Täysin naurettavaa valitusta.

tympääntyny

täysin naurettavaa touhua täällä. Se sitä ja tämä tätä, mitä hittoa te ylipäätään sitten olette muka tehny oikein, jäätävä meininki. Pystyttäkää kerho tai sirkus noille teidän tuokioillenne, jossa voitte juoruilla ja levittää huhuja ja purkaa älyttömyyksiänne.

14

206

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rento Reino

Heh.Onpa hermo piukassa tällä "tympääntyny"- kaverilla.
      Relax ! Take it easy ! Mitä meuhkaat?

• goivisto

Nainen ja liian monta siideriä.

• Siiderhai

Ei kun liian vähän siideriä:-) Olis vetäny muutaman lisää, niin ei olis pystyny kirjottelemaan ollenkaan. Eiks toi nyt just ollu vali vali vali?

• viisastelijat

Tulkaa vittu illalla vastaa, mut löytää kyllä

• Mistä?

Ai pubista?

• Hiljaista on

Ei täällä kukaan valita se kuuluu siitä sun omasta lähipiiristäsi.

• valivalivalivali

Tämähän on se meidän kerho ! Tervetuloa mukaan vaan

• bruu

niin se bro ähtäri (pro)

• kehdon keikuttaja
        bruu kirjoitti:

niin se bro ähtäri (pro)

Ei tällä palstalla on Savolan vaalikoneisto. Kaikki asialliset vaijennetaan ja kaikeen otamme kantaa. Kolmassektori olkoot vaalikoneistomme kehto.

• ps4ever
        kehdon keikuttaja kirjoitti:

Ei tällä palstalla on Savolan vaalikoneisto. Kaikki asialliset vaijennetaan ja kaikeen otamme kantaa. Kolmassektori olkoot vaalikoneistomme kehto.

Luulen että esim. SL on kirjoittanut tänne monta aivan loistavaa ja asiallista kirjoitusta joissa ei haukuta toisia. Savolan vaalikoneisto poistattaa hänen kirjoituksensa ja täyttää palstan Sirkkistä loukkaavilla, ilkeillä valheilla.

• yks turha runoilija
        ps4ever kirjoitti:

Luulen että esim. SL on kirjoittanut tänne monta aivan loistavaa ja asiallista kirjoitusta joissa ei haukuta toisia. Savolan vaalikoneisto poistattaa hänen kirjoituksensa ja täyttää palstan Sirkkistä loukkaavilla, ilkeillä valheilla.

Ei kai kukaan ota tosissaa tänne kirjoitettuja juttuja. Täällä heitellään tarinoita ilmoille.
        Kirjoitukset on tarkoitettu provosoiviksi.
        Asiaa saa hakemalla hakea eikä löydy.

• Puhutaan puhutaan
        ps4ever kirjoitti:

Noin paha luulotauti ilman lääkitystä. Ei tunnu hyvältä. Minä teidän, että ei yhtään viitsi tänne kirjoittaa kuin me Egolaiset.
        Niin ja savolan vaalikoneiston päivystäessä, soitelemme salaiset paljastukset soneran piikkiin.

• Tiedetään

Minä ainakin luen palstaa sanatarkasti. Mehukkaimmat paljastukset tietysti kerron eteenpäin. Monta kähmintää on tullut tutuksi tämän kautta. Kiitos kirjoittajille.

• jaa'a

Minä en kirjota poliittista linjaa. Te tuotte sen politiikkanne joka paikkaan joka ei edes alkuunkaa ollu kyseessä vaan yleisesti kirjotettuna. Keskustelkaa ne asianne yleisesti, jos on kanttia tollaseen touhuun. Silläkin tosin voi olla hintansa mutta senhän te jo tiesittekin, näin oletuksena arvailen.

Sisällissotaako te tällä lietsotte?

Vittu minä jaksa kuunnella turhanpäiväsiä. Painun mettää ja otan siellä rennosti...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11407
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9770
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      143
      5537
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3784
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3740
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3625
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3378
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3173
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2783
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2573
    Aihe