Mites muilla, jokos näkyy ylen kanavat teräväpiirtona Hangossa?
Siis kaapeli ja antenni talouksissa?
HD
15
230
Vastaukset
- kyllä juu
No kun hankin uudet Tiimarit niin jo alkoi näkymään terävämmin. hd?
- antenni persees
ainaki antenni taulouksissa ku mulla aina antenni perseessä!kaapeleista en tiedä mut eiköhän aina yx kaapeli kelan sais työnnettyä perseeseen!
- åsa-nisse
mä en nää enää koko telkkaria,koska se uppos vahingossa jönssönin perseeseen,kun kävi mun luona vähän "kyläilemässä" helposti uppos....ilman vaseliinia
- Tana kele
Menkää vaseliinipojat vaikka mereen. Alkaa kyllästyttämään tää teidän keskustelu muuten asiallisilla sivuilla.
- piristystä
ihan hyviä keskustelujahan näitten vaseliini poikien&työttöjen keskustelut on.vähän väriä näitten muitten"mukamas asialliset"keskustelut väliin ku pelkkää helvetin satamaa,spa,regatta ja muun vastaavanlaiset jaarittelut vuodesta toiseen.taidat olla aika huumorintajuton ihminen tai muuten vaan tylsä yksilö..........
- åkefronreven
jahollemee
- uffefronanusmuskeln
åkefronreven kirjoitti:
jahollemee
okså jag... jahollemee
- kallefronrumppan
uffefronanusmuskeln kirjoitti:
okså jag... jahollemee
fina pipor...jahollemee
- greijjula
de e greijjor!ja holle mee
- ohlsson
vaselin ska de vara!jahollemee
- Antennitalous
Antennitaloudessa ei näy mulla, antenni suunnattu digitan täyteasemaan Hangossa. Vastikään luin jostain digitan sivulta että se ei vissiin lähetä hd kanavanippua ollenkaan. Ehkä joskus myöhemmin ?
- 12+19
Meillä näkyi aluksi eli kanavat 31 eteenpäin on teräväpiirtokanavia ja kyllä tais just digita tehdä sopparin YLEN kanssa, että välittävät myös teräväpiirto kanavia.
Oliskohan syytä suunnata antennia uudelleen tai pitäiskö hankkia jonkinlainen antenni vahvistin.
- teräväpiirtoa
Kävin digitan sivuilla ja kanavanippu D ei näkyis Hangossa?
- Homma hoidossa
Päivitetty tietoa, elikkäs Ylen teräväpiirtokanavat näkyy Hangossa, mikäli on tuohon digita kanavakarttaan uskominen.
Antennitaloudet: Antenni pitäisi suunnata Turun lähetin asemaan.
Hangossa oleva täyteasema, sekä Fiskars eivät lähetä HD:tä.
- Ilmari25
Joo hyvin näkyy meillä, eihän Turkuun ole kuin 70 km ja maasto esteitä ei ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi474097Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal623753- 703288
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963190Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no892154- 352108
- 241959
- 381939
- 311921
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231844