Evokkien mukaan "Himalajan kristallisuola on syntynyt Intian ja Euraasian mannerlaattojen törmäysten seurauksina miljoonien vuosia sitten."
Tutkijoiden tekemien tutkimusten mukaan:
"Himalajan suolassa on 84 eri alkuainetta ja mineraalia täydellisesti kehomme tarpeita vastaavassa koostumuksessa."
Siis, evokki uskoo että SATTUMALTA alkumeren suolassa oli KAIKKI kehon tarvitsemat alkuaineet tismalleen oikeassa mittasuhteessa, ja uskoo lisäksi siihen että olemassa oli ALKUMERI, mutta ei usko tulvaan ja siihen, että Jumala oli alkumeren luonut. Just joo.
http://www.saltlife.fi/Suolaa-maalta-ja-mereltae/Himalajan-suola
Herätkääs evokit jo unestanne.
Täydellinen alkumeri
26
175
Vastaukset
- Fiksu kreationisti
Jeesus jauhettiin turbiiniin, hyvät EvankelaisLuderilaiset pallihkiaivot, kun JUMALA TUKI Terrorismiä ja piilotti lentokoneen. Jumalan niskat katkesi Chuck Norris potkulla
- Fiksu kreationisti
kans'Uskovaiset pois unestanne, ei kanna aseita edes Manne, kuten TE! HÅPEÄTTE sotia, kun jää Jumalan parrakkaan takia ihmisiä liman sotia. Jumalat ei sodi niiden peräsuoli on toisen koti.
- Fiksu kreationisti
Minusta on mukava ajatella kaikemaailman SUOLIA, jo Sakastissa pappi sen mulle opetti Jumalan ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!
armosta Hän huokasi, "Jeesusmultatuleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee"- Anonyymi
l'öäjklö
- Anonyymi
fgdh
- Fiksu kreationisti
Suolista on homo-geenisten kreationistien päiväunet tehty.
- Atte Evokki
Tarkkaan ottaenhan evokki tietää että kehomme suola- ja hivenainetasapaino johtuu niistä oloista joissa elämä on kehittynyt, mutta oletko nyt ihan varma että luontaistuotemainostajalla on niin sanotusti puhtaita jauhoja pussissaan?
Itse asiassa lause "Himalajan kristallisuola on syntynyt Intian ja Euraasian mannerlaattojen törmäysten seurauksina miljoonien vuosia sitten" on tuosta mainoksesta. Jos se on evokkien mukaan, miksi ylipäätään hehkutat koko mainosta? Eikö evokkien mukainen puhe olekaan potaskaa kun se on luontaistuotemainoksessa?
Ei kai sinulla vain ole oma lehmä ojassa (oletan että ymmärrät mitä sanonta tarkoittaa)?- Fiksu kreationisti
"oloista joissa elämä on kehittynyt"
Mutta kun elämä ei ole "kehittynyt."
"Itse asiassa lause "Himalajan kristallisuola on syntynyt Intian ja Euraasian mannerlaattojen törmäysten seurauksina miljoonien vuosia sitten" on tuosta mainoksesta. Jos se on evokkien mukaan, miksi ylipäätään hehkutat koko mainosta? Eikö evokkien mukainen puhe olekaan potaskaa kun se on luontaistuotemainoksessa?"
Otin sen vertaukseksi tietenkin siksi että evokkihan harhoissaan uskoopi laattojen törmäyksen tapahtuneen itsestään miljoonia vuosia sitten ilman Jumalaa eikä esim Raamatullisen tulvan seurauksena, about 4000v sitten.
"Ei kai sinulla vain ole oma lehmä ojassa (oletan että ymmärrät mitä sanonta tarkoittaa)?"
No ei. Minun tarkoituksenihan on ainoastaan levittää totuutta. - ilkimyksen serkku
Fiksu kreationisti kirjoitti:
"Itse asiassa lause "Himalajan kristallisuola on syntynyt Intian ja Euraasian mannerlaattojen törmäysten seurauksina miljoonien vuosia sitten" on tuosta mainoksesta. Jos se on evokkien mukaan, miksi ylipäätään hehkutat koko mainosta? Eikö evokkien mukainen puhe olekaan potaskaa kun se on luontaistuotemainoksessa?"
