Sipilää ei käsitelläkään mediassa enää kuin tavallista oppositiojohtajaa. Häneen suhtaudutaan kuin tulevaan pääministeriin. Odotukset ovat suuret, ja luottamus keskustajohtajaan kova. Häneltä tivataan, miten Suomen talous pelastetaan. Timo Soinilta ei tätä kysytä.
Sipilä, kuin pääministeri..
4
<50
Vastaukset
- Håhhan
Valitettavasti aivan tavallinen Keskusta politikko. Epäluotettavan oloinen, ei sano mitään, ja liukuu helposti nykyhallituksen päätösten taakse - loppujen lopuksi, kun ei ole tarjota vaihtoehtoa valmiina - eikä uskalla ottaa riskiä, että joutuisi "naurunalaiseksi asiantuntijoiden" silmissä siksi.
Eikä tarvitse olla valmiita vastauksia, ennen kuin on vallassa, jolloin niitä tarvitaan. Nyt riittäisi se näkemys selvästi esitettynä, että tämä systeemi ei toimi, ja ratkaisua on etsittävä.- Liian älykäs
teidän vietäväksi, Vanhanen, vaikka oli huippupolitiikko sortui kannanottoihin joiden seurauksena koko maa valjastettiin häntä vastaan..
- -työtä-työtä-työtä-
Sipilän aikana saadaan Suomi nousuun.
Venäjän uho lienee jo silloin ohi.
Ja sossurahoja nostamalla terveille nuorille ei saada maata nousuun.,
Kuten vasemmisto vihreät ajaa.- Juuri näin,
ja tämä on syy miksi halutaan "kuormaa" tuleville hallituksille..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613175Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741234- 661173
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180978Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47866- 60819
- 47809
- 45732
- 40721
- 39688