Kertokaa kokemuksia, miten se vaikutti elämäänne hänen kanssaan.
0liko normaalisuhde, riippuvuussuhde vai on ja off-suhde
14
150
Vastaukset
- Antaa palaa.
Ai että antaa kuvan lentää. Nyt kaikki katkeruus valloilleen. Anna mennä ap. Mua ei kiinnosta osallistua.
- burn burning burned
Antaa palaa ...
- ed.
burn burning burned kirjoitti:
Antaa palaa ...
Niin. Hänelle sanoisin, jos haluat syytellä, tee se kasvokkain. Tai muuten henk.koht, sillähän pääset niistä ajatuksista eroon.
En kyllä ymmärrä, mitä täällä tekisi. Hänelle on nyt oma elämä ja siinä ihminen, jonka kanssa rakentaa elämää eteenpäin. Jos ei ole mennyt putkeen jostain syystä, se ei ole minun syyni. Olen pysynyt sivussa ja pysyn. - naurua aamuun
burn burning burned kirjoitti:
Antaa palaa ...
On varmaankin, huono aamu sulla,siis eka vastaajajalla.
Mulla normaalisuhde. Minä lennätin lunta harjalla aamulla. - hus siitä
ed. kirjoitti:
Niin. Hänelle sanoisin, jos haluat syytellä, tee se kasvokkain. Tai muuten henk.koht, sillähän pääset niistä ajatuksista eroon.
En kyllä ymmärrä, mitä täällä tekisi. Hänelle on nyt oma elämä ja siinä ihminen, jonka kanssa rakentaa elämää eteenpäin. Jos ei ole mennyt putkeen jostain syystä, se ei ole minun syyni. Olen pysynyt sivussa ja pysyn.täällähän sinä roikut ja riiput. Hus pois
- Ed.
hus siitä kirjoitti:
täällähän sinä roikut ja riiput. Hus pois
Mitä se sulle kuuuluu, mitä täällä teen. Eikös sun pitäis olla valmistautumassa viikonloppuun?
- mikä mikä
Ed. kirjoitti:
Mitä se sulle kuuuluu, mitä täällä teen. Eikös sun pitäis olla valmistautumassa viikonloppuun?
kyllä, kyllä, luulet sä tosiaan, etten voi mennä, minne tuuli kuljettaa.
- ed.
mikä mikä kirjoitti:
kyllä, kyllä, luulet sä tosiaan, etten voi mennä, minne tuuli kuljettaa.
Päinvastoin. Voit mennä mihin haluat ja kenen kanssa haluat. Se vain ei kuulu sulle missä minä olen.
- olet ulkopuolella
ed. kirjoitti:
Päinvastoin. Voit mennä mihin haluat ja kenen kanssa haluat. Se vain ei kuulu sulle missä minä olen.
Tiedän, mutten kerro. ei kiinnosta mitä teet.
- Ed.
olet ulkopuolella kirjoitti:
Tiedän, mutten kerro. ei kiinnosta mitä teet.
Kyllä mullakin aika hyvä arvaus on, enkä aio menojasi kysellä. Koitan pysyä poissa jaloista.
- katkeraa kalkkia
Miksi jotkut, kuten ap. täällä arvailee, käytös katkeraa. Menis kohteen luo ja kysyis. Ilmeisesti vaikeaa, kun asiat levällään.
- elämä
Ap. juo katkeraa kalkkia, sehän raunioittaa ihmistä. elämä antaa kaikenlaista eteen ja pitäs vaan unohtaa. Valoisuus eheyttää. Ei täällä kaikki oo totta, jotkut voi kiusata heikkoa.
- kiusaankominäkin?
elämä kirjoitti:
Ap. juo katkeraa kalkkia, sehän raunioittaa ihmistä. elämä antaa kaikenlaista eteen ja pitäs vaan unohtaa. Valoisuus eheyttää. Ei täällä kaikki oo totta, jotkut voi kiusata heikkoa.
Kiusaako sua joku?
- vieläkö tunnet
kiusaankominäkin? kirjoitti:
Kiusaako sua joku?
Joskus vieläkin ihmettelen, olimme kuin yhdestä puusta , kaikki hajos.
Niin paljon yhteisiä hyviä hetkiä ja juttuja.Kaikki muuttui, oli vain lähdettävä itsensä suojelemiseksi. Ainakin minä rakastin häntä, näillä on mentävä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2382699- 1011144
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221098Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581005Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531002Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717917- 63841
- 41817
Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto238805- 127793