syrjässä maailmasta

kärtsypeikko

ostin viime lauantaina kaapit täyteen kuivamuonaa ja kaikkea tärkeätä. Nyt oon siitä asti ollut neljän seinän sisällä, ilman mitään kontaktia kehenkään, ja aion jatkaa sitä siihen asti että on pakko lähteä ulos

7

320

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi?

      Pelkäätlö hmisiä?

      • kärtsypeikko

        Ihmiset on pahoja mä pidän mahdollisimman vähän kontakteja ihmisiin. Rupean tilaamaan ruokaa kotiin niin ei tarvitse poistua.


      • Anonyymi
        kärtsypeikko kirjoitti:

        Ihmiset on pahoja mä pidän mahdollisimman vähän kontakteja ihmisiin. Rupean tilaamaan ruokaa kotiin niin ei tarvitse poistua.

        Kyllä, ihmiset on pahoja.
        Minäkin pelkään kontakteja. Joka ainoa ihmissuhde on päättynyt lyhyeen, kun olen saanut tietää mitä minusta on keksitty puhua.

        Jos ei ole todellista aihetta, sitä keksitään. Minusta puhutaan ihan uskomattomia juttuja, vaikka elelen yksinäni hiljaista elämää.

        Itse vältän puhumasta kenestäkään mitään, ja olen mielestäni oikeudentuntoinen. Ehkä syy onkin kiltteydessä, en tiedä. Onneksi viihdyn hyvin yksinäni.


    • no voi sentään?

      Mitä yleensä puuhastelet kotona? Asutko kerrostalossa? Onpa ikävää, että sinulle on tullut noin negatiivinen käsitys lähimmäisistäsi. Ovatko perhepiirisi ja sukulaisesikin ilkeitä?

    • toinen piileskelijä

      Kannattaa välillä avata kaikki ikkunat appo auki, muuten iskee hapenpuute. Niin ja syö d-vitamiinia, kun et auringosta sitä saa.

      • kärtsypeikko

        Mulla on parveke, johon aurinko paistaa kesäisin suurimman osan päivää. Siellä on mukava lekotella. Eikä tuu ihmiset häiritsee.


      • Anonyymi
        kärtsypeikko kirjoitti:

        Mulla on parveke, johon aurinko paistaa kesäisin suurimman osan päivää. Siellä on mukava lekotella. Eikä tuu ihmiset häiritsee.

        On välillä oikein tarpeellista ottaa sitä omaa aikaa ja keskittyä ajatuksiinsa.
        Kyllä se elämä siitä sitten alkaa selkiintymään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1402
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1191
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1149
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe