tuotteet.html?id=1/"

        Mielenkiintoinen laskutapa sulla Honkkarista, tossahan lukee aivan pässinselvästi että 2kpl/paketti. :D Ite tilasin pari tommosta Airam pakettia, oli kyllä edullisia kun niissä tosiaan oli 2 lamppua per paketti, eikä niitä postikulujakaan tule ku tilaa kerralla tarpeeks. ;) Ei mulla ainakaan oo aikaa raahautua honkkariin lamppuja ostelemaan.
        Kommenttina vielä sulle Varovainen kuluttaja, on hyvä putiikki tuo Kotiled. Paketti lähti liikkeelle sähköpostiviestin perusteella alle tunnissa tilauksesta ja tavara oli lähikaupan pakettiautomaatissa jo seuraavana päivänä, ja aivan priimatavaraa tuli. Että ihan rauhallisin mielin voit sieltä ostella. :)


      • Honkkarista
        valomies kirjoitti:

        Mielenkiintoinen laskutapa sulla Honkkarista, tossahan lukee aivan pässinselvästi että 2kpl/paketti. :D Ite tilasin pari tommosta Airam pakettia, oli kyllä edullisia kun niissä tosiaan oli 2 lamppua per paketti, eikä niitä postikulujakaan tule ku tilaa kerralla tarpeeks. ;) Ei mulla ainakaan oo aikaa raahautua honkkariin lamppuja ostelemaan.
        Kommenttina vielä sulle Varovainen kuluttaja, on hyvä putiikki tuo Kotiled. Paketti lähti liikkeelle sähköpostiviestin perusteella alle tunnissa tilauksesta ja tavara oli lähikaupan pakettiautomaatissa jo seuraavana päivänä, ja aivan priimatavaraa tuli. Että ihan rauhallisin mielin voit sieltä ostella. :)

        "Mielenkiintoinen laskutapa sulla Honkkarista, tossahan lukee aivan pässinselvästi että 2kpl/paketti. :D Ite tilasin pari tommosta Airam pakettia, oli kyllä edullisia kun niissä tosiaan oli 2 lamppua per paketti, eikä niitä postikulujakaan tule ku tilaa kerralla tarpeeks. ;) Ei mulla ainakaan oo aikaa raahautua honkkariin lamppuja ostelemaan. "

        Joo, sori, niinpä olikin 2 kpl. Mutta, silti maksaa enemmän ja postikulut vielä päälle.
        Ja itse ainakin "raahaudun" lähes viikoittain, kyseiseen kauppaan. On muutenkin hyviä tarjouksia ja matkaa n. 2km kotoa. Siinähän se samalla kauppareissulla tulee käytyä.
        Ja iso plussa on vielä se, että saat tuotteen heti mukaan, eikä tarvi odotella postia ja myös näet ihan kädessä katsoen, mitä olet ostamassa.


    • kirkkaita on

      "laatua" kommentoijalle :) ettet vain olisi itse tuon kodinsähkötukun kauppias kun mainostat samoilla argumenteillä kuin kyseinen kauppa.
      Itse en uskaltanut tilata poltinta jonka valon sävyksi ilmoitetaan "kylmän valkoinen" ja kelvineiksi 3000 joka on taas sävyltään lämmin valkea, pieni ristiriita asiassa. Maksoin ennemmin 1,90 € enemmän per poltin tuolta laatuledistä kun siellä hieman kerrottiin tietojakin tuotteesta, muun muassa takuu. Polttimot oli kylläkin neutraalissa paketissa mutta ostinkin polttimoita enkä pakkausta =)

    • Pirkko40

      Minä ostin Kotiledistä lamppuja, joihin olen todella tyytyväinen! Tilasin myös ihania perhoskoristeita! Paketti tuli nopeasti perille. Suosittelin kauppaa myös ystävilleni!

