Muita tähän kauteen pettyneitä?

hepo hee

Yleensä tätä sarjaa katsoessa on itselle tullut sellaisia aww voi kuin suloista-fiiliksiä, mutta tällä kaudella lähinnä ärsyttänyt kaikki maajussit Viljaa lukuunottamatta.

PAULA:
-ärsyttävä kouhottaja, tarhatäti joka piti ärsyttävää jöötä aikuisille miehille

-ainainen mollaaminen muita, raunon paita, raunon maha, kaiken huippuna veikon alistaminen, joka näkyi tänään valintakohtauksessa. Pekkaa ja Raunoa Paula kehui maasta taivaisiin, mutta Veikon kohdalla Paula sanoi vain "Veikko se on tuollainen pikkupoika".

-jatkuva seksistä puhuminen, hyi helvetti. Tuon ikäisiltä naisilta pitäisi kieltää kaikki seksuaalisuuteen liittyvä puhuminen. "Onkos pekka ennen rakastellut kanalassa"

-Veikko sanoi mielestäni hyvin että Paula valitsi Raunon koska tämä on sen verran tossukka


TUOMAS:

-Pidin Tuomaksesta viime jaksoon asti, mutta tuo bileiden isännöinti meni kyllä mönkään ja lujasti. "en mä kyl tajua miks ne ei voinu sanoa edes heippa vaikka koko viikon tarjosin niille". Tarjosit lähinnä kissan paskan pesemistä.

-miehestä ei muutenkaan saanut oikein mitään irti. Hiljainen mies jolla ei mitään sanottavaa ikinä. Miksi juuri Tuomas piti valita tähän sarjaan kerta ei tuo mitään arvoa sarjalle. Nettijusseihin tälläiset.

-Tuomaksen ja Heidin ujous kameran edessä. Huomasiko kukaan muu etteivät he vahingossakaan vilkaisseet edes toisiaan silmiin kun Miia heille jutteli?


CHRISTIAN:

-isäntä joka olikin renki. Unelmavävy joka olisin umpijuntti. Miksi tuossa sarjassa tunnuttiin esittävän että Crisu on joku isäntä vaikka todellisuudessa vain renkimies. Tytöillekin puhuin "mulla on hirveä vastuu tästä, teidänki pitäis osata huolehtia näistä elikoista jos vaikka sairastun"

-junttibileet. Ei varmaan tarvitse selitellä.

-Jonnan alistaminen. Jonna oli kyllä ärsyttävä, mutta sympatiat meni kyllä lopulta Jonnalle. Crisu ei tietenkään ymmärtänyt mistä Jonna suuttui. Hyi yäk Crisu.

Vilja tuntui ainoalta täyspäiseltä maajussilta. Tuon muun kolmikon olisi voinut heittää huoletta nettijusseihin ja sieltä kolme muuta tilalle televisioon.

229

10762

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jdfjlfjlf

      Ihan samaa mieltä.

      • keski-pohjanmaa

        Muuten samaa mieltä paitsi Tuomaksen arviosta.

        Itsekin olen pohjanmaalta (keski-pohjanmaa) ja siellä useat miehet ovat tuollaisia (myös minä itse). Ei puhuta joutavia ja ylimääräisiä, ei osata etiketti käyttäytymistä eikä puhuessa tarvitse katsoa silmiin. Monien mielestä se on JUNTTIMAISTA tai YLIMIELSITÄ. Mutta se joka niin väittää, ei tunne pohjanmaan poikia.
        Ne on pohjimmiltaan äärettömän rehellisiä, luotettavia, ei yhtään ylpeitä (kuten etelä-pohjanmaalla) ja eivät esitä yhtään enempää kuin mitä ovat.
        Esim. parempia työmiehiä ei löydy mistään.


      • poikaparka
        keski-pohjanmaa kirjoitti:

        Muuten samaa mieltä paitsi Tuomaksen arviosta.

        Itsekin olen pohjanmaalta (keski-pohjanmaa) ja siellä useat miehet ovat tuollaisia (myös minä itse). Ei puhuta joutavia ja ylimääräisiä, ei osata etiketti käyttäytymistä eikä puhuessa tarvitse katsoa silmiin. Monien mielestä se on JUNTTIMAISTA tai YLIMIELSITÄ. Mutta se joka niin väittää, ei tunne pohjanmaan poikia.
        Ne on pohjimmiltaan äärettömän rehellisiä, luotettavia, ei yhtään ylpeitä (kuten etelä-pohjanmaalla) ja eivät esitä yhtään enempää kuin mitä ovat.
        Esim. parempia työmiehiä ei löydy mistään.

        Niinpä, sitten vasta puhellaan, kun on riittävästi imetty olutta, lonkkua jne jne. Jos hän on pohjanmaan pojan perikuva, niin ei kyllä ole hurraamista.


      • Mind control
        poikaparka kirjoitti:

        Niinpä, sitten vasta puhellaan, kun on riittävästi imetty olutta, lonkkua jne jne. Jos hän on pohjanmaan pojan perikuva, niin ei kyllä ole hurraamista.

        Mitä on tämä mind control mielenhallinta tai jopa hypnoosi?

        Yksinkertaisille se on joku tietty yksi asia joka mielenhallinalla istutetaan päähän jolloin ihminen on hypnoosissa ja tekee tai kannattaa tai ostaa jotain tiettyä.

        Tosiasiassa television mielenhallinta on kokonaisvaltaista tyhmentämistä, kiinnostuksen siirtäminen oikeista asioista johonkin maajusseihin ja salkkareihin.

        Laiska ihminen on paljon parempi kansalainen kun ahkera uuttaa oppiva ja asioita selvittävä ihminen.


      • kirjastoon
        Mind control kirjoitti:

        Mitä on tämä mind control mielenhallinta tai jopa hypnoosi?

        Yksinkertaisille se on joku tietty yksi asia joka mielenhallinalla istutetaan päähän jolloin ihminen on hypnoosissa ja tekee tai kannattaa tai ostaa jotain tiettyä.

        Tosiasiassa television mielenhallinta on kokonaisvaltaista tyhmentämistä, kiinnostuksen siirtäminen oikeista asioista johonkin maajusseihin ja salkkareihin.

        Laiska ihminen on paljon parempi kansalainen kun ahkera uuttaa oppiva ja asioita selvittävä ihminen.

        En omista televisiota, mutta muistaakseni siinä on myös on/off nappi tai kaukosäädin?
        Mitään ohjelmia ei ole pakko katsoa.


      • khujygt
        kirjastoon kirjoitti:

        En omista televisiota, mutta muistaakseni siinä on myös on/off nappi tai kaukosäädin?
        Mitään ohjelmia ei ole pakko katsoa.

        Njjn katselet tietsikalta.. ;)


      • Ismo+Seppo=aivoton
        kirjastoon kirjoitti:

        En omista televisiota, mutta muistaakseni siinä on myös on/off nappi tai kaukosäädin?
        Mitään ohjelmia ei ole pakko katsoa.

        Muistit television perustoiminnot aivan oikein, itselläni ei myöskään ole ongelmaa sulkemisen kanssa.

        En ikinä oikein saa ketään toista lopettamaan hömppäfunktioiden kuten salkkareiden ratkomista, enkä varmaan nytkään.

        Saahan sen asian silti aina välillä mainita että eräillä on aivot totisesti narikassa.


      • eräsmummosavosta

        Kyllä minun käy sääliksi sitä Rauno poikaa,kuhan se Paula paidat katsoo,raukimman otti tai sitten taktikoi,kauhea nainen hyvä kun en ole mies.Samoin Vilma mitähän murretta lie puhunut kun ei meinannut savolainen ymmärtää,ja tuo kauhea käkätys telkkarissa ja esittäminen,ei ole se mies eikä tule aviopareja kyllä oli huonot valittu.Parempiakin varmaan ois ollut en kyllä katsonut niin tarkkaan mutta viimesen katsoin kuka niille jäi osa lähti jo yöllä.Outoa touhua,samoin tämä sydämen sysähtelijä kyllä se oli huuhaata sehän illallla sen sai luettua sanojen välistä


      • Muutenhyvä
        keski-pohjanmaa kirjoitti:

        Muuten samaa mieltä paitsi Tuomaksen arviosta.

        Itsekin olen pohjanmaalta (keski-pohjanmaa) ja siellä useat miehet ovat tuollaisia (myös minä itse). Ei puhuta joutavia ja ylimääräisiä, ei osata etiketti käyttäytymistä eikä puhuessa tarvitse katsoa silmiin. Monien mielestä se on JUNTTIMAISTA tai YLIMIELSITÄ. Mutta se joka niin väittää, ei tunne pohjanmaan poikia.
        Ne on pohjimmiltaan äärettömän rehellisiä, luotettavia, ei yhtään ylpeitä (kuten etelä-pohjanmaalla) ja eivät esitä yhtään enempää kuin mitä ovat.
        Esim. parempia työmiehiä ei löydy mistään.

        Tuomas antoi huonon kuvan itsestään kun hän ei koskaan katsonut silmiin, haastattelussa puhui sohvatyynylle.


      • Tulevaisuudentoivot
        kirjastoon kirjoitti:

        En omista televisiota, mutta muistaakseni siinä on myös on/off nappi tai kaukosäädin?
        Mitään ohjelmia ei ole pakko katsoa.

        Tässä olikin kyse siitä että monen lempiohjelman tämänvuotinen jussikaarti oli nolo esitys. Kyllä aion ensi kauden katsoa, mukavahan niitä on täällä nimettöminä mollata. Ovat itsensä pistäneet likoon todellakin...


      • jussit pussit

        parhaat jussit ja morsiamet kautta aikojen.ei aina tarvitse olla nuoria ja kokemattomia juntteja ohjelmaan.nyt saavat täydet 120 pistettä ohjelmasta nämä oikeat jussit ja pussit


      • He ovat liossa nyt
        Tulevaisuudentoivot kirjoitti:

        Tässä olikin kyse siitä että monen lempiohjelman tämänvuotinen jussikaarti oli nolo esitys. Kyllä aion ensi kauden katsoa, mukavahan niitä on täällä nimettöminä mollata. Ovat itsensä pistäneet likoon todellakin...

        He ovat myös vuosien psykologisen alistamisen tuloksena muiden toimesta pistetty siihen likoon.

        Erilaisten koululaitosten ryhmäpainostuksella ja auktoriteettien pakottamana ovat liossa.

        Eristyksen pelko ajaa heidät siihen jos valitsevat olla likoutumatta.

        Myöhemmin työymaailman vaatimukset ja taloudellinen kiristäminen ajaa ihmisen lopulta niihin tiloihin missä likoavat nyt.


      • Miesmaku kohdallaan
        keski-pohjanmaa kirjoitti:

        Muuten samaa mieltä paitsi Tuomaksen arviosta.

        Itsekin olen pohjanmaalta (keski-pohjanmaa) ja siellä useat miehet ovat tuollaisia (myös minä itse). Ei puhuta joutavia ja ylimääräisiä, ei osata etiketti käyttäytymistä eikä puhuessa tarvitse katsoa silmiin. Monien mielestä se on JUNTTIMAISTA tai YLIMIELSITÄ. Mutta se joka niin väittää, ei tunne pohjanmaan poikia.
        Ne on pohjimmiltaan äärettömän rehellisiä, luotettavia, ei yhtään ylpeitä (kuten etelä-pohjanmaalla) ja eivät esitä yhtään enempää kuin mitä ovat.
        Esim. parempia työmiehiä ei löydy mistään.

        Minusta tuomas on ihan tavallinen mukava suomalainen mies. Ei ole mikään juntti, vaan tuollainen hiljainen , ehkä ujokin maalaismies. Tuomakselle ja Heidille, joka on sopiva hänelle, toivotan kestävää , onnelllista parisuhdetta yhdessä lasten kanssa


    • ööööjaääää

      Veit sanat suusta!!!!!

    • samat sanat

      Veit sanat minunkin suustani! :)

      Se oli hyvä ettei Jonnaa valinnut saa hieman tyttö kasvaa aikuiseksi, mutta ne bileet, myötä häpeä! Ja tosiaan asui pienessä räppänä luukussa, ja mihin se veronicakin yllättäen hävisi?? Sanoko sekään heippaa?

      Ja Tuomas alku mielipide oli että ihan komea ilman kulmakorua mutta kauhea hiljainen tupisia.Ttotta isä on kuollut mutta kyllä hänen luonne selkisi ja tosiaan tuo piheys tuli myös ilmi kestitsin koko viikon what, siis miksi lähti mukaan ohjelmaan..

      Ja Paula olen niin samaa mieltä kuinka ilkeä hän voi olla.. surullista!!

      Vilja oli tasapuolinen ja kohtelias kaikille miehilleen, murre ei haitannut minua kuten monia muitakin stadin slanggi olisi varmasti haitannut kun en olisi yhtään ymmärtänyt ;) Söötti se yks mies kun sillä tuli itku

      • paikallinen

        Loistava tiivistelmä hepo hee :) Etenkin Crisu ja Tuomas arviot osui nappii. Tuomas oli kyllä ihan turha valinta ohjelmaan vaikka olikin naisten mieleen. Koko ajan samaa tupinaa ja samalla ilmeellä ohjelma läpi. Pisteenä iin päälle, täysin perseelleen hoidetutut läksiäisbileet. Oikein viimeisen päälle junttia toimintaa ! Samoin Crisu mokas homman lopussa vaan sehän onkin teinipoika vielä :)
        Toivottavasti ens vuonna tulee lisää maajusseja :)


      • factsagain
        paikallinen kirjoitti:

        Loistava tiivistelmä hepo hee :) Etenkin Crisu ja Tuomas arviot osui nappii. Tuomas oli kyllä ihan turha valinta ohjelmaan vaikka olikin naisten mieleen. Koko ajan samaa tupinaa ja samalla ilmeellä ohjelma läpi. Pisteenä iin päälle, täysin perseelleen hoidetutut läksiäisbileet. Oikein viimeisen päälle junttia toimintaa ! Samoin Crisu mokas homman lopussa vaan sehän onkin teinipoika vielä :)
        Toivottavasti ens vuonna tulee lisää maajusseja :)

        Ei sentään teinipoika, ikää oli 21. Teiniys alkaa kun täyttää 13 ja loppuu kun täyttää 20. Muuten, varsinkin humalassa, näytti käytös olevan kuitenkin 13 vuotiaan tasolla.


