Nyt kun Ukrainan kriisi tästä kärjistyy niin pahasti, että Venäjän armeija ylittää luvatta Suomen rajan niin minä teen tämän: nostan pihalle lipputankoon Venäjän lipun ja annan sen jälkeen Venäläisille sotilaille ruokaa, vettä, huovan, tai mitä nyt sattuvat tarvitsemaan. Sen jälkeen nostan poistumisrepun selkääni ja se on näkemiin! Poistun Suomesta salaista reittiä vähin äänin.
Siinä on minun osuuteni lain määräämään maanpuolustukseen, tuon enempää en aio sotaan osallistua.
En aio puolustaa Suomea millään tavalla
49
535
Vastaukset
- Äänet Vasemmistolle
Parempi onkin, että hakeudet hoitoon ja menet hermolomalle. Venäjällä kun ei ole mitään intressejä tulla Suomeen, ei nyt, eikä koskaan.
http://www.paavoarhinmaki.fi/blogi/2014/nato-intoilijoilla-riittaa-tekosyita/
Veroparatiisit on suljettava, veropakolaisyritykset on laitettava verotukseen ja yht.kuntavastuuseen. EI Natolle VAS. - John G Holmes
"Poistun Suomesta salaista reittiä vähin äänin."
Me suomalaiset (sinä ilmeisti et ole) olemme hyvin tyytyväisiä suunnitemastasi. Todellakkaan sinua tarvittaisi täällä mihinkään ja on parempi että poistut, jotta sinua ei tarvitse edes katsella.
Mihin sitten menisit? Johonkin maahan, jossa olisit yhtä hankala ja vastenhakoinen? Ehkä sieltäkin tulisi lähtö. Paras olisi varmaankin, että menisit Venäjälle. Mutta muista, että Venäjä tyypillisesti katkaisee huoriensa kaulan, kun niitä ei enää tarvita.- se on moro!
Ruotsiin aion ensimmäiseksi tai sitten pohjoisessa rajan yli Norjaan ja sieltä eteenpäin. Ei minun tarvitse olla hankala muualla, koska Suomi on se maa jonka haluan pettää ja jota vihaan sydämeni pohjasta saakka.
- Anonyymi00048
se on moro! kirjoitti:
Ruotsiin aion ensimmäiseksi tai sitten pohjoisessa rajan yli Norjaan ja sieltä eteenpäin. Ei minun tarvitse olla hankala muualla, koska Suomi on se maa jonka haluan pettää ja jota vihaan sydämeni pohjasta saakka.
Ruotsalaiset ja norjalaiset vihaavat tuollaisia paskahousuja sydämensä pohjasta.
- ₱âßkáà :•)
Olen niin hullu että ei ne mulle uskalla asetta antaa :)
- Totuuskomissio
Älä suotta odottele. Lähde jo huomenna.
- Anonyymi00006
Sama suunnitelma on itselläkin. Miksi puolustaisin nykymenoa? ei naisetkaan mitään tekisi. sitäpaitti suomi on mamujen jo nyt
- Anonyymi00007
Samaa komppaa. Suomi on ihan pas ka maa eikä kannata puolustaa
- Anonyymi00008
naiset sotaan hopi hopi
- Anonyymi00009
perustetaan sodasta kieltäytyjien puolue
- Anonyymi00010
baareissa käydessä puhe tulee usein tästä aiheesta ja hämmästyttävän moni ei aio tätä maata enää puolustaa
- Anonyymi00011
Suomea voisin ehkä puolustaakin, mutta kun sitä ei enää ole. EU:n pois ajamisessa voin auttaa.
- Anonyymi00012
Suomesta tulee tätämenoa matuläävä. Miksi puolustaa.
- Anonyymi00013
minä kun sairastuin niin ei kukaan minua halunnut rueta auttamaan tai parantamaan kun sairaaloissa kävin jatkuvasti, nyt tulee aika jolloin minua kysellään hädissään auttamaan.
voitte arvata minun auttamisen halun.- Anonyymi00014
Tuo on muuten hyvä päätös!
Tehkää kaikki samoin jos teitä kohdeltu sikamaisen väärin!
Se on psras opetus näille sioilke!
- Anonyymi00015
Teemu Keskisarja sai oman kertomansa mukaan hullun paperit, välttäen niillä armeijan ja siviilipalveluksenkin.
