Herwoodissa, sinänsä kohtuu hintanen kun monet on jo pelkkä leikkaus vähintään 25e. paria euroa ei ole silti viitsitty sijottaa siihen, että joka asiakkaalle olis puhdas kampa. mitä turhaan, parin sekunnin kamman huljutus altaassa vanhalla tiskiharjalla riittää. saksille ei tarvitse tehdä mitään, samoilla leikkaa puliukon ja johtajan hiukset. varmasti sama systeemi ollut vuosikausia, eipä tarvi enää käydä
vika kerta JN parturi
9
3096
Vastaukset
- vuvuvuv
No jo on ongelmat! Missään niitä ei steriloida.
- Mitäs läksit
No he he he herwoodissa.
- Tyytyväinen asiakas
Itte oon käyny vuosia ja on ollu kaikki kolme parturia kyllä harvinaisen asiansa osaavia. Hinta-laatu suhde on kanssa kohdallaan.
- Stefan Microsoft
Ei Hervannassa ole johtajia :D (Ainakaan kauaa)
- H.A.M.H.A.M
Parturi JN on paras parturi jossa olen elämäni aikana käynyt.Jyri leikkaa hiukseni juuri kuten haluan ja hintakin on mielestäni sopiva.Itselleni myös psyykkinen puoli on tärkeä eli on kivaa kun tunnelma on välitön.On mukavaa jutella Jyrin,Jarmon ja Päivin kanssa.Palvelu on tosi hyvää.Olin eräänä aamuna tosi surullisella mielellä kun lähdin kotoa parturiin.Kun tulin takaisin,olin kuin toinen ihminen.Niin terapeuttinen oli käyntini JN:ssä.Mukava perhe tuo Naskalit!
- miesparturissa
Turkkilainen parturi Duon yläkerrassa todella miellyttävä ja leikkaa hyvin ja vielä viimeisteleekin. Hinta miehieel vain 15 euroa. Hinta laatusuhde paikallaan. Siellä käyn aina.
- tethfgh
Hirveellä raivolla tekee mitä haluaa, ei mitä asiakas haluaa.
- TietovisaakinVedinJoskus
JN (aiemmin Jarmo) oli vakiparturini kun Herwoodissa asuin, halpa, nopea ja laadukas! olisi hauska tietää missä parturissa kaikille asiakkaille oma kampa :)
- Anonyymi
Kateellisten panettelua!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei823646Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071802- 1061102
- 991085
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165855- 42836
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57791Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g59769Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28745