kuinka vähän voi syödä

en syö niin en syö

että pää toimii vielä?? siis normaalisti... vai tuleeko teille muille jotka ette juurikaan syö jotain ajatus häiriöitä....

10

675

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hinuri0846

      syön 50-300 kaloria päivässä ja aamulla olen energinen ja pää toimii ihan "normaalisti" mutta iltaa kohden alkaa koko ajan enemmän tuntua sekavalta. päässä pimenee vähän väliä, pudottelen tavaroita, törmäilen seiniin enkä muista mitä piti tehdä tai mihin olinkaan laittanut sen ja sen.
      pidemmän päälle oon huomannut että muisti pätkii eikä ole muuta selitystä kuin syömisen vähäisyys.
      kannattaa syödä tasaisin välein edes jotain ihan kevyttä tai sitten juoda jotain energistä jossa kalorit on vähissä. kofeiini ei korvaa ruoasta saatavaa energiaa mutta pitää liikkeessä ja mielen virkeämpänä vähän aikaa.

      tl; dr
      elä syö alle 500kcal päivässä jatkuvasti

    • No ite kykenen olee vesipaastolla kaksi viikkoa, että kaiketi niin kauan mun pää kestää syömättä.

    • Mä olin kerran melkein viikon syömättä eikä käynyt mitään.

      • just joo...

        Ja sekö on joku ylpeydenaihe?


      • ---..---
        just joo... kirjoitti:

        Ja sekö on joku ylpeydenaihe?

        Syömishäiriöiselle, kyllä.


      • jepjep...
        ---..--- kirjoitti:

        Syömishäiriöiselle, kyllä.

        no varmasti, kyllä mä sen tiedän, nimim. 7 syömishäiriövuotta takana. Mut mieti, haluatko oikeasti elää niin? tai no tolla pelillä ei kyllä kovin kauan elä...


    • Hakeutukaa

      Hoitoon saatana

    • kokemustaon

      Joskus kun syystä tai toisesta ei tullut syötyä kunnolla, viikon parin jlk vähällä kalori määrällä välillä näin mustia pilkkuja näkökentässä, johon yleensä yhdistyi huimaus, myös tuolilta noustessa saatoin romahtaa huimauksesta lattialle polvilleen ja koko keho tuntui tosi heikolta etenkin polvista aina koulusta kävellessä. Nälän takia yöunet jäi vähille ja pikku hiljaa huomasin olevani todella masentunut jonka takia myös koulu ei miellyttänyt yhtään, en jaksanut keskittyä tunneilla ollenkaan, kaikki oli aina vähän pöperöistä enkä ollut ihan kartalla. Muisti ei skulannu myöskään ja olin yleisestikkin kamalan hajamielinen ja ärsyyntynyt. Aivot tarvitsee energiaa kunnolla toimiakseen, joten tietenkin jos ei syö ei mikään oikein tunnu toimivan.

    • 16year

      Meikän 2 pv annokset :o
      En syö aamupalaa, kiire
      En syö koulussa, turvotus
      En syö kotona, väsyttää
      Jos joskus vanhemmat jaksaa tehdä ruokaa 5 aikoihin niin syön noin omenanverran riisiä ja kanaa
      Iltapalaksi muroja

      En edelleenkää syö aamupalaa
      Enkä koulussa
      kotona leivän
      äiti on kokouksessa eli ei tee ruokaa, leipä paketti mystisesti taas avautuu
      Iltapalaksi nukun eli en syö

      Ja olen opiskelemassa kemistiksi :) aivot toimii, painoa 55kg ja kunto maassa :D onnee yrityksee!

    • Liebbo69

      Juon batterya, syön makaronia,hapankorPpuja..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3487
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2109
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      206
      1805
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1716
    5. 80
      1165
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      285
      1071
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      130
      999
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      939
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      895
    Aihe