Oiskos tääl ketää muuta joka joutuu sinnitelemään olemattomilla tuloilla loppu kuukauden? Mä joudun ettii elantoni teiden varssilta ja roskiksista töllkejä ettien. En nyt viitsi selittää miks rahani finaalis mut sanotaan että halusin pitää luottotietoni puhtaana joten nyt oon rahaton. Asuntotuki tulee vasta 1.4 tilille ja käteistä tasan 5 e. Oon nyt kolmena päivänä tuntikausia tarponut ulkosalla töllkiä etsien ja jonkinlainen saalis on tullut joka päivä. Tän päivän saldo 3 e ja ostin Tokmanilta kananmunia 10 kpl, tumma makarooni 0, 65 e ja Lidlistä hain viiliä. Valitettavasti muona varastotkin ovat kuiva muonon osalta aika vähissä ja löytyy vain paketti hapankorppuja, Beceliä, mausteita ja suolaa, teetä ja leseitä melkein täysi paketti (se käy myös puuron tekoon). Noilla tänää ostetuilla munilla pärjään loppu viikon vaikka karmee nälkä tulee ku tarpoo tölkkien perässä tuntikausia et teki mieli syödä nuo kaikki kananmunat kerralla mut ei sentään:) No ainaski liikuntaa saa ja laihtuu vaik hoikka oon ennestään :) Mut tässä oon huomannut et todella pienillä rahoilla pärjää kun on pakko! Vähä vaa harmittaa ku täällä ei ole ruoka jakeluita nekin auttais paljon. Hyvää viikon jatkoa kaikille!
kohtalo tovereita
A.M..
2
50
Vastaukset
- lukkihariö
vainin
- voivotellen
Huonomminhan sulla menis jos tyhjien tölkkien / ittes muonituksen lisäks joutusit jostain kaivaan 6845€ kuussa pitääkses luottotietos puhtaana ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383829Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362964Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708