    • yksi aikuinen

      Samat mietteet mut ihmettelen jatkuvaa toisten arvostelua ohjelmassa.Sitä valituksen määrää.Eipä kuulunut Viljan tallista samaa.Kaikki pisteet hänelle.

    • Kattia kanssa

      Oletko ketjun aloittaja vähän tyhmä!
      Miksi seksi ja siitä puhuminen olisi kiellettävä 57 v naisilta.
      Tässä iässähän se vasta mukavaa ja huoletonta touhua onkin ;)

      • Lisa-Lotta

        Joo..se sama lause tarttui mullakin silmään..aloittaja oli mitä ilmeisimmin nuorempi mies.
        Itse olen nuori nainen ja sitä mieltä että ihan yhtä irvokkaalta ne seksipuheet kuullostaa yli viisikymppisen miehenkin suusta nuoren naisen korvaan.. eli siinä tapauksessa ne tulisi kieltää sitten myös 50 miehiltäkin.

        Rehellisesti sanottuna olen kyllä sitä mieltä että seksi ja seksipuheet kuuluu kaikille, mutta olipa minkä ikäinen tahansa, pitäisi älytä valita niille oikea aika ja paikka.

        Muuten oli kyllä aloittajalta aivan loistava tiivistelmä. Itse ajattelin aivan samoin. Olin jo alussa pettynyt kun näin ketä valittiin.. Vaikka nuori olenkin, niin jotenkin tyhmältä tuntuu katsoa kun joku 21 vee etsii itselleen puolisoa... saattaa keretä vielä mieli muuttua useammankin kerran.. Ja nuorten nyt luulisi löytävän kumppanin ilman apujakin. Nuo ohjelman televisiopaikat voisi varata niille jotka niitä enemmän tarvitsee. Niin..ja Vilja & miehet oli kyllä tämän kauden pelastus!


      • naurattaaaaa

        Kyllä 57 vuotias akka on jo ongelmajätettä. E niistä sillä ikää ole mitääni loa, kenellekään. Kuoppaan joutaisivat.


      • muista peittää
        naurattaaaaa kirjoitti:

        Kyllä 57 vuotias akka on jo ongelmajätettä. E niistä sillä ikää ole mitääni loa, kenellekään. Kuoppaan joutaisivat.

        Varmaan muistat heittää äitisi kuoppaan hyvissä ajoin. Vai älysikö mennä sinne ihan itse?


      • 52 jo
        naurattaaaaa kirjoitti:

        Kyllä 57 vuotias akka on jo ongelmajätettä. E niistä sillä ikää ole mitääni loa, kenellekään. Kuoppaan joutaisivat.

        Älä vaan elä itse yli viiskymppiseksi. ääliö, pitäisikö kaikkien kuolla nuorena, sulla ei varmaan ole enään isovanhempia ,sinun onneksi. Kyllä sinun ikääntymiselle nuoremmat nauraaaaa


      • hohnoh
        naurattaaaaa kirjoitti:

        Kyllä 57 vuotias akka on jo ongelmajätettä. E niistä sillä ikää ole mitääni loa, kenellekään. Kuoppaan joutaisivat.

        Kyllä sinä olet vain surkea provosoija joka luulee nyt hienon lauseen kirjottaneen.
        Uskallatko sano minkä ikäinen olet?
        Ilmeisesti olet se joka on jäänyt kammarin nurkkaan turhaan haaveilemaan, naisesta tai miehestä.
        Hhahhaaaa nyt naurattaa minuakin :)


      • rafael
        naurattaaaaa kirjoitti:

        Kyllä 57 vuotias akka on jo ongelmajätettä. E niistä sillä ikää ole mitääni loa, kenellekään. Kuoppaan joutaisivat.

        Kyllä on ti kirjoitus paskapuhetta,joku nuori idiootti


    • Tännekin sitä seksiä

      Minusta oli hillittömän hauskaa seurata Maajussille morsian -ohjelmaa. Kerrassaan valloittava ohjelma, jossa näkee sen tosiasian - meitä on moneen junaan. Ja niin pitää ollakin, turha ajatella, että :"minä en olis ainakaan tehnyt noin..." Jokainen tekee niinkuin parhaaksi näkee.

      Kiitos kaikille maajusseille ja morsiamille, kun uskalsitte raottaa elämäänne meille nariseville katsojille - viihdyin hyvin seurassanne. Ja vielähän on yksi jakso näkemättä :D

      Ja mitä tulee yli viiskymppisten seksiin... voin vakuuttaa, että sitä on, NAM!

      • jukka 28v.

        Joo varmasti on, mutta pakkoko siitä on puhua. Itseasiassa ajatus on niin kuvottava, että en edes voi ajatella asiaa sen enempää. Aiheesta puhuminen pitäs kieltää yli 50 vuotiailta oli sitten miehiä tai naisia.


      • 50v
        jukka 28v. kirjoitti:

        Joo varmasti on, mutta pakkoko siitä on puhua. Itseasiassa ajatus on niin kuvottava, että en edes voi ajatella asiaa sen enempää. Aiheesta puhuminen pitäs kieltää yli 50 vuotiailta oli sitten miehiä tai naisia.

        Aiheesta puhuminen pitäis kieltää alle 30 vuotiailta sillä he eivät vielä tiedäkkään mitä oikea nautinnollinen seksi on.


      • Öökstöks
        jukka 28v. kirjoitti:

        Joo varmasti on, mutta pakkoko siitä on puhua. Itseasiassa ajatus on niin kuvottava, että en edes voi ajatella asiaa sen enempää. Aiheesta puhuminen pitäs kieltää yli 50 vuotiailta oli sitten miehiä tai naisia.

        Niin, alle 30 vee lapsukaiset saa mielestään puhua mitä mieleen juolahtaa, mutta ei äitikän ja isukin ikäiset, ei toki, sen ikäiset fossiilit laittakoot suut suppuun sexistä. Ainoastaan nuoret, ja varsinkin ne, jotka ei oikeesti tiedä mitä kaikkea hieno seksi sisältää, saavat puhua siitä. Olisiko nyt oikeasti niin, että siitä puhe, mistä puute ja ikään katsomatta.


      • tara4
        jukka 28v. kirjoitti:

        Joo varmasti on, mutta pakkoko siitä on puhua. Itseasiassa ajatus on niin kuvottava, että en edes voi ajatella asiaa sen enempää. Aiheesta puhuminen pitäs kieltää yli 50 vuotiailta oli sitten miehiä tai naisia.

        Tulee se 50 v. vastaan sinullekin Jukka 28v. Kiellä vaan itseltäsi, mutta anna muiden nauttia ja puhua!


      • minusta myös oli seuratuin ohjelma. Kun ei ole näyttelijät esittämässä vaan aidot ihmiset. Kyllä siinä puskasta huutelijalla hyytyisi jutut kun itse olisi kuvassa kertomassa rakkastumisesta.

        Pikkupoikia yököttää yli 50ppisten seksi. Kunhan kasvaa aikuiseksi ajattelee kuin aikuinen.


      • romantico tikotiko
        50v kirjoitti:

        Aiheesta puhuminen pitäis kieltää alle 30 vuotiailta sillä he eivät vielä tiedäkkään mitä oikea nautinnollinen seksi on.

        Kuvittele nyt Rauno keinutuolissa nakuna maharoikkuen haruksissa ja Paula siellä hamuamassa olematonta pippeliä.

        Mikä adonis ja seksin papitar !


      • Jukka vetää tumppuun
        jukka 28v. kirjoitti:

        Joo varmasti on, mutta pakkoko siitä on puhua. Itseasiassa ajatus on niin kuvottava, että en edes voi ajatella asiaa sen enempää. Aiheesta puhuminen pitäs kieltää yli 50 vuotiailta oli sitten miehiä tai naisia.

        Jukka 28v. Taidat olla niitä miehiä, jotka vielä vetää tumppuun.

        Eikö näin. Onko oikea kätesi väsynyt jatkuvaan tumpun vetoon?

        Kuule oikea elämä alkaa kyllä yli nelikymmppisenä ja jatkuu pitkään.

        Sulla on kuule tumpunvetäjä vielä paljon elämältä opittavaa.

        Kuvottava ajatus, kun olet 5v ja vedät vielä sitä tumppua!!!


      • ;);); ;)
        50v kirjoitti:

        Aiheesta puhuminen pitäis kieltää alle 30 vuotiailta sillä he eivät vielä tiedäkkään mitä oikea nautinnollinen seksi on.

        Niin on, joutuvat vielä näyttämään kaupan kassalla henkkaritkin.


    • terkkuja mtv:3:lle

      Vilja oli ainut tänä vuonna joka hoiteli homman asiallisesti ja tasapuolisesti ja reilusti kaikkia kohtaan. Vois maikkari vähän tarkemmin testata näitä maajusseja jotka tulee tv ruutuihin, että onko heistä tälläseen juttuun lainkaan. Samoin niitä ehdokkaita vois vähän tsekkailla, että kestääkö psyyke moista kilpailua.

      • myötähäpeän

        Jep. Vilja oli todella täys 10 tyttö. Loppuun saakka kohteli kaikkia ehdokkaita tasapuolisesti kunnioituksella ja arvokkaasti.
        Paula oli suht koht hyvä.
        Maajussit mokasi aivan täydellisesti. Ei mitää käytöstapoja eikä arvostusta toisia ehdokkaita kohtaan. Oikein pahaa teki katsoa miehenä kuinka voi mullit olla juntteja ja tyhmiä. Kavereiden kanssa juodaan, mokaillaan ja touhutaan kaikkea äijämäistä. Naisia kohtaan ollaan kuitenkin fiksuja ja käyttäydytään fiksusti...ja vielä tvssä!!! Voi taivas kuin voi olla tyhmiä jusseja. Myötähäpeä on suunnaton...pahaa tekee. naiset teki aivan oikein lähtemällä pois ilman hyvästelyjä.


    • Jussin morsian

      Koko maajussille morsian ohjelma ajanut aikansa ohi. Näki selvästi , ohjelma tehty vasemmalla kädellä vähän huitaisten.
      Tylsä ohjelma, tylsät tyypit...kannattaisi harkita sarjan lopettamista :)

    • Kysynpähän vaaan :)

      Eikös tässä ohjelmassa ole vielä toiset neljä maajussia jäljellä..?

      • no en varmaan

        Ne toiset jussit ovat nettijusseja.heistä näkee vain netin kautta supistettua ohjelmaa


      • Kysynpähän vaan :)
        no en varmaan kirjoitti:

        Ne toiset jussit ovat nettijusseja.heistä näkee vain netin kautta supistettua ohjelmaa

        Jep, tämä informaatio on menny multa ohjelman alussa täysin ohi.


    • Pullerotätsä

      Mitäs olisitte mieltä ohjelmasta" ei kelvannut kelleen sinkulle"-deittiohjelmasta?
      Sinne kaikki ns.rumat ihmiset, jotka ovat jääneet ilman sitä oikeaa.Ainakin meitä ns. rumia naisia on paljon tarjolla, kun miehet etsivät sitä hoikkaa, siroa jne.Naista.
      Pikkasen ylipainoset saati lihavat naiset ei kelpaa.
      Mie ilmoittautuisin heti ohjelmaan:))

      • isäntä

        Ei rumia ihmisiä olekkaan, sisäinen kauneus arvokkainta. Vähän on luonnoton tällanen ohjelma, katsoin kyllä kun paikalle satuin. Ikävä niille jotka ei tule valituksi, noloa jäädä "toiseksi" jos vaikka tunteet heränneet tarjolla olevaa isäntää kohtaan. "Raakaa peliä" kuten elämä muutenkin.


      • sama täällä

        Ilmoittaudu vaan pulskistyttö seuraavaan ohjelmaan


    • Höh

      No älkää katsoko, jos se noin paljon harmittaa...

      • Jussin morsian

        Harmitus väärä sana...tunnen myötähäpeää ......no tuli ilmaista naurujoogaa kun seurasi Paulan touhuja. Tiedätkö ,tv-ohjelman takia ei kannata harmistua....mutta mielipiteen voi kertoa...kaikki ei tykkää kaikesta :)


    • sakke6

      Aivan samaa mieltä,sama tunne tuli,muina vuosina vielä mennyt.

    • Pike3

      Voi hyvät hyssykät!

      Olen aivan samaa mieltä ! Toivottavasti Paula saa kokea yllätyksen tältä "nössöltä" Raunolta eikä hän voisi "höynäyttää" häntä ....enempää!!
      Vilja oli paras ,ja hänen sulhasehdokkaatkin . Kaikki olivat fiksuja järkityyppejä.

      Christian ?!
      Tuomas ,ei saanut mitään selvää hänestä.

    • yle

      Miksi katsot ?

      • Jussin morsian

        MIksi ei????? Sehän oli katsojille suunnattu ohjelma :DD


    • Hyvä Vilja !

      Samaa mieltä, Vilja oli ohjeman ainoa täyspäinen "jussi", kaikki muut tosi juntteja.

      • ei pahalla

        Mistähän tää Vilja nimi on lähtöjään,en ole koskaan kuullut tälläistä nimeä?


      • Multa Manu
        ei pahalla kirjoitti:

        Mistähän tää Vilja nimi on lähtöjään,en ole koskaan kuullut tälläistä nimeä?

        Hmm.-Ehkäpä oraan noususta ja laarin täytöstä.


      • erikoinen nimi
        Multa Manu kirjoitti:

        Hmm.-Ehkäpä oraan noususta ja laarin täytöstä.

        Mut naisen nimenä!


      • 90-luvun
        erikoinen nimi kirjoitti:

        Mut naisen nimenä!

        erikoisuudentavoittelusta?


      • kaunis nimi
        90-luvun kirjoitti:

        erikoisuudentavoittelusta?

