maahanmuuttajien mielenterveys

Varis1

Valtiontalouden tarkastusvirasto moittii ,ettei maahanmuuttajilla ole tarpeeksi tietoa suomessa olevista palveluista ja viranomaiset eivät ehdi heitä palvelemaan.Onko VTV tietoinen mitenkä ala arvoisesti kantaväestön mielenterveysasioita hoidetaan,sen kertoo itsemurhatilastot.Mielenkiitoinen lausunto,liene sosiaalityötätekevältä oli.että paperittomat maahantulijat pitäisi saada julkisen terveydenhoidon piiriin ja suuri huoli on kun nämä ihmiset eivät ole kenties koskaan käyneet hammaslääkärillä.Lahdessa on viikkojen jonot kuinnalliseen hammashoitoon,kun täällä hoidetaan ensin ulkolaiset.Kuitenkin veronmaksajilla tulisi olla etuoikeus.Tänne tulevat saavat kaiken ilmaiseksi.Miten on esim. omat nuoret ja heidän toimeentulonsa,koulupaikkoja vähennetään ja verovaroilla koulutetaan ulkolaisia,poislähtijöitä.Ei anna yhteiskunta puhelinta suomalaiselle ,mutta maahanmuuttovirasto antaa elättäviile kännykät käteen. Kyllästynyt elätteihin

5

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikkia tulee auttaa

Maahanmuuttajat tulee meille kovin erilaisista olosuhteista ja osalla monenlaisia ongelmia.Osa ollut sodan jaloissa.
      Kyllä paremmin pitäisi hoitaa asioita. Perheet on hajonnu osa perheenjäsenistä on kuollut. Pieni osa pakolaisista on jopa sellaisia joita on jopa lähtömaassa kidutettu. Joilla todennäköisesti on vakavia MielenTerveys-ongelmia. Myöskin Suomalaismiesten Thaimaasta, Venäjältä, Virosta ym. tuodut vaimot, saattavat joutua vaikeuksiin, kotonaolevana alkoholisoituneen miehan armoilla, nyrkin ja hellan välissä.
      ei ole tieteoa Turvakodista, verkostoituminen ja kontaktit heikot.

• satakieli1

Varmaankin olisi hyvä että sekä Suomessa pidempään asuneilla että maahanmuuttajilla olisi kunnolliset terveyspalvelut. Ei liene kummankaan etu että vaivat jäävät hoitamatta tai hoidetaan huonosti. Monilla pakolaisilla on sotavammoja ja kidutusvammoja, joiden hoitaminen olisi välttämätöntä. Maahanmuuttajien toimeentulotuki on sama kuin muidenkin suomalaisten ja ne jotka onnistuvat saamaan töitä, maksavat myös veroja.

• kielisata1

Mamu-muija huijasi Kelalta 32.000 e

Mamujen-Kela

ja joutuu korvaamaan takaisinmaksuna ainoastaa 4.500 e . Kyseessä on mamun mielestä "vahinko" kun Kela ei osannut neuvoa mamukielellä kaavakkeen täyttöä.Asiasta kertoo Metro lehti 19.06.2014 . Vithu mitä touhua....eli diiiiiiiiiiiiiipa daaaaaaaaapa daaaaaaaaaaa daaaaaaaaaaa

• Jussuf (se sama)

Minä olen terve.
      Minä asun Suomessa aivan ilmaiseksi, kun olen osannut hoitaa asiani sosiaaliviranomaistyttöjen kanssa kuntoon. Asun Helsingin keskustassa 75m2 kolmiossa. Kela turvaa toimeentuloni ja sossu antaa rahaa, jos sitä yllätttäen tarvitsen lisää. Kiva ja mukava olla Suomessa. Päiväaikana on kylläkin liian vähän tekemistä, kun kaikki kaverit vielä nukkuu yön seikkailujen jälkeen.

Tämä kaikki edistää terveyttäni.

• on ne vaarallisia

Kuka saatana nyt jotain marokkolaista ottaisi potilaakseen ilman lepositeitä ja kuonokoppaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3829
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2964
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1865
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1598
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1079
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      741
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe