että pää toimii vielä?? siis normaalisti... vai tuleeko teille muille jotka ette juurikaan syö jotain ajatus häiriöitä....
kuinka vähän voi syödä
10
800
Vastaukset
- hinuri0846
syön 50-300 kaloria päivässä ja aamulla olen energinen ja pää toimii ihan "normaalisti" mutta iltaa kohden alkaa koko ajan enemmän tuntua sekavalta. päässä pimenee vähän väliä, pudottelen tavaroita, törmäilen seiniin enkä muista mitä piti tehdä tai mihin olinkaan laittanut sen ja sen.
pidemmän päälle oon huomannut että muisti pätkii eikä ole muuta selitystä kuin syömisen vähäisyys.
kannattaa syödä tasaisin välein edes jotain ihan kevyttä tai sitten juoda jotain energistä jossa kalorit on vähissä. kofeiini ei korvaa ruoasta saatavaa energiaa mutta pitää liikkeessä ja mielen virkeämpänä vähän aikaa.
tl; dr
elä syö alle 500kcal päivässä jatkuvasti No ite kykenen olee vesipaastolla kaksi viikkoa, että kaiketi niin kauan mun pää kestää syömättä.
Mä olin kerran melkein viikon syömättä eikä käynyt mitään.
- just joo...
Ja sekö on joku ylpeydenaihe?
- ---..---
just joo... kirjoitti:
Ja sekö on joku ylpeydenaihe?
Syömishäiriöiselle, kyllä.
- jepjep...
---..--- kirjoitti:
Syömishäiriöiselle, kyllä.
no varmasti, kyllä mä sen tiedän, nimim. 7 syömishäiriövuotta takana. Mut mieti, haluatko oikeasti elää niin? tai no tolla pelillä ei kyllä kovin kauan elä...
- Hakeutukaa
Hoitoon saatana
- kokemustaon
Joskus kun syystä tai toisesta ei tullut syötyä kunnolla, viikon parin jlk vähällä kalori määrällä välillä näin mustia pilkkuja näkökentässä, johon yleensä yhdistyi huimaus, myös tuolilta noustessa saatoin romahtaa huimauksesta lattialle polvilleen ja koko keho tuntui tosi heikolta etenkin polvista aina koulusta kävellessä. Nälän takia yöunet jäi vähille ja pikku hiljaa huomasin olevani todella masentunut jonka takia myös koulu ei miellyttänyt yhtään, en jaksanut keskittyä tunneilla ollenkaan, kaikki oli aina vähän pöperöistä enkä ollut ihan kartalla. Muisti ei skulannu myöskään ja olin yleisestikkin kamalan hajamielinen ja ärsyyntynyt. Aivot tarvitsee energiaa kunnolla toimiakseen, joten tietenkin jos ei syö ei mikään oikein tunnu toimivan.
- 16year
Meikän 2 pv annokset :o
En syö aamupalaa, kiire
En syö koulussa, turvotus
En syö kotona, väsyttää
Jos joskus vanhemmat jaksaa tehdä ruokaa 5 aikoihin niin syön noin omenanverran riisiä ja kanaa
Iltapalaksi muroja
YÖ
En edelleenkää syö aamupalaa
Enkä koulussa
kotona leivän
äiti on kokouksessa eli ei tee ruokaa, leipä paketti mystisesti taas avautuu
Iltapalaksi nukun eli en syö
Ja olen opiskelemassa kemistiksi :) aivot toimii, painoa 55kg ja kunto maassa :D onnee yrityksee! - Liebbo69
Juon batterya, syön makaronia,hapankorPpuja..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113585MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691896Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja621014Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60843- 171834
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768