        Vilja on naisen nimi ja ollut käytössä ennen 90-lukua. Jos esikoiseni olisi ollut tyttö vuonna -78 olisi hänestä tullut Vilja.


    • ei kukaan

      Kuka jaksaa muka katsella läpeensä asiallisia ihmisiä televisiossa? Eikö tosi-tv-ohjelmat perustu nimenomaan siihen, että saamme nauraa, hävetä, hernettää olla vahingoniloisia kaikille televisioon änkeville tolloille?

    • ergwgr

      Vilja sellainen turha räkättäjä. En voisi sietää joka päivä tuollaista naista.

      • mielipide vaan

        Ei tässä mailmassa liikaa iloa ole,tuppisuu juntit ärsytää eniten!


      • Viljaliini

        Et kai kuvittele että ohjelmassa oli "arkiminä" ????


      • Viisasta.
        Viljaliini kirjoitti:

        Et kai kuvittele että ohjelmassa oli "arkiminä" ????

        Niin, kukahan se onkaan joka ei osaa rentoutua ;)


      • minä vaan
        mielipide vaan kirjoitti:

        Ei tässä mailmassa liikaa iloa ole,tuppisuu juntit ärsytää eniten!

        Tuomas liian juntti ja vähäpuheinen...miehen pitää olla sanavalmis ja sosiaalisempi


    • miesihailija

      Sari, joka oli alussa mukana, ois näin mieskatsojana (hehe) kiinnostanut. Jostain syystä ei saanut vastauksia ukoilta riittävästi, vaikka minusta olisi ollut kiinnostavin puhelias - hauskan näköinen tytteli - tämä oli siis se vaalea hevosnainen.

      • naisihailija

        Joo..minäkin olisin halunnut Christianin ja Tuomaksen tilalle sen Sarin ja sit sen perunanviljelijämiehen..mikähän sen nimi oli? Se oli tosi suloisen oloinen :).


      • kaaaaaiiiijaaaaaniii
        naisihailija kirjoitti:

        Joo..minäkin olisin halunnut Christianin ja Tuomaksen tilalle sen Sarin ja sit sen perunanviljelijämiehen..mikähän sen nimi oli? Se oli tosi suloisen oloinen :).

        Tapioahan se perunanviljeliä on,kaupoilla oon aina nähnyt.


    • ihmiset on

      Ei kai deittiohjelmaan osallistuminen vaadi osallistujalta mitään sympatiapisteitä, jos jollekin kelpaa niin ottaa omansa pois, eikös se olekin homman nimi? Ei kannata elätellä niin suuria odotuksia, sitä joutuu yleensä pettymään.

    • Mielenkiintoista.

    • jööjjjkk

      Jonna lähti tilalta keskellä yötä ja pakkasi kamat, missään vaiheessa ei näytetty missä vaiheessa Veronica lähti. Hänellä ei myöskään ollut kavereita mukana viimeisissä bileissä. Hänen olisi pitänyt lähteä samaan aikaan kuin Jonnan. Tuomaksen ehdokkaat teki viisaasti.

      • eirifu

        Veronica laitettu vain täytteeksi, kun piti olla kolme ehdokasta maatilalla viikon ajan....eipä kiva osa hänelläkään....


      • kielletty lapsilta

        tulikohan jonnan iskä pikkutyttöänsä hakemaan...

        silti kaikki kunnia kunnon isälle

        mutta mitä varten tuollainen hauva kainalossa lapsellinen lapsi edes hakeutuu aikuisten ohjelmaan

        kyllä siinä sihut täytyy pientareelle heittää kun sontatalikkoon joutuu tarttumaan


    • h4öi

      Ei kenenkään pakko katsoa mitään ärsyttäviä ohjelmia. Itse en katso koskaan maajussille morsian sarjaa.

      • ruotija

        HÖH...etkö tiedä sellaista kuin mielipiteiden vaihto???? Sitähän tämä on...hyvä että ruoditaan


    • valikoin ohjelmani

      Ettäkö te pölijät tajua että tollaset ohjelmat on ennalta suunniteltuja ja käsikirjoitus tehhään valmiiksi .Sitäpaitsi eihän sitä ole pakko katsoa kaikkea mikä ei miellytä.

      • tiedän..

        Näinhän se on noissa bb-talo ohjelmissakin. Kaikki tapahtumat ja repliikit käsikirjoitettu ennalta.


    • Sulkea ja

      Katsoa kun sitä ei ole pakko katsoa Tv on nappula josta sen voi sulkea kiitos.

    • siviä

      Hei
      Kyllä vaan on kamalaa kun tv:n kautta on yleinen paritus ohjelma on aikoihin eletty no taitaa olla miehet kuin naiset kortilla kun yleinen haku on päällä joo

      • he he heeee

        No katso salkkareita.


    • ei maajussi

      Hyvä hupi ohjelma , olisiko parempi että pyssyt ja tappelut tulisi maajussien ohjelman sijaan,, joka ei halua katsoa kääntää toiselle kanavalle ...
      lisää vaan tälläista .

    • puimuri

      Viljaa vois vähän puimakoneella naksuttaa.

      • Varovaisuutta

        Naapurin mieheltä puimakone vei käden.


    • hauvelitypy2

      Totta haastat, minultakin meni maku. Viljalle ja kolmelle seuralaiselle täydet pisteet.

    • vaaleakutrinen

      Jotenki siihen maajusseihin on vain jäänyt koukkuun. Joka kausi pitää kuitenkin aina katsoa, vaikka ihmettelen, että mihin osa jusseista on kadonnut kesken ohjelman.

      Olis kiva nähdä kaikki mukana loppuun asti, eikä vain siihen kohtaan, kun kirjeet kolahtavat postilaatikkoon.

      • ans kattoo

        MTV säästää kun ei näytä muita.Vähentynyt vuosittain näytettävät.Olisko ensi vuonna vain 3 jussia?


    • kyyynel vierähti

      kun katsoin Viljan valintaa. Hieno hetki, kun Vilja sanoi haluavansa pitää näihin kahteen mieheen yhteyttä.

      • joo joo

        kyllä nuo naisen ja miehen väliset ystävyydet tiedetään. Tuskin ne ukot haluaa olla yhteydessä ja tuskin tämä Viljan valitsemakaan lopulta tykkäisi hyvää asiasta.


      • Raunon live-kaveri

        No minä tuumasin heti, että no onpa hyvä alku uudelle suhteelle, kun haluaa pitää jalkamiehet kuitenkin käden ulottuvilla aina...

        Vaikka ei olisikaan mitenkään lemmensuhde Ariin ja Juhaan, niin sen nyt tietää koko Suomi (melkein), että miehet ainakin ovat sellaisen halunneet, joten kovin on pieni kynnys. Viljakin kertoi, että kaikissa on jotain erityistä ja ihanaa.

        Veikkaan, että loppujen lopuksi Juha häviää mestaruuden, vaikka runkosarjan voittikin ja pokaalin pokkaa joko Ari tai Juha jonkin ajan kuluttua....ei voi olla syömättä suhdetta Viljan lempeä halailu ja tunteelliset puheet, kosteat silmät....ei hyvä ei!


      • woeir

        nämä kaksi miestä tuntuivat saavan paremmat halaukset kyynelsilmin Viljalta, kuin valittu ensinkään.....


      • nainennnnn
        Raunon live-kaveri kirjoitti:

        No minä tuumasin heti, että no onpa hyvä alku uudelle suhteelle, kun haluaa pitää jalkamiehet kuitenkin käden ulottuvilla aina...

        Vaikka ei olisikaan mitenkään lemmensuhde Ariin ja Juhaan, niin sen nyt tietää koko Suomi (melkein), että miehet ainakin ovat sellaisen halunneet, joten kovin on pieni kynnys. Viljakin kertoi, että kaikissa on jotain erityistä ja ihanaa.

        Veikkaan, että loppujen lopuksi Juha häviää mestaruuden, vaikka runkosarjan voittikin ja pokaalin pokkaa joko Ari tai Juha jonkin ajan kuluttua....ei voi olla syömättä suhdetta Viljan lempeä halailu ja tunteelliset puheet, kosteat silmät....ei hyvä ei!

        Eikö mielestäsi mies ja nainen voi olla ystäviä?


      • nuorinainen 1
        nainennnnn kirjoitti:

        Eikö mielestäsi mies ja nainen voi olla ystäviä?

        ei ole mahollista, jollei sitten siipan kavereita tai sukua. Näin on kokemus osottanu.. Ja en kyllä ymmärrä miksi naisen pitäis/miten ees voi olla miehen ystävä...


      • Orjapiiskuri - Vilja

        @kyyynel vieräht

        Mä ennustin tuon jo aikoja sitten yhdessä viestiketjussa tällä palstalla!!!!! Arvasin että tietenkin Vilja haluaa pitää yhteyttä näihin miehiin. Mulla on ihan selvästi selvänäkijän taitoja!!
        Oletko ihan yksinkertainen????????????? Sehän haluaa teettää töitä niillä miehillä kun on se mörskä vielä ihan keskeneräinen, ja lupasi että siitä tulee viimosen päälle.
        Ilmaista työvoimaa se ämmä vaan haluaa. Kenelle nyt ei ilmainen talkooapu kelpais. Härski muija!!!!!
        Toivottavasti ne miehet älyävät pysyä poissa ja haistavat hyväksikäytön halun.


      • Orjapiiskuri-Vilja
        Orjapiiskuri - Vilja kirjoitti:

        @kyyynel vieräht

        Mä ennustin tuon jo aikoja sitten yhdessä viestiketjussa tällä palstalla!!!!! Arvasin että tietenkin Vilja haluaa pitää yhteyttä näihin miehiin. Mulla on ihan selvästi selvänäkijän taitoja!!
        Oletko ihan yksinkertainen????????????? Sehän haluaa teettää töitä niillä miehillä kun on se mörskä vielä ihan keskeneräinen, ja lupasi että siitä tulee viimosen päälle.
        Ilmaista työvoimaa se ämmä vaan haluaa. Kenelle nyt ei ilmainen talkooapu kelpais. Härski muija!!!!!
        Toivottavasti ne miehet älyävät pysyä poissa ja haistavat hyväksikäytön halun.

        @kyynel vierähti

        Tässä tämä mun aikaisempi viestini. Eikös vain ole hyvin arvattu?

        Laskelmoiva
        25.2.2014 00:39
        0
        Sulje
        Mä veikkaan että Vilja voipi käyttää lisääntymisominaisuuttaan hyväkseen, ja nalkittaa tuon Jannen työmiehekseen.
        Pääsee itse sitten raskauden varjolla koko p-mäisestä remppahommasta ja -- tasalalaa- poijaat laittavat Viljan talon kuntoon ilmaiseksi. Ehkäpä Vilja yrittää pitää sarjan jälkeen muihinkin sarjan miehiin yhteyttä juuri remonttiapumielessä, että vois olla Jannen kanssa enemmän, kun muut miehet ahkeroivat.

        Mä näen Viljassa tosi laskelmoivan naisen. Mulla on hyvä ihmistuntemus ja näen ihmisistä enemmän kuin joku muu. Kehon kieli vain viestii tiettyjä ominaisuuksia....


      • Muamuija
        nuorinainen 1 kirjoitti:

        ei ole mahollista, jollei sitten siipan kavereita tai sukua. Näin on kokemus osottanu.. Ja en kyllä ymmärrä miksi naisen pitäis/miten ees voi olla miehen ystävä...

        Kunhan lakkaat olemasta "nuori nainen" tulet huomaamaan, että ei mitään vaikeutta olla miehenkin kanssa "vain ystäviä". Elämässä kun on muutakin tärkeää kuin hormonien hyrinät.


      • maksu luonnossa
        Orjapiiskuri-Vilja kirjoitti:

        @kyynel vierähti

        Tässä tämä mun aikaisempi viestini. Eikös vain ole hyvin arvattu?

        Laskelmoiva
        25.2.2014 00:39
        0
        Sulje
        Mä veikkaan että Vilja voipi käyttää lisääntymisominaisuuttaan hyväkseen, ja nalkittaa tuon Jannen työmiehekseen.
        Pääsee itse sitten raskauden varjolla koko p-mäisestä remppahommasta ja -- tasalalaa- poijaat laittavat Viljan talon kuntoon ilmaiseksi. Ehkäpä Vilja yrittää pitää sarjan jälkeen muihinkin sarjan miehiin yhteyttä juuri remonttiapumielessä, että vois olla Jannen kanssa enemmän, kun muut miehet ahkeroivat.

        Mä näen Viljassa tosi laskelmoivan naisen. Mulla on hyvä ihmistuntemus ja näen ihmisistä enemmän kuin joku muu. Kehon kieli vain viestii tiettyjä ominaisuuksia....

        millähän vilja ne remontit pojille maksais, viljalla vai


      • maamyyrä
        Orjapiiskuri - Vilja kirjoitti:

        @kyyynel vieräht

        Mä ennustin tuon jo aikoja sitten yhdessä viestiketjussa tällä palstalla!!!!! Arvasin että tietenkin Vilja haluaa pitää yhteyttä näihin miehiin. Mulla on ihan selvästi selvänäkijän taitoja!!
        Oletko ihan yksinkertainen????????????? Sehän haluaa teettää töitä niillä miehillä kun on se mörskä vielä ihan keskeneräinen, ja lupasi että siitä tulee viimosen päälle.
        Ilmaista työvoimaa se ämmä vaan haluaa. Kenelle nyt ei ilmainen talkooapu kelpais. Härski muija!!!!!
        Toivottavasti ne miehet älyävät pysyä poissa ja haistavat hyväksikäytön halun.

        Just niin ilmaista työvoimaa se nainen hakee
        eikö miehet oikein tajuu sen naisen juttua
        kyl miehet on sokeit .


      • niinhän luulet
        Orjapiiskuri-Vilja kirjoitti:

        @kyynel vierähti

        Tässä tämä mun aikaisempi viestini. Eikös vain ole hyvin arvattu?

