En aio puolustaa Suomea millään tavalla

se on moro!

Nyt kun Ukrainan kriisi tästä kärjistyy niin pahasti, että Venäjän armeija ylittää luvatta Suomen rajan niin minä teen tämän: nostan pihalle lipputankoon Venäjän lipun ja annan sen jälkeen Venäläisille sotilaille ruokaa, vettä, huovan, tai mitä nyt sattuvat tarvitsemaan. Sen jälkeen nostan poistumisrepun selkääni ja se on näkemiin! Poistun Suomesta salaista reittiä vähin äänin.
Siinä on minun osuuteni lain määräämään maanpuolustukseen, tuon enempää en aio sotaan osallistua.

49

535

3Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äänet Vasemmistolle
    • John G Holmes

"Poistun Suomesta salaista reittiä vähin äänin."

Me suomalaiset (sinä ilmeisti et ole) olemme hyvin tyytyväisiä suunnitemastasi. Todellakkaan sinua tarvittaisi täällä mihinkään ja on parempi että poistut, jotta sinua ei tarvitse edes katsella.

Mihin sitten menisit? Johonkin maahan, jossa olisit yhtä hankala ja vastenhakoinen? Ehkä sieltäkin tulisi lähtö. Paras olisi varmaankin, että menisit Venäjälle. Mutta muista, että Venäjä tyypillisesti katkaisee huoriensa kaulan, kun niitä ei enää tarvita.

• se on moro!

Ruotsiin aion ensimmäiseksi tai sitten pohjoisessa rajan yli Norjaan ja sieltä eteenpäin. Ei minun tarvitse olla hankala muualla, koska Suomi on se maa jonka haluan pettää ja jota vihaan sydämeni pohjasta saakka.

• Anonyymi00048
        se on moro! kirjoitti:

Ruotsiin aion ensimmäiseksi tai sitten pohjoisessa rajan yli Norjaan ja sieltä eteenpäin. Ei minun tarvitse olla hankala muualla, koska Suomi on se maa jonka haluan pettää ja jota vihaan sydämeni pohjasta saakka.

Ruotsalaiset ja norjalaiset vihaavat tuollaisia paskahousuja sydämensä pohjasta.

• ₱âßkáà :•)

Olen niin hullu että ei ne mulle uskalla asetta antaa :)

• Totuuskomissio

Älä suotta odottele. Lähde jo huomenna.

• Anonyymi00006

Sama suunnitelma on itselläkin. Miksi puolustaisin nykymenoa? ei naisetkaan mitään tekisi. sitäpaitti suomi on mamujen jo nyt

• Anonyymi00007

Samaa komppaa. Suomi on ihan pas ka maa eikä kannata puolustaa

• Anonyymi00008

naiset sotaan hopi hopi

• Anonyymi00009

perustetaan sodasta kieltäytyjien puolue

• Anonyymi00010

baareissa käydessä puhe tulee usein tästä aiheesta ja hämmästyttävän moni ei aio tätä maata enää puolustaa

• Anonyymi00011

Suomea voisin ehkä puolustaakin, mutta kun sitä ei enää ole. EU:n pois ajamisessa voin auttaa.

• Anonyymi00012

Suomesta tulee tätämenoa matuläävä. Miksi puolustaa.

• Anonyymi00013

minä kun sairastuin niin ei kukaan minua halunnut rueta auttamaan tai parantamaan kun sairaaloissa kävin jatkuvasti, nyt tulee aika jolloin minua kysellään hädissään auttamaan.
      voitte arvata minun auttamisen halun.

• Anonyymi00014

Tuo on muuten hyvä päätös!
        Tehkää kaikki samoin jos teitä kohdeltu sikamaisen väärin!
        Se on psras opetus näille sioilke!

• Anonyymi00015

Teemu Keskisarja sai oman kertomansa mukaan hullun paperit, välttäen niillä armeijan ja siviilipalveluksenkin.
      Voiko sellaista lähettää rintamallekaan, hullua?

• Anonyymi00021

Hullut kelpaa Venäjän joukkoihin. Kuten persu-Ano.

• Anonyymi00016

AP, ei se mitään, muita tulijoita on tulossa runsaast jo tuolla vapaaehtoisen maanpuolustuskoulutuksen parissa!