Otin sen vertaukseksi tietenkin siksi että evokkihan harhoissaan uskoopi laattojen törmäyksen tapahtuneen itsestään miljoonia vuosia sitten ilman Jumalaa eikä esim Raamatullisen tulvan seurauksena, about 4000v sitten.
"Ei kai sinulla vain ole oma lehmä ojassa (oletan että ymmärrät mitä sanonta tarkoittaa)?"
No ei. Minun tarkoituksenihan on ainoastaan levittää totuutta.... Minun tarkoituksenihan on ainoastaan levittää totuutta. ...
Koska olet ajatellut aloittaa? - Epäjumalienkieltäjä
No ei. Minun tarkoituksenihan on ainoastaan levittää totuutta.//Mutta kun elämä ei ole "kehittynyt."//
Sisällötöntä inttämistä eli argumentum ad nauseam. Kaikkien havaintojen perusteella elämä on kehittynyt.
Pikavauhtia sinkoilevat mannerlaatat ovat perusteetonta höpötystä. Sen estää jo fysiikan lait. Esimerkiksi kitkan vaikutus miljoonien neliökilometrien kokoisten laattojen törmätessä. - tieteenharrastaja
No ei. Minun tarkoituksenihan on ainoastaan levittää totuutta.Onpahan sinulla kummat kuvitelmat:
"Otin sen vertaukseksi tietenkin siksi että evokkihan harhoissaan uskoopi laattojen törmäyksen tapahtuneen itsestään miljoonia vuosia sitten ilman.."
Geologithan ne mannerten nykyisiä liikkeitä tarkkkailemalla ja takaperin laskemalla ovat selvittäneet, millaisia mannertyörmäyksiä viimeisen sadan miljoonan vuoden aikana on sattumalta päässyt sattumaan. Vuorijonoja tutkimalla sitten varmistaneet asioita sekä päätelleet vanhempienkin törmöysten aikoja ja paikkoja.
Kauanhan on jo tiedetty ihmisen oikeasti olevan "merivettä, jossa on hiukan lisäaineita". (se siitä maan tomusta). Nyt sitten taivastelet, kun merisuolan koostumus on (mainosnikkarin vähän parantelemana) lähellä ihmisen ja samalla kaikkien eliöiden suolakoostumusta. - Fiksu kreationisti
Epäjumalienkieltäjä kirjoitti:
//Mutta kun elämä ei ole "kehittynyt."//
Sisällötöntä inttämistä eli argumentum ad nauseam. Kaikkien havaintojen perusteella elämä on kehittynyt.
Pikavauhtia sinkoilevat mannerlaatat ovat perusteetonta höpötystä. Sen estää jo fysiikan lait. Esimerkiksi kitkan vaikutus miljoonien neliökilometrien kokoisten laattojen törmätessä."Kaikkien havaintojen perusteella elämä on kehittynyt."
Kaikkien havaintojen perusteella elämän on luonut Jumala. Lakkaatkos valehtelemasta?
"Pikavauhtia sinkoilevat mannerlaatat ovat perusteetonta höpötystä. Sen estää jo fysiikan lait. Esimerkiksi kitkan vaikutus miljoonien neliökilometrien kokoisten laattojen törmätessä."
Mikään ei estänyt Jumalaa liikuttamasta mannerlaattoja tahtonsa mukaan ,kuten on tapahtunutkin. Mannerlaatathan liikkuivat ja erkaantuivat toisistaan Pelegin aikoina, kuten Raamattu sanoo. - Fiksu kreationisti
tieteenharrastaja kirjoitti:
Onpahan sinulla kummat kuvitelmat:
"Otin sen vertaukseksi tietenkin siksi että evokkihan harhoissaan uskoopi laattojen törmäyksen tapahtuneen itsestään miljoonia vuosia sitten ilman.."
Geologithan ne mannerten nykyisiä liikkeitä tarkkkailemalla ja takaperin laskemalla ovat selvittäneet, millaisia mannertyörmäyksiä viimeisen sadan miljoonan vuoden aikana on sattumalta päässyt sattumaan. Vuorijonoja tutkimalla sitten varmistaneet asioita sekä päätelleet vanhempienkin törmöysten aikoja ja paikkoja.