        Laskelmoiva
        25.2.2014 00:39
        0
        Sulje
        Mä veikkaan että Vilja voipi käyttää lisääntymisominaisuuttaan hyväkseen, ja nalkittaa tuon Jannen työmiehekseen.
        Pääsee itse sitten raskauden varjolla koko p-mäisestä remppahommasta ja -- tasalalaa- poijaat laittavat Viljan talon kuntoon ilmaiseksi. Ehkäpä Vilja yrittää pitää sarjan jälkeen muihinkin sarjan miehiin yhteyttä juuri remonttiapumielessä, että vois olla Jannen kanssa enemmän, kun muut miehet ahkeroivat.

        Mä näen Viljassa tosi laskelmoivan naisen. Mulla on hyvä ihmistuntemus ja näen ihmisistä enemmän kuin joku muu. Kehon kieli vain viestii tiettyjä ominaisuuksia....

        Taitaa olla kehon kielen luku ollut jäissä jo vuosikausia.Mikä kateus sieltä taustalta puskee läpi!


    • anyetten1

      Niin se mitä näkyy ohjelmissa on vain murto-osa mitä näemme tapahtuneista.Mutta lapselliset Christian ja Milla oli alusta asti,aina yhtä teennäistä hymyä.

      Vilja oli ihastunut tähän Janneen jo pitkään,sen näkyi läpi,varmaan olivat jo ns.pidemmällä suhteessaan,kun eilen niin sylikkäin olivat.:)

      Jos pitäisi valita joku sellainen kun Tuomas,niin olisin mielelläni yksin lopunelämäni.

      Paula oli selvä alistaja,siksi valitsi Raunon.

      • Oli ne varmaan

        jo nusasseet jossakin pusikossa. Kyllähän ne :) piti toisiaan kädestä jo kiinni treffeille mennessä ja siellä olivat kainalokkain. Ei voinut erehtyä kenet valitsee.


      • Ranen kamu

        Tunnen hyvin Ranen. Kyllä hän pärjää ja puolensa pitää. Hän sanoo, jos on sanottavaa ja napakasti, muttei turhia jaarittele. Ei Paula pysty Ranea alistamaan, petokalatkin elävät lauhkeissa vesissä. Hyvä tyyppi Rane on ja uskon ja toivon, että suhde kestää.


      • Viagra pelastaa
        Ranen kamu kirjoitti:

        Tunnen hyvin Ranen. Kyllä hän pärjää ja puolensa pitää. Hän sanoo, jos on sanottavaa ja napakasti, muttei turhia jaarittele. Ei Paula pysty Ranea alistamaan, petokalatkin elävät lauhkeissa vesissä. Hyvä tyyppi Rane on ja uskon ja toivon, että suhde kestää.

        Paulahan komensi Raunoa jo siinä viime ohjelmassakin, että menes nyt iltatöitä tekemään ja tuuppasi käsivarresta. Pelkään että Rauno saa jonkin aivohalvauksen se pirullisen akan kanssa. Paulahan sanoi jo heti alussa että hän haluaa miehen, joka tekee töitä eikä vain oleskele. Rauno on aikas köllöttelijän tyyppinen, joten pelkään että Paula saa hepuleita.
        Yhdessä ei ainakaan kannata asua. Voihan se Rauno käydä välillä kahveella apteekin kautta:)))


    • ....................

      Johan sinulla on suuret murheet.Olet kuin naapurin pahin kyttääjä!

    • terkken

      Rauno oli paras ja toivottavasti työnsi nyr... Paulan per......n ni loppuu se komentelu ja alistaminen :)

      • reeki9

        Kyllä rauno oli niin paras mies ettei vaan tee sil seksi hullul töitä
        joka hakkui raunon vatsaa ja vaateita.


    • HuiJariTuksuMatti

      Sinänsä turha ohjelma, tosin en kyllä ole katsonutkaan kuin pikaisesti kanavia selatessa. Ei enää turhempaan vois aikaansa kuluttaa kuin tuijottaa yksipuolista sontakylpyä..

      Nythän olis HuiJari Sarasvuo vapaana, kun se sai kenkää toisesta casesta, se olisi hyvä vetäjä tuolle aivottomien ohjelmelle..

      Ja onha nuita Tuksuja MattiNykäsiäkin ymm..

    • hyh hyh

      Yhden jakson katoin ja on niin typerä ohjelma. Muuta ei voi tuntea kuin myötähäpeää. Sinne vanhemmalle muijalle oli tyrkyllä helpon elämän toivossa surkimuksia. Samoin ne äijät vetää puoleensa pubiruusuja. Kuvottava ohjelma.

    • grgrrgrg

      Komppaan muita Vilja oli tosi fiksu ja järkevä oisin varmaan sille kirjoittanut, jos en olis ite viljelijä.

      • EU-tarkastaja

        Olis vaan saanut laittaa siihen pihattoon jotain soraa ettei niiden lehmien olis tarvinnut siellä liejussa tarpoa.


      • lehmän lempeätsilmät
        EU-tarkastaja kirjoitti:

        Olis vaan saanut laittaa siihen pihattoon jotain soraa ettei niiden lehmien olis tarvinnut siellä liejussa tarpoa.

        Sääliksi käy lelmiä sellaisissa olosuhteissa kuivaa ne tarvitsevat alleen Hoitamattoman näköisiä muutenkin .


    • jussi-ohjelman

      tapainen ohjelma voisi pyöriä ympäri vuoden tv:ssä. voisi olla muitakin kuin jusseja,
      ketä vaan,joiden vaikeaa löytää kaveria elämäänsä. niitä nimittäin on paljon.

      olisi todella hyvä saada maalle muijia ja miehiä,kun se tuntuu olevan mahdottomuus nykyisin. nyt taitaa olla harvassa pysyvästi pariutuneet jussi-ohjelman luomina.

      "uusi" ohjelmamuoto jatkuvana nopeammassa tahdissa,eikä noin pitkäveteistä,nyt lähinnä turhuutta luovaa ajankulua. yleensä huomaa lähes heti,kuka sopii,kuka ei.
      luonnollisuuden näkee ja kokee hyvin pian,ei siihen viikkoja mene.

      nyt tv-kanavat täynnä jatkuvasti laulukilpailuja, leivotaan ja paistetaan, soditaan ja tapetaan tai uuusitaan kaikki 6:n kertaan jopa vuosikymmenien takaa.
      kertakaikkiaan tympäsee ohjelmat suurelta osin ja pitää vielä maksaa....ei niitä kehtaa katsoa.

      • ............

        hyvä idea!! olisin kiinnostunut seuraamaan kyllä!


    • citikka06

      Ei oo ihme ettei morsiammia oo löytyny , kun noi maajussit menny siel lehmien kanssa jutellessa ihan sekasin. Ainoo asia on niillä tainu olla noi tukiaiset.
      Näisstä neljästä oli ainoo järkevä toi Taivassalon tyttö ois kelvannu mullekin.

    • angstaava pässinpää

      Taas tuli todistetuksi, ettei viina ja tupakka sovi kenellekkään.

    • talousupser Mäkilä

      Eikö ne tukijussit vois käydä niillä tuilla morsion Thaimaasta. Ei tarttes katella niiden rumii naamoja töllöstä.

      • Voi pyhä Sylvi

        Onko sinut liimattu töllön eteen, jossa on vain yksi kanava?


    • huoks..

      Vilja oli kyl loistava pimu! ......ja sit kaks idioottikaveria...voi hyvää päivää.

    • voinoitalapsia

      Kyllä Crisusta näki jo ekassa jaksossa että vaikuttaa ihan pikku lapselta :D Musta tuntuu et Veronica ois ollu liian 'aikuinen' hänelle...? Milla onkin samalla tasolla, lapsellisuuden ja teennäisyyden myötä...

      • hepo1

        juurikin näin.


    • Onnea matkaan

      Paula teki suuren yllätyksen kaikille ,kun valitsi hänet ,joka oli kaikkien mielestä se ensiksi pudotettava kaveri ehdokas.Näin katsojatkin yllätetään.Paulan "vinkeet "olivatkin niitä hauskimpia hetkiä koko ohjelmassa .Ihmettelen vain,että kuinka Raunon terveys kestää Paulan vauhtia.

      • Oli mielenkiintoista

        Hauskaa oli kun Paula kirjoitteli päivän ohjelmia liitutaululle kuin kansakoulunopettaja. Kyllä sen Raunon kunto varmasti alkaa maatalon töissä kohenemaan kun lähtee sillain lempeästi liikkeelle. Antaa miehen ottaa päiväunensa jos on siihen tottunut. Rauno on sellainen persoona jota ei mitättömät pikkuasiat hetkauta ja sopii vahvalle naiselle. Minulle ei ollut Raunon valinta yllätys. Näin heti että siinä oli niin kuin vakka ja kansi.

        Viljan ja Paulan persoonasta tykkäsin eniten ja toivottavasti he löysivät puoliskonsa maatilalle.

        Tuomaksen ja Cristianin valitsemiin naisiin en usko että ne pysyvät alkuuumaa kauemmin.


    • Iines......68

      Minun mielestäni kaikki meni nappiin. Jokainen valitsi juuri sen kumppanin, jota olin itse ennustanut. Onnea heille :)

      • minä vaan

        Kyllä paula valitsi oikein...hiljainen kössiskö Rauno sopi sille tasapainottamaan suhdetta. Ja Rauno ei oo varmasti niin hösseli oikielämässä, sanoo sanottavasa,,,katastellaanpa vaan!!


    • Daapa duu

      Voi teitä valittajia, onko teillä kaukosäätimestä paristot loppu.
      Sillä olisi helppo vaihtaa kanavaa, voi katsoa mikä miellyttää.

    • OOOO1

      Tuomas oli siks poissaoleva, hiljainen, kun sen isä kun alkoi nauhoitukset.

      • OOOO1

        Siis sen isä kuoli, se kerto siitä lehdessäkin, että on siksikin poissaoleva ja hiljanen.


    • ihme tyyppejä

      Tuomas ja Heidi -kaksi möröä jotka selvästi ansaitsivat toisensa. Ja miksi muuten tyttöjen olisi pitänyt mennä
      kiittämään viikosta, jos herra ei edes vaivautunut tervehtimään näiden ystäviä -Voi luoja mikä tyyppi!! Voi
      kuvitella mikä ilmapiiri tuolla on isännän puolesta jo ollut. Todellinen juntti mörökölli. Toisaalta, siltähän
      tuo vaikutti jo esittelyssä.

      Muista ei ole mitään pahaa sanottavaa. Paitsi ehkä se, että oli hyvä että Jonna häipyi ja olisi voinut häipyä
      mun mielestä jo aikaisemmin. Christian kesti sitä ihan käsittämättömän hyvin. Ite olisin lempannut jo alussa
      niiden satojen höpö-tekstareiden takia.

      • Maalaisjuntti

        Ei se Cristianin valitsema tyttö tule maalla viihtymään varsinkin kun huomaa miehen olevan aina töissä. Sehän tympiintyy ja ihastui vain miehen ulkonäköön. Muutaman mukulan kun pullauttaa niin se on saanut tarpeekseen miehestä. Rahastaa elatusmaksut ja häipyy. Jonna oli herkkä ja siitä olisi voinut tulla elinikäinen kumppani mutta eihän miehet sellaista arvosta. Nuorena vaikuttaa se ensihuuma ja hekuma kun ihmissuhteissa ei ole kokemusta. Herkkä nainen pelottaa vaikka herkkyys on vahvinta loppujen lopuksi. Jonnalla ei olisi kannattanut noin herkkänä ihmisenä mennä tuohon ohjelmaan. Se pitäisi osata ottaa tietyllä huumorilla tuonlainen sirkusohjelma eikä ihan tosissaan.

        Paulalla oli jo kokemusta ja sen huomasi. Viljallakin oli jo jotain kokemusta eikä valinnut sitä kaikkein komeinta miestä.

        Tuomas oli outo ja sen pälyilevä katse aika erikoista. Pariskunta ei katsellut toisiaan silmiin eikä näyttäneet mitään ihastuksen eleitä. Mies jolla on joku naamakoru on jo epäilyttävä. Normaalimieshän ei koruilla pelleile. Maalaisjuntti jolla silmät pyörivät sinne tänne, kerran jo eronnut yh isä. Nuoret naiset kuvittelevat maalaiselämän olevan jotain ihan muuta kuin se todellisuudessa on. Se on aika yksinäistä elämää. Romantiikka on kaukana siitä kun se pitkän päivän raatanut mies kaatuu haisevana viereen kuorsaamaan.


      • maatilan emäntä
        Maalaisjuntti kirjoitti:

        Ei se Cristianin valitsema tyttö tule maalla viihtymään varsinkin kun huomaa miehen olevan aina töissä. Sehän tympiintyy ja ihastui vain miehen ulkonäköön. Muutaman mukulan kun pullauttaa niin se on saanut tarpeekseen miehestä. Rahastaa elatusmaksut ja häipyy. Jonna oli herkkä ja siitä olisi voinut tulla elinikäinen kumppani mutta eihän miehet sellaista arvosta. Nuorena vaikuttaa se ensihuuma ja hekuma kun ihmissuhteissa ei ole kokemusta. Herkkä nainen pelottaa vaikka herkkyys on vahvinta loppujen lopuksi. Jonnalla ei olisi kannattanut noin herkkänä ihmisenä mennä tuohon ohjelmaan. Se pitäisi osata ottaa tietyllä huumorilla tuonlainen sirkusohjelma eikä ihan tosissaan.

        Paulalla oli jo kokemusta ja sen huomasi. Viljallakin oli jo jotain kokemusta eikä valinnut sitä kaikkein komeinta miestä.

        Tuomas oli outo ja sen pälyilevä katse aika erikoista. Pariskunta ei katsellut toisiaan silmiin eikä näyttäneet mitään ihastuksen eleitä. Mies jolla on joku naamakoru on jo epäilyttävä. Normaalimieshän ei koruilla pelleile. Maalaisjuntti jolla silmät pyörivät sinne tänne, kerran jo eronnut yh isä. Nuoret naiset kuvittelevat maalaiselämän olevan jotain ihan muuta kuin se todellisuudessa on. Se on aika yksinäistä elämää. Romantiikka on kaukana siitä kun se pitkän päivän raatanut mies kaatuu haisevana viereen kuorsaamaan.

