Taas on aika tullut äänestää vuoden Parkanolaista! Tänä vuonna ei sitten äänestetä mitään poliitikkoa tai jotain jeesustelijaa vaan äänestetään aitoa ja rehtiä Törmän Repaa. Voiko täällä olla yhtä symppistä ja huumorintajuista ihmistä kuin mitä Reijo on. Viime vuosina tämäkin titteli on mennyt aivan väärille henkilöille mutta pidetään siitä huoli että tänä vuonna Reijo korjaa tittelin itselleen eli Reijosta vuoden PARKANOLAINEN.
Vuoden Parkanolainen
27
2821
Vastaukset
- nevä hööd
Kuka se on?? :D
- Paras
Minä se ansaitsen!!!Olen niin positiivinen ja hyvä ihminen.
- monessa mukana
äänestäisin vuoden parkanolaiseksi aki haapaniemeä. mhy toiminnanjohtaja. on kunnan valtuustossakin.
- karvanen noppa
Entäs karvanoppa? Kävisikö hän?
- niinpäniin
Oot muuten oikeassa! :D :D Mutta vähän veikkaan, että vaikka saataisiin ihmiset häntä äänestämään, se asia haudattaisiin kaupungilla vähin äänin ja nostettaisiin joku muu pistesijoille ;D
- MökinMuija
Vuoden Parkanolaisen VALITSEE EHDOTETUISTA henkilöistä Parkanon Lions-klubi. Siis kyseessä ei ole mikään "kuka saa eniten ääniä" -äänestys, vaan valinta. Periaatteessa voidaan valita vaikka sellainen, joka saa vain yhden ehdotuksen.
Ja siten siis asiaa ei jotenkin vain "haudata kaupungilla", kohdistakaa valitukset nyt edes sinne mihin kuuluu eli Leijoniin, jos tekevät väärän valinnan. - ,,,....,,,
MökinMuija kirjoitti:
Vuoden Parkanolaisen VALITSEE EHDOTETUISTA henkilöistä Parkanon Lions-klubi. Siis kyseessä ei ole mikään "kuka saa eniten ääniä" -äänestys, vaan valinta. Periaatteessa voidaan valita vaikka sellainen, joka saa vain yhden ehdotuksen.
Ja siten siis asiaa ei jotenkin vain "haudata kaupungilla", kohdistakaa valitukset nyt edes sinne mihin kuuluu eli Leijoniin, jos tekevät väärän valinnan.Näin minäkin olen kuullut ja ihmetellyt miksi? Sen jälkeen en ole viitsinyt äänestää ollenkaan, koska systeemi ei ole reilu.
- .........
Vuoden parkanolainen pitäisi olla joku ihan tavis ihminen, joka auttaa muita nostamatta asiasta numeroa. Sellaiselle tuo titteli olisi omiaan. Nyt ei vaan tule heti ketään mieleen, mutta näistä ehdotetuista kannatan Reijoa. Vaikuttaa oikeasti sellaiselta sympaattiselta ihmiseltä.
- Jarva59
Miten niin on mennyt aivan väärille henkilöille? Sano yksikin "väärä"! Ovat kyllä olleet hyvin esillä Parkanossa ja tehneet paikkakuntaa tunnetuksi, esim. Tuomiston Ari. Perustele väitteesi!
- Lea 69
Kyllä Herra Sammatti on vuoden Parkanolainen,iloinen Reipas hymyilevä.
- Ruskee stetson
Hyvä ehrotus mhyn toiminnanjohtaja, reipas, rehti, toiset huomioonottava, aina ilosella ilmeellä liikkeellä ja laittannu yhristyksen väen neuvoon ja auttaan toisia.
- Tiedän
Voi hyvänen aika mikä ehdotus!
Ei ole rehti, ulkokuori pettää ja pahasti! - EIPENNIÄKÄÄNENÄÄMHY
Tiedän kirjoitti:
Voi hyvänen aika mikä ehdotus!
Ei ole rehti, ulkokuori pettää ja pahasti!Täyttä asiaa jos joku vaikka tutkis ni voi voi,onneksi ei tarvi enään rahoittaa näitä mhy touhuja.
- vdn parkanolaiseksi
EIPENNIÄKÄÄNENÄÄMHY kirjoitti:
Täyttä asiaa jos joku vaikka tutkis ni voi voi,onneksi ei tarvi enään rahoittaa näitä mhy touhuja.
kyllä minun mielestä mhyn toiminnanjohtaja on vielä sellainen "vanhanliiton mies". on pistänyt parkanon,kihniön metsät kuntoon asiantuntemuksellaan. ja kun koulut on käynyt muuaalla aikoinaan niin on palannut juurilleen parkanoon. akia voisi verrata jopa aikaisempiin metsänhoitajiin.
- hattuhuopa
vdn parkanolaiseksi kirjoitti:
kyllä minun mielestä mhyn toiminnanjohtaja on vielä sellainen "vanhanliiton mies". on pistänyt parkanon,kihniön metsät kuntoon asiantuntemuksellaan. ja kun koulut on käynyt muuaalla aikoinaan niin on palannut juurilleen parkanoon. akia voisi verrata jopa aikaisempiin metsänhoitajiin.
