Mikä siinä on että eräillä palstan kiihkouskovaisilla on niin vaikea hyväksyä sitä, että olen avoimesti homoseksuaali? Lukekaa Uusi Testamentti ja Jeesuksen sanat sieltä ajatuksella:
-- Jeesus ei missään vaiheessa tuomitse minun kaltaisiani. Näyttäkää se Raamatun kohta, jossa Jeesus tuomitsee homot. Näyttäkää!
Olen kyllästynyt ahdasmielisyyteen.
10
85
Vastaukset
- joo-o
En ole uskis, mutta Jeesus kyllä vuorisaarnassaan sanoo selvästi, ettei Mooseksen lakia ole tullut kumoamaan.
- jyri
http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Room. 1:1&rnd=1395292979590
Tällainen provosoiva avaus toi mieleeni tämän erityisen hyvin evolutionisteihin soveltuvan raamatunkohdan.
Luehan jakeesta 18 eteenpäin.
Tuossa kerrotaan mm. että jotkut vaihtoivat Jumalle kuuluvan kunnian eläinten kunniaksi. Eli he väittivät että kunnia luomisesta ei kuulukaan Jumalalle vaan että eliöt ovat itse muodostaneet itsensä, aivan kuten evoluutioteoria opettaa.
Nyt on hyvä muistaa että tuolloin oli vallalla hellenistinen kulttuuri myös Roomassa ja siihen kuului evoluutioteoria olennaisena osana.
Ja lisää yhtäläisyyksiäkin nykyajan evolutionisteihin löytyy, mm. se että "Heidän älytön sydämensä pimeni." ja "he kuvittelevat olevansa viisaita." ja se että he ovat homoja. Ja että he saavat ansaitsemansa palkan, siis sukupuolitaudit jotka ovat aina rehoittaneet ennenkaikkea homojen ja irto- avo-suhde-evolutionistien keskuudessa.
Täytyy sanoa että Paavali oli todella älykäs havainnoitsija vai mitä?
Ja sekin tässä on erikoista että ihmiset ovat tänä päivänä aivan samanlaisia kuin tuolloinkin 2000 v. sitten, eli osa porukasta on homoevokkeja, joten mitään evoluutiota ei näy tapahtuneen.>Eli he väittivät että kunnia luomisesta ei kuulukaan Jumalalle vaan että eliöt ovat itse muodostaneet itsensä, aivan kuten evoluutioteoria opettaa.
Selittelet ja lisäilet raamattuun taas ihan omiasi, hehe.
>Nyt on hyvä muistaa että tuolloin oli vallalla hellenistinen kulttuuri myös Roomassa ja siihen kuului evoluutioteoria olennaisena osana.
Ja vielä parempi on muistaa, että keksit yhä koko ajan omiasi jopa enemmän kuin tavallinen nelivuotias.- jyri
RepeRuutikallo kirjoitti:
>Eli he väittivät että kunnia luomisesta ei kuulukaan Jumalalle vaan että eliöt ovat itse muodostaneet itsensä, aivan kuten evoluutioteoria opettaa.
Selittelet ja lisäilet raamattuun taas ihan omiasi, hehe.
>Nyt on hyvä muistaa että tuolloin oli vallalla hellenistinen kulttuuri myös Roomassa ja siihen kuului evoluutioteoria olennaisena osana.
Ja vielä parempi on muistaa, että keksit yhä koko ajan omiasi jopa enemmän kuin tavallinen nelivuotias.Heh he. Ja Repe sa taas paljastaa vähätietoisuutensa.
Mutta edistynyt olet, kiitoksen ansaitset siitä että et väittänyt tuota Paavalin homo-osiota vastaan. Tosin eipä siinä inttäminen paljoakaan auta, fakta mikä fakta. jyri kirjoitti:
Heh he. Ja Repe sa taas paljastaa vähätietoisuutensa.
Mutta edistynyt olet, kiitoksen ansaitset siitä että et väittänyt tuota Paavalin homo-osiota vastaan. Tosin eipä siinä inttäminen paljoakaan auta, fakta mikä fakta.Miksi sitä vastaan pitäisi väittää. Avaajahan pyysi kohtaa, jossa Jeesus tuomitsee homot.
Ymmärrätkös että Jeesus ja Paavali olivat vähän eri jätkiä? Vastaustasi siis odotellaan yhä.
- multinikki.
Avauksesta huomaa että evoluutioon uskovat ovat menettäneet pelihermonsa totaalisesti.
Tällä tavalla evokit tunnustaa että evoluutiosta ei ole todisteita. Evokeilta ovat pelimerkit loppuneet.
Jäämme suurella mielenkiinnolla odottamaan seuraavaa epätoivoista yritystä.Jos sinä et rekisteröi nimimerkkiäsi ja jätät sen vapaaksi, eikö se muka ole sinun oma asiasi?
Hoida tonttisi kunnolla, niin ei tarvitse vinkua.
Taidat sittenkin olla yksi jyrtsin skitsopersoona, kun vinkuna on aivan samanlaista.
Ja seuraavaksi saamme kuulla, että juuri minä olen "varastanut" sinun nikkisi, emmekös saakin?- multinikki.
Jos sinä et rekisteröi nimimerkkiäsi ja jätät sen vapaaksi, eikö se muka ole sinun oma asiasi?
Hoida tonttisi kunnolla, niin ei tarvitse vinkua.
Taidat sittenkin olla yksi jyrtsin skitsopersoona, kun vinkuna on aivan samanlaista.
Ja seuraavaksi saamme kuulla, että juuri minä olen "varastanut" sinun nikkisi, emmekös saakin?"Jos sinä et rekisteröi nimimerkkiäsi..."
Lue poika Suomi24 säännöt äläkä valita. multinikki. kirjoitti:
"Jos sinä et rekisteröi nimimerkkiäsi..."
Lue poika Suomi24 säännöt äläkä valita.Hehheh. Sinähän tässä vingut, kun ensin olet sabotoinut keskusteluja.
Ihan kuin jyrtsi.;)- multinikki.
Hehheh. Sinähän tässä vingut, kun ensin olet sabotoinut keskusteluja.
Ihan kuin jyrtsi.;)"Hehheh."
Hohhoh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 994900
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2401989- 831620
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401180Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3321146Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051100- 501089
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en1471057- 1111029
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os85974