Voiko sellaista lähettää rintamallekaan, hullua?- Anonyymi00021
Hullut kelpaa Venäjän joukkoihin. Kuten persu-Ano.
- Anonyymi00016
AP, ei se mitään, muita tulijoita on tulossa runsaast jo tuolla vapaaehtoisen maanpuolustuskoulutuksen parissa!
- Anonyymi00017
Baarikärpäset täällä vihaavat mamuja ja suuntaavat siis Ruotsiin. Haha.
- Anonyymi00019
Sotikaa vaan ihan rauhassa👍
- Anonyymi00022
miksi puolustaisin henkeni kaupalla eliittiä joka riistää minua päivittäin? Hei haloo!
- Anonyymi00030
Ihan hyvä että teitä kelapummeja riistetäään.
- Anonyymi00023
olisi kiva nähdä naiset sotimassa. Se on nyt tasa arvo sillä lailla
- Anonyymi00029
Sellanan sotkiima sulla. Et ole ihan terve.
- Anonyymi00024
Yhteiskunta on tosiaan jo vienyt kaiken, mitä puolustaisin
- Anonyymi00025
Mitä sulta on viety? et kertonut sitä?
- Anonyymi00026
Joo ja jos joku haluaa aseellista suojelua ei sitä minulta ilmaiseksi saa
- Anonyymi00035
Ole huoleti ei kukaan halua sulta.
- Anonyymi00027
Jos on pa niin ei ole mitään menetettävää, miksi tekisi mitään maan hyväksi?
Menkää porvarit puolustamaan omaisuuttanne me emme sitä tee. Ei ole penniäkään kiinni. - Anonyymi00028
perustetaan reaerviläisten puolue ja lopetetaan armeija eduskunnan uudella lailla
- Anonyymi00034
Teidän puolueen kannatus on 0,2% eli ehdotuksesi on hylätty.
- Anonyymi00031
samat sanat ei ole mitään mitä puolustaisin
- Anonyymi00033
Kuullostat kovin yksinäiseltä kun ei ketään ole sulla.
- Anonyymi00032
Maailma muuttui kun Suomesta tehtiin epätasa-arvoinen ryssänmaa. Syrjäytettyjen ihmisten Suomi, missä ei ole mitään tulevaisuutta.
Ei ole todellista reserviä eikä mitään puolustustahtoa. - Anonyymi00036
Ne teidän vätysten vihaamat matut ne teidänkin mummujenne pyllyt hoivakodissa pyyhkivät ja pian myös teidän.
- Anonyymi00037
Menkööt matut puolustamaan.
- Anonyymi00038
niin oonkii
kuitenki niin fiksu etten sodi puolestasi
lällälieru - Anonyymi00039
pakettiauto on jo valmiina ja rahaa ulkomaan tilillä espanjan matkaa varten. kaikki valmiina kun hetki tulee lähteä
- Anonyymi00041
Ootko kovakin kalamies?
- Anonyymi00040
Huulipuna ja kyyneleet on n aisten aseita
- Anonyymi00042
Oon aika varma että kun eka ven alainen tulee rahan yli, suomin ainen on antamassa sille pillua, aivan kuten mamuillekin kun ulkomaan miehet onniiiiin ihania! Hei halooo!
- Anonyymi00043
armeijassa huomasin kukaan mies ollut siellä vapaaehtoisesti. Miksi siis suomi tuudittautuu suureen reserviin, jonka motivaatio mihinkään on ihan olematon?
- Anonyymi00044
kun intti loppui oli kysely puolustaisitko tätä maata, kaikki laittoi että en
- Anonyymi00045
No johan olet megakusipää, kuten se yksi Johan!
- Anonyymi00046
Taidat olla persu?
- Anonyymi00047
kertokaa miten puolustus toteutetaan reserviläisillä jota osa käyttää edes pesukonetta saatika ripustaa pyykkejä oikein?
- Anonyymi00049
Selittäkää joku miksei Ukrainaan ole ryntäystä sotimaan?
Aivan.
Sama on Suomenkin kohtalo. - Anonyymi00050
Anolaiset ovat tulevaisuuden herra-kansaa?
Tosin venäjällä ei pitemmän päälle pettureita ruokita. Hyödyksi toki käyttävät. - Anonyymi00051
Tein Tik Tok videon jossa poltin sotilaspassin
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383799Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81845Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44754
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22698- 56697