Venäjä uskaltaa mitään pelkäämättä lähettää sotavoimansa naapurimaata valtaamaan mutta Nato-EU-USA-länsi ei uskalla tehdä mitään. Miksi länsi ei lähetä armeijaa Puolaan valmiiksi ja ilmoita Venäjälle, että "samalla hetkellä kun Venäjän armeija ylittää Ukrainan rajan tulevat myös lännen joukot Ukrainan alueelle".
Tätä länsi ei selvästikään uskalla mutta miksi Venäjä uskaltaa. Hei kertokaa missä pihvi?
Mikä nyt oikein mättää, mikä ?
18
<50
Vastaukset
- Venäjähän ilmoitti,
ettei sillä ole Krimillä kuin sopimuksen mukaiset joukot.
Lisäksi Ukraina on ITSE pyrkimässä EU:iin. Miksi se pitäisi vallata?
Et ole lainkaan selvillä tilanteesta.- uskalias Uuno
-----Lisäksi Ukraina on ITSE pyrkimässä EU:iin. Miksi se pitäisi vallata?-----
Siis haloo. Venäjäkö ei valtaa Ukrainaa siksi kun Ukraina on ihan itse pyrkimässä EU:iin? Vai mitä halusitkaan sanoa?
Minä luulen, että ihan sen takia se sen valtaakin. - Huttilan unet
uskalias Uuno kirjoitti:
Siis haloo. Venäjäkö ei valtaa Ukrainaa siksi kun Ukraina on ihan itse pyrkimässä EU:iin? Vai mitä halusitkaan sanoa?
Minä luulen, että ihan sen takia se sen valtaakin.Eipä ole vielä ainakaan vallannut.
- Olet typerys
uskalias Uuno kirjoitti:
Minä luulen, että ihan sen takia se sen valtaakin."Siis haloo. Venäjäkö ei valtaa Ukrainaa siksi kun Ukraina on ihan itse pyrkimässä EU:iin? Vai mitä halusitkaan sanoa?
Minä luulen, että ihan sen takia se sen valtaakin."
Kuten totesin. Ukraina on itse pyrkimässä EU:iin, siksi sitä ei EU:n tarvitse vallata.
Venäjä on ottanut kova sodan riskin käyttäessään joukkojaan. EU ei sellaista halua tehdä. Ryhtyykö Ukraina taisteluun, nähdään aikanaan. - katos hanua
Huttilan unet kirjoitti:
Eipä ole vielä ainakaan vallannut.
Katos poikaa, tiesit tuonkin. Et taida ollakaan ihan niin tyhmä kuin miltä vaikutat.
- oletko pom?
Olet typerys kirjoitti:
"Siis haloo. Venäjäkö ei valtaa Ukrainaa siksi kun Ukraina on ihan itse pyrkimässä EU:iin? Vai mitä halusitkaan sanoa?
Minä luulen, että ihan sen takia se sen valtaakin."
Kuten totesin. Ukraina on itse pyrkimässä EU:iin, siksi sitä ei EU:n tarvitse vallata.
Venäjä on ottanut kova sodan riskin käyttäessään joukkojaan. EU ei sellaista halua tehdä. Ryhtyykö Ukraina taisteluun, nähdään aikanaan.-----Ukraina on itse pyrkimässä EU:iin, siksi sitä ei EU:n tarvitse vallata.----
EU:ko se Kriminkin valtasi?
- no siellähä se
Kaikki eivät ole yhtä tyhmiä kuin Putin ja sinä.
- Rysät vex Itämereltä
Nato on puolustusliitto. Ryssa ei ole koskaan uskaltanut hyökätä yhteenkään Nato-maahan.
EU ei ole sotilasliitto. Mutta koska useimmat EU-maat ovat Naton jäseniä, niin nekin ovat turvassa, lukuunottamatta Suomea ja Ruotsia, jotka luottavat ryssan hyvään tahtoon ja johdonmukaiseen politiikkaan.
Ryssa on uskaltanut Euroopassa hyökätä vain Georgiaa ja Ukrainaa vastaan, jotka (HUOM!) eivät kuulu Natoon eivätkä EU:iin.- ha h he huh
Paskapää idiootti vielä luulee Amerikan Viron takia aloittavan sodan.
- Raut alankaa
ha h he huh kirjoitti:
Nato on puolustusliitto. Se ei aloita sotia. Se tulee apuun, jos Viroon tai muuhun Nato-maahan kohdistuu sotilaallinen hyökkäys tai sellaisen uhka.
- ha h he huh
ha h he huh kirjoitti:
idiootti ite vielä luulee Venäjän Viron takia aloittavan sodan.
- Raut alankaa
ha h he huh kirjoitti:
idiootti ite vielä luulee Venäjän Viron takia aloittavan sodan.
Venäjä ei aloita sotaa Viron takia. Viro on Naton jäsen.
- kollaa kesti
Ei Ukrainasta kannata sotia. Jos Ukrainaa ei EU ala tukemaan vaan jätetään se Venäjän murheeksi niin kaikilla on parempi olo ja elo.
Venäjälläkin älykkyysosamäärä nousee Krimin liitoksen myötä. Siellä kun asuu muitakin kuin ryssia.- ei tietenkään jätetä
Venäjällä on väestö ikääntyneempää. Ei tietenkään nuorta työvoimaa ilmaiseksi Putinille anneta.
- putilohvi
ei tietenkään jätetä kirjoitti:
Venäjällä on väestö ikääntyneempää. Ei tietenkään nuorta työvoimaa ilmaiseksi Putinille anneta.
Siis ei anneta "ilmaiseksi" ? Kenelle Venäjä Ukrainan työvoimasta maksaa ja paljonko? Onko hinta jo sovittu, ei kai ole?
- rutilohvi tuloo
putilohvi kirjoitti:
Siis ei anneta "ilmaiseksi" ? Kenelle Venäjä Ukrainan työvoimasta maksaa ja paljonko? Onko hinta jo sovittu, ei kai ole?
Saksalle tietenkin nimimerkin ei tietenkään jätetä mielestä.
- ei tee mitään
ei tietenkään jätetä kirjoitti:
Kommarioloissa kasvaneita työtä vieroksuvaa porukkaa, mitä sellaisella tekee. Joutaa ryssan talousunioniin.
- ei naurat enää
Johan Obama sanoi ettei länsi tule käyttämään sotilaallista voimaa. Venäjälle siis annettiin lupa tehdä mitä vaan ja ainoa vastatoimi tulevat olemaan nuo naurettavat ns. pakotteet, joissa joitain oligarkkeja kielletään matkailemasta lännessä. Länsikö on Suomellekin tuki ja turva, voihan räkä sentään?
Huoh huoh huoh...................
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."682342Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2452313- 1201538
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis351365Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj601348- 1331309
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711220Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.81998Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73989Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102989