Huomasin että tuksu on facebookissa virolaisen jelena paulman nimisen chihuahua kasvattajan kaveri. Hän siis ilmeisesti ottamassa jelenalta koiraa! Kennelin nimi on paulen family. Varoitetaan yhdessä kasvattajaa ettei yksikään koira päätyisi johannalle! Itse laitoin jo viestiä.
APUA TUKSU OTTAMASSA CHIHUAHUAA VIROSTA
18
760
Vastaukset
- huume-koira
Ne Viron koirat kannattaisi kaikki aina läpivalaista tullissa. Noilla virolaisilla koirilla on paha tapa kuljettaa kaikenlaista tavaraa peräsuolissaan, jotka päätyvät vääriin käsiin.
- koirien pito kielto
Tästähän voi ilmoittaa sille kaupungin virkaeläinlääkärille. Tuksu ottaa (yrittää)vain pieniä koiria. Syynä varmaan se, ettei tarttis viedä ulos niitä. Koko tyypille pitäisi saada koiran pito kielto loppuelämäksi.
- ilmotukset kehiin
Entä mitä tuksun suolessa on??!!!! Sinne mahtuu ainakin 20kg pillereitä, hasista ja muuta moskaa. Kaiken sen passskan lisäksi.... Tullille ja huumepoliisille hälyt päälle!
- olaa
Suomessa on tilanne vielä vakavampi!
- Voihan kökkö
Ei helvata sentäs!
Vai chihu vielä virosta.....hienoa.
Nyt ruåes niin vituttamaan, ettei paremmasta välii.
Toivottavasti tunkinnslitykset ei mene läpi....kun ihmiset uskoo kaikki selittelyt.
Sille kannattaisi postata jassun kirjoitus koirien hoidosta......jos senkin jälkeen myy, niin raha ratkaisee...valitettavasti. - juu juu
Meinaatko että koiran sisällä tulisi Suomeen laitonta tavaraa?
Ehkä Tullin kannattaisi läpivalaista emäntä, joka voi helposti ja tarvittaessa piilottaa suureen hanuriinsa vaikka ison sohvakaluston tai farmari-Ladan. - Haaaaaaaaaaaaaaa
Hahhaaa. Luuletteko te, että jotain Virolaista kiinnostaa pätkääkään kenelle myy koiran.
- hoh
Ostan mielummin Virosta koiran kun suomesta! Suomessa ovat ihmiset likaisia ja epäsiistejä! Sairauksia saa enemmän täältä kyllä!
- seropi rescue
Paremmat oltavat koira Suomessa saa Tuksun hemmotellessa sitä vaattein, värjäyksin ja parfyymein kuin pienessä häkissä jossain Tallinnan ghetoissa.
- koristekoira
Tunkki nyt saa ostettua koiran vaikka Suomesta, kun antaa rahat jollekin kaverille joka käy sen Tunkin puolesta ostamassa.
Ei tuo koiranosto ole sen kummempi juttu ja useat ihmiset ovat kiinnostuneita saatavasta rahasummasta kuin siitä kenelle koiransa myyvät. - Mopsi mopsi
Tämäpä varsin murheellinen tieto :( varsinkin, kun se lähipiiri on alkanut avautumaan koirien ja possun hoidosta.No mutta kaikkien sen tempauksien jälkeen ihmettelen vaan yhtä asiaa...miten se ei ole saanut vieläkään keltään kunnolla pataansa? Risuja perseelle vaan, niin niitä kuuliaisia kansalaisia ennenvanhaa tehtiin, eikä jäänyt minkäänmoisia traumoja.
- kaiheaap
Jelena on oman kokemukseni mukaan luotettava ja hyvä kasvataja. Varmasti kuuntelee jos tarpeeksi moni tekee ilmoituksen
- Lähipiirille kans ti
Joo, on varmaan..mutta sais ilmoittaa lähipiirilleen kans!!!!!
- yksiynnäyksi
Mutta jospa Tuksu on taas ostavinaan koiran jollekin toiselle, lapselle. Eikös sellainen ollut mukana Tallinnassa. Ja aiemmin.
- ota tai jätä
APUA TUKSU OTTAMASSA CHIHUAHUAA VIROSTA
Takoittanet ostamassa? - maanikko
Tuksu ja lähipiirinsä ovat kleptomaaneja.
- fakta tietoa
Tuksu on jo yhden koiran tuolta samalta kasvattajalta ostanut. Kasvattaja kertonut myyneensä koiran myös Tauskille. Onko Tauskilla edes koiraa vai onko välittänyt sen Tuksulle?
- pdkejslfv
Tauskilla on koira samalta kasvattajalta joka on hänellä itsellään eiä tuksulla. Tämä on fakta tieto. Oliko esmeralda siis myös paulen familyltä? Laittakaa nyt joku viestiäsille kasvattajalle että maine pilalla jos tuksulle vielä myy uuden. Linkatkaa vaikka siskon kirjoitukset tai muuta koska tuksuhan vetoaa tietenkin siihen ettäon kuuluisa suomessa ja jotkut vain haluavat kiusata häntä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181