Täältä löytyy vastaukset.
http://hoshanii-taivasuutiset.blogspot.fi/
Miksi Jeesus ei vastaa rukouksiimme?
10
85
Vastaukset
- yks vaan
Jeesus vastaa aina rukouksiin ja vastaukset ovat:
1) Kyllä
2) Ei
3) Myöhemmin- myös nämä
4) ei nyt
5) haista paska
- 6+3
Kyllä vastaa ainakin minulle,piennissäkin asioissa.Mutta ne ovat sellaisa vastauksia että joskus menee eritavalla kun itse ajattelen,ja se että kun sydämmessään pyytää niin että tuntuu.Ja on avoin ja rehellinen.Ja rukousta tulee harrastaa jokapäivä ei kerran vuoteen,mutta kyllä ni kaikki rukoukset kuullaan niin on sanasssa sanottu,joskun esteitäkin on niikuin Persian Enkeliruhtinaasta puhutaan.Itse saan joskus ilmestyksen,tai sananpaikan rukoukseni jälkeen eli vastauksen.Ja joskus taas alitajuntasisesti tiedän mitä tehdä ongelmassa.
- hannu w.
Sinulle 6 3 pyri saamaan oikea puhevastaus rukouksesi aikana, minä olen saanut!
- -jarmo-
hannu w. kirjoitti:
Sinulle 6 3 pyri saamaan oikea puhevastaus rukouksesi aikana, minä olen saanut!
Joo, mä saan kans. Muttei se mitenkään kovin selkeetä vuoropuhelua ole. Tai siis en ole sellaista kokenut kuin Raamatussa puhutaan Jumalan kanssa puhutun. Voin saada yhden vastauksen, ehkä kaksi, siihen jää. Mutta kieltämättä shokeeraa ja hämmästyttää. Olisi hyvä jos täällä olevat pilkkaajat saisivat kerran kokea sen, niin heidän silmät avautuisivat.
Mutta pääasiassa minä huudan että vastaa nyt ja Taivas pysyy vaiti :( - -jarmo-
-jarmo- kirjoitti:
Joo, mä saan kans. Muttei se mitenkään kovin selkeetä vuoropuhelua ole. Tai siis en ole sellaista kokenut kuin Raamatussa puhutaan Jumalan kanssa puhutun. Voin saada yhden vastauksen, ehkä kaksi, siihen jää. Mutta kieltämättä shokeeraa ja hämmästyttää. Olisi hyvä jos täällä olevat pilkkaajat saisivat kerran kokea sen, niin heidän silmät avautuisivat.
Mutta pääasiassa minä huudan että vastaa nyt ja Taivas pysyy vaiti :(Jatkan vielä kuvausta... Eikös vaan, että meillä on kontrolloitu ajatus, jota me yleisimmin käytämme päivittäiseen ajatteluumme. Sitten meillä on alitajunta, joka on enemmänkin hengen tuote, jota emme tunne kovin hyvin mutta tiedämme sen olevan siellä.
Näistä kumpikaan se ei ole, kun puhumme Pyhän Hengen puheesta.
Raamattu kertoo meille, en nyt jaksa kaivaa mutta jos uskotte sanaani, niin tuo sama kuvaus pätee siihen. Meillä on lihamme hallinnassa oleva ilman suuta tapahtuva lihallinen ajatusmaailma.
Sitten se hengellinen minuutemme, jonka Jumala on antanut meille, on se mitä meidän pitäisi varjella. Se on se jonka tunnemme maallisesti alitajunnaksi. Tämä meidän sielumme vaurioituu jos henkemme vaurioittaa sitä lihamme kautta riittävästi. Alitajunnassa oleva henkemme keskustelee mm. suhteellisen sujuvasti Pyhän Hengen kanssa ja jos uskotte että meillä on pljon suojelusenkeleitä, nämä keskustelevat myös tämän henkemme kanssa, samoin kuin pahat voimat.
Sydämessämme käydään siis näkymätöntä valtavaa taistelua sielustamme.
Pointtini oli että lihallisen ajattelumme ja henkisen alitajuntamme väliin tulee joskus puhetta, jonka tunnistat siitä että "hei, tuo ei ole minusta". Tällä tavalla Pyhä Henki tulee kertomaan suoraan ja ääneen. Muuten jos olet antautunut Jeesuksen Kristuksen käyttöön, saat sellaista ohjausta, joka on ihan oma tarinansa, jossa on paljon myös puhetta mukana.
Ymmärsittekö mitä ajan takaa? Tai oletteko samoilla linjoilla.
- Amen
Niin juuri. Tulee voimakas tunne siitä, että miten pitää toimia. Niin voimakas, ettei sitä toisten puhumiset muuksi muuta.
- Miksikö?...
Oikeastaan Hän on JO vastannut Raamatun UT Hänen ja apostolisensa kaikille hyväksi Totuuteen peustuvissa ja mukaissa kaikkia kohtaan ja kaikille Oikeden mukaisissa opetuksissa, kaikkiin ihmisten kysymyksiin. Ei antanut / ilmoittanut kaikille tiedoksi ne kaikille hyväksi Oikein elämisen ja toimimisen / vaikuttamisen, kaikessa täydelllisyys päämääräiset opit ja ohjeet. Ihmisten osaksi on jäänyt vain niiden mukaisesti ojentautumaan, maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi riitävällä tavalla ja tarkoituksella elämään ja toimimaan / vaikuttamaan alkaminen / yhtyminen. Jonka ohessa / myötä sitten se kaikki muukin, jne. on Luojan puolelta tulevaksi luvattu ja taattu.
Mutta jolle, Hänen, kaikilel hyväksi valtakuntaa ja vanhurskautta etsivälle, kaikessa yhtenä jäsenistönään taydellisyyteen (kaiken oikean ja hyväksi olevan täyttymyksen) päämäärä tielle lähtemisestä ei kukaan ole tähän mennessä vielä ollut kiinnostunut lähtemään.
Vuosikausia jo näillä foorumeilla sille tielle lähteviksi, Kristuksen Jeesuksen nimessä kutsunut ja koittanut Raamatun UT perusteisilla ja mukaisilla viesti sanomilla ohjata, ns.uskottavaa / myöntävää, sitä halukkuutta osoittavaa / todistavaa vastakaikua saamatta.
- 6+3
Hannu W.Olisihan se hienoa kokea sekin.Jumala kyllä auttaa ihan pienen ihmisen ongelmissa ja niitä tällä taipaleella riittää.Olen joskus katsonut hengellisä ohjelmia ja niissä ovat saaneet puhevastuaksia.itse en ole kokenut kuin kerran sellaisen ns.väkevän kohdatuksen joka piti tehdä toisen ihmisen auttamiseksi.
- Miksikö?...
Niinhän niitä tälla pahan vallassa olevan, vääryyden mukaisesti ja pahuuden puolesta toimivassa, saatanaa tuomiokseen / onnettomuuksikseen elävän maailman / ihmiskunnan, kaikille hyväksi Jumalan Sanan VASTAISESTI touhujen ja politiikan mukaisesti elävän, toimivan ja vaikuttavan maailman, kansakuntien / ihmiskunnan syystä johtuvasti riittää.
Ei ole kukaan ollut kiinostuneitä tästä kaikille hyväksi Jumalan valtakunta yhteyden / yhtenäsyyden Kristukksesssa Jeesuksessa, = Raamatun UT opetusten ja ohjeiden mukaisuudessa mahdollistavasta, pelastukseksi Krist. vaihtoehto mahdollisuudesta. Siitä kullekin turvallisen ja turvatun, kaikin puolisen hyvinvinvointi elämän ja tulevaisuuden mahdollistavasta ja takaavasta. Jonka ohessä ja myötä vasta, se KAIKKI muukin, mitä näin kaikille ja kaikelle Luojan hyväkseem luomalle hyväksi oikein elämässä tavitaan, on Luojan puolelta tulevaksi luvattu ja taattu...
Joka ei ole miillään muulla tavalla elämällä, toimimalla / vaikuttamalla, mitenkään mahdollista. Kaikki muu vie ja johtaa yhä pahempaan ja suurempaan RISTI riitaisuuteen ja sekasortoisuuteen / sotiin ym. pahoihin elinmahdollisuuksia kiristäviin ja tuhoaviin, syystä (kaikki vääryys) kaikille hyväksi Jumalan Sanan vastaisuuksista tuomioksi, pahaksi seuraamuksien lisääntymisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552513Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot971009- 64881
- 61774
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648