Olen mies ja mulla on ihmeellinen fetissi kumihanskoihin jotka ovat naisen käsissä.Tänään viimeksi kun olin hammaslääkärissä,ei tarvinnut istua tuolissa kuin hetki niin alapääni oli julhlakunnossa,siinä viimesen päälle kaunis naislekuri työskenteli ja varsin kivulias hoitokin oli kyseessä.Se vaan jotenkin tuntui entistä nautinnollisemmalta ku kipua oli kumihanskojen lisäksi. Meillä kyl leikitään myös kotona kumihanskoilla,onneksi kauniimpi osapuoli tykkää käyttää niitä.Kertokaa muutkin jos on saman suuntaisia kiinnostuksen kohteita.
Kumihanskat
28
4158
Vastaukset
- Kokovartalohoito
Ihan varmasti on! Kumihanskat ovat kuitenkin vain osa kokovartalokumiasusteita. Oletko koskaan kokeillut muita kumiasusteita? Myönnän toki, että pelkät kumihansikkaat kyllä kiihottavat. Meillä on myös sellaisia olkapäähän asti ulottuvia. En ole varma kivun ja kumihanskojen yhteydestä. Mutta ehkä piiskataan kunnolla ensi kerralla niin voi kokeilla.
- kiusaa kumikädellä
Kumikäsineen kiusatuksi tuleminen voisi olla kokemus. Sidottuna ja toinen kiusaisi kumikäsineellä. Jos toisellä olisi esim. musta pitkä jopa olkapäälle asti ulottuvilla käsineiet niin olisi sitä aika avuton olo.Onko tämmöisiä ajatuksia muilla tai halu kiusata?
- Käsinefetissi
Kumihanskoista en välitä, mutta nahkahansikkaat tai juhlavat pitkät kiiltävät kangaskäsineet kyllä kiihottavat. Ne käsissä kun nainen runkkaa minua, lentää nautinnollisesti!
- fantasy
ja jos aina ei löydy ihmistä,oletko kokillut netin kautta katselua tai kuvia?
- salapervotyttö
Kiihottavaa on myös laittaa käsiin sellaiset ohuet lateksihanskat ja leikkiä itsellään. Sormia peppuun ja sitä rataa. Haluaisin myös samasta materiaalista tehdyt pikkarit, mutta en ole nähnyt missään? (saa vinkata) Laittaisin ne täyteen liukkaria niin että pillu olis ihan kiiluvana siellä pöksyissä.
- Kokovartalohoito
Katsoppa vaikka DUDEA latexshop. Voisi olla jotain kiinnostavaa. On luotettava valmistaja. Olen hankkinut sieltä kaikenlaista. Niiden kumiasusteet ovat ohuita ja öljyttynä hyvin läpinäkyviä. Lisääkin vinkkejä löytyy jos tarvitset. Olen itse käyttänyt semmoista tusinaa eri toimittajaa sen mukaan mitä on halunnut.
- salapervotyttö
Kokovartalohoito kirjoitti:
Katsoppa vaikka DUDEA latexshop. Voisi olla jotain kiinnostavaa. On luotettava valmistaja. Olen hankkinut sieltä kaikenlaista. Niiden kumiasusteet ovat ohuita ja öljyttynä hyvin läpinäkyviä. Lisääkin vinkkejä löytyy jos tarvitset. Olen itse käyttänyt semmoista tusinaa eri toimittajaa sen mukaan mitä on halunnut.
Heti löytyi sopivat pöksyt, thanks! =D
- Kokovartalohoito
salapervotyttö kirjoitti:
Heti löytyi sopivat pöksyt, thanks! =D
Any time!
Jos jotain muuta tarvitset, niin ilmoittele.
En tosin tiedä miten tätä kautta voi yhteyttä pitää muiden siihen puuttumatta.
Meillä on iso varasto kumiasusteita ja muoviakaan ei ole unohdettu. Onneksi on aika monta valmistajaa, jotka todella panostavat laatuun. Voin suositella niistä monia. - Kokovartalohoito
Any time!
Jos jotain muuta tarvitset, niin ilmoittele.
En tosin tiedä miten tätä kautta voi yhteyttä pitää muiden siihen puuttumatta.
Meillä on iso varasto kumiasusteita ja muoviakaan ei ole unohdettu. Onneksi on aika monta valmistajaa, jotka todella panostavat laatuun. Voin suositella niistä monia.Luin alkuperäisen viestisi ja tuli vielä mieleen, että on myös sellaisia housuja, joissa on kondomit molempiin aukkoihin valinnan mukaan. On aika uusi tuote markkinoilla ja pari valmistajaa.
Pidä hauskaa! - salapervotyttö
Luin alkuperäisen viestisi ja tuli vielä mieleen, että on myös sellaisia housuja, joissa on kondomit molempiin aukkoihin valinnan mukaan. On aika uusi tuote markkinoilla ja pari valmistajaa.