Kauanhan on jo tiedetty ihmisen oikeasti olevan "merivettä, jossa on hiukan lisäaineita". (se siitä maan tomusta). Nyt sitten taivastelet, kun merisuolan koostumus on (mainosnikkarin vähän parantelemana) lähellä ihmisen ja samalla kaikkien eliöiden suolakoostumusta."Geologithan ne mannerten nykyisiä liikkeitä tarkkkailemalla ja takaperin laskemalla ovat selvittäneet"
Käyttämällä nykyistä mannerlaattojen liikettä esimerkkinä, joka ei siis tietenkään todista sitä vastaan etteikö muinaisina aikoina laatat olisi liikkuneet Raamatun opettamalla tavalla pois toisistaan.
Itseasiassa rannoilla näkyvä eroosion puute ainostaan puoltaa tätä tosiasiaa - mannerlaatat sopivat edelleenkin täysin toisiinsa kuin palapelin palat.
Miljoonien vuosien uskomuksille ei ole pienimpiäkään tieteellisiä todisteita.
"Kauanhan on jo tiedetty ihmisen oikeasti olevan "merivettä, jossa on hiukan lisäaineita". (se siitä maan tomusta). Nyt sitten taivastelet, kun merisuolan koostumus on (mainosnikkarin vähän parantelemana) lähellä ihmisen ja samalla kaikkien eliöiden suolakoostumusta."
Tietysti tämä on todiste Jumalan luomasta täydellisestä alkumerestä, jonka suola kelpasi sellaisenaan ihmisen käytettäväksi. Fiksu kreationisti kirjoitti:
"Kaikkien havaintojen perusteella elämä on kehittynyt."
Kaikkien havaintojen perusteella elämän on luonut Jumala. Lakkaatkos valehtelemasta?
"Pikavauhtia sinkoilevat mannerlaatat ovat perusteetonta höpötystä. Sen estää jo fysiikan lait. Esimerkiksi kitkan vaikutus miljoonien neliökilometrien kokoisten laattojen törmätessä."
Mikään ei estänyt Jumalaa liikuttamasta mannerlaattoja tahtonsa mukaan ,kuten on tapahtunutkin. Mannerlaatathan liikkuivat ja erkaantuivat toisistaan Pelegin aikoina, kuten Raamattu sanoo."Mikään ei estänyt Jumalaa liikuttamasta mannerlaattoja tahtonsa mukaan ,kuten on tapahtunutkin. Mannerlaatathan liikkuivat ja erkaantuivat toisistaan Pelegin aikoina, kuten Raamattu sanoo."
Mitkään havainnot eivät tue tuollaista yliluonnollista liikuttelua, merien pohjista kyetään mittaamaan niiden muodostumisajat ja nuo mittaukset osoittavat, että merenpohjat ovat satoja miljoonia vuosia vanhoja ja sitä nuorempia, mitä lähemmäksi mennään keskiselänteitä, joista nykyisinkin syntyy uutta merenpohjaa. Samoin mantereiden eroosiot tukevat satojen miljoonien vuosien ikää. Näin nykyinen mantereiden liikkumisvauhti, jolle on luonnollinen selitys selittää myös mantereiden muinaisen irtautumisen.
- Hiski+naapurin.kissa
> Toisin kuin tavallisessa suolassa, puristusprosessin läpikäynyt vuoristosuolan kide on juuri sellaisessa muodossa, joka pystyy läpäisemään solukalvon- eli imeytymään elimistöömme. <
Oi voi. - Epäjumalienkieltäjä
"Himalajan suolassa on 84 eri alkuainetta ja mineraalia täydellisesti kehomme tarpeita vastaavassa koostumuksessa."
Voi hyvää päivää, etkö tajua että tuo on mainos? Ei kukaan myy ylihintaista suolaa ja sano, että kyse on ihan siitä samasta suolasta kun halvimmassa marketin suolapurkissa.
No jos on valmis uskomaan kreationistisivustoja niin miksei sitten mainoksiakin.>No jos on valmis uskomaan kreationistisivustoja niin miksei sitten mainoksiakin.
Herkkäuskoinen on valmis uskomaan mitä tahansa sellaista, joka tukee hänen herkkäuskoisuutensa vuoksi aiemmin omaksumiaan luuloja.
Siis mitä tahansa, kuten palstalta olemme tuhannesti ennenkin nähneet.- Fiksu kreationisti
RepeRuutikallo kirjoitti:
>No jos on valmis uskomaan kreationistisivustoja niin miksei sitten mainoksiakin.