• Anonyymi00017

Baarikärpäset täällä vihaavat mamuja ja suuntaavat siis Ruotsiin. Haha.

• Anonyymi00019

Sotikaa vaan ihan rauhassa👍

• Anonyymi00022

miksi puolustaisin henkeni kaupalla eliittiä joka riistää minua päivittäin? Hei haloo!

• Anonyymi00030

Ihan hyvä että teitä kelapummeja riistetäään.

• Anonyymi00023

olisi kiva nähdä naiset sotimassa. Se on nyt tasa arvo sillä lailla

• Anonyymi00029

Sellanan sotkiima sulla. Et ole ihan terve.

• Anonyymi00024

Yhteiskunta on tosiaan jo vienyt kaiken, mitä puolustaisin

• Anonyymi00025

Mitä sulta on viety? et kertonut sitä?

• Anonyymi00026

Joo ja jos joku haluaa aseellista suojelua ei sitä minulta ilmaiseksi saa

• Anonyymi00035

Ole huoleti ei kukaan halua sulta.

• Anonyymi00027

Jos on pa niin ei ole mitään menetettävää, miksi tekisi mitään maan hyväksi?

Menkää porvarit puolustamaan omaisuuttanne me emme sitä tee. Ei ole penniäkään kiinni.

• Anonyymi00028

perustetaan reaerviläisten puolue ja lopetetaan armeija eduskunnan uudella lailla

• Anonyymi00034

Teidän puolueen kannatus on 0,2% eli ehdotuksesi on hylätty.

• Anonyymi00031

samat sanat ei ole mitään mitä puolustaisin

• Anonyymi00033

Kuullostat kovin yksinäiseltä kun ei ketään ole sulla.

• Anonyymi00032

Maailma muuttui kun Suomesta tehtiin epätasa-arvoinen ryssänmaa. Syrjäytettyjen ihmisten Suomi, missä ei ole mitään tulevaisuutta.

Ei ole todellista reserviä eikä mitään puolustustahtoa.

• Anonyymi00036

Ne teidän vätysten vihaamat matut ne teidänkin mummujenne pyllyt hoivakodissa pyyhkivät ja pian myös teidän.

• Anonyymi00037

Menkööt matut puolustamaan.

• Anonyymi00038

niin oonkii
      kuitenki niin fiksu etten sodi puolestasi
      lällälieru

• Anonyymi00039

pakettiauto on jo valmiina ja rahaa ulkomaan tilillä espanjan matkaa varten. kaikki valmiina kun hetki tulee lähteä

• Anonyymi00041

Ootko kovakin kalamies?

• Anonyymi00040

Huulipuna ja kyyneleet on n aisten aseita

• Anonyymi00042

Oon aika varma että kun eka ven alainen tulee rahan yli, suomin ainen on antamassa sille pillua, aivan kuten mamuillekin kun ulkomaan miehet onniiiiin ihania! Hei halooo!

• Anonyymi00043

armeijassa huomasin kukaan mies ollut siellä vapaaehtoisesti. Miksi siis suomi tuudittautuu suureen reserviin, jonka motivaatio mihinkään on ihan olematon?

• Anonyymi00044

kun intti loppui oli kysely puolustaisitko tätä maata, kaikki laittoi että en

• Anonyymi00045

No johan olet megakusipää, kuten se yksi Johan!

• Anonyymi00046

Taidat olla persu?

• Anonyymi00047

kertokaa miten puolustus toteutetaan reserviläisillä jota osa käyttää edes pesukonetta saatika ripustaa pyykkejä oikein?

• Anonyymi00049

Selittäkää joku miksei Ukrainaan ole ryntäystä sotimaan?
      Aivan.
      Sama on Suomenkin kohtalo.

• Anonyymi00050

Anolaiset ovat tulevaisuuden herra-kansaa?

Tosin venäjällä ei pitemmän päälle pettureita ruokita. Hyödyksi toki käyttävät.

• Anonyymi00051

Tein Tik Tok videon jossa poltin sotilaspassin

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3799
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2944
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1845
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      754
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      698
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      56
      697
    Aihe