Mtv3 on synonyymi

Mtv=uloste

pas.....lle. Jatkuvaa toitotusta ja mainostamista omista p...ska tuotteistaan.
Viimeisenä " Nymfit" pa....skan jatkuva mainostaminen mainoksien alkaessa jä päättyessä. Kerta kaikkiaan surkea kanava!
Ainoa, jota viitsii katsoa, on seitsemän ja kymmenen uutiset.

Muuten pa....ska kanava täynnä katajaa, putousidiootteja jne, pimiästä puhumattakaan...on kyllä ohjelman tekijöilläkin pimiäääääääääää.

13

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peukku ylös

Voi miten oletkaan kanssani samaa mieltä.

• mmklö-.,m

Samaa mieltä. Tuntuuko vain vai onko tuo muutaman ohjelman jatkuva mainostaminen tullut tämän suuren "uudistuksen" jälkeen? Jotenkin ei ennen ärsyttänyt näin.

• Boscoperse

Niinpä...."uudistuksia"on monenlaista. Mtv ei yksinkertaisesti kykene tuottamaan laadukasta ohjelmaa. Ohjelmatarjonta on nähtävästi suunnattu pinnallisille, moraalittomille bimboille, jotka ovat heittäneet aivot narikkaan.

• Näinhän se on

Tosin ongelma tuntuu vaivaavan ihan kaikkia kanavia. Yle voi näyttää umpisurkeaa ohjelmaa, koska sillä on siihen varaa (ei tarvitse kilpailla katsojista, kun rahaa tulee joka tapauksessa). Mainoskanavat taas joutuvat näyttämään huonoa ohjelmaa, koska nillä ei ole muuhun varaa.

• Teema on hyvä
        Näinhän se on kirjoitti:

Tosin ongelma tuntuu vaivaavan ihan kaikkia kanavia. Yle voi näyttää umpisurkeaa ohjelmaa, koska sillä on siihen varaa (ei tarvitse kilpailla katsojista, kun rahaa tulee joka tapauksessa). Mainoskanavat taas joutuvat näyttämään huonoa ohjelmaa, koska nillä ei ole muuhun varaa.

Niinku mikä esimerkiksi on umpisurkeaa ohjelmaa Ylellä??? Oletko koskaan katsonut mitään Teemalta? Sieltä tulee hyvää ohjelmaa!

• ...niin...
        Teema on hyvä kirjoitti:

Niinku mikä esimerkiksi on umpisurkeaa ohjelmaa Ylellä??? Oletko koskaan katsonut mitään Teemalta? Sieltä tulee hyvää ohjelmaa!

Noh, aika pieni osa ihmisistä tykkää Teeman ohjelmista. Sen osuus katsojista onkin vain pari prosenttia. Sen sijaan Mtv3:n ja muiden mainos-tv-kanavien "pinnallisille, moraalittomille bimboille" suunnatut ohjelmat saavat massojen suosion ja niitä katsovat erityisesti nuoret, joita mainostajat pitävät tärkeimpänä kohderyhmänä. Kyse on siis bisneksestä. Ei mistään muusta.

• reiskasata

mainoksia täynnä koko kanava,ei jaksa enää kiinnostaa

• Painajaisia mtv.ltä

Nymfien tyrkytys, vuoroin klikkaa mua mainosten kanssa tekee jo tosiaan ihan pahaa.Ihan joka välissä ne samat kohtaukset vilkkuu.Eikä se mainospätkä ole edes lyhyt.Miksi ne tälläisen mainoskikan laittoivat katsojia ahdistamaan?Tuubikin on sellainen tekopakkohauskapirteä ohjelma, ei ole tullut yhtä jaksoa enempää katsottua.Onneksi perjantaisin muilta kanavilta samaan aikaan tulee jotain parempaa katsottavaa.

• rtyu

Minuakin ärsyttää suunnattomasti sen Nymfit-sarjan mainostus. En pidä Himistä ja kaiken lisäksi on vanha kappale. Kuulee heti, että näyttelijät ovat samaa heikkoa tasoa kuin Salatuissa elämissä. Mustat lesket ei tunnu ihan näin kamalalta. Muuten tosin mielestäni MTV:n ohjelmat eivät ole sen huonompia kuin muillakaan kanavilla.

• eri mieltä

"Muuten tosin mielestäni MTV:n ohjelmat eivät ole sen huonompia kuin muillakaan kanavilla."

Mun mielestä ovat huonompia kuin muilla kanavilla, ei kerrassaan mitään katsomisen arvoista. MTV:n ohjelmat on pohjanoteerauksia kaikki.

• rtyu
        eri mieltä kirjoitti:

"Muuten tosin mielestäni MTV:n ohjelmat eivät ole sen huonompia kuin muillakaan kanavilla."

Mun mielestä ovat huonompia kuin muilla kanavilla, ei kerrassaan mitään katsomisen arvoista. MTV:n ohjelmat on pohjanoteerauksia kaikki.

No kerro mitkä kanavat ovat parempia. Mulle MTV3, Sub ja Nelonen ovat kärjessä. Esim. Foxilla, Vitosella, Kutosella, Livillä, Avalla tulee enimmäkseen B-luokan elokuvia ja sarjoja. Varsinkin Foxin elokuvien taso on laskenut. Jimiltä ei tule elokuvia ollenkaan ja sarjat ovat tusinatavaraa. YLE:n sarjat ja elokuvat ovat minulle enimmäkseen liian "kulturelleja". Pidän useimmiten enemmän suosituista kuin kriitikoiden ylistämistä ohjelmista. Toisinaan olen katsonut mm. Teemalta hyvät arvostelut saaneita elokuvia, mutta yleensä olen pettynyt. Lisäksi kaipaan mainostaukoja, että saa käydä jääkaapilla ja vessassa.

• Yle teeman fani
        rtyu kirjoitti:

No kerro mitkä kanavat ovat parempia. Mulle MTV3, Sub ja Nelonen ovat kärjessä. Esim. Foxilla, Vitosella, Kutosella, Livillä, Avalla tulee enimmäkseen B-luokan elokuvia ja sarjoja. Varsinkin Foxin elokuvien taso on laskenut. Jimiltä ei tule elokuvia ollenkaan ja sarjat ovat tusinatavaraa. YLE:n sarjat ja elokuvat ovat minulle enimmäkseen liian "kulturelleja". Pidän useimmiten enemmän suosituista kuin kriitikoiden ylistämistä ohjelmista. Toisinaan olen katsonut mm. Teemalta hyvät arvostelut saaneita elokuvia, mutta yleensä olen pettynyt. Lisäksi kaipaan mainostaukoja, että saa käydä jääkaapilla ja vessassa.

Esimerkiksi Yle Teema on hyvä kanava.

• pöllölaakso

MTV3 porskuttaa lopun edellä. Sama, muutaman kymmenen julkkiksen poppoo, voisi asua pöllölaaksossa, tekisivät siellä keskenään ohjelmia. Eikö niitä yhtään hävetä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      43
      4036
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      51
      3681
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3238
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      94
      3115
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      89
      2094
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2048
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1909
    8. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      35
      1870
    9. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      31
      1861
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1794
    Aihe