Herkkäuskoinen on valmis uskomaan mitä tahansa sellaista, joka tukee hänen herkkäuskoisuutensa vuoksi aiemmin omaksumiaan luuloja.
Siis mitä tahansa, kuten palstalta olemme tuhannesti ennenkin nähneet.Minä en kuitenkaan ole herkkäuskoinen ja vajoa uskomaan miljooniin vuosiin, toisinkuin todistamattomiin miljooniin vuosiin uskovat, ja Raamatun ilmiselvän todellisuuden kaihtavat evokit.
- hehhehhee
"Siis, evokki uskoo että SATTUMALTA alkumeren suolassa oli KAIKKI kehon tarvitsemat alkuaineet tismalleen oikeassa mittasuhteessa, ja uskoo lisäksi siihen että olemassa oli ALKUMERI, mutta ei usko tulvaan ja siihen, että Jumala oli alkumeren luonut. Just joo."
Siis hetkinen, jos nyt oletamme, että tuo pitää tuosta suolasta paikkansa, niin.... Miten sinä tuossa näet merkkejä luomisesta? Jos nyt jossain sattuu olemaan kaikki kehon tarvitsemat alkuaineet oikeassa suhteessa, niin mikä antaa ymmärtää, että Jumala olisi sen suolan tehnyt? Mä en nyt oikein ymmärrä tuota. Kaikki täällä koostuu alkuaineista, niin se ei liene mikään ihme, että suolassakin on alkuaineita?
Trolli taidat olla.- Anonyymi
Ainoa mitä tuossa on "luotu" on bisnesidea, jolla tavallisesta vuorisuolasta saa premium-hinnan.
- Anonyymi
"Mitä suola on?
Suolaa pidetään niin arkisena ja tavallisena asiana, että sen merkitys on päässyt useimmilta unohtumaan. Suolan ja ruuan korvaamatonta liittoa harva kyseenalaistaa, mutta suola on kuitenkin paljon enemmän kuin pelkkä mauste. Emme itse asiassa voisi elää ilman suolaa. Suola virtaa läpi suoniemme, läpi historiamme, kulttuurimme ja uskojemme. Se mahdollistaa kaiken elollisen olemassaolon, sillä elämä sai alkunsa planeettamme suolaisesta alkumerestä.
Suola ei ole pelkästään elämän ylläpitäjä, vaan myös hyvän terveyden lähde. Meidän on saatava jokapäiväinen suola-annoksemme, sillä suolalla on useita elintärkeitä tehtäviä elimistössämme. Natriumia tarvitaan elimistössä hermoimpulssien kuljetukseen, lihasten toimintaan sekä kehon nestetasapainon ja osmoottisen paineen säätelyyn. Kloridia tarvitaan ruoansulatukseen ja hengitykseen. Suolan sähkönjohtokyvyn ansiosta pystymme ajattelemaan ja toimimaan. Suolaa on solunesteessä ja luissamme. Veremme on meriveden kaltainen sähköinen suolaliuos, ja onnettomuustapauksissakin potilaalle annetaan ensimmäiseksi suolaliuos suoneen sähkövirran ylläpitämiseksi."
Lause, luoja loi ihmisen omaksi kuvakseen, on totta.- Anonyymi
Ja tämä "luoja" on mikä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tämä "luoja" on mikä?
Kaiken toimivaksi kokonaisuudeksi tekevä voima. Esim. pelkkä suola ei tee mitään vaan siinä oleva sähkönjohtokyky.
Olet luoja ja osa kokonaisuutta. Et pysty ajattelemaan ilman luojaa sinussa. - Anonyymi
Solujenme suolapitoisuus on perua merellisestä alkuperästämme. Kannamme joka solus mikroskooppista pisaraa merta josta olemme peräisin.
- Anonyymi
Ihminen tulee toimeen vallan hyvin ilman ruokaan erikseen lisättyä suolaa. Useimmat syövät sitä aivan liikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihminen tulee toimeen vallan hyvin ilman ruokaan erikseen lisättyä suolaa. Useimmat syövät sitä aivan liikaa.
Lihassa on "luonnostaan" riittävästi suolaa, mutta jos syö hyvin kasvispitoizta ruokaa, niin siihen pitää suolaa himpun verran lisätä.
Se on totta että keskimäärin syömme suolaa liikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445299Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243460Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992870Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui582686- 1732365
- 252157
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271899Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661865Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161401