Ennen kuin Kristus palaa maan päälle, tiettyjen asioiden täytyy tapahtua. Hän sanoi selvästi, mitä ensimmäiseksi täytyy tapahtua.
Markuksen evankeliumin luvusta 13, jakeesta 10 löydät sanat: ”Ja sitä ennen pitää evankeliumi saarnattaman kaikille kansoille.” Jos tämän jälkeen siirryt Matteuksen evankeliumin 24. luvun jakeeseen 14, löydät saman ilmoituksen, mutta siihen on lisätty jotakin. Jae kuuluu seuraavasti: ”Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu.”
http://www.patmos.fi/blogi/kirjoitukset/526/tri_oswald_j_smithin_saarna_laakson_kentalla_helsingissa
Saarna Laakson kentältä
12
136
Vastaukset
- 777
Eikö tämä ole aivan loogistakin, että sanoma Vapahtajasta Jeesuksesta Kristuksesta täytyy viedä kaikille ihmisille, eihän muuten voi ottaa Häntä
Herrakseen ja Vapahtajakseen, jos Hänestä ei tiedä, toivottavasti kaikki
ihmiset tekevät tämän valinnan, sen ainoan oikean, joka vie Pelastukseen. - ---
Jostain muistelen lukeneeni, että kyseinen herra aikoi palata maan päälle ennen kuin se sukupolvi, joka kuollessaan eli, on hävinnyt. Ettei vain ollut raamattu?
- Missä?
"Jostain muistelen lukeneeni, että kyseinen herra aikoi palata maan päälle ennen kuin se sukupolvi, joka kuollessaan eli, on hävinnyt. Ettei vain ollut raamattu?"
Laitatko jaeviitteen? - Xiina
Kyseinen herra itse ei niin väittänyt, mutta hänen opetuslapsensa luulivat niin.
- Missä?
Xiina kirjoitti:
Kyseinen herra itse ei niin väittänyt, mutta hänen opetuslapsensa luulivat niin.
"Kyseinen herra itse ei niin väittänyt, mutta hänen opetuslapsensa luulivat niin."
Laitatko jaeviitteen? - ...
Xiina kirjoitti:
...
- ...
Missä? kirjoitti:
"Jostain muistelen lukeneeni, että kyseinen herra aikoi palata maan päälle ennen kuin se sukupolvi, joka kuollessaan eli, on hävinnyt. Ettei vain ollut raamattu?"
Laitatko jaeviitteen?...
- -jarmo-
Väkevä eksytys lähetetään samasta syystä ja myös heti tämä täyttymyksen perään päinvastaisena sanana niille, joiden olisi pitänyt ottaa evankeliumi vastaan, vaan eivät ottaneet ja saavat tilalle ns. "väkevän eksytyksen" todistuksena siitä ettei totuus kelpaa, vaan vääryys. Tämä siksi, ettei yksikään voisi Jumalan edessä sano että "mutta kun..."
2. Tess. 2:6-12 Ja nyt te tiedätte, mikä pidättää, niin että hän vasta ajallansa ilmestyy. Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää, niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä, tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua. Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen, että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen. - Minä luulen, että
hra Smithin saarna kannattaa kyllä lukea loppuun saakka.
- -jarmo-
Luin mutten ymmärrä pointtia. Pakanakansojen ajat päättyvät kun Israelin rauha rikkoutuu. Näin minä sen ymmärrän ja silloin seisovat "se suuri valkopukuisten joukko" Taivaassa ja joku kysyi että mistä he tulevat ja joku vastasi siihen että suuresta ahdistuksesta. Eli silloin päättyy pakanakansojen vastuu evankelista ja sen levityksestä maailmaan. Sehän kattaa kaikkien aikojen suurimman herätysken, joten hommahan on vasta alullaan.
Okei, sanoin hieman väärin väkevän eksytyksen merkityksen suorana jatkeena evankelioimisen päätteeksi. Mutta se eksytys koskee kyllä suurimmaksi osaksi kehittyneitä maita, eikä niinkään niitä jossa siitä ei vielä olla kuultu.
Eikös se evankeliumi ole jo saarnattu niin ettei enää ole kuin joku heimo piilossa jossain? Vai olenko mä siinä ihan kuutamolla? - ...
...
- 97865ohj
Niinpähän minäkin asian ymmärrän, että saarnattu on ja evankelistat kiertää maailmalla. Raamattuja puuttuu vielä usemmman kielen osalta käännöksinä tosin. Näin olen kuullut kerrottavan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.932178Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n452132Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501855Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 871283
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311110Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men591071- 68969
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285920