    • vähävirtanen

      Olen ostanut lamppuja kotilediltä. Kaikki sujui kuten pitääkin lamput tulivat kolmessa päivässä. Laatukin näyttää hyvältä. tilasin siis vielä muutaman lampun lisää.

    • Viherpeukalo__

      Onko kenelläkään kokemuksia kotiledin myymistä kasvilampuista?

      • eivalojanäiltä

        Kasvit kuolee!


      • Muistatämänyt

        Ootko jotain kannabis luolaa laittamassa pystyyn? Muistappa että se on Suomessa laitonta!


    • Halvempaaa

      tilaa ulkomoolta ledit

    • Leditin

      Tein ostoksen josta ei kuulunut. Yritin perua tilauksen, ei vieläkään vastausta. 10 päivää mennyt

      • Karenssi100

        Yritys? toimii Turun YO-kylässä ja sen toiminta on virallisesti loppunut. Joku siellä näköjään pistää varastoa vielä myyden, mutta mitään tukea ei ole eikä siis kannata paljon tilailla. Opiskelijat hiukan korjasivat kaljatilejä.


      • RaumlaissiJorinoit

        Kyseinen putiikki ilmoittaa olevansa kylläkin raumalla.

        Osoite: Rauma
        Aukioloajat: Avoinna ympäri vuorokauden
        Puh.: 09 23165488

        https://www.kotiled.com/


    • Kotilog

      Eivät vastaa s-posteihin. Yritin perua tilausta useampaan otteeseen. Lopulta paketti kuitenkin tuli kiinasta. Olisi tullut halvemmaksi tilata itse suoraan jostain kiinafirmasta.

    • Kobi

      Tuote ei vastannut sivuilla ollutta kuvaa. En suosittele.

    • Vedätystä

      😬😡😡en ikinä tilaa sieltä enään mitään.tilasin ledvaloja.Niitä piti olla heillä varastossa niin tilasin ne ja maksoin samantien laskun netissä. Valoja odottottelin yli 5 viikkoa.yritin soittakaa sinne kymmeniä kertoja moneen kertaan ja kukaan ei vastannut😤kunnes eilen mulle yrittäjä laittoi viestin että minä olen noutanut tuotteet postista 18.3.2018 kl 11:37 minä olin töissä eilen 8-17 asti enkä todellakaan noutanut mitään mistään.eli ne on antanut väärät tiedot postille tai posti on mokannut.eivä ota kantaan asiaan millään lailla.Sinne meni rahat ja ledivalot😤😤😤

      • 9-6

        Tee rikosilmoitus, posti tarkasta ja tallenta paketin noutajan henkilötiedot.


      • olettetaliaivoja

        Eikö teillä vatipäillä ole muuta tekemistä kuin nostella vuosikausia vanhoja viestiketjuja uudelleen esiin? Sitäpaitsi tänään on 15.3.2018 joten toistaiseksi kukaan ei ole mennyt töihin tai postiin 18.3.2018 joka on ensi sunnuntaina.


    • Juhe68

      En suosittele, eivät vastaa viesteihin, lamput eivät kestä.

    • TaiLe63

      Tilasin spiraali kristallivalaisimen 1.8.2018. Vielä ei ole lamppua näkynyt. Puhelinliittymät eivät ole käytössä ja viesteihin ei vastata. Joka kerta, kun olen sanonut tekeväni rikosilmoituksen heiltä tulee jokin viesti. Ovat toimittaneet vahingossa tilaamani kristallivalaisimen myöhemmin tilanneelle ja lamput ovat saapuneet maahan ja tullaukset kestää, ei tiedetä onko minun lamppuani siellä, ovat heidän koottuja selostuksiaan. Lamppua ei vain kuulu, laittaisivat edes viestin, että eivät pysty toimittamaan ja palauttavat rahat. Eilen tein rikosilmoituksen yrityksestä.

