Kumpaan sinun on helpompi samaistua

Teemu Paarma

Jeesus pipariin syömisen kautta jumalaasi, vai Marie keksin kautta Fazerin parhaisiin?

ps. Yhdistävätkö Jukka Paarman lahjoittama mahdollinen piispa Henrikin luu, relikki annettuna Turun tuomiokirkon aarteistoista lahjoitettuna Helsingin katolisen katetraalin toisiinsa?

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Peter Patzer

Kyllä minusta Marie on jotenkin läheisempi ja sen mutustelu kotoisampaa, kuin yölättien napostelu Jeesuspiparit jätän kokonaan suuhuni pteanematta.

• sultan

balttis!

Taas tämän perjantain kirjoitustesi perusteella et itse pysty samaistumaan mihinkään yhteen, vaan ykkönenkin näyttää yhdeltätoista, ettei peräti satayhdeltä!
        Jätäpä mieluummin suuhusi pteanematta(!) se jormakka, vaikka kaksihaaraiselta nyt näyttäisikin.

• Rehellisesti sanoen ei näille voi kuin nauraa maha kippurassa. Ensin Balttis asettaa itse keksimänsä väitteen ja sitten koettaa vastata tähän.

Siis, kun ei vain Balttis ymmärrä niin ei ymmärrä. Syököön hän vaikka mitä keksejä ja vaikka millä perusteella, se lienee ihan ok?

Välillä näitä on hupaisaa lukea ja välillä on vähän surullinen mieli. Jos ”synnittömän” elämä on vain sitä että joka päivä etsii jotain millä voi parjata tai ivata muita, nostaa jo aamusta vihaa ihmisiä kohtaan sekä etsiä tuntikausia tiedonmurusia mitä voisi kääntää katkeruuden mausteeksi, ei minua ainakaan innosta tuollainen.

Missähän se Baltiksen ilo on?

• maksimilian viisas

Balttishan on addikti! Kuten juopot sanovat, vain ensimmäiset minuutit avaavat nousuhumalan taivaan ja sitten vähitellen karu tottus taas paljastuu . orja, mikä orja!

Ollakseen havahtumatta raakaan todellisuuten Balttis tehtailee törkeyksiä, jotka antavat kiksit katkeruden ja pahan tahdon myrkyttämälle psyykelle.

Kun pahan ulkoistaa, voi luulotella olevansa siitä itse vapaa. Kuin puliukot teilaava "normaali" rapajuoppo.
        Löisin jopa vetoa, että takana on karkea hyväksikäyttö, ainakin henkinen..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      924
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe