Kangasniemelle oma palsta!

hyyry

Kangasniemi on mukava ja vireä kunta. Se on Etelä-Savon suururimpia kuntia.

Ihmetyttää vain, miksi sillä ei ole lainkaan omaa palstaa suomi24:ssä. Oma palstansa on Hirvensalmella, Mäntyharjulla ja Juvalla.

Oma palsta täällä olisi merkittävä kunnan imagoa nostava seikka. Nähtävästi tietoliikenteen käyttö on kunnassa kuitenkin vähäistä.

Ulkopaikkakuntalaiset ainakin kirjoittaisivat mielellään Kangasniemi-palstalle.

34

1338

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etelän kunta.

      Joo, kannatan ehdottomasti kilpailuedun vuoksi.

    • Viola J

      Pian oma palsta Kangasniemelle ! Kannatan. Kangasniemellä asukkaat puhaltavat tai ainakin yrittävät puhaltaa yhteen hiileen paikkakunnan elinvoimaisuuden ylläpitämiseksi.

    • ben t

      Ottaen huomioon lukuisien kangasniemeläisten vakaan toivomuksen olen esittänyt suomi24:lle, että Kangasniemelle perustettaisiin tänne oma keskustelupalsta.

      Enpä ihmettelisi,jos Kangasniemellä on kuukauden päästä oma palstansa. Odotellaan!

      • onnellinen asukas

        Vireämpiä kuntia koko Suomessa ! Tälläkin hetkellä suunnitellaan torille tapahtumia, koska tiedossa on että osallistujia riittää ja tulee VARMASTI. Näin voi sanoa vain harvasta maaseutupaikkakunnasta :)


    • toivo+

      Mikähän olisi sopiva tilaisuus Kangasniemellä, sellainen, johon voisi tulla ja tutustua ihmisiin?
      Kiinnostaa jonkin verran sukulaisuussuhteet, koska sukulaisia, mutta tuntemattomia sellaisia on Kangasniemellä.

      • mökkimuija

        Esim. kesällä: kesäkangasniemeläisten kirkko. Minäkin menin, vaikka mikään uskovainen ole. Siellä näkee tuttuja ( vähemmän tuttuja ja sukulaisia) Ja teatterissa ja markkinoilla ja kts. Kangasniemen sivulta : tapahtumat.


    • Tervetuloa
      • meni kesämieli

        Jäätelön myynnistä olisi kyllä hieman viranomaisille kerrottavaa. Laittaa nyt lapsi hoitamaan pitkä asiakasjono. Ei näin, ei todellakaan näin.. Tietääkö Ingman?


    • Aapee455

      Rockkaamo -festareille kannattaa osallistua myös. :)

    • ironmai

      Kannatan!!!!!

    • kuppilan filosofi

      Kangasniemelle ja meille kangasniemeläisille on yritetty saada omaa suomi24-palstaa, mutta se vain ei ole onnistunut.

      Kyllähän se ihmetyttää ja panee kiukuttamaan kun Etelä-Savosta kuitenkin Mäntyharju, Juva ja jopa Hirvensalmi ovat saaneet omat palstansa.

      Kyllä Kangasniemestä tänne kirjoitettaisiin, jos vain oma palsta löytyisi.

      • - iivana -

        Oma palsta ei tuo mitään lisäarvoa vaan päinvastoin. Katsokaapa vaikka Varkauden palstaa, millaista moskaa sinne kirjoitellaan. Oma palsta vain paljastaa muille, millaista sakkia paikkakunnalla asuu.


    • kangasniemeltä

      Kun oma sivusto olisi ihan luonnollisesti avattu joka kuntaa varten, saisi sellainenkin kunnan asukas ja kesäasukas tietoja joita ei saa, ellei tilaa paikallisia sanomalehtiä.

      Kaikki tiedotteet ja tapahtumat ovat levällään ja moni ei edes osaa hake näitä paikkakuntien sivuja kun ei ole kuullutkaan muusta kuin Maakunnista.

      Levittäkää tietoa ja tehdään yhteinen vaatimus;
      Kangasniemelle oma sivu!

    • toivo +

      Ihmetyttää myös se, ettei saada suomi24:ään omaa keskustelupalstaa , kun Etelä-Savossa vaikkapa huomattvasti pienemmällä Hirvensalmella samoin Keski-Suomen maakunnassa useimmilla kunnilla on omat palstansa.

    • f.ace

      Facessa on monta sivustoa

    • k-mökkiläinen

      Kannatan Kangasniemelle omaa palstaa.

    • hyyry-

      Kangasniemen väestömäärän kehitys vuonna 2014 ei ollut kovin suotuisaa. Tilastojen mukaan väestö väheni 108 hengellä, mikä on noin 2 % väestöstä. Määrä on aika suuri Etelä-Savonkin olosuhteissa.

      Siitä huolimatta olisi mukava,jos kangasniemeläisillä(kin) olisi oma palstansa.

    • Mistäkiikastaa

      Näkis vaan ja kuulis kolinan.

    • kuppilan_filosofi

      Kangasniemi on väestömäärältään suurin Etelä-Savon kunta, jolla ei ole omaa keskustelupalstaa.
      Useampaankin kertaan on pyydetty sellaista, mutta ylläpito ei ilmeisesti ole nähnyt siihen aihetta.

    • hyyryn_poika

      Voihan olla niinkin, ettej Kangasniemeltä tulisi tänne kovin välkkyjä puheenvuoroja. Kirjoittajathan olisivat kuitenkin pääosin kangasniemeläisiä.

      Kunnan imagon kannalta olisi kuitenkin hyväksi, että sillä olisi täällä oma palstansa.

      Olisi hyvä, jos KAIKILLA kunnilla olisi täällä oma keskustelupalstansa.

    • ben_t

      Ehdotus palstasta on tehty. Katsotaan mitä seuraa.

    • Paluumuuttajatar

      Muuttasin heti Kangasniemelle, kun vaan löytys työtä sieltä.

    • exNiemeläinen

      Onhan teillä kangasniemeläisillä oma Kummallislehti. Lukekaa sieltä kissansilitysjuttuja ja olkaa tyytyväisiä.

    • kuppilan_ajattelija

      Kangasniemellä on myös mukavia vanhemman sukupolven tansseja.
      Taannoin osui kumppaniksi siellä aivan ihastuttava vähän pullukkamainen rouva tai neito. Sen verran saattoi johtopäätöksiä tehdä, että todennäköisesti asuu keskustan taajamassa.

    • noinhan.näköjään.kerrot
      • kuppilan_asiakas

        Taitaa olla kuvatunlainen hanke vireillä. Kuka lienee aloitteentekijä?


    • möhisiä

      olen media asistentti minä voin neuvoa miten saa näkyvyytä meediassa,, minä käärin hihat ja ryhtyn homiin. olen asunu ulko mailla. laitaka viestiä

      • iwue

        hyvä tietä


    • että.on.se.Mäntyharju

      Kuntalaiset eiv?t paljoa tänne kirjoittele. Ei siis palsta ole tarpeen.
      Kangasniemeä vähän isompi on Mäntyharju. Sietäisi kuntalaisten katsella, miten ahkerasti sen palstalla täällä suomi24:ssä kirjoitellaan elämänmenosta Mäntyharjulla.

    • Virtaavihteelle
    • Anonyymi

      hei virpi kuitunen onko tietoa edesm. otto kuitusesta.t marttinen raija 0417125912

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      341
      3841
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1709
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      59
      1473
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1318
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1285
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1231
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1167
    Aihe