Pidä hauskaa!Uuuuhh... kerro lisää niin mulla loppuu pian kortista kate kunhan pääsen ostoksille :) jos totta puhutaan, mulla on niin olematon seksielämä, että kaikki ihan pienikin uusi asia tekee mulle hillittömät kiksit, toisin kuin muille joille seksi on ihanaa arkipäivää...
- Kokovartalohoito
salapervotyttö kirjoitti:
Uuuuhh... kerro lisää niin mulla loppuu pian kortista kate kunhan pääsen ostoksille :) jos totta puhutaan, mulla on niin olematon seksielämä, että kaikki ihan pienikin uusi asia tekee mulle hillittömät kiksit, toisin kuin muille joille seksi on ihanaa arkipäivää...
Voinhan mina kertoa.
Asuste esim.löytyy tästä:
http://www.rubber-store.com/PHO6-FC-Pantyhose-with-female-Condom.html
Tekevät myös pyynnöstä lähes mitä vaan. Laatu on tosi hyvä!
Ehkä paras on tama:
http://www.rubberevashop.com/en/Rubber Catsuits/849/24_25_85/underwired-rubber-catsuit-with-internal-sheath
Evan asusteet on kalliimpia, mutta hyvia. Ja korjaavat jos on vikoja. Tapasin Evan yksissa pippaloissa Saksassa ja taytyy sanoa, etta teki vaikutuksen asusteillaan. Paa sekosi.
Hyvia uutisia! Olemattomasta saa olevan kun ei luovuta. Seksi ei ole minullekaan mitaan ihanaa arkipaivaa vaan ihana kumikokemus joka kerta. Ja uusia juttuja löytyy koko ajan. Esim. bi-seksuaalinen kumifetisistityttö. En uskonut sellaisia olevankaan. Eva on sellainen.
Jos jaksat, niin pida yhteytta. En asu Suomessa, niin en tieda kuinka se naitten palstojen perusteella sujuu. Minusta tama on mukavaa jutustelua!
En myöskaan oleta tata palstaa deittipalstaksi. Asiat menevat omalla painollaan
- kumi2
Vaimoni runkkaa minua usein kertakäyttöiset kumi/lateksi hanskat käsissä ja se on kieltämättä todella kiihottavaa...joskus toisen käden sormi eksyy takapuoleen ja silloin ei yleensä kestä kauaa kun spermat lentää
- pete8
Samoin meillä,vaimoni haluaa ehdottomasti aina hanskat käsiensä suojaksi ku runkkaa mut tyhjäksi. Mulla ei oo mitään sitä vastaan,päin vastoi tykkään ylikaiken siitä tunteesta ku vaimoni koskettaa mua kumihanskoilla,myös se ääni kun hanskat napsahtaa napakasti kätösiin on niin kiihottavaa. Alkujaan hanska homma lähti meillä kyllä siitä kun vaimoni halusi vaan ainoastaan suojata kätensä sotkeentumiselta,nyt en enää osais ajatellakkaan et mun pallini tyhjennettäisiin ilman hanskoja.
- BerusJonne
Mitä helvettiä?
- Hanskaa
Me nautitaan molemmat näistä kertakäyttö hanskoista ja usein tyydytämme toisia yhtä aikaa ja erityisen kiihottavaa on kun vaimo on ensin sormettanu ja sitten työntää kostean hanskasormen suuhuni.
Itse tyydytän itseni näitten hanskojen avulla se kuminen hanska tuntuu hyvältä peniksen ympärillä ja sitten kun työntelee samalla sormea anaaliin niin saan aika äkkiä orgasmin. - kiusaa kumikädellä
On hyvä huomata, että moni nauttii kumi-, lateksi-, muovi ym. käsineillä leikkimisestä. Herättäisikö kenenkään mielikuvitusta ajatella miltä näyttäsi sidottu jota kiusataan kumikäsineellä? Avuton joka kiemurtelee irtipäästyn toivossa suutukittuna:)
- EvitaKontio
Mojovaa on astua kumisaappaisiin ja vetää käteensä kumihanskat runkuttelemaan ruvetessa. Tykkään sekä tiukasti käteen istuvista kumihanskoista ja semmosista keltaisiista ja punaisista keittiötaloushanskoista sekä myös jämäköistä työhanskoista, jotka ovat vähän paksumpaa kumia. Varren pituus saa vaihdella ranteesta olkavarteen. Herkkua on runkata kumihanskakäsin. Kun sitten eliksiirilatingit purkautuvat, niin mahlaantuneet hanskat on nautinnollista nuolla puhtaaksi ja samalla imeskellä sormia ja peukaloa.