Mhy:n tilakauppa:toimihenkilö arvioi tilalle hinnan,puheenjohtaja tai toinen toimihenkilö ostaa ja tämä "vanhanliiton" mies vahvistaa kaupan.REHELLISTÄ?
- Sisyfos
vdn parkanolaiseksi kirjoitti:
Näitä "vanhanliiton" miehiä Parkanossa riittää.
Ongelma on, mistä saataisiin tänne nykyajassa eläviä vaikuttajia.
- virtaselle kyrpää
Karva noppa on Ikaalisista mutta Parkanossa hyvin tunnettu.
- Tukimetsää
Vai on joutunut käymään kursit muualla? Kotonakos muut on kurssit
käynyt??? Voi vittu mitä lässyttämistä. Vanhan liiton sosialisti joka
elelee tukiaisilla niin tukiaisilla elää lapsiperheet ja muuten vajaat
EI metsien miehet.- metsäteknikko
kyl haapamies on käyny metsäkoulut muistaakseni kullaa, rovaniemi. korjatkaa tarkem.muut jos tiedätte?
- Pupillit isot???
Napataarakin on hieno vaihtoehto. Kävi kanssa kursit muualla
ja tuli kotiin ei kyllä saanut mitään aikaiseksi mutta nauroi ja nuoli
perää. Nojaa nykyään veräjään eikä osaa nauraa oikealla hetkellä. - Minä
Minä minä Minä
- Ennen mustanaamio
Kas kun ei vuosisadan parkanolaiseksi tätä äpyliä joku vaadi, sillä sillä nimellä tämä uuno koulussa tunnettiin reilut 30 vuotta sitten. No, huumori sijansa saakoon. Voiko siihen äänestää muualla asuvaa nilkkiä? Tämä koulukuraattori, joka hiippailee koulussa lapsia säikyttämässä voisi hyvin ansaita vuoden Drakulan arvonimen! Hyypiö ei asu täällä, vaan majailee etelämpänä ja käy täällä "töissä" lue raatelemassa lapsia. Miehellä on osuva nimikin, joka on kuin sarjakuvalehdestä keksitty, esim Spidermanista. Tämän Mengelen palkkaminen oli välttämätöntä ilmeisesti koulutoimen mielestä. Mitään virkaa hyypällä ei paikkakunnalla ole, mutta kuittaa oleskelustaan toki kohtuullisen korvauksen! Voisi maksaa sen kotiin ja äijä voisi vaikka basson rämpyttämiseen tuntemattomassa yhtyessään keskittyä, ei vahinkoa ainakaan aiheuttaisi ihmisille enempää....
- muistelija nylkynen
kutsuttiinko haapamiestä äpyliksi vai häpyliksi? tuliko tuo nimi lehmästä? näin minä kans muistelisin. muistaakseni hää joskus alkoi itkemään kun oikein jotkin nimittelivät tuoksi. ei varmaankaan käyny lukioo. haki peruskoulu jälkeen metsäopistoon.
- ,.-,
Miksei vuoden Parkanolainen voi olla vaatimaton ja ei itseään tykö tuova kansalainen? hautausmaat ovat täynnä ennen niin tärkeitä miehiä ja naisia. Mitä he nyt ovat ovat? Kasa multaa 2 metriä maan alla ja päällä kolkko paasi, jolle euron arvoinen muovikuoressa oleva kynttilä jouluna tuodaan. Siinä ponnistelujen tulos.
- siinä se on
Nii, kylhän lopuksi saapi palan lautaa ja liuskan liinaa.
- hyväveli kerho
Nämä ns tärkeät ihmiset ovat muutenkin esillä jatkuvasti paikallislehdessä milloin minkäkin kissanristiäistapahtuman tiimoilta. Hyviä ihmisiä he harvoin silti ovat, vaan useimmiten omaa etuaan ikänsä juntanneet läpi usein muiden kärsiessä. Monesti nämä maireat hymynaamat lehdessä, ovat äärimmäisen ilkeitä ja pahansuopia oikeassa elämässä, ja vaikeuttaneet monen ihmisen elämää. Moni tuon tittelin saanut on täysi m....u oikeasti, kun paremmin henkilön tuntee. Useat näistä ansaitsivat käänteispalkinnon yhtälailla, eli vuoden pahin ihminen lähimmäisiään kohtaan sopisi monelle yhtä hyvin. Tosiaan sen tittelin voisivat näiden Lions mulkeroiden sijaan äänestää vaikkapa netissä koko pitäjän asukkaat.
- sakari++
Voi hyvää päivää, miten voi tällainenkin asia noin kovasti kaivella jotakuta. Eikös tuon tittelin ole saanut mm. Vappu Tuomi, Erkki Hirvi ja Leena Perälä, mielestäni aika vaatimattomia ihmisiä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?712406Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä411173Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1755095Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa283709Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963544Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss473094Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082829Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132358Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie392138Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191955