        Herkkä? Paremminkin sairas, neuroottinen ja ylitunteellinen -tuollainen nyt ei ainakaan maatilan töissä kestä. Niin selvä kaupunkilaislikka kun voi olla. Ja hehkutti itseään joka käänteessä. Siis aivan pimeä tyyppi. Sääli joka sen draamaan mukaan joutuu.


      • ajassa mukana
        Maalaisjuntti kirjoitti:

        Ei se Cristianin valitsema tyttö tule maalla viihtymään varsinkin kun huomaa miehen olevan aina töissä. Sehän tympiintyy ja ihastui vain miehen ulkonäköön. Muutaman mukulan kun pullauttaa niin se on saanut tarpeekseen miehestä. Rahastaa elatusmaksut ja häipyy. Jonna oli herkkä ja siitä olisi voinut tulla elinikäinen kumppani mutta eihän miehet sellaista arvosta. Nuorena vaikuttaa se ensihuuma ja hekuma kun ihmissuhteissa ei ole kokemusta. Herkkä nainen pelottaa vaikka herkkyys on vahvinta loppujen lopuksi. Jonnalla ei olisi kannattanut noin herkkänä ihmisenä mennä tuohon ohjelmaan. Se pitäisi osata ottaa tietyllä huumorilla tuonlainen sirkusohjelma eikä ihan tosissaan.

        Paulalla oli jo kokemusta ja sen huomasi. Viljallakin oli jo jotain kokemusta eikä valinnut sitä kaikkein komeinta miestä.

        Tuomas oli outo ja sen pälyilevä katse aika erikoista. Pariskunta ei katsellut toisiaan silmiin eikä näyttäneet mitään ihastuksen eleitä. Mies jolla on joku naamakoru on jo epäilyttävä. Normaalimieshän ei koruilla pelleile. Maalaisjuntti jolla silmät pyörivät sinne tänne, kerran jo eronnut yh isä. Nuoret naiset kuvittelevat maalaiselämän olevan jotain ihan muuta kuin se todellisuudessa on. Se on aika yksinäistä elämää. Romantiikka on kaukana siitä kun se pitkän päivän raatanut mies kaatuu haisevana viereen kuorsaamaan.

        Okei. Okein ainakin nimesit itsesi :)


      • Isokokoinen
        Maalaisjuntti kirjoitti:

        Ei se Cristianin valitsema tyttö tule maalla viihtymään varsinkin kun huomaa miehen olevan aina töissä. Sehän tympiintyy ja ihastui vain miehen ulkonäköön. Muutaman mukulan kun pullauttaa niin se on saanut tarpeekseen miehestä. Rahastaa elatusmaksut ja häipyy. Jonna oli herkkä ja siitä olisi voinut tulla elinikäinen kumppani mutta eihän miehet sellaista arvosta. Nuorena vaikuttaa se ensihuuma ja hekuma kun ihmissuhteissa ei ole kokemusta. Herkkä nainen pelottaa vaikka herkkyys on vahvinta loppujen lopuksi. Jonnalla ei olisi kannattanut noin herkkänä ihmisenä mennä tuohon ohjelmaan. Se pitäisi osata ottaa tietyllä huumorilla tuonlainen sirkusohjelma eikä ihan tosissaan.

        Paulalla oli jo kokemusta ja sen huomasi. Viljallakin oli jo jotain kokemusta eikä valinnut sitä kaikkein komeinta miestä.

        Tuomas oli outo ja sen pälyilevä katse aika erikoista. Pariskunta ei katsellut toisiaan silmiin eikä näyttäneet mitään ihastuksen eleitä. Mies jolla on joku naamakoru on jo epäilyttävä. Normaalimieshän ei koruilla pelleile. Maalaisjuntti jolla silmät pyörivät sinne tänne, kerran jo eronnut yh isä. Nuoret naiset kuvittelevat maalaiselämän olevan jotain ihan muuta kuin se todellisuudessa on. Se on aika yksinäistä elämää. Romantiikka on kaukana siitä kun se pitkän päivän raatanut mies kaatuu haisevana viereen kuorsaamaan.

        @Maalaisjuntti

        Valitsihan Vilja komeimman mun mielestä ainakin. Kuka oli muka komeampi?

        Jannehan on kookas, komea ja miehekäs. Pisin niistä kolmesta ja erottui heti kun kävelivät rinnakkain. Isot kädet ja jalat korreloivat yleensä vehkeen kokoon. Vilja on selvästikin opiskellut naistenlehdistä:)))


      • hoss1
        Maalaisjuntti kirjoitti:

        Ei se Cristianin valitsema tyttö tule maalla viihtymään varsinkin kun huomaa miehen olevan aina töissä. Sehän tympiintyy ja ihastui vain miehen ulkonäköön. Muutaman mukulan kun pullauttaa niin se on saanut tarpeekseen miehestä. Rahastaa elatusmaksut ja häipyy. Jonna oli herkkä ja siitä olisi voinut tulla elinikäinen kumppani mutta eihän miehet sellaista arvosta. Nuorena vaikuttaa se ensihuuma ja hekuma kun ihmissuhteissa ei ole kokemusta. Herkkä nainen pelottaa vaikka herkkyys on vahvinta loppujen lopuksi. Jonnalla ei olisi kannattanut noin herkkänä ihmisenä mennä tuohon ohjelmaan. Se pitäisi osata ottaa tietyllä huumorilla tuonlainen sirkusohjelma eikä ihan tosissaan.

        Paulalla oli jo kokemusta ja sen huomasi. Viljallakin oli jo jotain kokemusta eikä valinnut sitä kaikkein komeinta miestä.

        Tuomas oli outo ja sen pälyilevä katse aika erikoista. Pariskunta ei katsellut toisiaan silmiin eikä näyttäneet mitään ihastuksen eleitä. Mies jolla on joku naamakoru on jo epäilyttävä. Normaalimieshän ei koruilla pelleile. Maalaisjuntti jolla silmät pyörivät sinne tänne, kerran jo eronnut yh isä. Nuoret naiset kuvittelevat maalaiselämän olevan jotain ihan muuta kuin se todellisuudessa on. Se on aika yksinäistä elämää. Romantiikka on kaukana siitä kun se pitkän päivän raatanut mies kaatuu haisevana viereen kuorsaamaan.

        kenellä olikaan maalaistausta, näistä tytöistä, kenestä olisi siellä olemaan emäntänä, jos sellainen paikka olisi tarjolla


      • ...
        Maalaisjuntti kirjoitti:

        Ei se Cristianin valitsema tyttö tule maalla viihtymään varsinkin kun huomaa miehen olevan aina töissä. Sehän tympiintyy ja ihastui vain miehen ulkonäköön. Muutaman mukulan kun pullauttaa niin se on saanut tarpeekseen miehestä. Rahastaa elatusmaksut ja häipyy. Jonna oli herkkä ja siitä olisi voinut tulla elinikäinen kumppani mutta eihän miehet sellaista arvosta. Nuorena vaikuttaa se ensihuuma ja hekuma kun ihmissuhteissa ei ole kokemusta. Herkkä nainen pelottaa vaikka herkkyys on vahvinta loppujen lopuksi. Jonnalla ei olisi kannattanut noin herkkänä ihmisenä mennä tuohon ohjelmaan. Se pitäisi osata ottaa tietyllä huumorilla tuonlainen sirkusohjelma eikä ihan tosissaan.

        Paulalla oli jo kokemusta ja sen huomasi. Viljallakin oli jo jotain kokemusta eikä valinnut sitä kaikkein komeinta miestä.

        Tuomas oli outo ja sen pälyilevä katse aika erikoista. Pariskunta ei katsellut toisiaan silmiin eikä näyttäneet mitään ihastuksen eleitä. Mies jolla on joku naamakoru on jo epäilyttävä. Normaalimieshän ei koruilla pelleile. Maalaisjuntti jolla silmät pyörivät sinne tänne, kerran jo eronnut yh isä. Nuoret naiset kuvittelevat maalaiselämän olevan jotain ihan muuta kuin se todellisuudessa on. Se on aika yksinäistä elämää. Romantiikka on kaukana siitä kun se pitkän päivän raatanut mies kaatuu haisevana viereen kuorsaamaan.

        Vai meinaat että ei Milla viihdy maalla? :D Hah! Maaltahan se on kotoisinkin ja aika pienestä paikasta, tiedän kyllä tyypin kun oltiin samassa koulussa. Ja töitä se kyllä on tottunut tekemään, ratsastanut kauan ja samalla tallihommat tulleet hyvin tutuiksi. Fiksu se on ja mukava, ei esitä mitään muuta kuin on.


      • Isin tyttö
        ... kirjoitti:

        Vai meinaat että ei Milla viihdy maalla? :D Hah! Maaltahan se on kotoisinkin ja aika pienestä paikasta, tiedän kyllä tyypin kun oltiin samassa koulussa. Ja töitä se kyllä on tottunut tekemään, ratsastanut kauan ja samalla tallihommat tulleet hyvin tutuiksi. Fiksu se on ja mukava, ei esitä mitään muuta kuin on.

        Millako se täällä itseään kehuu vai Millan iskä


      • ...
        Isin tyttö kirjoitti:

        Millako se täällä itseään kehuu vai Millan iskä

        Ei kumpikaan, ei edes Millan kaveri. Vuotta nuorempi tyttö joka oli samassa koulussa.


      • haka1
        ... kirjoitti:

        Ei kumpikaan, ei edes Millan kaveri. Vuotta nuorempi tyttö joka oli samassa koulussa.

        kannattasko pikuisen tarkastella ja selvittää enempi asiota.


      • ...
        haka1 kirjoitti:

        kannattasko pikuisen tarkastella ja selvittää enempi asiota.

        No kerro mitkä kohat oon sitten käsittäny väärin? Tuohan on vaan mun kokemus siitä ihmisestä, joku toinenhan voi olla eri mieltä vaikka siitä onko se mukava vai ei :)


    • N19

      En katsonut koko ohlelmaa muuten kuin vähän aikaa. Minua ärsytti sen Viljan murre.. kuulosti jotenkin ihan ylikorostuneelta. Mutta hyv'ä jos se kuitenkin ohjelman pelasti...

      Eikös noi maajussit ja jussittaret yleensä eroa aika pian ohjelman jälkeen?

      • caala

        no hitto, meil ny vaa o suomenki maas eri kolkil näit murttei, o mie j sie ja mää ja sää
        ja määki ole mää ku ny hiuk kirjota, en ol mie, mut salli kyl jonku senki oleva, et ei me olla valit mihi ossa suome me synnytä ja se mukka me se puhe opita, tuntu se sit kui hullult eri puolel suome asuvilt.sallitaa ny vaa, ku sentäs ymmärretä


    • meditar

      Åläpä kuule mollaa, on ollut ihan kiva katsoa maajussille morsianta, olivatpa vähän rämäkämpiä naisimmeisiä, hyvä vaan. Ei tarvitse ihmisten ollakaan mitään hissuttelijoita. Toivottavasti seuraavakin kausu tuo samalla tavalla väriä ohjelmaan.

    • lehmitten kans

      Se saamelais-vironturkulainen murreapina oli kaikista pahin. Ei mitään selvää puheesta

    • UlkoistettuElämä

      Tää Maajussi juttu menee kuin häkä päähä Seiskapäivää tasolle jääneiden laumasielujen ajatusmaailmaan.
      Siinä vaan jää monilta omaelämä elämättä, ilmeisesti ovat samoja ressukoita jotka pelaa hedelmäpeliä kauppojen,ymm..aulassa..jne..

      • hap2

        sinnehän ch meni haukumaan ja valittamaan entistä suhdettaan, aika alhaista ?


    • Etsii etsii...

      Johan herneen vetäsit yhdestä sarjasta nenuusi. Ihan sama, maajussit on maajussit ohjelma ja olkoon sellaisenaan. Ihmisiä ei voi kaikkia pusertaa samaan muottiin ja juuri se tässä sarjassa näkyy. Niin on montaa mieltä kuin on miestä ja naista. Osa sarjan esiintyjistä kaikkoaa jo alkumetreillä, kuka mistäkin syystä.

    • Ihan skitso ohjelma ! Joka kaudet. Olen kerran yrittänyt katsoa niiden profiileja, mut-ta eihän niistä selvinnyt yhtään MITÄÄN !! Iha turha ohjelma, vain hullut ja sekopäät viitsii viaivautua katsomaan moista roskaa. Toivoisin, että se jo lopetettaisiin, tai sitä ei tulisi moneen vuoteen, jatkukoon sitten vaikka 5-6:n vuoden päästä.....ja vain ker-ran viikossa tuleva ohjelma, ei uusintaa seuravana päivänä.....ja ehdottomasti paljon MYÖHEMMIN, EI NOIN AIKAISIN ! Vaikka kymppiuutisten JÄLKEEN....... Parempaa - kin ohjelmaa on olemassa, kuin tuota ainaista roskaa ! Musta ne heidän profiilinsa pitää sisältää seuraavat pakolliset tiedot:onko savuton, onko ryyppääjä, onko omia lapsia, onko mitään yhteyksiä yhteenkään ex-muijaansa tai ex-ukkoonsa...... Hullua jättää ne tärkeimmät tiedot pois.........aika törkeää moinen...........

    • hyvä rauski!

      Rauno oli paras : )

      • Samaa mieltä

        Rauno otti niin rauhallisesti ja ihana mies. Ei haitannut reikä paidassa. Jos naista haittaa reikä paidassa niin ostakoon reiättömän.

        Rauno osasi suhtautua Paulan "opettajanluonteiseen". Mies joka antaa naisen puhua ja määrätä on TOSI mies.

        Minulla viisikymppinen mies ja vaihdevuodet sillä. Ei ole kiva kuunnella kun mies alkaa nalkuttamaan kuin vanha akka joka pilkusta kun haluaisi jotain rauhaa. Mies nukkuu huonosti vaikka olen järjestänyt eri huoneet niin että saa rauhassa nukkua.

