Minun nainen on ihastunut muslimi mieheen. Hän on käynyt kahvilla tämän muslimi miehen kanssa, enkä voi sellaista hyväksyä, mutta mitä tehdä? Kun mennään avio liittoon, niin eikö se tarkoita sitä ettei siitä erota ja mennä eri uskoisen kanssa kahville?
Ongelmia
12
98
Vastaukset
- epätietoinen kysyjä
Minun ateistimieheni on rakastunut autoonsa. Voiko hänet siviilivihkiä bemarinsa kanssa?
- söin hänet
Tämä on ateismi palsta. Kahvi asioista puhutaan eri palstoilla. Eri uskoiset voivat kuitenkin tiettävästi käydä yhdessä kahvilla tasa vallan lakien estämättä.
Terveisin Vaadimme parempia provoja yhdistys.- luterilais mies
Anteeksi, mutta kun olen vaan luterilais mies, niin en oikein tiedä miten pitäisi kirjoittaa. Mikä vika provo yrityksissä on? Mitä provo tarkoittaa? Kysyin vaan mitä tehdä kun naiseni on ihastunut muslimi mieheen ja käy kahvilla hänen kanssa.
- aviol. neuvoja
Ongelman ratkaisu teille molemmille:
Tehkää muslimimiehestä bemarinne autonkuljettaja ja vihkikää auto, kuljettaja ja aviomies yhtä aikaa. - jukkisans
Vaikka avioliitossa luvataan, niin kaikki vaan eivät siitäkään huolimatta kykene sitoutumaan loppuelämäksi. Avioliiton varaan ei kannata elämäänsä rakentaa. Jumalan varaan voit sen rakentaa.
Löydät varmasti vielä naisen joka on rakkautesi arvoinen! - mette.soderman
Olisiko sinusta tuntunut paremmalta, jos naisesi olisi ihastunut toiseen luterilaismieheen? Vai onko hän vain käynyt kahvilla ja sinä luulet outoja?
- "elämän arvot"
Aloittajalle kysymys?
Onko se muslimimies rikas, sitähän ne naiset haluaa mieheltä eniten, toiseksi tulee "suolakurkku" - luterilais mies
Voi sentään. Ettekö te tajunneet mistä tässä aloituksessa oli kyse? No, antaa olla.
- "elämän arvot"
kyllä ymmärsin mitä ajat takaa, neuvoisin sinua sanomaan vaimollesi, että pysyy erossa vääräoppisista tai tulee ero. Et voi elää sellaisen naisen kanssa, koska itse syylistyt tietoisesti syntiin.
- luterilai mies
"elämän arvot" kirjoitti:
kyllä ymmärsin mitä ajat takaa, neuvoisin sinua sanomaan vaimollesi, että pysyy erossa vääräoppisista tai tulee ero. Et voi elää sellaisen naisen kanssa, koska itse syylistyt tietoisesti syntiin.
Ei minulla ole vaimoa! Yritin tuossa vaan esittää typerien äijien typeriä kirjoitusvirheitä ja millaisia machoja äijät ovat. Mikä siinä on, että vaikka rautalangasta vääntäisi, niin ei mene perille?
- järki irti
Aloittaja-ateisti viilaa ateisteja linssiin ateismipalstalla.
Hihihihihih.- ihgwhogho
Ateistin hattutemppu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal293245- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 231528
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474