- kiusaa kumikädellä
Olisiko kiva kiusata toista noin pukeutuneena? Toisesta ei näkyisi mitään muuta kuin yksi asia. Olisi esim. sadeasu päällä ja huputettuna vain nenän reiät:)
- maalaispoika..
emäntä navettatöidenjälkeen pesemässä maitoastioita
kumihanskoissa ja kumiessu on kyllä mukavanäky.
olisi suurihaave päästä emännän lypsettäväksi ja
lasti purkautuisi essulle. mistä vaan löytyisi lypsäjä? - nätit naiset
Mua ei kiinnosta niinkään mitkään erikoiset mittatilaustyönä tehdyt fetissikamat vaan tavalliset kumikäsineet ja kumiessut nuorilla ja näteillä naisilla. Laittakaas linkkejä kuviin tai videoihin, mistä tällaisia vois löytyä.
- fantasy
haluatko että sinulle lähetetään kuvia?tai ehkäpä videona..
- pete8
Eilen sain nauttia kumihanskoista.Vaimo oli pesuhommissa ja varustautunut essuun kumisaappaisiin hanskoihin ja vielä oli kumiset hihasuojatkin.Katselin häntä jonkin aikaa ja innostuin ihan liikaa noista varusteista. Kyselin varovasti et voisko saada helpotusta tähän olotilaan,hän suostuikin ku pesuhommat tuli valmiiksi.Vaihdettiin vaan puhtaat lateksi kumihanskat ja muuten hän piti samat varusteet päällä.Kiusas mua ihan pirun kauan,mut se tuntui kyl niin ihanalta.Vaik se olikin vaan käsintyydytys mut kertakaikkisen ihana hetki,kuminen pinta kosketteli mua jotenkin ne hihasuojat toi viel mukavaa lisämaustetta. Lopuks laitto mun viel nuolemaan hanskat puhtaaksi,ihanaa saispa pian uudestaan.
- ??????
Juuri näin...
http://xhamster.com/movies/1413456/handjob_with_yellow_glove.html
http://xhamster.com/movies/2676536/busty_domestic_goddess_with_yellow_rubber_gloves.html
http://xhamster.com/movies/1714816/hottest_mistress_latex_gloves_2.html
http://xhamster.com/movies/1068877/fistfuck_with_rubber_gloves.html
http://xhamster.com/movies/944375/british_milf_in_a_ffm_threesome_in_jodhpurs.html
Ei HUONOJA !!! - pendaspoy
Kaks viikkoa ollu siveysvyö vehkeitten ympärillä,olotila alkaa olla sietämätön.Avovaimo asensi härpäkkeen kertakäyttö kumihanskat käsissä,nyt olen tuskissani ruikuttanut et pakko helpottaa mun olotilaa.Sovittiin et huomenna joudun jynssäämään kaakelin saumat juuriharjalla kylppäristä ja pesemään laminaatit muusta huushollista,jos homma on kunnolla tehty mun vehkeet vapautetaan hetkeksi ja tyhjennetään kumihanskoilla.Kauniimpiosapuoleni ei halua sotkea käsiään mun eritteisiini,hän on aina omasta halustaan käyttänyt kumihanskoja,mulla ei oo mitään sitä vastaan tykkään hanskoista ja erityisesti huomisesta jos pääsen paineistani eroon hetkeksi.
- käsinefetissi
Mua ainakin kiihottaa läpinäkyvät vinyylikäsineet :)
http://nahkafoorumi.com/kiihottaako-vinyylikasineet-t2821.html- pihlaja1
Pienelle lomalle lähdössä,vaimo pakkasi matkatavaroihin paketin kumihanskoja ja liukkarin.odotan jo innolla mitä hän innostuu mulle tekemään loman aikana:)
- Rubberisti
Kiihottavin näky on rehevä,isotissinen 58v blondi pukeutuneena kumisaappaisiin,pitkään kumipintaiseen sadetakkiin,käsissä ohuet lateksihanskat ja paksummat kumihanskat.Mulla sama varustus,molemmilla anustapit sisällä,posliinipaikat liukastettuna vaseliinilla.Metsikköön pikku kävelylle ensin,pian ollaan molemmat niin kiimaisia että emme voi pidätellä enää..Mahtavaa,itse olen 20 vuotta nuorempi mies,kumifetisisti jo nuoresta pitäen.
- käsiteltäväksi
Onhan hyvä fetissi. Tuollaisen asuisen tai asuisten esim. sitomaksi kun pääsisi olisi sellaista meno ja meinikiä, että hu hu. Itse olisin pukeutunut kiiltävään sadeasuun, saappaisiin lisäksi kumikäsineisiin. Puussa sidottuna laitetaan kaasunaamari. Siinä katsoisi, kun pariskunta leikkii keskenään kivoja leikkejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1033121GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431167- 831142
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja521055Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!32997- 67868
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39852- 53847
- 44832
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn24801