        Mies joka on noin tyytyväinen ja nukkuu paljon niin olisi paljon parempi. Uniongelmaisen ihmisen kanssa eläminen on raskasta. Mieheni on köyhästä suurperheestä jotenka ne ongelmat tulevat lapsuudesta. Ei auta hiljaisuus eivätkä mitkään poppaskonstit siihen uniongelmaan. Minulla on pimennysverhot ettei ala päivänvalo herättämään liian aikaisin. Makuuhuoneen lämpötilan kun saa 19 asteeseen niin nukkuminen vaihdevuosissa on ruhtinaallista. Mies ei usko että tämmöisillä pienillä konsteilla saa paremmin nukuttua.

        Ikää kun alkaa karttumaan niin nukkumisen tärkeyttä ei voisi enempää korostaa. Hermosto alkaa vaatimaan päiväunia. Hyvin nukkuva ihminen on parempaa seuraa kuin kiukkuinen huonosti nukkuva.


      • nainen vaan
        Samaa mieltä kirjoitti:

        Rauno otti niin rauhallisesti ja ihana mies. Ei haitannut reikä paidassa. Jos naista haittaa reikä paidassa niin ostakoon reiättömän.

        Rauno osasi suhtautua Paulan "opettajanluonteiseen". Mies joka antaa naisen puhua ja määrätä on TOSI mies.

        Minulla viisikymppinen mies ja vaihdevuodet sillä. Ei ole kiva kuunnella kun mies alkaa nalkuttamaan kuin vanha akka joka pilkusta kun haluaisi jotain rauhaa. Mies nukkuu huonosti vaikka olen järjestänyt eri huoneet niin että saa rauhassa nukkua.

        Mies joka on noin tyytyväinen ja nukkuu paljon niin olisi paljon parempi. Uniongelmaisen ihmisen kanssa eläminen on raskasta. Mieheni on köyhästä suurperheestä jotenka ne ongelmat tulevat lapsuudesta. Ei auta hiljaisuus eivätkä mitkään poppaskonstit siihen uniongelmaan. Minulla on pimennysverhot ettei ala päivänvalo herättämään liian aikaisin. Makuuhuoneen lämpötilan kun saa 19 asteeseen niin nukkuminen vaihdevuosissa on ruhtinaallista. Mies ei usko että tämmöisillä pienillä konsteilla saa paremmin nukuttua.

        Ikää kun alkaa karttumaan niin nukkumisen tärkeyttä ei voisi enempää korostaa. Hermosto alkaa vaatimaan päiväunia. Hyvin nukkuva ihminen on parempaa seuraa kuin kiukkuinen huonosti nukkuva.

        Just näin, kun viiskymppiä ylitetty niin nukkuminen on tärkeintä. Hyvin levänneenä jaksaa vaikka mitä. Terveyttään kannattaa vaalia, viimeistään nyt sen huomaa. Raunon olisin itsekin valinnut jos olisin ollut valitsemassa. Tossukan oloinen, mutta tuskin sitä oikeasti on kuitenkaan. Vaikutti siltä, että tarvittaessa osaa olla jämäkkä. Ei vaan turhaan elvistele ja yritä päteä (toisin kuin Veikko).


    • Porir

      Kerrankin tollasia räiskyviä luonteita, eikä aina mitään hissukoita, mille ei voi ees nauraa. Nyt on hyvä maajussi kausi.

      • farmiina

        Samaa mieltä. En juuri katso telkkaria, mutta tänä vuonna mukana oli tosi mielenkiintoisia tyyppejä. Ihan tavalliset ihmiset osaavat järjestää ohjelmaa seuralaisille. Esim. kihlasormusten katselua, se oli hyvä veto. Ja Viljan murre on ihan aitoa. Pojat olivat melko nuoria, samoin heidän ehdokkaansa. Ja se näkyi käyttäytymisessä, pitää näkyäkin.


    • pillunsyöjä

      www.muskleforum.com osoitteessa maajusseille ja kaupunkilaispojille taotaan ruista ranteeseen, niin että saa pillua.

    • HuvinsaKullakin

      Yritin kerran katsoa mutta myötähäpeäni esti sen etten edes yhtäjaksoo loppuun kyennyt katsomaan kun meinas laatta jo lentää.. Näissä ohjelmissa katsojasta tehdään aivotonta massaa. Korkeintaan ympäri päissään tai puoli nukuksissa tänkaltaisa ehkä jää katsomaan.

      Mutta huvinsa kullakin

      • legalzedwriter

        Nimeäppä muutama ohjelma joita sinä katsot?


      • Onko se väärin

        Nyt en ymmärtänyt laattasi lentoa.

        Mielestäni Vilja ja Paula oli tositarkoituksella lähtenyt hakemaan elämänkumppania.


    • Sarjis

      Vilja oli kyllä ihan paras. Ihana seurata hänen iloisuuttaan ja niin tasapuolinenkin hän oli että sai kaikki viihtymään ja pysymään mukana loppuun saakka :-) Muiden maajussien kanssa joutui kokemaan syvää myötähäpeää :-(

    • miuku35

      Joo yks huonoimmista kausista ikinä.
      Ikävä tulee sitä ekaa kautta, ei ollut niin käsikirjoitettu.
      Nää 2 viimeistä on ollu ihan surkeita.

      Missä ne oikeat maajussit, jotka ovat todella kauan etsineet sitä oikeaa? Ja todella haluavat pariutua ja ehkä perustaa perheen. Ei näitä mummoja ja poikia. Ja juuri eronneita.

    • maajussit hyviä

      MAAJUSSEILLA ON KOKOVA VASTUU KOSKA EI SAA VAAN DEITTIKAVERIA
      TAI VAIN VAIMOA MIESTÄ
      VAAN
      SAA MYÖS YRITTÄJÄKAVERIN
      JONKA KANSSA ON TULTAVA TOIMEEN LAINOINEEN JA KIINNITYKSINEEN
      ETTEI TALO MENE ALTA

      AIVAN ERI ASIA KUN VASTUUTTOMAT
      HÖRHÖAINEKSET ALKAVAT TUHOTA SUOMEN PERUSTERVEYDENHOITOA
      AVAAMALLA SEN PAPERITTOMILLE ULKOMAALAISILLE

      http://uutiset.perussuomalaiset.fi/julkinen-terveydenhuolto-avataan-myos-paperittomille/

      NYT OLLAAN TULTU RAJALLE, JOSSA HÖRHÖILYLLE ON PANTAVA PISTE


      aja hörhöt ulos eduskuntavaaleissa 2015
      Seuraa tarkasti kutka lähtevät ajamaan viherpunikkihörhöjen
      ajatusta tuhota suomalaisen terveydenhoidon rahat

      On selvää, että sellaisen toimenpiteen jälkeen Suomeen
      kannattaa tulla vaikka ilman asuntoa ja tarkoitusta
      vain
      parantamaan syfilistään, aidsiaan ja bilhartsiaan

      http://www.verkkouutiset.fi/politiikka/ps_paperittomien_hoito-17795
      Perussuomalaiset: Terveydenhoito kuuluu suomalaisille, ei paperittomille ulkomaalaisille

      Perussuomalaisten mielestä julkisin varoin tarjotut terveyspalvelut kiireellistä hoitoa lukuun ottamatta kuuluvat omille kansalaisillemme, eivät maassa laittomasti oleville tai puutteellisen vakuutusturvan varassa täällä oleskeleville.

    • nuorinainen1

      Paula on oikea nainen.. Tietääkö miehet että oikea nainen on rohkea, omapäinen ja osaa sanoa asiat suoraan. Todella arvostettava henkilö. Tsemii Paulalle.

      • Nainen ei pysty

        Harva mies kestää vahvaa naista. Minua ei kestänyt miehen suku kun olin liian erilainen ja vahva. Joo ei niin perinteinen nainen kun naisen olisi pitänyt olla. No kolmenkymmenen vuoden jälkeen kunnioittaa minua mutta en niiden kunnioittamista sitä enään tarvitse.

        Ihmettelen kuinka nainen on yksin ränstyneillä puoli lahoavilla tiloilla. Nyt juuri löytyi viisikymppisen naisen hoitamaton lammastila jossa osa lampaista oli mädäntyneitä.

        Näihin ränstyneisiin tiloihin tarvitaan miestä tekemään töitä. Kaikki kun on lahoa paskaa niin ei siinä nainen tee mitään jollei vasara ja saha pysy kourassa.


    • kyll määki turuus

      Paula oli hössö,alistaja,Crister leuhka,lapsellinen,koppava,Pidin Tuomaksesta viimeiseen jaksoon asti,mutta maku meni,vaikka valinta oli "oikea".
      Mutta se tosi ärsyttävää murretta mongertava Vilja.................hän oli täyden kympin tyttö,nätti,tasapuolinen,hän oli tämän sarjan pelastus.

    • Kerttuliina

      Täällä kiukutaan Tuomaksen käytöksestä. Oi ja voi. Ujo mies ja hiljanen se on. Kiusaantuu, kun vouhkataan koko viikko. Olis ne muijat voinu morjenstat munki puolesta sanoa ja pitää päätösbileitä vaikka keskenään. Olis ollu hiukka vähemmän happamuutta jutussa.

      Cristian on ihan pentu ja Milla myös. Ei mitään tietoa pysyykö tuommoset yhdessä, kun tuskin tuntevat toisiaan, saatika itseään vielä. Aika näyttää miten käy, kun tunnekuohu laantuu.

      Vilja on valioyksilö. Kaunis ja reipas kaikin puolin ja sydänkin paikallaan. Toivottavasti valitsi oikein. Mukavalta vaikutti mies ja kilpakumppanit myös. Mallikkainta käytöstä ikinä koko ohjelman historiassa. Hienoa!

      Paula... Aivan upea persoona. Suorastaan läkähdyttävä hössöttäjä ja touhottaja. Selkeästi testasi miesten luonteita koko viikon ajan, jotta sai selville sen, miten miehet reagoivat hänen heittelemiin henkisiin haasteisiin. Rauno otti asiat lunkisti vaan ja heittäytyi nukkumaan, kun siltä tuntui. Täydellinen strategia kouhottavan naisen kanssa. Oma tahto näkyi kyllä, mutta otti tyynesti vastaan aiheellisen kritiikin ja Paulan pikku jekutukset. Katotaan, miten pitkälle homma etenee.

      Tota sarjaa on kiva seurata, tai ainakin itse olen tykännyt. Toivon vielä monia tulevia kausia maajussien parissa.

      • Hiljainen

        Rauno oli juuri sellainen kun miehen pitää olla. Uuno turhapuroa ja sopivasti löytyi miestä kun tarve vaati. Ei ala meuhkaamaan avuistaan.


      • rane rules
        Hiljainen kirjoitti:

        Rauno oli juuri sellainen kun miehen pitää olla. Uuno turhapuroa ja sopivasti löytyi miestä kun tarve vaati. Ei ala meuhkaamaan avuistaan.

        Rauno oli minunkin suosikki, ei turhia meuhkaa, kiukuttele ja vouhota. Antoi Paulan melskata ja oli oma tyyni itsensä. Tarvittaessa hänestäkin varmaan ytyä löytyy. Eikä tehnyt numeroa itsestään. Ärsyttäviä sellaiset itsestään numeron tekevät miehet. Pekkakin oli ok, mutta Veikko jotenkin ärsyttävä.


    • LeminPeruna

      Todellakin petyin! Maajussit olivat aivan liian lemiläisiä ja se loukkasi lemiläisten perunakulttuuria! Kamalaa rasismia!

    • Hyvä ohjelma

      Tämä oli toiseksi paras kausi! Eka ja sikaHarri tietty paras. Välillä tuntui, että ohjelma jo väljähtyi, mutta nyt oli niin persoonallisia jusseja, että voi elämä!

      Paula ja Rauno on ihan legendaarisia. Tuskin niistä paria kuitenkaan tuli.

      Vilja oli kaunis ja persoonallinen. Hoiti fiksusti asiat niin, että pojat olivat samalla viivalla loppuun saakka.

      Nämä kaksi juoppottelevaa nuorta maajussia. Käytöstavat kateissa illalla - ja seuraavana aamuna krapulassa ihmetellään, että mihin naisvieraat katosi.

    • tarkkailija9

      VILJA:

      Miten voi Suomalainen nainen puhua murretta, josta ei saa mitään selvää. Katkonaisia sanoja ja kielioppi mamu-tasoa. Ei voi ymmärtää...

      Olikohan ylikorostettua feikkaamista. Ja ne jätkät siinä ehdokkaana. Voi elämän kevät mitä loosereita... äähh Ihmetyttää tämä maailman meno nykyään.

      • Putipati

        Kuinka niin ei Viljan puheesta muka saanut selvää?? Koko ikäni olen Helsingissä asunut ja täkäläistä puheenpartta kuunnellut ja puhunut, mutta mainiosti sain selvän Viljan juttelusta. Se oli mukavaa ja piristävää kuultavaa. On hyvä, että ihmiset puhuvat omaa murrettaan reilusti ja häpeilemättä ;).


      • minä vain

        Murteet tosi YES.Ihanaa kuulla. Tosi rikkaus Ohjelma muutenkin aivan OK.


    • Ullakko 69

      Jotenkin koko neljän "maajussin" tyyli oli outoa. Tuomaksella ja Chrisulla ei ole ilmeisesti ollut kovin hyvä kotikasvatus, kun eivät älynneet edes perustapoja. Samoin heidän valitsemansa tytöt vaikuttivat tosi lapsellisilta ja tyhmiltä.

      Paula oli käskyttäjä, joka huovuttaa miehen kuin miehen joksikin tallukkaaksi, jos joku sellaiseen suostuu. Vilja oli kikattava taivaanrannanmaalari, joka omasi sellaista viehättävyyttä ja jonkinlaiset toisen ihmisen kohtelun ja kohtaamisen tavat, että kaikki kolme äijää suostuivat siinä kuravellissä tekemään maatilan kannalta lapsellisia kanatarhoja. Vilma oli kuin lapsi, jolla oli elävät käpylehmät ja suuret unelmat, joiden toteuttamisen hän välttämättä tarvitsee tekevän miehen - kuka siihen kuravelliin pitkäksi aikaa sitoutuu - mene ja tiedä.

