Joo, puolet noista kommenteista on ollut varmaan vitseiksi tarkoitettuja, mutta miksi ihmeessä täällä toitotetaan että julkkisnaisilla tulee olla silarit?
Sanotaan nyt vaikka että haluaisitte kaikkien Suomen julkkisnaisien näyttävän Jessica Rabbitiltä rivissä. Pahuksen tylsä kuva kun ei ole mitään vaihtelua.
Tuksukin yrittää näyttää joltakin Jessicalta, mutta siitä tuli enemmän Sally Spectra.
Jos Jessicaa haluatte, siinä:
http://youtu.be/yy5THitqPBw
Mutta tajuatte kai, että hän on vain fantasiaa... missäs hän elimiä piilottelee.
Ei kaikilla julkkisnaisilla tarvitse silareita olla.
14
401
Vastaukset
- ....................
No miksi ylipäätään tarvitaan oikeita naisia isojen tissien tekemiseen? Nykyään digitaalihahmot ovat hyvin lähellä todellisuutta, siinä sitten voi rauhassa nappeja painaen tehdä mieleisensä pinup-tytön joka kaiken lisäksi näyttää oikealta.
http://fc04.deviantart.net/fs71/f/2013/250/6/b/spencerpool7_by_eclesi4stik-d6ld8hs.jpg
http://fc04.deviantart.net/fs70/f/2013/164/5/4/glamour_by_kaleya-d68x924.jpg
Ei tarvitse tissien parantumista tuollaisessa odotella. Nörttejä on tästäkin näkymästä kiittäminen.- ...Niin
No tarvitaako siihen edes julkkiksia sitten enää.
- Samaa mieltä
Tarja Malmström on lähtenyt tätä kasvavaa trendiä vastaan blogi löytyy seiskalivestä ja Facebookista, kannattaa lukea.
- Seuss called me nerd
Jaahas, täytyy sitten vilkaista... ja hankkia niitä juttuja joilla noita 3D-tyttöjä tehdään.
- "nopea" galluppi
IL keskustelupalstalla tällaista paskkanjauhantaa:
http://portti.iltalehti.fi/keskustelu//showthread.php?t=1031735 - Hyvää!!
Malmströmmillä seiskablogissa postaus luomunainen vai kuminainen ?
- perusmeininkiä
Taitaa Malmström promota täällä itseään?
- Keinotekoista luomua
Mistä kielii hiustenpidennysten hankkiminen sekä hiusten värjääminen? Rakennekynnet ja tekoripset? Pakkelikerros jonka alta ei näy kasvot? Eivätkös nekin ole itsensä muuttamista sekä oman luonnollisen itsensä korjailua... Luomussa ei ole mitään keinotekoista.
- Vai onko
Ripset hiukset jne mielestäni ole pysyviä muutoksia ?
- jatkuvasti lisää
Eikä silikonit. Ainakaan Märällä.
- Kaikki on katoavaa
ei botoxkaan ole pysyvää ellei sitä ruiskuta jatkuvasti lisää!
- Ja mitä
Nenäleikkaus, poskipäät, huuliin tulee pysyviä vaurioita (kapseloituu) .
- Rinnat ovat oudot
Jos puhutaan anatomiasta, useimmilla lajeilla ei pysyvästi suuria rintoja ole - ihminen ja lehmä lienevät siinä ainoita. Niiden lajien naarat joilla ei ole pysyvästi suuria rintoja on hädin tuskin vaikeuksia jälkikasvuaan imettää.
Ihmisten pysyvästi suurien rintojen merkitystä onkin tieteilijöiden toimesta ihmetelty. Niillä lienee merkitystä vain teerenpelin kannalta, mutta koska rintojen koko ei vaikuta maidon tuotantoon lainkaan, se on melko harhaanjohtava mainos.
Rinnat eivät voi siis anatomian kannalta olla liian pienet, mutta ne voivat olla liian suuret (selkävaivat, syövän riski jne).- Ihku utare
Tykkääkö sonnit enempi isompiutareisista lehmistä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181