Putinin puheet herättivät vanhat pelot/ Putinilla intressejä Suomeen. Amen
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288667323346.html
Putinin puheet herättivät vanhat pelot
11
132
Vastaukset
- Puuttiiin
Kummallisia juttuja puhuu Puutin.
- Yksikään...
Jos pelottaa niin ryömi hiiri koloosi.
- Kidutusrangaistus
Pelkääjille on kuulemma tarjolla iankaikkinen kidutusrangaistus helvetissä. Profeetat ovat nimittäin sanoneet, että tempaus tulee ennen kuin sota alkaa eli jos pelkää niin pilkkaa Pyhää henkeä.
- Tietoa sinulle
Turha herjailla. Totuus ei sillä muutu miksikään. Ei muutu vaikka mitä herjoja ja solvauksia keksisit. Voit tietysti yrittää vaikuttaa tiedotusvälineisiin, että uutiskielto voimassa tai sitten vain propakandaa saa julistaa.
Tv.1 esitti juuri uutisissa, että Venäjä pitää sotaharjoituksia Karjalan ja Pietarin seudulla. Vasta oli uutinen, että Suomen rajanpintaan tuhansia sotilaita lisää aseistuksen lisäksi.
Naura, itke tai vapise, mutta totuus pysyy, eikä valhettelu sitä muuksi muuta. - Oikeaa tietoa
Täältä lisää.http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014031918139181_uu.shtml
- Yksikään...
Suomen parhaaksi olsi perustaa yhteinen "sotilasliitto" pohjois-maiden Viron kesken. Samanlainen kulttuuri yhtenäinen maa-alue jota puolustaa joten kaikilla olisi hyvä motivaatio puolustaa yhteistä elinympäristöämme. Lyhyet joukkojen ja kalustojen siirrot.
- bää
silja linelläkö niitä viron sotakalustoja suomeen völjättäisiin. niih. nehän mainostaa aina että 2 tuntia niin oot tallinnassa, että aika äkkiä sen panssarivaunun sieltä saisi tänne toimitettua viinalaivalla.
- bää
olisipa niilläkin viinalaivoilla sitten jokin hyöty käyttökin kun sotakalustoja siirreltäisiin viron ja suomen välillä.
- -jarmo-
Uskon että kohta Joonan merkki toteutuu ja se on tässä:
Matteus 25:6-10 Mutta yösydännä kuului huuto: 'Katso, ylkä tulee! Menkää häntä vastaan.' Silloin kaikki nämä neitsyet nousivat ja laittoivat lamppunsa kuntoon. Ja tyhmät sanoivat ymmärtäväisille: 'Antakaa meille öljyänne, sillä meidän lamppumme sammuvat'. Mutta ymmärtäväiset vastasivat ja sanoivat: 'Emme voi, se ei riitä meille ja teille. Menkää ennemmin myyjäin luo ostamaan itsellenne.' Mutta heidän lähdettyään ostamaan ylkä tuli; ja ne, jotka olivat valmiit, menivät hänen kanssansa häihin, ja ovi suljettiin.
Kohta, aivan pian moni tulee säikähtämään ja herää pelkoon, ensin kuoleman pelkoon ja sitten aitoon Jumalan pelkoon. Eli milloin alkaa tulla puheluita ja sähköposteja sekä muita kyselijöitä ja mihin minä heidät ohjaan? En millään enää jaksa alkaa kertomaan mitä pitää tehdä.. tai jaksan mutta mitä sitten? Se ei enää hyödytä, koska aika on jo loppu. Minun täytyy vaan sanoa että etsikää ja te löydätte, menkää myyjäin luo ostamaan öljyä lamppuihinne, sillä minulta ei riitä jos jaan sen omasta osuudestani. Eli en voi jakaa edes, koska tätä öljyä ei ole kuin kahta lajia, sitä joko on täysi määrä, tai ei ollenkaan. Jos olen antanut vähän, olen antanut kaikki ja sitten minun lamppu ei pala.
www.pelastussanoma.fi - bää
olet oikeassa jarmo. aika loppuu ja olisi hyvä tehdä itselläänkin parannusta jälleen. Jumala antoi sananpaikan minulle lukea kolossalaiskirje. siellä puhutaan, millainen uskovan tulee olla
- Xiina
Mitä on se öljy?
Usko ja Pyhän Hengen voima.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää2244576Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4453308Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142238Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa211889Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51208- 741043
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat261035Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691035- 77966
- 54926