täysin naurettavaa touhua täällä. Se sitä ja tämä tätä, mitä hittoa te ylipäätään sitten olette muka tehny oikein, jäätävä meininki. Pystyttäkää kerho tai sirkus noille teidän tuokioillenne, jossa voitte juoruilla ja levittää huhuja ja purkaa älyttömyyksiänne.
Täysin naurettavaa valitusta.
14
206
Vastaukset
- Rento Reino
Heh.Onpa hermo piukassa tällä "tympääntyny"- kaverilla.
Relax ! Take it easy ! Mitä meuhkaat? - goivisto
Nainen ja liian monta siideriä.
- Siiderhai
Ei kun liian vähän siideriä:-) Olis vetäny muutaman lisää, niin ei olis pystyny kirjottelemaan ollenkaan. Eiks toi nyt just ollu vali vali vali?
- viisastelijat
Tulkaa vittu illalla vastaa, mut löytää kyllä
- Mistä?
Ai pubista?
- Hiljaista on
Ei täällä kukaan valita se kuuluu siitä sun omasta lähipiiristäsi.
- valivalivalivali
Tämähän on se meidän kerho ! Tervetuloa mukaan vaan
- bruu
niin se bro ähtäri (pro)
- kehdon keikuttaja
bruu kirjoitti:
niin se bro ähtäri (pro)
Ei tällä palstalla on Savolan vaalikoneisto. Kaikki asialliset vaijennetaan ja kaikeen otamme kantaa. Kolmassektori olkoot vaalikoneistomme kehto.
- ps4ever
kehdon keikuttaja kirjoitti:
Ei tällä palstalla on Savolan vaalikoneisto. Kaikki asialliset vaijennetaan ja kaikeen otamme kantaa. Kolmassektori olkoot vaalikoneistomme kehto.
Luulen että esim. SL on kirjoittanut tänne monta aivan loistavaa ja asiallista kirjoitusta joissa ei haukuta toisia. Savolan vaalikoneisto poistattaa hänen kirjoituksensa ja täyttää palstan Sirkkistä loukkaavilla, ilkeillä valheilla.
- yks turha runoilija
ps4ever kirjoitti:
Luulen että esim. SL on kirjoittanut tänne monta aivan loistavaa ja asiallista kirjoitusta joissa ei haukuta toisia. Savolan vaalikoneisto poistattaa hänen kirjoituksensa ja täyttää palstan Sirkkistä loukkaavilla, ilkeillä valheilla.
Ei kai kukaan ota tosissaa tänne kirjoitettuja juttuja. Täällä heitellään tarinoita ilmoille.
Kirjoitukset on tarkoitettu provosoiviksi.
Asiaa saa hakemalla hakea eikä löydy. - Puhutaan puhutaan
ps4ever kirjoitti:
Noin paha luulotauti ilman lääkitystä. Ei tunnu hyvältä. Minä teidän, että ei yhtään viitsi tänne kirjoittaa kuin me Egolaiset.
Niin ja savolan vaalikoneiston päivystäessä, soitelemme salaiset paljastukset soneran piikkiin.
- Tiedetään
Minä ainakin luen palstaa sanatarkasti. Mehukkaimmat paljastukset tietysti kerron eteenpäin. Monta kähmintää on tullut tutuksi tämän kautta. Kiitos kirjoittajille.
- jaa'a
Minä en kirjota poliittista linjaa. Te tuotte sen politiikkanne joka paikkaan joka ei edes alkuunkaa ollu kyseessä vaan yleisesti kirjotettuna. Keskustelkaa ne asianne yleisesti, jos on kanttia tollaseen touhuun. Silläkin tosin voi olla hintansa mutta senhän te jo tiesittekin, näin oletuksena arvailen.
Sisällissotaako te tällä lietsotte?
Vittu minä jaksa kuunnella turhanpäiväsiä. Painun mettää ja otan siellä rennosti...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639770
- 1435537
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792573