haluaisin nyt vaan tietää, vaikka eihän tämä tieto kovin tärkeä ole.. Mutta mikä on sen Joonaksen sukunimi? (se jolla on ihana tumma tukka...) :D
Tiedän että tämä ei ole järkevä keskustelunaihe, mutta.. Olis kiva kun joku vois kertoa sen sukunimen :)
Joonaksen sukunimi?
9
1134
Vastaukset
- minä
jos muistan oikein..en ole varma.
- minä
sori en muista yhtään! Nuo kaksi vaan jäivät jotenkin mieleen...
- ihan seko
minä kirjoitti:
sori en muista yhtään! Nuo kaksi vaan jäivät jotenkin mieleen...
Liittyikö se puihin? Tai luontoon? Iik kun en yhtään muista
:( *paniikki* - Qeiro
ihan seko kirjoitti:
Liittyikö se puihin? Tai luontoon? Iik kun en yhtään muista
:( *paniikki*Nurmi ja syntymävuosi -78
- niksu
Qeiro kirjoitti:
Nurmi ja syntymävuosi -78
Hieman ristiriitaista tietoa:D
- Hörhö
niksu kirjoitti:
Hieman ristiriitaista tietoa:D
Niinpä!!! Ota rtuosta nyt selvää.......
Eihän se nyt kyllä niin VANHA voi olla!!! Siis et 26!!!!???? :o
Mä ihan luulin et jotain.....19-21!!!! No siis eihän se nyt vanha....mut kyllä se näyttää paljo nuoremmalta..! - Applejack
Hörhö kirjoitti:
Niinpä!!! Ota rtuosta nyt selvää.......
Eihän se nyt kyllä niin VANHA voi olla!!! Siis et 26!!!!???? :o
Mä ihan luulin et jotain.....19-21!!!! No siis eihän se nyt vanha....mut kyllä se näyttää paljo nuoremmalta..!mun mielestä se näyttää nuoremmalta kun joltain kakskutoselta.. No jaa.. Mene ja tiedä.
Miksi sitä ei ikinä haastatella :(
- tutun tutun kaverin kaiman ...
Joonas Nurmi ja joku parikymppinen se on. :) samasta citystä ollaan.
- skorppioni(N)
Joonas oli kyl varsin sulonen, fiksun oloinen ja ihan loistava kroppakin viel=)Tai ainakin mun mieleen...
Eikä sen laulutaidotkaan mitkään niin kovin huonot ollu(jos nyt vertaa sitä noihin muihin..)
Harmi vaan,et putos=((Olis ollu ainut ulkonäöllisesti sopiva johonkin poikabändiin...ja osas tanssiakin viel ihan kiitettävästi.
Oli ehdottomasti mun suosikki kaikin puolin!!=))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 961549
- 741374
- 501287
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s1041188- 511155
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p9955- 36817
- 60761
- 49744
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41715