      • Ylimystöä

        Ai Christianilla huono kotikasvatus?! Kirjoitappa hieman harkitummin. Eiköhän swedupetterien kotikasvatus edusta alan parhamimistoa...!?


      • rantaryssät
        Ylimystöä kirjoitti:

        Ai Christianilla huono kotikasvatus?! Kirjoitappa hieman harkitummin. Eiköhän swedupetterien kotikasvatus edusta alan parhamimistoa...!?

        Miksi sitten suuri osa heistä on homppeleita?


    • caala

      jep, muista en sano mitään , ku ei oo mitään sanotavaa, mut Viljast sanon et nainen, oikianlainen ja valitsi kyllä kylkeensä omansa.
      Minä kyllä toivon et heil oikiast löytyy rakkauskin kuhan tutustuvat enempi, ovat vaan niin toisillensa kuuluvat.

    • Hyvä Rauno

      Rauno oli tosiaan huipputyyppi vaatimaton, mutta ei tosiaankaan mikään hissukka, varmasti omaa tahtoa löytyy , mutta vain tarvittaessa. Ja oli hyväsaattoinen niissä työasioissa kun seurasi hänen tekemistään.

    • PUHUTPASKAA

      Mielestäni suomeen pitäisi säätää pakkokeino laki, jolla tällä tavoin oikeasti ajattelevat ihmiset voisi köyttää teeveen ääreen katsomaan tositeeveetä, siitäkin huolimatta että se ei ole laadukasta teeveeviihdettä.

    • Kaupunkilainen...

      Täysin turha ohjelma,mistä näitä helevetin mänttejä jauholakkeja oikein sikiää.

      • ohh se on jämpt

        Sipilän bunkkerista.


    • nutturapää_

      Pakkokos se on koko telkkaria kattoa, jos ohjelmat niin ärsyttää.

      Mielestäni ihmiset olivat tuossa ohjelmassa omina itsenään ja siihen on jokaisella oikeus - ja siitähän juuri muodostuu tuon ohjelman suola ja sisältö ilman ennaltakirjoitettuja roolituksia ja vuorosanoja.

      Minusta kaikki tyypit olivat ok - mikä minä olen heitä arvostelemaan - vaikka kaikki tilanteet ja asiat eivät olisikaan kaikkien taiteen sääntöjen mukaan aina menneet - ei se niin vaan elämässä aina mene.

      Elämässä ja ihmisissä on säröjä ja särmää ja missä on ihmisiä, siellä on myös konflikteja, eripuraa, väärinkäsityksiä ja väärinymmärtämystä, loukkaantumisia kuin myös anteeksiantamusta, ymmärrystä, iloa ja sopua.

      Kahden kauppa on aina kolmannen korvapuusti - ja tässä ohjelmassa rannalle jäi kaksi ruikuttamaan.

    • höpötinromantikko

      Tokavikassa jaksossa....Tuomas on tollanen hauska ja vikassa mikä tossa Tuomaksessa veti...no se on hauska ja komea ja kiltti jne jne. No Tuomas, mitäs mieltä sä Heidistä olet...no, se on samanlainen kuin mä! Kuka mies vastaa oikeasti noin? Ja ennenkaikkea mikä hauskuus, nauroiko edes kertaakaan? Noup! Noh, ehkä sit oli samanlainen huumorintaju ja oikeasti onnea heille, mutta nämä argumentit ei välittyneet kyllä katsojille. Vilja oli mun mielestä eka kiinnostunut Arista (ekat treffit) mutta sitten kahden keskisillä, oli Jannen kanssa selvää kemiaa. Tykkäsin kovasti Viljasta, paitsi sitten kun piti tehdä valinta. Valinta on valinta. Vähän tuli sellainen fiilis,että Janne vois miettiä, että ok, toi on mun kanssa lomalla, mut jos ei mee putkeen, pitää nuo kaksi varalla.

    • pariton/parillinen

      Ei kyl voi muuta sanoo,kuinka epätoivoinen ihminen on?????

    • ootteidiootteja

      Hankkikaa elämä! Oikeesti!

    • ja raihnasiakin

      Paulalle ei yksikään mies sopinut, liian vanhoja!

      • Puuman mesiluukku

        Tuskin kauaa Raunon kanssa on.
        Paula on olevinaan jokin nuorekas puuma ja luulee että nyt kun on päässyt näytille oikein televisioonissa, niin nuoret miehet suorastaan ryntäävät Paulan mesiluukulle.


    • kaverixxx

      Turhake koko ohjelma. Miks tollasii ees tehdään? Turhanpäivästä sanon minä.

      • Muutakin tekemiustä!

        Vaivauduit sitten tänne siitä rutisemaan, hah, eikö olisi vaan helpompi vaihtaa kanavaa?
        En minäkään tule pällistelemään ja rutisemaan sinun suosikkiohjelmasi sivulle.


      • Mene ihmeessä
        Muutakin tekemiustä! kirjoitti:

        Vaivauduit sitten tänne siitä rutisemaan, hah, eikö olisi vaan helpompi vaihtaa kanavaa?
        En minäkään tule pällistelemään ja rutisemaan sinun suosikkiohjelmasi sivulle.

        Miksi et?


    • Onnea vaan

      Kerrankin olen aloittajankanssa samaa mieltä, envaan moiti niin paljon. Otan
      huomioon etteivät olleet tottuneet esiintymään. Paulan valinta oli ehkä väärä, tosin hän tietää mitä tahtoo. Katsoin ohjelmaa suurella mielenkiinnolla.
      Vilja oli ihanan avoin ja hauska, hän oli valinnut itselleen loistomiehet joista oli vaikea valita vain yksi. Kristian on niin nuori että ihastuminen vei mennessään,
      Veronika oli ehdottomasti emäntätyyppiä, järkeä päässä, kauniskin.
      Tuomaksen osuus oli eleetön.

    • ei niin hyvä ohjelma

      Hei hyvä neuvo, jos ärsyttää, älä katso, taitaa kuitenkin kiinostaa kun olet noin hyvin perillä. Ota vähän rennommin saat viellä "sydärin" eihän tälläinen ohjelma ole kuin hupia ja ajan vietettä.ISOMPI PIPO ????

    • Entinen katsoja

      Samaa mieltä. Paulan arviointiasi kommentoin tosin, että itse Paulan ikäisenä naisena harrastan kyllä seksiä ja puhun siitä. En näe siinä mitään noloa.

    • 999999999999999

      Tottakaait Paula ja muut naiset testasi miehiensä taikasauvan ! Eiköhän jokainen nainen ottanut ( myöskin Paula) sen kaikkein suurimman vehkeen ! Eihän sikaa säkissä osteta, pitäähän se katsoa. Ei se Paula muuten olisi sitä nyssykkää huolinu, sillä oli vaan kaikkein letkee "se kalu"

      • minä vain

        999999999999 oot ymmärtänyt jutun väärin. Ei koko ratkaise! Sehän on taitolaji. Tosi kaunis asia kahden ihmisen välillä. mutta ohjelmaan. mukavaa ajanvietettä ainankin Viljan ja Paulan kautta


    • kokemusta on

      ei aina isous takaa hyvää, voi olla ettei ymmärrä mitään naisten päälle oikeasti...

    • Maajussifani

      En todellakaan ollut pettynyt, erilaisia kiinnostavia tyyppejä kaikki. Minä, liki 60 vee ja tyttäreni liki 30 vee katsoimme suurella mielenkiinnolla ja uusinnatkin vielä useasti. Oli osattu valita hyvät tyypit. Ainoa miinus oli, että muutamat nirppanokat poistuivat ennen aikojaan tilalta. Tietysti ohjelman juoneen kuuluisi, että ratkaisu sanotaan kaikkien läsnäollessa. Vastaisuuden varalta tätä asiaa voisi jusseille korostaa. Jätetään hiplaukset julkisen valinnan jälkeiseen aikaan. Toivottavasti kaikkien alkanut suhde kestää. Tuomas on aivan ihana, häntä olisin katsellut vaikka koko illan....namu.

    • kevättä rinnassa

      Paula oli omanlaisensa hössöttäjä, ei kuitenkaan mikään ilkeä, ajoittain jopa hauskakin. Hyvin luova ja taiteellinen nainen. Paljon oli kauniita yksityiskohtia hänen kodissaan. Ihan oikean miehen valitsi. Olispa ihan mukava nähdä millaisen muutoksen Paula saa miehessa aikaan....jää nähtäväksi.

      Tuomas oli todella totinen torvensoittaja, sama ilme aamusta iltaan. Synkkämielinen kaveri, näytti kyllä aidosti siltä, että elämäniloa puuttui. Ja ei ne sanomisetkaan aina oikein fiksulta kuulostaneet.

      Ja porukan nuorin tämä Cristian menetti kyllä lopussa pisteensä nollille jollei miinuksillekin. Ihan fiksunoloinen kaveri oli alkuaikoina, pidin häntä ikäistään järkevämpänä. Ohjelman loppuosa kyllä muutti mielipiteeni täysin.

      Vilja oli kyllä ohjelman päivänpaiste. Hän osasi ilmaista tunteitaan ja olla järkevä, vaikka oli vauhdikaskin. Hyvin sydämellinen ja fiksu nainen. Oikean valinnan mielestäni teki. Voi miten toivon sydämestäni, että hän saisi elää onnellisena valitsemansa fiksun miehen kanssa. Vilja, kyllä minäkin olisin sen miehen ottanut....heh, olen jo varattu ja aviossa oleva nainen...ei syytä huoleen. Mutta oikein paljon onnea ja menestystä elämään teille molemmille.

      • sdfdfdf

        Vai puuttu se elämänilo Tuomakselta? Olisivat ottaneet sirkuksesta pellen siihen tilalle. Siinä sinulle sitä elämäniloa!


      • dfdsfddf

        "Keskusteluihin osallistuminen on estetty sääntöjen vastaisen toiminnan vuoksi. Huom! Osa operaattoreista käyttää jaettuja ip-osoitteita (esimerkiksi Saunalahden mobiililaajakaistat) ja ip-osoitteesi on voinut joutua estolistalle sen takia."

        Vitä vittua_!!!! onks tää joku kekkoslovakia vai?


    • Katsoja100

      Olen ihan samaa mieltä! Esimerkiksi Tapio olisi ollut erittäin mukava seurattava TV:stä, en ymmärrä miksi hänet tiputettiin Netti-Jusseihin???

    • Kassun poika

      Oli tosi hyvä ohjelma jälleen. Ihmisiä erilaisia persoonia. Todella mielenkiintoisia
      maajusseja. Vilja ja Christian vallan ihania. Hyvä ohjelma.

      • Siksaksik

        Paula oli ohjelmassa melkoisen ärsyttävä ... mainioutensa korostaja. Ja se jatkua "kuule" -sanan käyttö, ja vieruskaverin olkapäähän töniminen... hohhoijaa.
        Kuitenkin häntä ihmettelen, että 57-vuotias nainen valitsee tuollaisia vanhoja ukonkääpiä. Jos hän tosiaan tykkää seksistä niin paljon kuin mainosti, niin luuleeko hän, että Raunosta on niihin puuhiin täyspainoisesti? Itse henkkoht, en edes voisi kuvitella meneväni sänkyyn (tai kanalaan) lemmiskelemään kenenkään niistä Paulan valitsemista kanssa vaikka olen jo yli 6-kymppinen.


    • Brittilaatua

      Kaikenlaisia ohjelmia sitä lähetetäänkin. Milloinkas sais jotain järkevää katsottavaa. Voi apua mitä hölyn pölyä.................

    • nokipoika

      Maajussile morsian formaatti on typerä ja yksipuolinen. Miksi ei koskaan tule esim. nuohoojalle morsian ohjelmaa? Kuka ottaa nokisutarin miehekseen?

    • PieniNokiPoika

      Kukapa nyt "nokisutaria" sehän on duunis lähes joka päivä.. Sensijaan Afrikansarvest tulloo jo valmiiksi mustia eikä niitä duunit rasita.
      He viihdyttää naistaan pitkin päivää, kyl elämä on ihanoo..

    • AreenaOn+

      Nykyään TV kanavia on tarjolla runsaasti.. Ohjelmien taso sensijaan on verraten ala-arvoista.. Näyttää ainavaan huonommaksi käyvän.

      Tää Maajussi case ei nyt kaikkein kamalinta kuraa sentään ihan ole..

      Suurin osa on kopioitu Jenkkilästä tai Briteistä, jotka on vaan sovellettu meille.

      Jenkkilä-USA onkin edelläkävijä TV tarjonnassa, siellähän kansaa on "sivistetty" heidän televisio ohjelmillaan jo vuosikymmeniä, kait kohta yli 60vuotta.

      Siellä Jenkkilässä ihmisten keskimääräinen yleis sivitys ja esim lukutaito on ala-arvoista.

      Siihen tänkaltainen TV viihde osaltaan johtaa ajanmittaan meilläkin.

      Netistä onneksi voi valikoida joitain helmiä joita viitsii katsoa..

    • Jeeeees!

      Tykkäsin kyllä tosi paljon!Hyvä ohjelma,hauskat tyypit!Onnea kaikille parinsa löytäneille!!

    • Uutiset tilalle

      Paskaa koko sarja. Jos ihminen haluaa itselleen kumppanin niin ei sitä varten tarvitse TV-sarjaan lähteä, herää kysymys että mitä vittua nuo tuolla tekee?
      Seuraavaksi putkimiehelle morsian: "Reiska se tykkää näitä röörejä hoonata, hö hö hööö!"
      Mutta varmaan tällekin imbesilli-reality-sarjalle löytyy saman henkistä katsoja kuntaa...

