Suomessa homous oli vielä -80 luvulla virallisesti listattu sairaus. Ja suomessa "homoseksuaaliset teot" olivat rangaistavia vuoteen 1971 asti.
Oi niitä hyviä aikoja. Nykyään noit sairaita homoja löytyy jopa eduskunnasta! Suomi on nykyään yksi homomaa. Täynnä sairaita homoja.
Kohta varmaan skitsofreenikot ottaa vallan, eikä skitsofreniakaan ole enää listattu sairaus sen jälkeen.
Suomen menoa
11
<50
Vastaukset
- kekkonen55
ennen oli kaikki muutkin asiat paremmin.
- Hengenhädässä
No eipä hätää, kun Puuttini Yön susineen valtaa Suomen, ei enää kukaan halua mainostaa olevansa homoliittojen puolella.
Sota pistää arvot aina oikeisiin mittasuhteisiin.
Sodan aikana tai sen jälkeen, kukaan ei nosta oikeusjuttuja esim. siitä että "olen lopuksielämääni traumatisoitunut kun joku vilkaisi tissejäni" tai "olen lopuksielämääni traumatisoitunut kun pomo ei puhunut minulle pariin vuoteen" jne.
Kukaan ei jaksa jauhaa paskaa, kun taistelee hengissä selviämisestään. - Kolehmainen
Kaappihomot ovat tyypillisesti agressiivisimpia homoseksuaalisuuden vastustajia:
http://metro.co.uk/2014/02/08/paul-ogrady-hints-putin-probably-gay-during-protest-against-homophobic-russia-laws-4295732/
Homofobiaatikon oma homoseksuaalisuus aiheuttaa ristiriidan ja tunnemyrskyn.
Putin on ehkä tunnetumpia tapauksia, jos tuo arvio on totta.- nii. hmm.. ? aijaa!
netissähän tuo ei päde toi kaappihomo homma varsinkin jos anonyyminä keskustellaan. oikeesta maailmasta en tiedä mutta hölmöltä kuulostaa jos pitää paikkansa. miksi ihmeessä homot vastustaisivat homoja? no, toisaalta, en kyllä ymmärrä homoja muutenkaan joten...
- --------
venakot menivät hulluksi
- ei sovi
Nyt meni kyllä liian pitkälle.
- missäs linkki
putin pussaa vanjaa.
- Peputin
Kelpaiskos tämä?
http://www.anticompromat.org/putin/putin_kissing_boy.jpg- Kolehmainen
Kuuluisa homovihaaja oli J.Edgar Hoover, joka eli miehen kanssa koko ikänsä ja antoi omaisuutensa tälle perinnöksi. Tosin tämäkin jäi toteennäyttämättä.
- Samalogiikka
> Kaappihomot ovat tyypillisesti agressiivisimpia homoseksuaalisuuden vastustajia <
Joo ja samoin KAIKKI jotka sekopäisenä vastustavat PEDOFIILEJÄ ovatkin oikeasti ITSE pedoja?! - Nohöh
Sairaus se on mielestäni edelleenkin. No, ehkä voidaan puhua poikeavuudesta. Joka tapauksessa, jos tasaparit voisivat lisääntyä keskenään niin en puhuisi sairaudesta tai poikkeavuudesta. Luonnotonta siis ainakin.
HUOM Minulla ei ole mitään ko henkilöitä vastaan, kunhan pysyvät kaapeissaan ja tekevät työnsä hyvin. Julkisia hellyydenosoituksia ei kannata muutoikaan harrastaa, joten se siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411311- 629202
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373609- 403348
- 632723
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722440Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal162268