      • Kuhaonkalaa

        Hei taile63 itsekkin tilasin kyseisestä, miten rikosilmoitus sujuu?


    • eieieiei

      Harvoin törmää näin huonosti toimivaan verkkokauppaan. En voi suositella millään tavalla kyseistä kauppaa. Saa nähdä saanko koskaan maksamani tuoteet perille asti.

    • 1000Wled-paneeli

      Kylläpä on koko paikka puhdasta paskaa, halpoja kiinatuotteita, jotka on jo valmiiksi rikki, ei suostuta vaihtamaan tai perumaan kauppoja, eikä myöskään vastata sähköposteihin eikä muihinkaan viesteihin. Ei jatkoon. Kuluttaja-asiamiehelle lähtee huomenna ilmoitus ja sen jälkeen tehdään rikosilmoitus

    • Iitee

      Itse soitin heille kuukausi sitten ja ihan hyvin osasivat vastata puhelimeen. Onko nämä yo. jutut yhden henkilön trolleja? Miten rikosilmoituksen ja kuluttaja-asiamiehen kanssa asiat on edenneet?

    • Anonyymi

      Aivan paska kauppa. Maksoin 2 led nauhaa verkkopankin kautta. Ei ole näkynyt vaikka 1kk odotettu ja puhelimeen sekä sähköpostiin ei vastata. Ihan perseestä koko pulju. ... täys kusetusta. Huomenna kuluttaja asiamiehelle ja poliisille rikosilmoitus.

    • Anonyymi

      Eivät ole lähettäneet reilun aikaa sitten tilaamaani valoa.
      Teen näin:
      Ilmoitan maksun välittäjälle petoksesta:
      Bambora PayForm
      Sekä julkistan asiakaspalvelun nimen täällä ja laitan hänen nimensä myös rikosilmoitukseen - sekä kansainväliseen, että kotimaiseen. Bambora Payform nimittäin välittää maksuja ulkomaillekin ja ulkomainen firma taisi olla.
      Noin viikko aikaa toimittaa tilaus.
      Asiakaspalvelun puhelin on kiinni ja sähköposti (myös palautelomake) palauttaa väärennetyn virheviestin mailerdemonilta. Saattaa sisältää viruksen.
      Mark&Henry Evans

    • Anonyymi

      Juuri tällä keinolla nimittäin käräytetään Bambora payforms samalla, mikäli ns. rikollista rahaa esiintyy. Muutoinhan näissä ollaan turvassa, poliisikaan ei pääse ilman petoksen ja rahanpesusta epäilyä kumpaankaan yritykseen käsiksi. Kansainvälinen Interpol on varmasti kiinnostunut Bamboran ja kotiled.comin rahaliikenteestä, kuten yhden rikosilmoituksen jälkeen kaikista Bamboran ja kotiled.comin asiakassuhteista, yrityssuhteista. Tili jäätyy just sillä sekunnilla, kun viesti avataan Interpolin koneella :-o
      Tähän odottamiseen on vain yksi perin vittumainen syy: saada lisää tietoa heidän petoksistaan eli muutama petetty asiakas ja mahdollisen rahaliikenteen tarkkailu suuriin summiin..
      Mark&Henry Evans
      Mio ja Neo Harlekiini
      Matias Tunnela
      Ven Evans

    • Anonyymi

      Joo, sama homma täällä! VIIMME VIIKON TORSTAINA TILASIN JA MITÄÄN EI KUULU EIKÄ AINAKAAN KAHDESTA NUMEROSTA VASTAA MULLE! JOKU SAMMELI KORHONEN OLI SIINÄ UNDELIVERED MAIL VIESTISSÄ, JOKA ON AINOA JONKA SIITÄ SAA!

    • Anonyymi

      Kotiled on lopettamassa toimintaansa ja varastoa myydään loppuun. Nettisivuilla olevat varastosaldot eivät kuulemma pidä paikkaansa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      17
      1225
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe