haluaisin nyt vaan tietää, vaikka eihän tämä tieto kovin tärkeä ole.. Mutta mikä on sen Joonaksen sukunimi? (se jolla on ihana tumma tukka...) :D
Tiedän että tämä ei ole järkevä keskustelunaihe, mutta.. Olis kiva kun joku vois kertoa sen sukunimen :)
Joonaksen sukunimi?
9
1067
Vastaukset
- minä
jos muistan oikein..en ole varma.
- minä
sori en muista yhtään! Nuo kaksi vaan jäivät jotenkin mieleen...
- ihan seko
minä kirjoitti:
sori en muista yhtään! Nuo kaksi vaan jäivät jotenkin mieleen...
Liittyikö se puihin? Tai luontoon? Iik kun en yhtään muista
:( *paniikki* - Qeiro
ihan seko kirjoitti:
Liittyikö se puihin? Tai luontoon? Iik kun en yhtään muista
:( *paniikki*Nurmi ja syntymävuosi -78
- niksu
Qeiro kirjoitti:
Nurmi ja syntymävuosi -78
Hieman ristiriitaista tietoa:D
- Hörhö
niksu kirjoitti:
Hieman ristiriitaista tietoa:D
Niinpä!!! Ota rtuosta nyt selvää.......
Eihän se nyt kyllä niin VANHA voi olla!!! Siis et 26!!!!???? :o
Mä ihan luulin et jotain.....19-21!!!! No siis eihän se nyt vanha....mut kyllä se näyttää paljo nuoremmalta..! - Applejack
Hörhö kirjoitti:
Niinpä!!! Ota rtuosta nyt selvää.......
Eihän se nyt kyllä niin VANHA voi olla!!! Siis et 26!!!!???? :o
Mä ihan luulin et jotain.....19-21!!!! No siis eihän se nyt vanha....mut kyllä se näyttää paljo nuoremmalta..!mun mielestä se näyttää nuoremmalta kun joltain kakskutoselta.. No jaa.. Mene ja tiedä.
Miksi sitä ei ikinä haastatella :(
- tutun tutun kaverin kaiman ...
Joonas Nurmi ja joku parikymppinen se on. :) samasta citystä ollaan.
- skorppioni(N)
Joonas oli kyl varsin sulonen, fiksun oloinen ja ihan loistava kroppakin viel=)Tai ainakin mun mieleen...
Eikä sen laulutaidotkaan mitkään niin kovin huonot ollu(jos nyt vertaa sitä noihin muihin..)
Harmi vaan,et putos=((Olis ollu ainut ulkonäöllisesti sopiva johonkin poikabändiin...ja osas tanssiakin viel ihan kiitettävästi.
Oli ehdottomasti mun suosikki kaikin puolin!!=))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1082619
- 1072052
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2071583Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41575Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581021
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976