http://yle.fi/uutiset/harvinainen_talviukkonen_jyrahti_tervakoskella/7143533
Koko päivä satanut epäluonnollisen näköistä lunta. Nyt vielä kaupanpäälle ukkonen.
ukkosta ja natolunta
12
169
Vastaukset
- Teemu 23
JO muimaiset Roomalaiset näki ukkosia lumisateessa. Ei se ole kummallista.
Sen sijaan outoa on ettei vieläkään kukaan, esimerkiksi SINÄ, ole julkistanut sitä fysikaalisen reaktion kaavaa joka osoittaa mitä se lumi jota vääräksi väitätte on.- knfnfmfnfjfkfmckgjfm
No mutta roomalaisten aikaan ei ollutkaan kemikaalivanoja, illuminatia ja HAARPia. Nykyään tuollainen asia vain EI voi olla luonnollista. EI! EI! EI!
- hdfkwarhefawrsd
knfnfmfnfjfkfmckgjfm kirjoitti:
No mutta roomalaisten aikaan ei ollutkaan kemikaalivanoja, illuminatia ja HAARPia. Nykyään tuollainen asia vain EI voi olla luonnollista. EI! EI! EI!
Ei ole nykyäänkään noita. :)
- haluan uskoa
hdfkwarhefawrsd kirjoitti:
Ei ole nykyäänkään noita. :)
ON! ON! ON!
- dfhfrheh
knfnfmfnfjfkfmckgjfm kirjoitti:
Ennen oli luonnollista mutta nykyään ei :D Aika pätevä päätelmä :) Tuohon tarvitaan todella kovaa uskoa ja erittäin vähän tietoa!
Talviukkosiakin joskus sattuu. Mitä etelämmäksi mennään sen tavallisempia ne on.
- knnfnfnjcjckflgfkfkg
En usko! Olen ollut niin etelässä kuin ihminen etelään voi päästä, mutta ei siellä ollut kuin halpaa viinaa. Ei siis ukkosta. Luulin ennen että helsinki on eteläisin paikka, mutta laivalla pääsee viroon asti! Eikä ollut ukkosta. Viinaa siis oli.
knnfnfnjcjckflgfkfkg kirjoitti:
En usko! Olen ollut niin etelässä kuin ihminen etelään voi päästä, mutta ei siellä ollut kuin halpaa viinaa. Ei siis ukkosta. Luulin ennen että helsinki on eteläisin paikka, mutta laivalla pääsee viroon asti! Eikä ollut ukkosta. Viinaa siis oli.
Kyllä eteläisin paikka edelleen on etelänapa. Mutta ukkoset onkin runsaimmillaan tropiikissa, harventuen siitä navoille päin.
- lnfnnfnnfnkflfkfkfkf
kekek-kekek kirjoitti:
Kyllä eteläisin paikka edelleen on etelänapa. Mutta ukkoset onkin runsaimmillaan tropiikissa, harventuen siitä navoille päin.
Etelänapa olisi aika pelottava paikka. Jos sinne pääsisin ja kysyisin paikalliselta eskimolta, miten pääsen kotiin, hän vastaisi että kävele pohjoiseen. Mutta mihin niistä? Kävelisin varmasti väärään suuntaan. Sitten olisin pohjoisnavalla. Siellä kysyisin paikalliselta norjalaiselta reittiä suomeen, hän käskisi kävelemään etelään ja antaisi ehkä yhden turskan matkaevääksi. Olisin taas etelänavalla. Pohjoisnavalla. Loputon kierre, enkä pääsisi ehkä koskaan takaisin suomeen!
Olen pyrkinyt välttämään paikkoja, josta poispääsy ei ole yksiselitteistä. - täsmävirheitä ok
lnfnnfnnfnkflfkfkfkf kirjoitti:
Etelänapa olisi aika pelottava paikka. Jos sinne pääsisin ja kysyisin paikalliselta eskimolta, miten pääsen kotiin, hän vastaisi että kävele pohjoiseen. Mutta mihin niistä? Kävelisin varmasti väärään suuntaan. Sitten olisin pohjoisnavalla. Siellä kysyisin paikalliselta norjalaiselta reittiä suomeen, hän käskisi kävelemään etelään ja antaisi ehkä yhden turskan matkaevääksi. Olisin taas etelänavalla. Pohjoisnavalla. Loputon kierre, enkä pääsisi ehkä koskaan takaisin suomeen!
Olen pyrkinyt välttämään paikkoja, josta poispääsy ei ole yksiselitteistä.pallossa ei ole etelä eikä pohjoista
sisäinen on ulkoinen toki
atrkasteltuna lnfnnfnnfnkflfkfkfkf kirjoitti:
Olen pyrkinyt välttämään paikkoja, josta poispääsy ei ole yksiselitteistä.Seuraisit PINGVIINEJÄ! Avaran Luonnon pingviinit suunnistaa AINA merelle päin!
- fsgsadfasfadfafadfda
kekek-kekek kirjoitti:
Seuraisit PINGVIINEJÄ! Avaran Luonnon pingviinit suunnistaa AINA merelle päin!
olikos tuo ny tällainen google maps vitsi?
http://smartcanucks.ca/wp-content/uploads/2007/03/google-maps.gif
enhän minä nyt sentään mikään v*tun kala ole!
mutta jos löytäisin reijon, niin sitä kannattaisi seurata. se menee aina forssan viinakauppaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403771Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333364- 692968
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912820- 351828
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no831816- 241659
- 281597
- 291579
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231564