    • Keväiset pellot

      Kuulehan "hepo hee". Jos et ole huomannut niin maailmassa, jopa täällä meillä Suomessa, asustelee erilaisia ihmisiä. :) Tässä näyttää olevan sellainen ongelma että nämä kyseiset maajussit ja -maijat eivät ole sinun mieleisiäsi.
      Joku on liian jurppa ja toinen uskaltaa sanoa suoraan mitä ajattelee...tuo heitto ettei 60-nainen saa puhua seksistä, kertoo sinusta paljon.
      Ihan käsittämätöntä että näit noin paljon vaivaa analysoidessasi kyseisiä henkilöitä.
      Minusta kaikki tyypit olivat omalla tavallaan ihania ja rohkeita!
      Ajattelehan itseäsi...uskaltaisitko koko nettiporukan silmien alle ruodittavaksi?
      Et varmasti. Etkä uskaltaisi kirjoittaa omalla nimelläsi näitä dissaavia juttuja.
      Antakaahan nyt maajussien jatkaa elämäänsä ja keskittykää välillä omaanne. Kiitän.

    • jumbo:D

      Tyypillistä suomalaisuutta, katsotaan ilta illan jälkeen viihdettä,viihdettä ja sitten luullen olevan fiksuimpia ja viisaimpia tuomalla esiin suuremmoiset ajatukset jälkiviisautena..jos löydätte vain vikaa vikaa kaikista ihmisistä, niin ette tekään ole täydellisiä varsinkin, jos teidät laitettaisiin tuohon samaan typerään ohjelmaan. YMMÄRTÄKÄÄ NYT EDES SEN VERRAN, toi on viihde sarja ja vapaus, vapaus elää tätä elämää, älkää aina olko niin kärkkäitä arvostelemaan, sitä samaa olet itsekin, millä toista arvostelet, kato peiliin!! Viihde on viihdettä eikä ihan oikeasti kumppanin etsiminen. Nämä henkilöt vain tykkäävät olla julkisuudessa, annetaan se ilo heille eikä aina parjata ja naama vintturassa arvostelijan paikalla.
      Suomalainen perisynti on kateus, solvaaminen, arvosteleminen, tuijottaminen tyhmänä kadulla hieman vieraampaa, tai persoonallisempaa kulkijaa, joka ei ole standardin mukainen.Menkää käymään maailmalla ja katsokaa kuinka muualla eletään, niin hapannaamat muuttuu ja asennevikaiset saavat uutta ajateltavaa..Anna kaikkien kukkien kukkia...

      • Elämänsisältöö

        Nämä solvaajat täällä eivät ole päästään terveitä -tai oma elämä on muuten vaan ihan kadoksissa!


    • Sisko-65

      Maajussille morsian ohjelma on viikon pelastus. Ankeiden ja rankkojen työpäivien jälkeen on mukava istahtaa sohvalle katsomaan harmitonta ja leppoisaa ohjelmaa, ajatuksella: "Mitähän tänään tapahtuu?
      Mun mielestä Tuomas oli sympaattinen, ujo maajussi. Paulan käyttäytyminen aikataulutuksineen oli hupaisaa. Cristian on kuin pikkupoika ensirakkauttaan etsimässä, selvästi hämmentyneennä kun 3 neitiä olisi tarjolla, muuttamaan yhteen ja valmiina vakavaan suhteeseen, hankkimaan lapsia.
      Vilja on oikea päivänpaiste. Ei etsinyt ehdokkaistaan miinuksia, vaan oli kokoajan ystävällinen ja positiivisella asenteella mukana.
      Lisää tämmöistä televisioon. Kokkiohjelmia ja väkivaltaa on jo aivan liikaa tarjolla.

    • penikkamaiset aikuis

      Eipä ole ikinä ollut minkäänlaista mielenkiintoa katsoa tämäntyyppisiä keskenkasvuisille yksilöille suunnattuja leikkielämän kuvauksia.

      • Skeidaa

        Viihdyt täällä kuitenkin.. Miksi et katso mieleisiäsi ohjelmia ja keskustele niistä tai tee ihan oikeasti jotain sinulle mielekästä tai romanttista vaikka oman kumppanisi kanssa!?


    • 63v nainen

      minunkin mielestä liian vanhoja miehiä, 57v naiselle, ei ne jaksa enää muuta kun ottaa vastaan hoivaa...

    • MaajussiiLissää

      Maailmalla ja erityisesti USA,ssa vieraillessani tyrmistyin jenkkien tyhmyydestä/tietämättömyydestä.

      Kanadassa ihmiset muistuttaa monissa kohdin suomalaista, ehkä jo ilmastokin edesauttaa sitä. Tapaamieni Kanadalaisten yleis sivistys oli yllättävä laaja, heidän kyky hahmottaa maailmaa valtioita ja esimm.. niiden sijaintia oli varsin hyvä..

      Heti rajan ylitettyäni USA.ssa vastaavat kokemukset olivat tyrmistyttäviä, jenkit tuskin hahmottivat muuta kuin 100km ympyrän asuinpaikastaan. Eivät pystyneet edes osoittamaan kotimaansa osavaltioitakaan, puhumattakaan maailmalaajuisista asioista. No sentään urheilusta ymm.. jääkiekosta ja sensellaisista ehkä tiesivät enemmän..

      USA, onkin TV viihteen edelläkävijä, siellä tyhmyys onkin tiivistynyt jo pidemmän aikaa.. Siellä on suurinosa kanavista keskittynyt näihin "maajussikarkeloihin" umpäri vuorokauden.

      Siellä myös katsotaan TV.tä suhteellisestiottaen eniten maailmassa. Suuri joukko ihmisiä katsoo TV,tä koko valveillaoloaikansa, syöden sipsejä ymm.. roskaruokaa ja juoden kokista. Siksi heidän päälleen ei mahdu kui teltankokoiset verkkarit.

      Ylipainoinen tylsistynyt kansa,

      Kieltämättä kyllä samoja piirteitä on huomattavissa meidänkin katukuvassa.

      Lissää Maajussii, mulle,kaikki,hetinyt

      • Suurvaltojen ongelma

        Se on kuin lapsen elämää lelu/karkki kaupassa koko ikänsä. Sairas maa kaikin puolin.

        Lisäksi Yhdysvaltojen luokka jakauma alkaa olla pian Venäjän tasoa, keskiluokka katoaa historiallista vauhtia.

        Mikään maa ei voi toimia noin suurena, Suomen kokoiset maat sentään saattavat jotenkin toimia.

        Saa nähdä onko sisällissota jälleen pian Yhdysvalloissa ajankohtaista.


    • MuutamaTuubi

      "63v nainen"

      Sinulle sanoisin älä menetä toivoasi.. 57v nainen on parhaassa iskussa.

      Kyllä sinunkinkaltaisellesi lötyy seraa, kunhan kohtaa KunnollisenTullimiehen joka jyystää sua läpi yön, pieniä taukoja lukuunottamatta, tietty lukuvoidetta pitää varata muutamatuubi..

      • kointähtönen

        Hyi mitä saastaa joku voi tänne kirjoitella, et ole täysillä matkassa..
        onko navan allaolevat asiat elämäsi täyttymys, olisiko aika miettiä elämää ja laajemmin. Elämässä on kaunista jos katselet sieltä navan alta luontoa, taivasta,lintuja, voisit kuunnella musiikkia ja ennenkaikkea ihmetellä, että olet ja elät ja hengität.

        Annetaan maajusseille oma vapaus hengittää jo, ehkä heillä on aivan uudet seikkailut, kuvaukset on tehty viime vuoden puolella, filmitähteys on ohitse ja nyt on tavallista arkea niinkuin meidän katsojien elämässä.


      • Syä viagraa

        Kuule, ei liukuvoiteita viisikymppiset naiset tarvii, on muuten ihan luomua kosteutta,.

        Mutta useat miehet tarvii jo 50v viagraa, tasan ei käy onnen lahjat, hahhaa.


    • ken leikkiin lähtee

      se leikin kestäköön. Kyllä, nämä naiset käyttäytyi typerästi. Eikö sitä kestetäm jos jatkoon ei ollut asiaa : )

    • jussiiiiiiiiiiiiiiii

      Eikö paritus ole kielletty,ohjelmalle sopisi nimeksi maajussille persettä,huono ohjelma mutta vaimo tykkää.

      • Ei se myy

        Se on markkinointi kysymys, kuten myös se että suklaata ei kannata myydä pussissa jossa lukee koiranpaskaa.


    • http://lifeofpipa90.
      • Syvällistä luottevaa

        Ihan kuin se miesbodaaja ei ollut jo tarpeeksi aivoton keksintö, nyt sitten löytyy jo naisversio.


    • Malla 2

      tämä vuoden maajussille morsian ohjelma ihan oikeesti oli kusetusta ensinäki jos tunteet jo pelissä johokuhun niin voimakas et ollaan jo pusaus ja muutenkin pari niin ei ohjelmaan ollenkaan enää koska toisille se on vaikea paikka et ei ole tasapuolinen.... ja on maajussia jotka toella etsivät sitä niin moniko nyt oikea jäi rannalle.... ja tuoll vanhemmalla naisella oli kyll komennus päällä eikä elämää.. en olisi ruvennu sen leipii ... voi rauno parka... huh huh....

    • maija2

      Paula on Turun Käsityötaidon messuilla myymässä omia ompeluksiaan. Ihan tyylikkäitä mekkoja ja itsekin ihan katseen kestävä. Ja asiakkaita riitti. Menkäähän tänään käymään!
      Ja se Vilja sit. Nii ol ihan, kiva, ilone, tyäteliäs. se o sit kiva, ku ihmise uskaltava puhhu murtteellas. Hänel näyttä riittävä kadehtijoit.

    • KALJU POHJANMAALTA

      TRAKTORILLE PERÄKÄRRY! . Uusi nimi ohjelma formaatille?

    • eiitketäkääää

      Yli 50v naiset saisivat pysyä kotonaan. Ihan hirveen näköistä sakkia, järjestään.
      Ei tule kyllä seksi ensimmäisenä mieleen kun niitä katselee, yöks. Ja haisevatkin pahalle.

      • totta joka sana

        Ai jaa, mun mielestä sunikäiset haisee kuselle ja vanhalle paskalle.
        Voi kun teidän ikäiset "eiitketäkää" oppisivat pesemään alapäätään, niin huomaisivat, että on pal kivampi olla puhtaat vehkeet.

        Sinä olet niitä ihmisiä, jotka käyvät suihkussa kerran kuukaudessa ja haisevat kolme viikkoa vanhalle kuselle.


    • ÄRSYYNTYNY!

      keski-pohjanmaalle!
      Kyllä se kuule on niin jotta Etelä-Pohojalaaset on rehellisiä, ahkeria ja työnsä parhaiten asaavaa sakkia! Otappa selevää montako suurliikemiestä ja miljonääriä on Etelä-Pohojalaasista tullu?! Keski-Pohojalaasis on kans muutama hyvä ja menestyny ihiminen, mutta, mutta niinku kirijootin jotta ei kuule oo meitä voittanutta! Ja vielä on oikiat ja rehelliset sanonnat esim. Ei mekää täyrellisiä olla,meiltä ku puuttuu heikkouret! Ja pohojalaasis naisis asuu viisaus! Sehän tieretään ympäri maalimaa! Ja Tuomaksesta vielä sen verran jotta kyl aivan hyvä tyyppi ku ensin opetteloo puhumahan ja ottaa kaikki huomioon!

    • 123heriierka

      Sais lopettaa koko ohjelman. On jo niin nähty tämäkin show. Tilalle jotain uudempaa ja raikkaampaa. Kyllä ohjelmia olisi jos haluttais vähän uudistua.

      http://1i.fi/kuntoon

    • uskomaton feikki

      Noi mitään oikeita maajussia olleet - aatelkaas - vaan 20 v kakaroita miljoona omaisuus ja talat traktorit ja autot huvilat yms yms valmiina senkun elää vaan ilman stessiä mistä leipää pöytään!!???

      Se vanhempi naisen tila on lähinnä realistinen "maajussi" suomalaisella maaseudulla!

      Ja mitä idiootteja nää nuoret olikaan?!! Hopelusikka suussa itsekkäitä nulikoita, häpeäisivät ja tulevat häpeäänkin lopun elämäänsä kuinka kohtelivat ohjelman muita ei-valittuja osallistujia, hyi hitto!

      Ohjelman kustantajalle vinkiksi että etsiä seuraavaa sarjaa AITOJA OIKEITA maajusseja jotka joutuu taisteleen elinkeinostaa "ei ihan miljoonatraktoreilla yms" kuten muutkin duunarit eri ammateissa!!

    • bamnu

      Niittylahden opiston rannan naiset on tehnyt joka toinen nainen huorin olan kaa ja varsinkin kaikilla kenellä on koira. huutavat suoraa huutoa ikkunoista reijolassa ja st 1 sen pihassa kyl heillä on tarve naukua varsikin asematien asukkaat pyhäselän ranta joensuu. miinalainen ym.

      • Pöhnäviesti

        Olipas harvinaisen sekava viesti. Saisko saman selvinpäin selitettynä vähän tarkemmin?


    • voí kun oppisimme

      Sanotaan mitä sanotaan, niin Paulan kustannuksella saimme nauraa ja kokea tunteita. Se lieneekin formaatin tavoite
      Pari hauskaa tapahtumaa:
      Liitutaululla Paula antoi taitavia käskyjä: tänään tyhjemme astianpesukoneen ja täytämme se. Keritsemme pari sataa lammasta ja jos "luppoaikaa" jää niin teemme puita. Silloin repesin eka kerran, kun repesin. Lammaspeto katkaisi Veikon sormen sorkan laulaa kasvoille. Pelottavia otuksia. Onneksi en lampaitten lähelle mene.
      Toka huippuhauska kohtaus: Pauha ja ihastksensa uittelivat rosvon paitejaan. Pekka tuli paikalle: Paula, mites ne kynttilät johon Paula älä häiritse kun on tärkeempääkin tekemistä. Pekka: mutta ne liinat...ja taas Paula, odota nyt vähän niin täti kyllä tulee. Voi sitä ilon puhaduksia.

      Tunne puoli: olen rakastunut omaan vaimooni uudeleen kun vertaa häntä Paulaan. Vaimoni on ihanaihminen

    • yhtä tyhjän kanssa

      Onneksi tää zonta loppuu tänään.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4562
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2239
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe